Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-29, 05:35   #1

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Extra V75 Axevalla - Nyårsafton multijackpot 2019-12-31

Lägger upp den extraomgången här före Danmark och Norge som jag tycker man kan stå över.Bara och titta på omsättningen så förstår säkert Herr Lord att man bör lägga ner Winter Burst och göra något nytt.

Kommer bli en grym omsättning runt 120 mille tror jag.

Första tanken en rolig chansspik på Southwind Feji.Är grymt kuskförstärkt med Åke Svanstedt,har också ett lopp i kroppen och trivs bra på Axevalla banan vad kan gå fel? 10 lopp på Axevalla och en seger rad på hela 80% det är grymt.
Gammal 2019-12-29, 09:41   #2

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Vikens Fingerprint måste bli ruggigt spelvärd spik om strecken står sig. Ser inte hur den ska kunna förlora loppet under normala förutsättningar. Många garderar då de inte vill spricka i första loppet på en superjackpott.

Sen håller jag med om att Southwind Feji borde bli spelvärd i sista.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 09:54   #3

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Linus Boy borde väl kunna vinna ... mer deg på kontot än favoriterna där framme och ett långt upplopp lär passa bra. Finns ju risk att 2 och 3 kör mot varandra?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 10:15   #4

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Är likt Hubba inne på Linus Boy i sista. Angående Vikens Fingerprint har jag dock stor respekt för Green Mamba som är riktigt bra. I övrigt lär Bo C. ha en bra chans att lägga det där gänget på rygg om han fungerar, men han har svikit förr. Ett drag kan vara E.V.Mici som dock säkerligen lär stiga på strecken fram till spelstopp. Överlägsen senast på Örebro trots en resa mest i tredjespår och Korpi tror på bra chans trots spåret. Tror det kan hända en del i avdelning 4,5,6.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 10:52   #5

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Hobby i andra stenklar , så bra den va sist så slår ingen den ! Hemma häst med kusk i form också Bra spik från Min hemmaplan !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 10:54   #6

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Denna omgång känns ju överkomlig och kör man V7 kan det bli bra deg trots några favoritvinster.
Gammal 2019-12-29, 11:14   #7

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Denna omgång känns ju överkomlig och kör man V7 kan det bli bra deg trots några favoritvinster.
V7? Vilket bolag spelar du via då?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 12:55   #8

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Hobby i andra stenklar , så bra den va sist så slår ingen den ! Hemma häst med kusk i form också Bra spik från Min hemmaplan !
Håller med om att Hobby troligen har omgångens högsta vinstchans, men han blir groteskt stor favorit Oxå.
Bra emot på pappret sist, men i verkligheten fanns det bara en häst att köra emot och nu kan det bli tuffare.

Stort värde i att fälla om man hittar någon bättre spik, men visst är chansen stor

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 13:17   #9

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
V7? Vilket bolag spelar du via då?
Fattar inte hur menar du?
Gammal 2019-12-29, 14:14   #10

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 700
Standard

Citat:
V7 och V8 finns inte längre spelbara. Enbart V6 som finns tillgängligt där man enbart siktar på enbart högsta vinsten.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 14:14   #11

Standard

Citat:
Fattar inte hur menar du?
Jag tolkade ditt inlägg "kör man V7 kan det bli bra deg" alltså att du spelar V7 likt V6 på V64 som då ger *2.5. Men kanske misstolkade det.

Iaf mig veterligen så går det inte att spela V7 - endast vinst vid 7 rätt, ATG tog väl bort det för något år sedan. Därav jag undrade vilket bolag du spelade V7 hos :P
Gammal 2019-12-29, 14:20   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Håller med om att Hobby troligen har omgångens högsta vinstchans, men han blir groteskt stor favorit Oxå.
Bra emot på pappret sist, men i verkligheten fanns det bara en häst att köra emot och nu kan det bli tuffare.

Stort värde i att fälla om man hittar någon bättre spik, men visst är chansen stor
Jo klart de är sant
Gammal 2019-12-29, 18:18   #13

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Vikens Fingerprint måste bli ruggigt spelvärd spik om strecken står sig. Ser inte hur den ska kunna förlora loppet under normala förutsättningar. Många garderar då de inte vill spricka i första loppet på en superjackpott.

Sen håller jag med om att Southwind Feji borde bli spelvärd i sista.
Devs Daffodil har ju löpt på riktigt bra (bara gått med skor) och Lugauer har riktigt bra snurr på hästarna just för tillfället, dock usel andel segrar på Devs. Höga tankar bara...
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 19:16   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag tolkade ditt inlägg "kör man V7 kan det bli bra deg" alltså att du spelar V7 likt V6 på V64 som då ger *2.5. Men kanske misstolkade det.

Iaf mig veterligen så går det inte att spela V7 - endast vinst vid 7 rätt, ATG tog väl bort det för något år sedan. Därav jag undrade vilket bolag du spelade V7 hos :P
Hade jag ingen aning om faktiskt att dom hade tagit bort det på v75 och v86
Tack för info
Gammal 2019-12-29, 19:16   #15
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Tar inte Reverend Wine spets i sista?
Kanske blir svår att slå den då
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-29, 20:36   #16

Standard

Jepson i tredje med Alhambra Mail kan va en spik också spets å slut !
Gammal 2019-12-29, 21:00   #17

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Ingen som tror på Jepson med 3 Key Mom då ... funderar på att spika.
.
Gammal 2019-12-29, 23:19   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sundling Visa inlägg
Devs Daffodil har ju löpt på riktigt bra (bara gått med skor) och Lugauer har riktigt bra snurr på hästarna just för tillfället, dock usel andel segrar på Devs. Höga tankar bara...
Ja vart kom den prestationen ifrån senast? Gör han om det loppet utan galopp kan feghet klart räcka...
Gammal 2019-12-30, 00:53   #19

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Det var inte den svåraste omgången på papperet det kan eventuellt ge bra trots det på 7 rätt då det delas väl ut runt 60 miljoner åt nåt håll till sjurättspotten utan att ha koll på det...
vikens fingerprint och hobby Deliton har lämpliga lopp på papperet
i tredje går det inte heller utanför tror jag
I fjärde passar jag och även pass i femte
i sjätte behövs nog 4-5 streck och sen kan man stänga det loppet
i sista jeppson en sund vinnare

Summa sumarum Det finns många givna favoriter på förhand kommer det ingen skräll blir det många glada vinnare

Jag kommer nog bara att göra en rövarkupong med noll förväntningar
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 01:13   #20

Standard

Citat:
.
Bike och BRO i de 5 senaste, hur stort minus nu?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-12-30, 09:23   #21

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Bike och BRO i de 5 senaste, hur stort minus nu?
Glöm inte att den bytt tränare också. Aho levererar ju, men någon Riordan är han väl ändå inte.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 09:52   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Glöm inte att den bytt tränare också. Aho levererar ju, men någon Riordan är han väl ändå inte.
Näe, men borde väl inte ha hänt så mycket på bara en månad

Gammal 2019-12-30, 10:09   #23
SO

SOs avatar

Sharp$: 3718
Standard

Var det inte snack om att vi på sharps skulle göra ett jättesystem tillsammans ?? Är det lagt på is månne?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 10:16   #24
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Var det inte snack om att vi på sharps skulle göra ett jättesystem tillsammans ?? Är det lagt på is månne?
Jo, förra året gjorde vi ett försök på ett ordentligt stort.
Inte riktigt den ambitionen i år men hyfsat stor lär den reducerade bli ändå till den här omgången.

Och vad jag vet så finns det nog någon plats kvar i tillsammanslaget för det reducerade där vi i travgruppen försöker enas om drag och spikförslag etc.

Länk finns i sektionen spela andelsspel tillsammans.

Häng på!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 10:28   #25

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jo, förra året gjorde vi ett försök på ett ordentligt stort.
Inte riktigt den ambitionen i år men hyfsat stor lär den reducerade bli ändå till den här omgången.

Och vad jag vet så finns det nog någon plats kvar i tillsammanslaget för det reducerade där vi i travgruppen försöker enas om drag och spikförslag etc.

