|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-30, 23:33 | #46 |
Om man ska leta superskrällar i första avd kan 6 Restless om den har en toppendag vinna kanske.
|
|
2019-12-30, 23:33 | #47 | |
Citat:
ATG räknar med ca 115M kr i omsättning. Det betyder att #1 kommer att ha ca 5% extra i "dold" insatsfördelning på sig från strykningen.
2019-12-30, 23:40 | #48 |
Fast imorgon är nog spelvärdet på den ganska begränsat.
Är ju redan nu favorit på vinnarspelet och jag skulle vara förvånad om den inte rusar till att nästan bli favorit på strecken oxå. Det är en treåring mot äldre, och spår 7 är inget drömspår heller, även om spetschansen finns där
2019-12-31, 00:00 | #49 | |
Citat:
2019-12-31, 00:43 | #50 |
8 Aron Palema Per H andrahäst i loppet kanske kör sönder 2 Reverend Wine från start eftersom den är väldigt startsnabb. Nån form av stallkörning känns det som i alla fall.
Linus Boy är ju super intressant då oxå. |
|
2019-12-31, 02:18 | #51 |
Jag kommer att lägga upp ett andelslir (under den fliken) med 3 spikar. Hoppas kunna hamna runt 1500:- för att kunna måla på ordentligt i framförallt 4e och 5e.
Avd 1. Spik 7. Står Green Mamba på benen och vi slipper omstart så tror jag hon är stenklar! (vid eventuell omstart så är det vidöppet i mina ögon) Avd 2. Det luktar ordentlig körning från början. Utgångshästar är 10 Stand By Ken och 11 Arapaho Ghostdance. Ken är stark bakifrån och Ludde jr hakar på med en speedkula (som blir underskattad pga lopp i kropp) 3,9,12 är tidiga bakom. Sandsjöns Enzo är seg ut och från spår 1 sitter lill Unter risigt på det. Schas! Avd 3. Spik 5. Flemings styrning i Daisy Cash känns som en jävligt bra spik i ett lopp där många garderar. 1640m, spår 5 och vinner från 2a/3e utvändigt med en klassisk sköljning. Avd 4. Enormt svårrankat lopp för egen del. Litar inte på att Bo C rundar från risigt spår. Nä, här vill jag ha alla! Om någon ska nämnas utanför de betrodda så tycker jag att Global Unspoked och Mitos Gold är värda en varning. Avd 5. Huvva! Här ska i stort sett alla med på lappen. E.V.Mici står "billigt inne" med bra kapacitet. Men det är bara en i mängden.. Avd 6. Köper inte riktigt favoritskapet på Högstenastalldräng. (procenten) Jag rankar 12, 5, 1, 13, 7, 10 Avd 7. Spik 2. Vi avslutar med en favorit som vinner från ledningen. Har svårt att se någon rå på Reverend Wine i nuvarande form även om det är lite tuffare emot den här gången. Senast redigerad av KalleKlut den 2019-12-31 klockan 02:22. Anledning: Felstavning |
|
2019-12-31, 05:09 | #52 |
Southwind Feji blir en av minna två spikar.Så fort startlistorna kom så bestämde jag mig av 4 orsaker.
Åke Svanstedt kör till 700 meter kvar precis vid campingen en svanstätare deluxe Hästen har fått ett lopp i kroppen Trivs på Axevallabanan 10 starter vunnit 80% av dessa. Hästen har styrka och Speed
2019-12-31, 08:41 | #53 |
Som jag sa anledningen till att jag tror att SF och Åke kan vinna är att den får hjälp av Aron Palema som nog avlöser SF i dödens och trycker sönder RW. Två Pär Hedberg hästar
|
|
2019-12-31, 09:16 | #54 |
Ej nämnd men inte glömd.
Avd. 5 nr 4 Galba Ringeat. Ej nämnd på 9 hästar i en analys här. Lite konstigt. Körs normalt av Jörgen Eriksson - nu av Jorma Kontio. Liksom lite kuskförstärkning där....Franskstammad och borde passa perfekt på Axevalla om ingenting annat. Ett öppet lopp och kuskfantomen Kontio ser nog till att hålla högt tempo med den här. Galopp senast sänker procenten, helt perfekt! Troligen spik för mig. Måste korrigera systemet när Hobbyn nu ströks. Lycka till! |
|
2019-12-31, 09:31 | #55 | |
Citat:
Ska förbundskaptenen också spela och vara på planen? Varför det? |
||
2019-12-31, 10:07 | #56 |
Värt att ta i beaktning är att Andre och Calle kör om championatet. 27 segrar var med fördel Calle tack vare fler andraplatser just nu. Känns som kuskar, konstigt nog, kör lite tuffare när ett championat står på spel.
I övrigt så tror jag Sato och Stand by Ken har bättre chans än nuvarande procent i avd 2. Lycka till idag, allihopa. |
|
2019-12-31, 10:26 | #57 |
Oj! Fossens Bonus drygt 2% i sista. Det är ju en klasshäst jämfört med motståndet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10) |
|
2019-12-31, 10:27 | #58 |
Jackpot spiken till sköna 5% heter 9 Claude Debussy den andra jackpot spiken heter 9 Global Tailwind .... sitter dessa för mig så lämnar jag landet.
|
|
2019-12-31, 10:36 | #59 |
9 Claude Debussy ”växer” dessutom fram mer nu när Aronsson inte vill att Eklundh blir champion. Vinner CJJ första och sen med Claude är ju titeln så gott som klar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+9) |
|
2019-12-31, 10:40 | #60 |
Är även min förstahäst
|
|
|