Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-29, 09:46   #1

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

V75 Charlottenlund

https://www.fasttrackracing.dk/resea...d-29-december/
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 12:35   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

En liten snackis-lapp ska vi allt ha idag och söndags-mysa med! Fram med spikbud och drag!

Ska vi köpa PU:s megafavorit i inledningen. Obesegrad felfri i princip men har sprungit på sig pengar också.

Slide So Easy stenklar? Möter inte mycket och har form. Men bakspår...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 12:55   #3

Stekels avatar

Standard

Jag slänger ut några tankar om varje lopp här så får ni kommentera på.

Avd 1:
Peters häst är enormt stor favorit. Hittar ingen kommentar från Madsens stall, men rimligtvis borde de vilja köra i tät med Frances Yoda. Spelvärd andrahandare och ett bra lås att börja med tror jag. Den där gick ganska hårda stolopp i Sverige för Puro innan den gick över till Danmark för några starter sedan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-12-29, 13:03   #4

Stekels avatar

Standard

Avd 2:
Ston, volt, låg klass. Det säger det mesta för mig, skrällvarning helt enkelt! Men det tycker tydligen alla andra också med tanke på hur tätt strecken sitter. Här skulle vi helst vaska fram en trio att strecka så man inte gör ett system som ser ut som alla andra.

Gammal 2019-12-29, 13:11   #5

Stekels avatar

Standard

Hästarna på startvolten i andra kan vi nog plocka bort iallafall. De är bara två där framme och kuskarna bakom kommer säkerligen vara som hungriga vargar som vill kasta sig över tidigt i loppet. Väldigt låg risk att de kommer få fuska bort det. Tidsmässigt står de lite illa till också.

Gammal 2019-12-29, 13:33   #6

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Dagens spel

Raketer och DD

Ofelia O.E. Unter var positiv till den senast på riksspelet men kör inte den själv.
Balfour. Räds inte läget och om form kan den nog vinna trots ständiga stallskriket Slide So Easy
Champions Peak. Spelvärd mina ögon men Sten Juul räknar inte med den.
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 13:38   #7

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag slänger ut några tankar om varje lopp här så får ni kommentera på.

Avd 1:
Peters häst är enormt stor favorit. Hittar ingen kommentar från Madsens stall, men rimligtvis borde de vilja köra i tät med Frances Yoda. Spelvärd andrahandare och ett bra lås att börja med tror jag. Den där gick ganska hårda stolopp i Sverige för Puro innan den gick över till Danmark för några starter sedan
Låsa på de där två måste vara iskallt? Bättre spika andrahandaren då ifall man tror att oddssättarna är rätt på det. Själv velade jag länge men väljer att gå på Untersteiners rakt av trots riktigt tråkig procent.

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 13:46   #8

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Låsa på de där två måste vara iskallt? Bättre spika andrahandaren då ifall man tror att oddssättarna är rätt på det. Själv velade jag länge men väljer att gå på Untersteiners rakt av trots riktigt tråkig procent.
Ja jag satt faktiskt precis i samma tankar. Speciellt nu efter att det kom fram att Lönborg deklarerat att han kör i spets no matter what. Kan vara tomt snack om PU utmanar men det tror jag inte i det här fallet. Spik på andrahandaren går vi ut med!

Gammal 2019-12-29, 13:52   #9

Stekels avatar

Standard

Avd 3:
Vad säger vi om Gambit Brodde? Minst rutinerad men kanske ändå hårdast i gänget med tanke på att den gått i svensk konkurrens? Marc har taktiken klar, till spets och köra där. Men blöt från spets senast och sedan struken efter det. Jag målar dit 1,2,3,4,6,11 tillsvidare.

Gammal 2019-12-29, 14:06   #10

Stekels avatar

Standard

Avd 4:
Jag tror Leading Tile leder länge och dubblar gärna med Bette Nock. Don Cash är en segerstaplare också och favorit, men bakspår nu i final med bra hästar framför. Kan bli tufft och steker gärna en sån favorit.

Gammal 2019-12-29, 14:08   #11

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Loppet på Jägersro va imponerande och den har toppform.

Hade det varit kort distans så hade man kunnat chansspika 3 kanske men över medel tror jag Peters kanske har bättre chans?

Men står det enbart mellan 3 och 6 eller litar vi på att endast dom två gör upp om det? 2an då? Om två träter vinner en tredje kanske
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 14:10   #12

Stekels avatar

Standard

Avd 5:
Alla verkar ha bestämt att jultomten ska vinna här med favoriten Dempsey Cloc. Jörgensen med ettan sa att han kommer släppa till favoriten och att det bara är att spika den. Dario Sotto är långsam ut. Flemming med tolvan har skräpspår. Spik!

Gammal 2019-12-29, 14:12   #13

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Loppet på Jägersro va imponerande och den har toppform.

Hade det varit kort distans så hade man kunnat chansspika 3 kanske men över medel tror jag Peters kanske har bättre chans?

Men står det enbart mellan 3 och 6 eller litar vi på att endast dom två gör upp om det? 2an då? Om två träter vinner en tredje kanske
Ja antingen spik eller 3,6,7. Håller med om det där att när två träter. Resten av gänget ser ut som statister ändå. Vi får se när vi kommit igenom omgången om det finns streck att täcka inledningen.

Gammal 2019-12-29, 14:12   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Slide So Easy måste ju bara mosa ... möter vadå??? Ända motbudet är 12 (kanske) med ett sämre spår och tveksam form.
Gammal 2019-12-29, 14:17   #15

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Finns riktigt starka spikar i omgången och det kan skrälla i många andra lopp

Solklar spik oavsett % är 10 Slide So Easy (Danmarks bästa häst)

Danmarks tips och några svenska tips har inte 4 Dempsey Clock som vinnare men spetsfavorit .... 12 hålls högre och vissa förordar spik men jag skulle vilja ha med 6an oxå även 2 Es Trenc

Tror det kan smälla i sista om inte Peter får leda loppet utan tryck. Svårt att säga hur loppet blir kört.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-29 klockan 14:19.
Svara

td