Länk finns i sektionen spela andelsspel tillsammans.

Häng på!

Vilken andel är det?
Gammal 2019-12-30, 10:34   #26

Stekels avatar

Standard

Citat:
Vilken andel är det?
Vi brukar ha fullt men nu fanns en plats ledig såg jag:

https://www.sharps.se/redirect?url=h...xg-rni6w%3D%3D

Gammal 2019-12-30, 10:50   #27

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Skrällar?

Ingen som har några sådana? Jag har i alla fall en, kanske blir jag ensam om den?; Alpha K. i tredje. Ett kuriosa; Barbro stod i 300 ggr på UB...jag hade den men med alla i loppet måste det ju bli så . Men det var på snudd att jag satsade en tia på kul så att säga. Man ska inte nonchalera tjejerna, inte ens Barbro. Fick ångra mig där. Med tanke på skrällar - bra att lägga ned lite koll på sådana, - många tänker så här; tar med 7-8 st så kanske jag får in någon. Ingen bra taktik! Men väldigt vanlig och det är tjänstefel enl. mig.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 12:43   #28

Standard

Kan väl vara läge att reducera bort alla rader som ger under 20-30k. Axvalla genererar ofta höga utdelningar och då speciellt på vintern då banan ofta är tung med det utslagsgivande upploppet. Senaste vinteromgångarna:

1,2 miljoner
28k
186k
874k
241k

Skulle banan mot förmodan bli lättsprungen ökar risken för låg utdelning.
Gammal 2019-12-30, 13:18   #29

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Vi brukar ha fullt men nu fanns en plats ledig såg jag:

https://www.sharps.se/redirect?url=h...xg-rni6w%3D%3D
Hann ta den och köpte en
Gammal 2019-12-30, 14:07   #30

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Kan väl vara läge att reducera bort alla rader som ger under 20-30k. Axvalla genererar ofta höga utdelningar och då speciellt på vintern då banan ofta är tung med det utslagsgivande upploppet. Senaste vinteromgångarna:

1,2 miljoner
28k
186k
874k
241k

Skulle banan mot förmodan bli lättsprungen ökar risken för låg utdelning.
Det kan du nog göra utan att svettas den här gången. De har ju gjort allt de kan med propparna för att maxa utdelningen. Även om banan blir riktigt bra så kommer det smälla nånstans. Får jag 1,40 på att det blir över 20k imorrn så tar jag det och lägger alla mina pengar på istället för på V75. Meningslöst att lämna in system för en hundring eller två en sån här omgång.

Gammal 2019-12-30, 16:56   #31

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tar inte Reverend Wine spets i sista?
Kanske blir svår att slå den då
Citat:
.
Har oxå en känsla för den hästen det är kusk plus på den riktigt spelbar.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 16:56   #32

Reg.datum: sep 2019
Sharp$: 613
Standard

Genomgång kommer.. Test.
Knyss (+1)
DrMarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 17:51   #33

Reg.datum: sep 2019
Sharp$: 613
Standard

Tja, bjuder på en liten genomgång till morgondagens jackpot tänkte jag. Dels är det trevligt att kunna ha lite idéutbyte här, dels skönt för egen del att ha tankarna nedskrivna för uppföljning osv.

Givetvis inget slutgiltigt då majoriteten av utrustningsinfo m.m. trillar in imorgon.

V75-1

Omgångens mest intressanta spik. 7 Green Mamba har tagit kraftiga kliv framåt sedan hon kom till Sverige och dessutom sett ett snäpp vassare ut i ny regi senaste två starterna. Finfin spurt mot jämförelsevis klart bättre hästar än de på hennes volt senast, och med toppläge som ensam på springspår här ser jag tidig ledning och därefter förhoppningsvis spets hela vägen in.

9 Vikens Fingerprint är väldigt bra för klassen och är därmed också tuffast emot, och visst får det inte klaffa alldeles för fint för Oskar J om Green Mamba ska kunna hålla henne ifrån sig över upploppet.

Där bakom är spelarna ganska korrekt ute spelmässigt, med 15 Adi Gallia som tredjehäst och 8 Devs Daffodil som fjärdehäst, antar att 3 Key Mom trillar ner som femtestreckad innan V75 är igång, lite överstreckad i nuläget.

V75-2

5 Hobby De L'iton givetvis klart bäst vinstchans i loppet men blir också lite överdrivet spelad då exakt hela massan i jakt på spikar i en svår omgång hamnar på denna som lösning. Därmed värde i att gå emot.

3 Sato håller jag som ungefär lika bra häst mot häst, men beter sig lite knepigt ibland. Kusken dessutom sanslöst dålig, åtminstone med denna häst, men ändå spännande till så låg procent. Passa framöver om det någon gång testat ny kusk för övrigt.

10 Stand By Ken duger väl i klassen och med lite strul för favoriten är den definitivt inte borta.

Där bakom 1 Sandsjöns Enzo som har ett bra läge, kanske biken flyger på igen (?), samt jätteskrällen 7 Bara Min som kan vinna med maxklaff.

Spetsrusningen är ganska klurig då 1-8 alla är ganska tröga från start, möjligtvis med undantag för 8 Tabasco C.D., vilken dock antagligen plockas upp. Favoritscenariot är ju att Hobby De L'iton hittar till spets men den är långt ifrån så givet som spelarna förutsätter. Hästen är bra men på intet sätt en superstjärna och skulle det strula lite så se upp.

V75-3

3 Alhambra Mail korrekt favorit, bra häst, snabb ut och om Jepson är intresserad borde hon kunna komma till spets tidigt. Väldigt fina prestationer på slutet och blir svårslagen. Men, de verkar vara sugna på att köra henne i ryggar om man ser till tidigare lopp och om det inte laddas ordentligt mot spets är vinstchansen givetvis lite lägre, och därmed kvalificerar hon sig inte högre än som utgång på systemet.

4 Be the One och 5 Daisy Cash är två riktigt bra hästar för klassen, främst den förstnämnda som kanske är bäst i gänget om den presterar på topp.

Mest intressanta lågprocentaren är utan tvekan 2 Ivy League som är fullständigt bortglömd. Duger riktigt bra här och kan mycket väl skrälla med lite flax under vägen.

10 Ipomea, 1 Veams Benelli och 6 Amusement för de som letar fler.

V75-4

Ganska dålig klass på hästarna här faktiskt, vilket gör att jag håller Bo C. som korrekt favorit trots ojämnheten. Klart bästa hästen här och löser det sig hyfsat rundar han nog detta gäng. Dock är han som sagt extremt ojämn och med 2140 volt och 15 hästar är det nästan upplagt för problem, vilket öppnar upp för fler hästar.

5 Grainfield Aiden var ju grym sist men lär bli vanlig vagn nu igen (håll koll på denna info) och det har han sett något tråkigare ut i tidigare. Dessutom hårt spelad.

1 M.T. Nordic Spirit mest intressant spelmässigt, går bra varje gång och här är en lämplig prop för hästen i brist på vassa motståndare. Kan leda länge, alternativt glida med på innerspår och måste helt enkelt med.

10 Stud Muffin mycket farlig om Flemming lyckas pricka starten, men risken är överhängande att det blir långt ut i spåren första 500 och därefter omöjligt lopp då hästen inte brukar ha för vana att kliva iväg allt för fort.

V75-5

Väldigt öppet lopp.

Favoriten 8 The Gambler följer bilen, huruvida det är i trav eller galopp återstår att se. Fungerar hästen och kommer till spets kan han bli svår att nå, men alldeles för stimmig för att lita på som spik/utgång.

Mest intressanta är istället 3 Big Jim Pellini, 10 Knifetown Hall och 11 E.V. Mici.

3 Big Jim Pellini gör bra lopp varje gång och kan hitta till spets, inträffar detta blir han mycket svårslagen.

10 Knifetown Hall är fin och lär spela ut en ordentlig spurt över upploppet, hamnar han inte för långt bak räcker den väldigt långt.

11 E.V. Mici är i nuläget ganska lite spelad men besitter fin kapacitet och likt 10 blir den farlig till slut. Extra intressant om biken hängs på igen?

