Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-30, 16:16   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

V75 Bjerke snack

Testar en dubbel på svs till 5,15, Stjerne Kos(1,47) o Noble Dancer(3,50)...den förstnämnde är väl 50-60 meter bättre än övriga och ND borde ha en bra chans från spets...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 16:30   #2

Sharp$: 3603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Testar en dubbel på svs till 5,15, Stjerne Kos(1,47) o Noble Dancer(3,50)...den förstnämnde är väl 50-60 meter bättre än övriga och ND borde ha en bra chans från spets...
Hoppar ner i ryggsäcken och passar på att tacka i efterskott för några av vinnarna som du skrikit ut och jag ”smygryggat” likt Rob brukade. God fortsättning och gott nytt på dig
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 16:37   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Hoppar ner i ryggsäcken och passar på att tacka i efterskott för några av vinnarna som du skrikit ut och jag ”smygryggat” likt Rob brukade. God fortsättning och gott nytt på dig
Detsamma!...problemet med att rygga mina spel är att dom är så jäkla tråkiga(stor skillnad mellan att spela vinnarspel och streckspel), så jag förstår att du inte vill "synas i min närhet"...jag blir alltså lite av travspelarnas "Jimmy Åkesson".......
Gammal 2019-12-30, 16:54   #4

Standard

Har garderat SK med Valle Grom till 17ggr på Unibet, är den enda som jag ser som ett eventuellt hot, skulle kunna springa i trakterna av SK, övriga är ju inte ens i närheten...
Gammal 2019-12-30, 16:57   #5

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 360
Standard

Ja då kan ju du inte vara mer populär ju än du är.
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 17:09   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jomtien Visa inlägg
Ja då kan ju du inte vara mer populär ju än du är.
...mmm...det jag alltså menar, är att mina spelideer är inte riktigt PK(Politiskt Korrekt)...det har jag full förståelse för, då jag själv skulle hatat min typ av resonemang när jag var yngre...men ser man skillnad på de två olika spelformerna, så behöver ju faktiskt inte mina ideer vara motsträviga...
Gammal 2019-12-30, 17:10   #7

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
jag blir alltså lite av travspelarnas "Jimmy Åkesson"
Stor skillnad, Jimmy Boy är ju svårt hjärndöd.

Men jag tycker om honom ändå, i Sverige finns det
plats för allah.

Mvh Uffe
Gammal 2019-12-30, 17:18   #8

Grants avatar

Standard

Och så lite trav

Funderar på att spela svenskt på Bjerke.

1600a vinns av spår 5 - 7 ca
2100a vinns av spår 2 - 4 ca
2600a vinns av spår 4 - 5 ca

Mvh Uffe
Gammal 2019-12-30, 17:31   #9

Standard

Citat:
...mmm...det jag alltså menar, är att mina spelideer är inte riktigt PK(Politiskt Korrekt)...det har jag full förståelse för, då jag själv skulle hatat min typ av resonemang när jag var yngre...men ser man skillnad på de två olika spelformerna, så behöver ju faktiskt inte mina ideer vara motsträviga...
Som du vet så letar jag efter vinnande spel, hur PK de är skiter jag i - och ja, det kan ju ha något med åldern att göra då jag har ett pat år på nacken jag med, även om jag inte är lika rutinerad som dig Är du Åkesson får jag vara Annie Löf, vänder kappan efter vinden och ryggar andra så jag blir en vinnare.
Gammal 2019-12-30, 17:37   #10

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Har garderat SK med Valle Grom till 17ggr på Unibet, är den enda som jag ser som ett eventuellt hot, skulle kunna springa i trakterna av SK, övriga är ju inte ens i närheten...
Stjerne Kos lär ju segra men jag håller inte med om motbudet utan den som kan utmana om den springer felfri och har en bra dag är Lykkje Tora!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 17:38   #11

Grants avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
1609a vinns av spår 5 - 7 ca
2100a vinns av spår 2 - 4 ca
2600a vinns av spår 4 - 5 ca
Vargens Norska Vrål på Västertorp blir spännande att se.
Hur lydig är spelläggaren?

Mvh Uffe
Gammal 2019-12-30, 17:39   #12

Standard

Citat:
Ser man inte skillnad mellan de två olika spelformerna så borde man enligt mig vara inspärrad Åtminstone belagd med spelpaus för en livstid!

Sen att du lyckats träffa rätt ibland... ja, det säger väl mer om att turen existerar inom spel än att du lyckas med något bra

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-12-30, 17:41   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Som du vet så letar jag efter vinnande spel, hur PK de är skiter jag i - och ja, det kan ju ha något med åldern att göra då jag har ett pat år på nacken jag med, även om jag inte är lika rutinerad som dig Är du Åkesson får jag vara Annie Löf, vänder kappan efter vinden och ryggar andra så jag blir en vinnare.
Akta dig för att efterlikna Annie Lööf för möjligen är hon lite av en vinnare nu men det där fallet som väntar vill ingen råka ut för. Det är tusen gånger värre än att tilta bort några månadsinkomster!

Så se till att vända den där jävla kappan snabbt attan när det väl vänder du Annars kommer du sluta som Ny Demokrati

Gammal 2019-12-30, 17:45   #14

Grants avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ser man inte skillnad mellan de två olika spelformerna så borde man enligt
mig vara inspärrad. Åtminstone belagd med spelpaus för en livstid
Någon gång går det att kolla hur väl Mikaels drag fungerar som spikar å V75.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2019-12-30 klockan 17:46.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 17:45   #15

Standard

Valle Grom verkar det vara rejält skrik på, sjunker ordentligt på vinnarspel och jag noterar att iaf ett väldigt stort tillsammanssystem har den som spik på ett system för 15000. Så 17ggr sitter du förmodligen väldigt bra på där Micke, synd att jag inte noterade detta tidigare och nöp platsodds när det var lite högre, kanske blir tvillingspel eller trio i det loppet senare.
Svara

td