Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-04, 12:27   #61

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Skulle inte vilja säga att Jairo är bästa hästen äns. Håller nog Disco högre och som du säger spår 10 på kort dålig distans kusk minus. Vad möter Disco här egentligen?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:28   #62

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Hade ju stått i 80% från ett bättre spår typ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:30   #63

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

ingen som har Ögats analys?
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:31   #64

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hade ju stått i 80% från ett bättre spår typ
Hade väl inte behövt vara ett bättre spår, bara att stå innanför SAJ?
Men nu gör han ju inte det

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:33   #65

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet blev som jag redovisade igår kväll. På veckans V86 vann två storfavoriter kryddat med några dunderskrällar till miljonutdelning. Här spikas en storfavorit, alla förstafavoriter streckas och kryddas med några utvalda skrällar.

1) 3,5,7,8 r1-6 (favoriten 5 strulade det för senast på Åby. Hon är förstastreck och tänkbar spik. 3 leder länge. Vältränade 7 kan få loppet med rutinerade Tobbe i vagnen. 8 har dåligt spår men måste streckas. 9 har inte visat någonting och är överstreckad)

2) 1,2,8,9,10 r6-12 (svårlöst sprinterlopp med två hårt betrodda tyskar, som jag inte har grepp på. I främre ledet kryllar det av snabbstartare. Det bäddar för bakspåren 9 och 10)

3) 7,8,10 r5-3 (även detta sprinterlopp kryllar av snabbstartare i främre ledet.Ganska snart är 5 i ledningen och släpper till 7. 8 tar dödens. 10 vinner om han är på rätt humör)

4) 11 r14-12 (felfri 11 har överlägsen kapacitet och spikas. Om Adrian kör galopp kommer 12,14,9,6 och 7 in i bilden)

5) 2,3,7,10,11,12 r8-4 (jag kan inte förmå mig, att spika favoriten 7 med Per Nordström trots imponerande insats senast. Från Untersteiners stall viskas 10 till 5 % i mitt öra. Formstarke 12 rankas ensam a-häst av en stor betaltjänst. Gardera)

6) 9,12 r8-2 (optimism från stallet på favoriten 9. 12 har segrat i hälften av sina starter och visade toppform med Hanna Lähdekorpi senast. Är idag streckad till 4 % mycket beroende på kusken Sören Boel.Ta med denna skräll)

7) 1,2,3,10 r5-8 (Conrad tror mycket på 40-% favoriten 2. 10 såg grym ut på upploppet senast - min vinnare. Streckar även Unters 1 och 3)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:35   #66

Standard

Lyssnar på Björnkollen och tycker i avd 5 att han lite bevisar att det inte är en tippare han är. 3,4,6 gör upp om spets säger han och nämner inte ens Önas N.
Jag kollade lopparkivet och det är väl en sanning med modifikation att MT Mighty Winner var jämnt startsnabb med Önas senast. PU tog en flygande start och Nordström satt mest och tittade sig om efter första 50-100 m.
Är allt mer inne på att gå på första tanken och spika Önas.

Som kuriosa verkar ju Björn lite betuttad i Japp Van Rijn. Som tydligen är rödhårig och inte väger många kilo... Tänk om han sagt samma sak om en kvinnlig kusk
Gammal 2020-01-04, 12:37   #67

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Tankar.

avd1. Många garderar loppet jämnt skägg här jag tar omtag och spikar min tidiga vinnare Dusty shadow. ) toppform, toppspår, var fin senast trots en kall rygg i sista sväng, wild love vann. Många plus, det enda man kan klaga på kanske är orutinen med få lopp men hästen vet vad det går ut på med 7 segrar på 13 starter och i ett fält där det enbart har vunnit 5 lopp på 50 starter tillsammans talar ju mer och mer fördelen för Dusty shadow. Emmyyou (namnet) vill man köra i ledningen och har ju 4 av 5 därifrån däremot har hon vunnit med barfota balans är nog säkert missgynnad av skotvånget. Jag spikar Dusty Shadow.. 22 proc

avd2 favoriten i detta loppet har omgångens bästa vinstchans men inte så mycket som strecken säger, jag skulle tänka mig lägga den som 45 procentig chans.. Motbudet som jag låser i min A duo är Hector boko som kommer köras offensivt och det finns viss risk att man är före favoriten i starten, ger favoriten hur som helst en match om segern. bakom dessa är det öppet men jag passar på att varna för Total Recall som kan hålla upp spets är väldigt kvickfotad och leder troligen länge då, Ingves har rankat sig tvåa med denne bakom favoriten så han tror nog på vettig chans att det kan hålla hela vägen. Passar på att även lyfta fram Escobar som thomas vill prova helstängt med, kan kanske väcka liv i hästen? men det kan ju slå åt båda hållen, är också startsnabb men kommer den förbi nr 1?

avd3. Stefan M skickar en häst till Jägersro och ger den fyra getingar. Det ser lämpligt ut och Uffe Vinner detta även från en lugn dödens. Staro advisor J har vunnit sina senaste 9 lopp från spets av 10 möjliga men frågan är om man kommer till spets, Kevin låter sugen på att testa nr 5 där så länge lampan lyser, sitter 5 i spets så blir det enkelt för Disco att ta denne från dödens, sitter staro advisor J så får han kämpa lite. Jairo får också nämnas det blev nog en hel del tempoförändringar och han gillar ju inte när det går fort, långsamt en bit och sedan fort igen det är ju en flummig häst som helst vill ha ett jämnt och hårt tempo hela vägen för att känna sig kaxig. Lutar ju åt att det kan bli det här, minns ni inte i fjol när han vann som mest på denna årstiden.