2 Bearicecream duger mot dessa och med lite flax kan hon hitta mållinjen före övriga.

5 Marcel P. är jätteskräll nr. 2, snabb ut och hittar nog ner på innerspår tidigt. Därefter rätt bra för klassen och märkligt lite spelad.

V75-6

Omgångens näst mest intressanta speldrag.

13 Jimpeto Joy står tufft inne pengamässigt, men har också tävlat i icke så penningstinna lopp i Slovenien och är nog rutinmässigt ungefär på samma nivå som övriga, om inte lite över denna. Gått otroligt bra i Sverige och är bästa hästen i gänget. Bra kusk, sämre läge men över 2640 m hinner Johan hitta rätt och till 17 % är den hyperintressant.

Bakom denna ett extremt svårlöst lopp.

5 Högstenastalldräng är bra men enligt mig alldeles för hårt spelad, verkar vara den massan lutat sig mot i detta lopp enbart i brist på annat. Går bra varje gång men definitivt inget extra. Avslag till nästan 40 % (!).

I övrigt bör man notera att startvolten står bra till här, ungefär på samma nivå som 20-volten vilket gör att exempelvis 1 Goetmals Joe bör passas.

Bästa skrällarna: 1 Goetmals Joe, 10 Lee Sånna (vid fin start), 11 Rocky Bear och 14 Inez Alki.

V75-7

"Alla" räknar med 2 Reverend Wine till spets och sedan ledning hela vägen. Ja, favoritscenario att han antingen lyckas hålla ut eller får ta över efter ett tag men absolut inget givet. 4 Test Drive tror jag spetsar initialt för att därefter släppa till antingen 2, 3 eller 5 beroende på vilken som är först fram. Blir det lite körning så bjuds ju bästa hästen 11 Linus Boy in i matchen och då blir den tuff att stå emot.

11 mest intressant, och får man med även 2 räcker det långt i loppet. 3 Southwind Feji överspelad, dels inte lika bra som övriga och dels hårt spelad p.g.a. Åke, vilket för övrigt verkar vara ett genomgående fenomen i hela omgången. Kan ju vinna men inte så intressant till nuvarande spelprocent.

4 & 5 jätteskrällarna.
viking90 (+7), SO (+11), Salkin (+10), asgaya3141 (+25), MikaF (+5), Snubben (+20), Oscar (+5), NAFETS (+10)
DrMarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 20:20   #34

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Kommer strykas avd 2 nr 5 storfavorit och avd 6 nr 15 enligt Sofia A

Senast redigerad av riga den 2019-12-30 klockan 20:36.
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 20:24   #35

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
Kommer strykas avd 3 nr 5 storfavorit och avd 6 nr 15 enligt Sofia A
Avd 2 till och med. Omgångens största favorit Hobby De Liton alltså borta ur leken! Om det var svårt på förhand så blev det än värre nu...

Green Mamba tror jag är stenklar. Nästan oändlig skrällpotential i hela omgången.

Gammal 2019-12-30, 20:37   #36

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Avd 2 till och med. Omgångens största favorit Hobby De Liton alltså borta ur leken! Om det var svårt på förhand så blev det än värre nu...

Green Mamba tror jag är stenklar. Nästan oändlig skrällpotential i hela omgången.
fixat.
Gammal 2019-12-30, 20:48   #37

Sharp$: 3603
Standard

Om det nu är så att Hobby stryks, den är ju inte det än - så lär det vara väldigt många lika lata som Amarilde frost som sitter med spik på nr 1, den måste jobbas bort imorgon då.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 20:51   #38

Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Om det nu är så att Hobby stryks, den är ju inte det än - så lär det vara väldigt många lika lata som Amarilde frost som sitter med spik på nr 1, den måste jobbas bort imorgon då.
Den kommer att strykas. Du behöver inte fundera kring det.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 22:38   #39

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Är inte 9 Claude Debussy rätt intressant på sina låga 4% med en viss Jepson i sulkyn och hemmaplan. Given på min kupong efter ett bra lopp som trea sist på v75 från ett elftespår på opassande distans kan jag tycka. Möter yngre motstånd vilket kan vara ett plus kanske.
Gammal 2019-12-30, 22:46   #40

Trazans avatar

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DrMarre Visa inlägg
Tja, bjuder på en liten genomgång till morgondagens jackpot tänkte jag. Dels är det trevligt att kunna ha lite idéutbyte här, dels skönt för egen del att ha tankarna nedskrivna för uppföljning osv.

Givetvis inget slutgiltigt då majoriteten av utrustningsinfo m.m. trillar in imorgon.

V75-1

Omgångens mest intressanta spik. 7 Green Mamba har tagit kraftiga kliv framåt sedan hon kom till Sverige och dessutom sett ett snäpp vassare ut i ny regi senaste två starterna. Finfin spurt mot jämförelsevis klart bättre hästar än de på hennes volt senast, och med toppläge som ensam på springspår här ser jag tidig ledning och därefter förhoppningsvis spets hela vägen in.

9 Vikens Fingerprint är väldigt bra för klassen och är därmed också tuffast emot, och visst får det inte klaffa alldeles för fint för Oskar J om Green Mamba ska kunna hålla henne ifrån sig över upploppet.

Där bakom är spelarna ganska korrekt ute spelmässigt, med 15 Adi Gallia som tredjehäst och 8 Devs Daffodil som fjärdehäst, antar att 3 Key Mom trillar ner som femtestreckad innan V75 är igång, lite överstreckad i nuläget.

V75-2

5 Hobby De L'iton givetvis klart bäst vinstchans i loppet men blir också lite överdrivet spelad då exakt hela massan i jakt på spikar i en svår omgång hamnar på denna som lösning. Därmed värde i att gå emot.

3 Sato håller jag som ungefär lika bra häst mot häst, men beter sig lite knepigt ibland. Kusken dessutom sanslöst dålig, åtminstone med denna häst, men ändå spännande till så låg procent. Passa framöver om det någon gång testat ny kusk för övrigt.

10 Stand By Ken duger väl i klassen och med lite strul för favoriten är den definitivt inte borta.

Där bakom 1 Sandsjöns Enzo som har ett bra läge, kanske biken flyger på igen (?), samt jätteskrällen 7 Bara Min som kan vinna med maxklaff.

Spetsrusningen är ganska klurig då 1-8 alla är ganska tröga från start, möjligtvis med undantag för 8 Tabasco C.D., vilken dock antagligen plockas upp. Favoritscenariot är ju att Hobby De L'iton hittar till spets men den är långt ifrån så givet som spelarna förutsätter. Hästen är bra men på intet sätt en superstjärna och skulle det strula lite så se upp.

V75-3

3 Alhambra Mail korrekt favorit, bra häst, snabb ut och om Jepson är intresserad borde hon kunna komma till spets tidigt. Väldigt fina prestationer på slutet och blir svårslagen. Men, de verkar vara sugna på att köra henne i ryggar om man ser till tidigare lopp och om det inte laddas ordentligt mot spets är vinstchansen givetvis lite lägre, och därmed kvalificerar hon sig inte högre än som utgång på systemet.

4 Be the One och 5 Daisy Cash är två riktigt bra hästar för klassen, främst den förstnämnda som kanske är bäst i gänget om den presterar på topp.

Mest intressanta lågprocentaren är utan tvekan 2 Ivy League som är fullständigt bortglömd. Duger riktigt bra här och kan mycket väl skrälla med lite flax under vägen.

10 Ipomea, 1 Veams Benelli och 6 Amusement för de som letar fler.

V75-4

Ganska dålig klass på hästarna här faktiskt, vilket gör att jag håller Bo C. som korrekt favorit trots ojämnheten. Klart bästa hästen här och löser det sig hyfsat rundar han nog detta gäng. Dock är han som sagt extremt ojämn och med 2140 volt och 15 hästar är det nästan upplagt för problem, vilket öppnar upp för fler hästar.

5 Grainfield Aiden var ju grym sist men lär bli vanlig vagn nu igen (håll koll på denna info) och det har han sett något tråkigare ut i tidigare. Dessutom hårt spelad.

1 M.T. Nordic Spirit mest intressant spelmässigt, går bra varje gång och här är en lämplig prop för hästen i brist på vassa motståndare. Kan leda länge, alternativt glida med på innerspår och måste helt enkelt med.

10 Stud Muffin mycket farlig om Flemming lyckas pricka starten, men risken är överhängande att det blir långt ut i spåren första 500 och därefter omöjligt lopp då hästen inte brukar ha för vana att kliva iväg allt för fort.

V75-5

Väldigt öppet lopp.

Favoriten 8 The Gambler följer bilen, huruvida det är i trav eller galopp återstår att se. Fungerar hästen och kommer till spets kan han bli svår att nå, men alldeles för stimmig för att lita på som spik/utgång.

Mest intressanta är istället 3 Big Jim Pellini, 10 Knifetown Hall och 11 E.V. Mici.

3 Big Jim Pellini gör bra lopp varje gång och kan hitta till spets, inträffar detta blir han mycket svårslagen.

10 Knifetown Hall är fin och lär spela ut en ordentlig spurt över upploppet, hamnar han inte för långt bak räcker den väldigt långt.

11 E.V. Mici är i nuläget ganska lite spelad men besitter fin kapacitet och likt 10 blir den farlig till slut. Extra intressant om biken hängs på igen?

2 Bearicecream duger mot dessa och med lite flax kan hon hitta mållinjen före övriga.

5 Marcel P. är jätteskräll nr. 2, snabb ut och hittar nog ner på innerspår tidigt. Därefter rätt bra för klassen och märkligt lite spelad.

V75-6

Omgångens näst mest intressanta speldrag.

13 Jimpeto Joy står tufft inne pengamässigt, men har också tävlat i icke så penningstinna lopp i Slovenien och är nog rutinmässigt ungefär på samma nivå som övriga, om inte lite över denna. Gått otroligt bra i Sverige och är bästa hästen i gänget. Bra kusk, sämre läge men över 2640 m hinner Johan hitta rätt och till 17 % är den hyperintressant.

Bakom denna ett extremt svårlöst lopp.

5 Högstenastalldräng är bra men enligt mig alldeles för hårt spelad, verkar vara den massan lutat sig mot i detta lopp enbart i brist på annat. Går bra varje gång men definitivt inget extra. Avslag till nästan 40 % (!).

I övrigt bör man notera att startvolten står bra till här, ungefär på samma nivå som 20-volten vilket gör att exempelvis 1 Goetmals Joe bör passas.

Bästa skrällarna: 1 Goetmals Joe, 10 Lee Sånna (vid fin start), 11 Rocky Bear och 14 Inez Alki.

V75-7

"Alla" räknar med 2 Reverend Wine till spets och sedan ledning hela vägen. Ja, favoritscenario att han antingen lyckas hålla ut eller får ta över efter ett tag men absolut inget givet. 4 Test Drive tror jag spetsar initialt för att därefter släppa till antingen 2, 3 eller 5 beroende på vilken som är först fram. Blir det lite körning så bjuds ju bästa hästen 11 Linus Boy in i matchen och då blir den tuff att stå emot.

11 mest intressant, och får man med även 2 räcker det långt i loppet. 3 Southwind Feji överspelad, dels inte lika bra som övriga och dels hårt spelad p.g.a. Åke, vilket för övrigt verkar vara ett genomgående fenomen i hela omgången. Kan ju vinna men inte så intressant till nuvarande spelprocent.

4 & 5 jätteskrällarna.
Bra genomgång, håller med om mycket. Två hästar som du inte nämner som jag tycker ska räknas ganska tidigt är Global Tailwind och Point Zorro. Båda dessa lär det dock bli skrik på i morgon så tveksamt om det kommer finnas något värde kvar.

Vill nämna två andra intressanta hästar också. Bägge tränas av hemmatränare Hedberg och jag tror de kommer vara betydligt mindre spelade än tidigare nämnda. Gun Palema tycker jag ska med om man inte tar ställning i första och detsamma gäller Aron Palema sista. Hedberg lär ha laddat till denna omgång, hästarna duger gott i klassen och är alldeles för lite spelade.

Slutligen, så köper jag helt att Högstenastalldräng blivit för mycket streckad. Jag har också respekt för Jimpeto Joy men kommer istället ta ställning för Payet DE som radat upp grymma prestationer. Sitter dessutom perfekt i rygg på favoriten och jag tror han städar av rubbet sista varvet.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 22:54   #41

Trazans avatar

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Överskatta inte det där. Det är omsatt drygt 10 mkr just nu. Jag vet inte exakt vad man estimerar omsättningen till imorgon men jag antar att det åtminstone är 10 gånger mer än den nuvarande. Procenten på Hobby (och det som därmed ramlar över på Sandsjöns Enzo) kommer hinna rasa ordentligt fram till spelstopp.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 23:17   #42

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Citat:
Kanonspelvärde på 8 tabasco nu. SoS
Gammal 2019-12-30, 23:22   #43
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

Årets vinnare kunde man ju haft i morgon, den jag tänker på är Sato.
Mycket fin pålle men tyvärr begåvas den med en av de absolut sämsta som någonsin kört en kuse. Tycker synd om hästen som vill vinna men inte kan pga rikssopan Håkan E Johansson...
Varför släpper han inte tömmarna ?!?!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 23:27   #44

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Hästarna som har dokumenterad form och vana att gå med skor och mött tuffast motstånd är ju helt klart enligt rank

9 Vikens Fingerprint
15 Adi Gallia
7 Green Mamba

Bör stå mellan dessa 3 och varning för 3 Key Mom men skor är ett frågetecken.

Bläddra vidare
Gammal 2019-12-30, 23:32   #45

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Alla rätt

Hur svårt kan det vara. Lopp 1 nr 3-7-9-12.Lopp 2 nr 1-3-5.Lopp 3 nr 3-4-5-10..Lopp 4 nr 4-5-6-10-11.Lopp 5 nr 1-3-4-8.Lopp 6 nr 6-12-13-14.Lopp 7 spik nr 2 Reverend Wine. Ta rygg och hämta ut pengarna, och skratta hela vägen till banken. 3840 rader för 1920 kr.
OtaBenga (+1)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 23:33   #46

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Om man ska leta superskrällar i första avd kan 6 Restless om den har en toppendag vinna kanske.
Gammal 2019-12-30, 23:33   #47

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Överskatta inte det där. Det är omsatt drygt 10 mkr just nu. Jag vet inte exakt vad man estimerar omsättningen till imorgon men jag antar att det åtminstone är 10 gånger mer än den nuvarande. Procenten på Hobby (och det som därmed ramlar över på Sandsjöns Enzo) kommer hinna rasa ordentligt fram till spelstopp.

ATG räknar med ca 115M kr i omsättning. Det betyder att #1 kommer att ha ca 5% extra i "dold" insatsfördelning på sig från strykningen.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-30, 23:40   #48

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Kanonspelvärde på 8 tabasco nu. SoS
Fast imorgon är nog spelvärdet på den ganska begränsat.
Är ju redan nu favorit på vinnarspelet och jag skulle vara förvånad om den inte rusar till att nästan bli favorit på strecken oxå.

Det är en treåring mot äldre, och spår 7 är inget drömspår heller, även om spetschansen finns där

Gammal 2019-12-31, 00:00   #49

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Årets vinnare kunde man ju haft i morgon, den jag tänker på är Sato.
Mycket fin pålle men tyvärr begåvas den med en av de absolut sämsta som någonsin kört en kuse. Tycker synd om hästen som vill vinna men inte kan pga rikssopan Håkan E Johansson...
Varför släpper han inte tömmarna ?!?!
Tycker fler tränare borde köra själva, blir stentråkigt med samma knippe kuskar som sitter och kör mot varandra enligt fasta upplägg och överenskommelser dag in och dag ut. Men jag håller med om att det handikappar chanserna en hel del här. Satte de upp Jepson på Sato imorrn så spikar jag utan att blinka. Nu är han knappt värd en markering.