avd4. Favoriten spikade jag senast på v75 då till 18 procent idag är hon över 70 proc och så stor vinstchans har hon inte, hon skulle missgynnas om det blir omstarter och hon kan vara lite trevande från start, jag passar på att lyfta fram nr 6 med Erik och springband = spets och även Ivana boko som också har springband på tillägg. Utgång på favoriten men streckar friskt där bakom.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:46   #68

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hm Önas Nougat är inte tidig på min kupong. Typisk spetshäst och får nog en tuff resa i spåren.
Invändigt finns egentligen bara en riktigt startsnabb och...- Han är nyttig och jag tycker att han gjorde ett klart godkänt lopp senast. Han ska helst ha ett rygglopp i de här sammanhangen och får han det kan han säkert vara en bit fram. Det blir jänkarvagn och can’t see back på insidan och murphybländare på utsidan som senast, säger Peter Untersteiner...blir alltså näppeligen svar från MTMW...spetsen ser ganska vikt ut för PN och därmed given förstahandare och kanske en spik(bet365 5,65!)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:50   #69

Standard

Aura SL är ju överlägsen som vi vet, men strular den till det hela(vilket har skett förr), så tror jag att Valkyria Bob o EA sitter och huserar i front...kanske ett två-hästars...
Gammal 2020-01-04, 12:51   #70

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Invändigt finns egentligen bara en riktigt startsnabb och...- Han är nyttig och jag tycker att han gjorde ett klart godkänt lopp senast. Han ska helst ha ett rygglopp i de här sammanhangen och får han det kan han säkert vara en bit fram. Det blir jänkarvagn och can’t see back på insidan och murphybländare på utsidan som senast, säger Peter Untersteiner...blir alltså näppeligen svar från MTMW...spetsen ser ganska vikt ut för PN och därmed given förstahandare och kanske en spik(bet365 5,65!)...
Finns det på kartan att Erik försöker cuppa med snabbaste hästen på framspår?
Har ju trots allt vinklad vinge och den går ju bra i spets

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 12:59   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Är nog lite långsökt men inte omöjligt, skulle ÖN komma bort så kan mycket väl FF sitta i front...har testat FF till 26ggr på svs, som ett litet garderingsspel till ÖN...
Gammal 2020-01-04, 13:04   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tankar.

avd1. Många garderar loppet jämnt skägg här jag tar omtag och spikar min tidiga vinnare Dusty shadow. ) toppform, toppspår, var fin senast trots en kall rygg i sista sväng, wild love vann. Många plus, det enda man kan klaga på kanske är orutinen med få lopp men hästen vet vad det går ut på med 7 segrar på 13 starter och i ett fält där det enbart har vunnit 5 lopp på 50 starter tillsammans talar ju mer och mer fördelen för Dusty shadow. Emmyyou (namnet) vill man köra i ledningen och har ju 4 av 5 därifrån däremot har hon vunnit med barfota balans är nog säkert missgynnad av skotvånget. Jag spikar Dusty Shadow.. 22 proc

avd2 favoriten i detta loppet har omgångens bästa vinstchans men inte så mycket som strecken säger, jag skulle tänka mig lägga den som 45 procentig chans.. Motbudet som jag låser i min A duo är Hector boko som kommer köras offensivt och det finns viss risk att man är före favoriten i starten, ger favoriten hur som helst en match om segern. bakom dessa är det öppet men jag passar på att varna för Total Recall som kan hålla upp spets är väldigt kvickfotad och leder troligen länge då, Ingves har rankat sig tvåa med denne bakom favoriten så han tror nog på vettig chans att det kan hålla hela vägen. Passar på att även lyfta fram Escobar som thomas vill prova helstängt med, kan kanske väcka liv i hästen? men det kan ju slå åt båda hållen, är också startsnabb men kommer den förbi nr 1?

avd3. Stefan M skickar en häst till Jägersro och ger den fyra getingar. Det ser lämpligt ut och Uffe Vinner detta även från en lugn dödens. Staro advisor J har vunnit sina senaste 9 lopp från spets av 10 möjliga men frågan är om man kommer till spets, Kevin låter sugen på att testa nr 5 där så länge lampan lyser, sitter 5 i spets så blir det enkelt för Disco att ta denne från dödens, sitter staro advisor J så får han kämpa lite. Jairo får också nämnas det blev nog en hel del tempoförändringar och han gillar ju inte när det går fort, långsamt en bit och sedan fort igen det är ju en flummig häst som helst vill ha ett jämnt och hårt tempo hela vägen för att känna sig kaxig. Lutar ju åt att det kan bli det här, minns ni inte i fjol när han vann som mest på denna årstiden.

avd4. Favoriten spikade jag senast på v75 då till 18 procent idag är hon över 70 proc och så stor vinstchans har hon inte, hon skulle missgynnas om det blir omstarter och hon kan vara lite trevande från start, jag passar på att lyfta fram nr 6 med Erik och springband = spets och även Ivana boko som också har springband på tillägg. Utgång på favoriten men streckar friskt där bakom.
Kan inte första vara ett bra två-hästars, spets och bästa hästen?
Gammal 2020-01-04, 13:06   #73

Standard

Gjorde ju ett klart bra lopp utvändigt ledaren senast, inga dåliga hästar den fick stryk av sen, Seismic Wave och Velasques Gar bl.a.

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Gammal 2020-01-04, 13:14   #74

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kan inte första vara ett bra två-hästars, spets och bästa hästen?
kan och kan ) det blir ju dubbelt så dyrt. Nej jag spikade Dusty Shadow tror det är en riktigt bra vinstchans.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-04, 13:37   #75

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Lägger en halv hunka
för att se hästarna lunka...
(Jägerslunken)

V75
Inlämnat: 2020-01-04, 13:35
Jägersro