Gammal 2019-12-31, 00:43   #50

HuBBaBuBBas avatar

Standard

8 Aron Palema Per H andrahäst i loppet kanske kör sönder 2 Reverend Wine från start eftersom den är väldigt startsnabb. Nån form av stallkörning känns det som i alla fall.

Linus Boy är ju super intressant då oxå.
Gammal 2019-12-31, 02:18   #51

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Jag kommer att lägga upp ett andelslir (under den fliken) med 3 spikar. Hoppas kunna hamna runt 1500:- för att kunna måla på ordentligt i framförallt 4e och 5e.

Avd 1. Spik 7. Står Green Mamba på benen och vi slipper omstart så tror jag hon är stenklar! (vid eventuell omstart så är det vidöppet i mina ögon)

Avd 2. Det luktar ordentlig körning från början. Utgångshästar är 10 Stand By Ken och 11 Arapaho Ghostdance. Ken är stark bakifrån och Ludde jr hakar på med en speedkula (som blir underskattad pga lopp i kropp) 3,9,12 är tidiga bakom. Sandsjöns Enzo är seg ut och från spår 1 sitter lill Unter risigt på det. Schas!

Avd 3. Spik 5. Flemings styrning i Daisy Cash känns som en jävligt bra spik i ett lopp där många garderar. 1640m, spår 5 och vinner från 2a/3e utvändigt med en klassisk sköljning.

Avd 4. Enormt svårrankat lopp för egen del. Litar inte på att Bo C rundar från risigt spår. Nä, här vill jag ha alla! Om någon ska nämnas utanför de betrodda så tycker jag att Global Unspoked och Mitos Gold är värda en varning.

Avd 5. Huvva! Här ska i stort sett alla med på lappen. E.V.Mici står "billigt inne" med bra kapacitet. Men det är bara en i mängden..

Avd 6. Köper inte riktigt favoritskapet på Högstenastalldräng. (procenten) Jag rankar 12, 5, 1, 13, 7, 10

Avd 7. Spik 2. Vi avslutar med en favorit som vinner från ledningen. Har svårt att se någon rå på Reverend Wine i nuvarande form även om det är lite tuffare emot den här gången.

Senast redigerad av KalleKlut den 2019-12-31 klockan 02:22. Anledning: Felstavning
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 05:09   #52

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Southwind Feji blir en av minna två spikar.Så fort startlistorna kom så bestämde jag mig av 4 orsaker.

Åke Svanstedt kör till 700 meter kvar precis vid campingen en svanstätare deluxe

Hästen har fått ett lopp i kroppen

Trivs på Axevallabanan 10 starter vunnit 80% av dessa.

Hästen har styrka och Speed
Gammal 2019-12-31, 08:41   #53

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Som jag sa anledningen till att jag tror att SF och Åke kan vinna är att den får hjälp av Aron Palema som nog avlöser SF i dödens och trycker sönder RW. Två Pär Hedberg hästar
Gammal 2019-12-31, 09:16   #54

Standard

Ej nämnd men inte glömd.

Avd. 5 nr 4 Galba Ringeat. Ej nämnd på 9 hästar i en analys här. Lite konstigt. Körs normalt av Jörgen Eriksson - nu av Jorma Kontio. Liksom lite kuskförstärkning där....Franskstammad och borde passa perfekt på Axevalla om ingenting annat. Ett öppet lopp och kuskfantomen Kontio ser nog till att hålla högt tempo med den här. Galopp senast sänker procenten, helt perfekt! Troligen spik för mig. Måste korrigera systemet när Hobbyn nu ströks.

Lycka till!
Gammal 2019-12-31, 09:31   #55
DIF

Standard

Citat:
Tycker fler tränare borde köra själva, blir stentråkigt med samma knippe kuskar som sitter och kör mot varandra enligt fasta upplägg och överenskommelser dag in och dag ut. Men jag håller med om att det handikappar chanserna en hel del här. Satte de upp Jepson på Sato imorrn så spikar jag utan att blinka. Nu är han knappt värd en markering.
I det här fallet är Sato som en hockeyspelare med skridskor men där någon tagit bort skenorna. Han kör så illa att det är synd om hästen.

Ska förbundskaptenen också spela och vara på planen? Varför det?
Gammal 2019-12-31, 10:07   #56

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 680
Standard

Värt att ta i beaktning är att Andre och Calle kör om championatet. 27 segrar var med fördel Calle tack vare fler andraplatser just nu. Känns som kuskar, konstigt nog, kör lite tuffare när ett championat står på spel.

I övrigt så tror jag Sato och Stand by Ken har bättre chans än nuvarande procent i avd 2.

Lycka till idag, allihopa.
Sundling (+5), HuBBaBuBBa (+5), SakanAA (+5)
Gurre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 10:26   #57

Staketkuskens avatar

Sharp$: 2995
Standard

Oj! Fossens Bonus drygt 2% i sista. Det är ju en klasshäst jämfört med motståndet
valo (+10)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 10:27   #58

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jackpot spiken till sköna 5% heter 9 Claude Debussy den andra jackpot spiken heter 9 Global Tailwind .... sitter dessa för mig så lämnar jag landet.
Gammal 2019-12-31, 10:36   #59

Staketkuskens avatar

Standard

Citat:
Jackpot spiken till sköna 5% heter 9 Claude Debussy den andra jackpot spiken heter 9 Global Tailwind .... sitter dessa för mig så lämnar jag landet.
9 Claude Debussy ”växer” dessutom fram mer nu när Aronsson inte vill att Eklundh blir champion. Vinner CJJ första och sen med Claude är ju titeln så gott som klar.
HuBBaBuBBa (+9)
Gammal 2019-12-31, 10:40   #60

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Är även min förstahäst

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
9 Claude Debussy ”växer” dessutom fram mer nu när Aronsson inte vill att Eklundh blir champion. Vinner CJJ första och sen med Claude är ju titeln så gott som klar.
HuBBaBuBBa (+9), Staketkusken (+1)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 10:48   #61

Standard

Fossens

Citat:
Oj! Fossens Bonus drygt 2% i sista. Det är ju en klasshäst jämfört med motståndet
Jo, sant och den är spelad.
Staketkusken (+1)
Gammal 2019-12-31, 11:05   #62

Staketkuskens avatar

Standard

Någon med Jens analys även den här omgången?
Gammal 2019-12-31, 11:55   #63

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1958
Standard

Tabasco C.D vinnar 3.5
Bo C vinnare 4.5
bet365
Green Mamba Vinnare 3.25
Leovegas

Kollat en hel del på Italienska lopp arkivet för Viola Grif och jag tror inte hon kan vinna utan någon toppform och klaff. Ingen dålig häst men känns som en i mängden.
Torstens (+2)

Senast redigerad av pelleplutt den 2019-12-31 klockan 12:01.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 12:05   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Är även min förstahäst
Kan vara chansspiken från zimonzzon85 (hemmaplan )
Gammal 2019-12-31, 12:20   #65
DIF

Standard

Idag blir en sån omgång, där alla springer åt samma håll, men där risken är att riktningen är fel. Vissa djur ökar så snabbt i spelprocent att det är helt sjukt.
Besinna er folk, gå inte på allt ni hör.

Bästa spik är Be The One, felfri är den klar.
Grymt kuskplus på Högstena idag också. Vinner!

Smällen är Vikings Topline, står helrätt inne, hemmabana, rutinerad, lopp i kroppen, glömd!!

Gott nytt år på er. Skål
Staketkusken (+1)
Gammal 2019-12-31, 12:23   #66

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 3736
Standard

Laddar upp med en V4 á 10:- styck: https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...0-1cbaff780b66
fredag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 12:24   #67

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Oj vad Reverend Wine börjar bli stor favorit. Känns som att man plockar bort den.
Gammal 2019-12-31, 12:41   #68

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Oj vad Reverend Wine börjar bli stor favorit. Känns som att man plockar bort den.
Håller med. Kändes som en av tre med chans men inte att hästen skulle ha mer än dubbelt så stor vinstchans som Southwing Feji och mer än en tre ggr så stor chans som Linus Boy!!

Hästmässigt håller jag både SF och LB som bättre hästar än RW.

Jag tror det är effekten av Megajackpotten:

Ingen vill spricka i början och då väljer man att spika i sista för att vara med längre.

Den taktiken kan ju funka idag, men då skulle jag hellre välja 3 eller 11 som spik i sista

Lär ju bli nästan noll rens i sista om Reverend Wine vinner.

Av samma anledning ( Jackpotteffekten ) att ingen vill spricka i början borde man alltså gå kort/spika i första avdelningen. Där lär många lägga extrastreck bara för att överleva.
HuBBaBuBBa (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 12:45   #69

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Många kommer att missa inlämningen idag då starttiden är 15:00. Konstigt
då ATG påstår att senare start ger högre omsättning. De borde kört kl 14:30
imorgon istället. Då hade nog omsättningen blivit 200 milj.

Mvh Uffe
Gammal 2019-12-31, 12:57   #70

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Håller med. Kändes som en av tre med chans men inte att hästen skulle ha mer än dubbelt så stor vinstchans som Southwing Feji och mer än en tre ggr så stor chans som Linus Boy!!

Hästmässigt håller jag både SF och LB som bättre hästar än RW.

Jag tror det är effekten av Megajackpotten:

Ingen vill spricka i början och då väljer man att spika i sista för att vara med längre.

Den taktiken kan ju funka idag, men då skulle jag hellre välja 3 eller 11 som spik i sista

Lär ju bli nästan noll rens i sista om Reverend Wine vinner.

Av samma anledning ( Jackpotteffekten ) att ingen vill spricka i början borde man alltså gå kort/spika i första avdelningen. Där lär många lägga extrastreck bara för att överleva.
Tycker jag med, lite väl stor favorit. Jag tar fem hästar i sista och hoppas RW åker dit.
Spikar i första (GM) och fjärde (Bo.C) om jag inte hör något konstigt som får mig att ändra.
Basse (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 13:12   #71

Stekels avatar

Standard

Spelar bara med i två stora bolag idag då jag tror på att det kan bli ordentligt svårt. Men en liten egenkomponerad lapp måste jag prova också, det är ju kul att vinna själv också trots allt Gott nytt år på er!

Avd
1: 7 Green Mamba (9, 15)
2: 4, 9, 10, 11, 12 (1, 8)
3: 3 Alhambra Mail (4, 5)
4: 4, 5, 6, 9, 10 (12, 1)
5: 7, 8 (3, 10)
6: 1, 3, 5, 12, 13 (14, 11)
7: 2 Reverend Wine (3, 11)

1x5x1x5x2x5x1 = 250 rader.
250 x 1 x 0,50 kr = 125,00 kr.
Totalt: 125,00 kr.

Grant (+6)
Gammal 2019-12-31, 13:18   #72
Banned

Standard

Citat:
Spelar bara med i två stora bolag idag då jag tror på att det kan bli ordentligt svårt. Men en liten egenkomponerad lapp måste jag prova också, det är ju kul att vinna själv också trots allt Gott nytt år på er!

Avd
2: 4, 9, 10, 11, 12 (1, 8)
4: 4, 5, 6, 9, 10 (12, 1)
5: 7, 8 (3, 10)
6: 1, 3, 5, 12, 13 (14, 11)

1x5x1x5x2x5x1 = 250 rader.
250 x 1 x 0,50 kr = 125,00 kr.
Totalt: 125,00 kr.
Vi har samma spikar
Gammal 2019-12-31, 13:29   #73

Standard

187 oddsaren trycker till 7 oddsaren
Gammal 2019-12-31, 13:30   #74
Banned

Standard

V4
Inlämnat: 2019-12-31, 12:51
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Start: 13:24
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Velegance (3, 8)
2: 2, 6, 9, 10 (7, 11)
3: 1, 2 (11, 10)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (15, 4)

1x4x2x15 = 120 rader.
120 x 1 x 2,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Gammal 2019-12-31, 13:30   #75

Standard

Värdelöst vetande
Såg det var ett andelsspel ute 25 000 kr per andel 3 sålda av fyra...hm Själv kör jag ett 30 krs men är rätt nöjd med det
Protesgoran (+5)
Gammal 2019-12-31, 13:39   #76

Shooters avatar

Sharp$: 38055
Standard

V4
Inlämnat: 2019-12-31, 12:42
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Velegance (8, 3)
2: 6 Thorn Bird (2, 10)
3: 1, 2 (7, 10)
4: 15 Fredric Palema (4, 9)

1x1x2x1 = 2 rader.
2 x 10 x 2,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: RZH HTQ PTT
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 13:39   #77

Sharp$: 11975
Standard

Vikens Fingerprint, Högstenastalldräng och Reverend Wine, där har vi nog dagens "överstreckade", bara att luta sig tillbaka och invänta de troliga oddshöjningarna...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 13:44   #78

Shooters avatar

Standard

Knappt 35 % på Vikens Fingerprint, det är taget alla dagar i veckan. Få se om skriket Green Mamba viker ner sig i ledningen, om hon kommer dit.
Gammal 2019-12-31, 14:08   #79

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Värdelöst vetande
Såg det var ett andelsspel ute 25 000 kr per andel 3 sålda av fyra...hm.
Själv kör jag ett 30 krs men är rätt nöjd med det
Är det Brasco?

Mvh Uffe
Gammal 2019-12-31, 14:10   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2019-12-31, 12:42
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Velegance (8, 3)
2: 6 Thorn Bird (2, 10)
3: 1, 2 (7, 10)
4: 15 Fredric Palema (4, 9)

1x1x2x1 = 2 rader.
2 x 10 x 2,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: RZH HTQ PTT
Bägge mina hästar i sparloppet hoppar bort sig i starten. Värdelöst.
Gammal 2019-12-31, 14:13   #81

HuBBaBuBBas avatar

Standard

två utländska och en vinner. Har aldrig hänt förr
Gammal 2019-12-31, 14:24   #82

Shooters avatar

Standard

Nu vill jag se Fredric Palema torska sista V4-loppet.
Gammal 2019-12-31, 14:38   #83

HuBBaBuBBas avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:38
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Start: 15:00
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Vikens Fingerprint (7, 15)
2: 9 Claude Debussy (8, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (10, 7)
4: 9 Global Tailwind (12, 5)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (8, 3)
6: 12 Payet D.E. (5, 13)
7: 3 Southwind Feji (2, 11)

1x1x6x1x12x1x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: RTC GTS XPS
Gammal 2019-12-31, 14:40   #84

Shooters avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:20
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 3, 8, 9, 10 (12, 4)
3: 4 Be the One (3, 5)
4: 12 Bo C. (9, 6)
5: 3, 4, 7, 8, 10, 11 (9, 1)
6: 5, 12, 13, 14 (3, 8)
7: 2, 3, 8, 11 (12, 4)

1x5x1x1x6x4x4 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: XRC DTQ QWN
Grant (+12)
Gammal 2019-12-31, 14:44   #85

Standard

Lämnar in tidigt. Strular här. Com Hem eller Atg

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:32
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 9, 15 (3, 8)
2: 8 Tabasco C.D. (1, 3)
3: 3, 4 (5, 10)
4: 1, 2, 4, 6, 9, 12 (5, 10)
5: 4, 5, 7, 8, 9, 10 (3, 1)
6: 3, 5, 12, 13, 14 (11, 10)

3x1x2x6x6x5x1 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.
Rättningskod: Gott Nytt År
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 14:48   #86

Standard

Så här vart andelsspelet i mitt tillsammanslag

All in på Vikens Fingerprint

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:16
SharpsBasse Jackpots andelsspel
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 2 016,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 8 Tabasco C.D. (3, 1)
3: 3, 4, 5 (5, 3)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 12 (10, 11)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 4)
6: 3, 5, 10, 11, 12, 13, 14 (8, 7)
7: 3, 11 (2, 8)

1x1x3x8x12x7x2 = 4032 rader.
4032 x 1 x 0,50 kr = 2 016,00 kr.
Totalt: 2 016,00 kr.

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:15
SharpsBasse Jackpots andelsspel
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 4 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 3, 8, 9, 10, 12 (4, 11)
3: 3, 4, 5 (5, 3)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 12 (2, 10)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 4)
6: 12, 13, 14 (5, 3)
7: 3, 11 (2, 8)

1x6x3x7x12x3x2 = 9072 rader.
9072 x 1 x 0,50 kr = 4 536,00 kr.
Totalt: 4 536,00 kr.

lycka till idag allihopa!
Grant (+12), Grant (+12)
Gammal 2019-12-31, 14:49   #87
Administrator

Standard

Stor lapp idag. Långa förhandlingar för att få ihop den. Men nu så!

En spik, två "lås" kombinerat med två utgångar. Och resten helmålat.
Vi "tål" 3 men kräver 1C.

Spoiler:

Lycka till därute!

Grant (+12), Grant (+12)
Gammal 2019-12-31, 14:55   #88

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1001
Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 11:02
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 247,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Devs Daffodil (9, 7)
2: 3, 4, 8 (1, 10)
3: 2, 3, 5 (4, 10)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 15 (11, 7)
5: 1 Cobbys Nana (8, 3)
7: 2, 3, 8, 11, 12 (7, 5)

1x3x3x11x1x1x5 = 495 rader.
495 x 1 x 0,50 kr = 247,50 kr.
Totalt: 247,50 kr.
Grant (+12)
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 14:59   #89

Standard

Citat:
Fast imorgon är nog spelvärdet på den ganska begränsat.
Är ju redan nu favorit på vinnarspelet och jag skulle vara förvånad om den inte rusar till att nästan bli favorit på strecken oxå.

Det är en treåring mot äldre, och spår 7 är inget drömspår heller, även om spetschansen finns där
Den blev som väntat favorit ja.
Klar favorit dessutom

Gammal 2019-12-31, 15:01   #90

KalleKluts avatar

Standard

Så här blev det.

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:57
Markus Gerdlöfs andelsspel
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 520,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 9, 10 (8, 1)
3: 5 Daisy Cash (3, 4)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (15, 12)
5: 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 6)
6: 1, 5, 7, 10, 12 (13, 14)

1x2x1x13x8x5x1 = 1040 rader.
1040 x 1 x 0,50 kr = 520,00 kr.
Totalt: 520,00 kr.
Min kostnad: 520,00 kr x 7/11 = 330,91 kr
Rättningskod:
Grant (+12)
Gammal 2019-12-31, 15:04   #91

Standard

Att en aldrig lär sig att inte vänta till sista sekund.. fick in lappen men fick ta bort jimpeto joy????
Vikens F
9-4,3,8,1,10,12
Be the one
9,4-10,12,5
11,7-4,3,10,8,1
Payet DE
2-12,11,3

Lycka till alla!

Citat:
Den blev som väntat favorit ja.
Klar favorit dessutom
Gammal 2019-12-31, 15:06   #92
Banned

Standard

Skönt o inleda med spik

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 13:39
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 1 620,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 3, 8, 9, 10 (12, 2)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 (8, 7)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 4)
6: 3, 5, 6, 8, 12, 13 (14, 4)
7: 2 Reverend Wine (3, 4)

1x5x1x9x12x6x1 = 3240 rader.
3240 x 1 x 0,50 kr = 1 620,00 kr.
Totalt: 1 620,00 kr.
Grant (+6), Basse (+7), HuBBaBuBBa (+7), SO (+8), Ochs5 (+5)
Gammal 2019-12-31, 15:08   #93

Standard

Green mamba ojoj vilken häst
Gammal 2019-12-31, 15:08   #94

Shooters avatar

Standard

Oskar skulle inte ha dragit så hårt.
Gammal 2019-12-31, 15:11   #95

Standard

Suck...

Antiklimax att spricka direkt när det ser ”klart” ut i sista sväng

lycka till till er som är kvar.

Och Gott Nytt år

Stänger nog ner direkt
Gammal 2019-12-31, 15:13   #96

Shooters avatar

Standard

Så jävla irriterande med såna här kuskmissar. Örjan hade aldrig släppt ut den i rygg. Får göra ett V5-försök istället.

V5
Inlämnat: 2019-12-31, 14:44
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Start: 15:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (5, 10)
2: 12 Bo C. (5, 6)
3: 1, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 (5, 6)
4: 13 Jimpeto Joy (5, 12)
5: 2, 3, 4, 8, 11, 12 (5, 7)

2x1x8x1x6 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: ZWD LTN VPQ
Gammal 2019-12-31, 15:19   #97

Standard

Wow vilken utdelning på V4 med inledning med två stora favoriter Alla var nog fullt upptagna med V75 jackpotten eller körde flerkuponger
Gammal 2019-12-31, 15:28   #98

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

En treåring får sitta i spets och bluffa bort loppet. Ut direkt i dödens Håkan, det är inte farligt att sitta utvändigt och Sato har vunnit från den positionen förut.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 15:32   #99

Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
En treåring får sitta i spets och bluffa bort loppet. Ut direkt i dödens Håkan, det är inte farligt att sitta utvändigt och Sato har vunnit från den positionen förut.
Han agerade hjälpryttare modell större, när man ser sånt där så undrar man om de spelat själv
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 15:45   #100

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Han agerade hjälpryttare modell större, när man ser sånt där så undrar man om de spelat själv
Fegt att inte ladda när han har en startsnabb häst. Han lade sig platt och gick för 2a pris
Såg fram emot ordentlig körning. Då hade bakspår sopat banan.
Gammal 2019-12-31, 15:47   #101
Banned

Standard

För 7 rätt, hoppas på SKRÄLLAR nu

4: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 (8, 7)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 4)
6: 3, 5, 6, 8, 12, 13 (14, 4)

Har den här också:

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 13:45
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 189,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 9, 15 (13, 3)
2: 8 Tabasco C.D. (1, 10)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 12 (10, 11)
5: 1, 4, 5, 8, 9, 10 (3, 7)
6: 3, 12, 13 (5, 14)

3x1x1x7x6x3x1 = 378 rader.
378 x 1 x 0,50 kr = 189,00 kr.
Totalt: 189,00 kr.
HuBBaBuBBa (+3), Ochs5 (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2019-12-31 klockan 15:54.
Gammal 2019-12-31, 15:48   #102

HuBBaBuBBas avatar

Standard

vilken prestation alltså... vilken vinnarskalle denna häst har fast den inte såg bra ut
Gammal 2019-12-31, 15:50   #103

HuBBaBuBBas avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:59
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 10,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7, 8, 9 (15, 3)
2: 3, 8, 9, 10, 12 (1, 4)
4: 12 Bo C. (5, 6)
5: 9 Express Lime (8, 10)
7: 3 Southwind Feji (2, 11)

4x5x1x1x1x1x1 = 20 rader.
20 x 1 x 0,50 kr = 10,00 kr.
Totalt: 10,00 kr.
Rättningskod: QZF FTT RPS

Denna lever... vem tror jag sätter 4 spikar till då? hehe
Gammal 2019-12-31, 15:56   #104

Standard

Första tanken är bäst loppen såg på förhand begränsade ut nu kan det trots allt ge bra på sju rätt om det går ordentligt utanför i nån/några av de sista loppen det är bara att se hur det gick på V4 tidigare

De som tippat ABC system ligger nog bra till för att tåla x-antal "åsnor"
Gammal 2019-12-31, 15:56   #105

Standard

Jaja, börjar väl kolla in morgondagens V86 en stund då man rök i avd 2.

Tyckte Tabasco i avd 2 som fältens "fattigaste" häst och 3-årig mot äldre var lite för tufft spelad idag så lämnade han utanför ramen, de fick man ju äta upp.
joppe59 (+2)
Gammal 2019-12-31, 16:01   #106

Standard

Det var min bild också samt att vissa betaltjänster gick rätt ut på den också gjorde valet rätt men jag hade med den men hade lika gärna kunna lyft bort den med facit i hand
Gammal 2019-12-31, 16:04   #107

Standard

Såg ett tillsammansbolag som var med nu dom har kvar ALLA X ALLA X spik X ALLA och det var bara ett av tusentals som råkade passera revy
Gammal 2019-12-31, 16:07   #108

HuBBaBuBBas avatar

Standard

tvilling 4-9 Global!!
Gammal 2019-12-31, 16:19   #109

HuBBaBuBBas avatar

Standard

rolig omgång :(
Gammal 2019-12-31, 16:20   #110
Banned

Standard

Citat:
rolig omgång :(
ja, behövdes skräll
Gammal 2019-12-31, 16:24   #111

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
ja, behövdes skräll
ja 1an hade ju vart roligare
Gammal 2019-12-31, 16:31   #112

Reg.datum: feb 2019
Sharp$: 1080
Standard

Citat:
ja, behövdes skräll
Äh va f-n du är ju bra med vännen nu vill vi ha skrällarna
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 16:41   #113

Stekels avatar

Standard

En riktig jävla Babben Carlsson-smäll nu då tack! Allax3 kvar.

asgaya3141 (+88)
Gammal 2019-12-31, 17:02   #114

Sharp$: 553
Standard

Nu höll startpersonalen på att orsaka olycka när man helt felaktigt blåser för första omstarten.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 17:08   #115

Sharp$: 553
Standard

Och varför i helvete sitter Jepson och sover i kön när en sexprocentare har ledningen??
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 17:09   #116

Standard

Nu sjöade tillsammansbolaget dom spikade PAyet och har alla i sista gånger x-antal ggr Bra tippat men surt för dom andra som också får sju rätt då det händer
Gammal 2019-12-31, 17:13   #117

Standard

Tar man tre hästar i varje V75 lopp som varit hittills är det svårt att inte vara med hm Jag är nöjd att mitt enda spel idag är mitt 30 krs andelsspel och där får vi inte sju rätt men förmodligen en del tillbaka på sexrätt å ett gäng med femmor
Gammal 2019-12-31, 17:14   #118

Stekels avatar

Standard

De skulle skickat dit Babben, hon hade sjöat...

Gammal 2019-12-31, 17:22   #119

Standard

Nu har jag stängt spelbutiken för i år öppnar imorgon igen men oj vilken plusvärmning det var på Southwind Feji i sista vad det nu betyder tror aldrig jag sett den så "tankad" i nån värmning nån gång...
Gammal 2019-12-31, 17:29   #120

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Linus Boy borde väl kunna vinna ... mer deg på kontot än favoriterna där framme och ett långt upplopp lär passa bra. Finns ju risk att 2 och 3 kör mot varandra?
Äshh
Gammal 2019-12-31, 17:32   #121

Sharp$: 11975
Standard

Efter några öl på Hotell Borgafjäll, så kan jag konstatera att denna dag blev fel, dom "överstreckade" blev 2-2-3...och så kan det också bli...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 17:32   #122

Stekels avatar

Standard

Lirade i två bolag idag, båda satt. Och ensam på challenge. Bara skrällarna som saknades, hade höjd för massvis av 0%-are i båda bolagen. Gott nytt!

Gammal 2019-12-31, 17:33   #123

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Payet D.E borde ha blivit utkörd efter den överkörningen!
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 17:36   #124

Staketkuskens avatar

Standard

Citat:
Lirade i två bolag idag, båda satt. Och ensam på challenge. Bara skrällarna som saknades, hade höjd för massvis av 0%-are i båda bolagen. Gott nytt!
Grattis! Vad blev egna nettot? Challenge drygt 30 lakan va?
Gammal 2019-12-31, 17:41   #125

Stekels avatar

Standard

Citat:
Grattis! Vad blev egna nettot? Challenge drygt 30 lakan va?
29 806, 810 satsat. Brukar nästan alltid spela 48 rader på challenge som mest men idag kändes det rätt att gå på lite mer. Kul att ta hela potten själv även om det är en liten pott

joppe59 (+7), Staketkusken (+1), mikaels (+5), Frasse77 (+5)
Gammal 2019-12-31, 17:42   #126

Standard

Härligt nu får vi vila 1 år innan nästa hetsjakt på jackpott eller
Gammal 2019-12-31, 17:44   #127

Stekels avatar

Standard

Citat:
Spring/summer burst is coming!

Gammal 2019-12-31, 18:07   #128

Standard

Hatten av

Citat:
HuBBaBuBBa (+11)
Gammal 2019-12-31, 18:15   #129

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Spring/summer burst is coming!
Tack för andel Stekel och fint lirat
Gammal 2019-12-31, 18:20   #130
Administrator

Standard

Vi sätter det reducerade idag och får ut 41K åtminstone. Detta utan att det smäller i något av de helmålade loppen...

Gott slut vänner! Nya tag 2020!

Ta hand om er allihopa!!

jAnman (+40), Frasse77 (+20), HuBBaBuBBa (+20)
Gammal 2019-12-31, 19:21   #131

Standard

Bo c vilken jävel.. ojämn nånting eller galopp.
Gammal 2019-12-31, 19:44   #132

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

En skön avslutning på året! Imorgon 200 kr 15 andelar på V86 och Jackpot igen!
Gott slut och Gott nytt år på er Sharpsare!

V75
Inlämnat: 2019-12-31, 14:39
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Axevalla
Tisdag 2019-12-31
Kostnad: 2 970,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 9 (15, 3)
2: 8 Tabasco C.D. (1, 3)
3: 2, 3, 4, 5, 10 (7, 1)
4: 5, 6, 9 (4, 12)
5: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 6)
6: 3, 5, 11, 12, 13, 14 (7, 10)
7: 2, 3, 11 (12, 8)

2x1x5x3x10x6x3 = 5400 rader.
5400 x 1 x 0,50 kr = 2 700,00 kr.

-----------------------------------------

7 rätt: 1 x 16 579 kr Vinst!
6 rätt: 23 x 148 kr Vinst!
5 rätt: 199 x 24 kr Vinst!

Total vinst: 24 759,00 kr
Gotland (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 21:37   #133

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 1376
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vi sätter det reducerade idag och får ut 41K åtminstone. Detta utan att det smäller i något av de helmålade loppen...

Gott slut vänner! Nya tag 2020!

Ta hand om er allihopa!!

Heeeelt vansinnigt vad rätt ute ni var. Satt på nålar inför de sista löpen.
Tackar ödmjukast!
Gotland (+7)
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 22:20   #134

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:

De kör ju Spring "Race" och Summer "Heat". Dvs april samt augusti.
Gammal 2020-01-01, 01:40   #135

Stekels avatar

Standard

Kollar om tredje loppet för jag tyckte det såg suspekt ut redan när jag såg det live. Är det inte en nominering till årets bortkörning av Flemming? Satt med pisken bakvänd och blickade utåt på upploppet flertalet gånger. Typiska tecken för när man vill köra snygg finish och vinna knappt men säkert. Hästen ser på inget sätt rullig ut vad jag kan se. Sen torskade han inte bara med en liten nos utan rejält. Fick han nån sågning i live/tv för det där? Eller hur gick snacket? Hade ju blivit totalt skogstokig om jag sett det där som hästägare. Om man haft minsta möjlighet att flytta hästen skulle den varit i annat stall inom en vecka.

Gammal 2020-01-01, 03:19   #136

Sharp$: 5003
Standard

Citat:
Som jag sa anledningen till att jag tror att SF och Åke kan vinna är att den får hjälp av Aron Palema som nog avlöser SF i dödens och trycker sönder RW. Två Pär Hedberg hästar
Måste kolla loppet igen, men Åke innebär nuförtiden alltid för hög procent på hästarna.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 07:28   #137

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Måste kolla loppet igen, men Åke innebär nuförtiden alltid för hög procent på hästarna.
Åke har inte haft sin bästa tid här direkt .. två lopp vann han väl bara totalt tror jag.
Trodde Aron skulle försöka spetsa men det vart Åke istället som tog Arons uppgift
Aron gjorde ett bra lopp oxå. Sämst va ju Åke hehe
Gammal 2020-01-01, 20:14   #138

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4945
Standard

V86
Inlämnat: 2020-01-01, 20:13
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-01-01
Start: 20:30