Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-31, 20:04   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Oj då! Nu känner jag mig verkligen pressad

Tack för förtroende!

Ska göra mitt bästa imorgon trots en ordentlig bakfylla

Gott Nytt och God Fortsättning på er alla duktiga travspelare!

GNÅ själv...vill inte förstöra ditt nyår, men storchocken kom för ett litet tag sedan...sitter du ner?...sambon slog till med 2 andelar(ungefär som att jag skulle köpt 102)…(vet inte om jag skulle skrivit det här sista, risken är att det blir för mycket för dig, helt enkelt)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 07:33   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
GNÅ själv...vill inte förstöra ditt nyår, men storchocken kom för ett litet tag sedan...sitter du ner?...sambon slog till med 2 andelar(ungefär som att jag skulle köpt 102)…(vet inte om jag skulle skrivit det här sista, risken är att det blir för mycket för dig, helt enkelt)...
Hehe kul!
Det är ingen fara!
Kan ju inte göra mer än mitt bästa men tyvärr har jag inte pluggat som jag hade velat pga massa trav och nyår. Vakna nu och har ju bra med tid men är som sagt lite bakis från igår.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 07:51   #18

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Känn ingen press
Jeppas Picasso nämnde jag i andra tråden, given vid gardering.
Flera utländska som nog bör streckas, t.ex. Lil Belinda.
Glöm heller inte Belle Reine med Emilia L.
Tänkte på detta med Jeppas.... 2 tar spets och vad gör Picasso som är väldigt snabb den med? 6an är snabb oxå.
Blir det körning mellan dessa tre tror jag 4 eller 5 vinner. Tycker väl inte 2an är bäst på medel direkt. 4 Heading R är i toppslag och körs ju av samma kusk som vann sist.
Hemmahäst som gav Basse bra med deg
Gammal 2020-01-01, 07:56   #19

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Håller väl Global Upfront som en bättre häst som mött bra motstånd (hingstar) och nu bara ston. Men jag ska kolla in den. Dessutom hoppar ju Jorma upp på den
Blandade ihop loppen ... sry.

Kollar in Fuel Burn
Gammal 2020-01-01, 09:58   #20

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Jag tänkte att den skulle kunna hitta rygg på 2 som väl knappast bommar spets. Sen är det väl mest troligt att Emilia kör där men ska den vinna borde hon nog släppa.

Citat:
Tänkte på detta med Jeppas.... 2 tar spets och vad gör Picasso som är väldigt snabb den med? 6an är snabb oxå.
Blir det körning mellan dessa tre tror jag 4 eller 5 vinner. Tycker väl inte 2an är bäst på medel direkt. 4 Heading R är i toppslag och körs ju av samma kusk som vann sist.
Hemmahäst som gav Basse bra med deg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 10:48   #21

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Citat:
Hehe kul!
Det är ingen fara!
Kan ju inte göra mer än mitt bästa men tyvärr har jag inte pluggat som jag hade velat pga massa trav och nyår. Vakna nu och har ju bra med tid men är som sagt lite bakis från igår.

Mvh
Jösses! Sovmorgon?

God fortsättning och lycka till! Själv försöker jag inleda nya året som jag avslutade det! Kör 200 krs på Sundbyholmstravets Tillsammanssida. 15 andelar.
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-01-01 klockan 10:49.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 11:10   #22

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Trots noll droppar alkohol igår så känner man sig allt lite mör o "bakis", de är fan inte rättvist

Tycker mig se lite smällkarameller gömda i dagens lista, Lil Belinda som är nämnd tidigare här i tråden är väl en av få hästar Haugstad lyckades ta en vinst med förra året....Perfekte förutsättningar i dagens lopp för ny vinst och tämligen lite spelad på 7%.

11 Dear Matrix i avd 4 nu med Uffe Ohlsson istället för Kajjan/Jorma/Torbjörn känns spännande trots att de tre är bra. Har bra tider i sig jämfört m nakd övriga i loppet även om det är många orutinerade som kan utvecklats snabbt och ett bakspår för Dear Matrix så känns den bortglömd till 6%.

En felfri 9 A´Nana De Bohem från springspår på tillägg kan nog visa framfötterna i detta loppet, vann mot betydligt tuffare motstånd under Elitloppshelgen men inte haft samma form efter det.

Vinner inte 2 All Star sista avdelningen bara?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 11:38   #23
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Gott Nytt År vänner!

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Trots noll droppar alkohol igår så känner man sig allt lite mör o "bakis", de är fan inte rättvist

Jag har precis samma känsla! Nåväl, vi avslutar 2019 med full pott på stora reducerade och går in i 2020 med bra form på liret.

Först och främst vill jag tacka alla här inne för ett fint 2019. Ni är ett härligt gäng och det känns som vi har en rätt god gemenskap med hyfsat högt till tak. Fortsätt i den andan.

Nu kör vi igång 2020 med fortsatt positiv anda och härlig stämning på landets bästa forum för spel! Jag vill inleda året med att påminna om att vi gärna ser fortsatt utveckling av sidan och välkomnar alla typer av förslag och önskemål inför och under 2020.

Känner ni för att testa era vingar som gästtipster så tveka inte att höra av er till mig. Några har hört av sig under slutet av 2019 och jag kommer återkomma till er under början av året med förslag på datum men det har varit lite mycket med massor av V75 kombinerat med jul och sånt så tiden har varit lite knapp för mig.

Vidare är det härligt att se att Sharps-familjen är på tårna och redan tuggat igång dagens tråd ordentligt. Hubba gästspelar på Västertorp och det är stort tryck på hans andelar. Jag lirar min lilla lapp (som är slut tyvärr) men det finns fortfarande plats att haka på någon av våra glada tipsters!

In och häng på!

Och glöm inte:

Trav är trav. Ett maraton, ingen sprint!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Staketkusken (+5), HuBBaBuBBa (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 12:31   #24
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Tror jag kommer spika andrahandaren 5 Southwind Hydro som verkligen är värd en vinst nu.

All Star krämade ju Anders ut totalt sist och SWH har ju mött lite bättre motstånd.

Ängsborken borde väl vinna men möter nu äldre motstånd och 4an är ju den som kan utmana och ett lås är inte fel men dyrt och trist ... Kommer ihåg 4 Norrlands Skott på Umåker för ett tag sen och det va ju en grym prestation och den verkar ha kvar formen.
nej, jag tycker att Norrlands Scott gjorde en mycket vassare prestation den 7 sept på SÄ (V75) Bra mycket hårdare gäng då och var en 55 oddsare. . Tog över ledningen 600 kvar och höll till 75-100 kvar då han fick släppa 2 st förbi sig Hade rejält VP spel då och fick 7 ggr på plats.
HuBBaBuBBa (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 12:41   #25

Sharp$: 5589
Standard

Citat:
Startar upp en tråd så vi tidigt kan komma med ideér och tankar inför årets första V86a.

Första gången jag ska gästtippa åt Västertorp Spel & Tobak och jag är verkligen nervös kan jag säga.

Har ju varit kaxig många gånger och sågat diverse saker/personer/tips inom travet och nu får jag allas ögon på mig och då önskar jag nog att jag hade varit lite ödmjukare

Detta är nog ett bra sätt att bli ödmjukare på.
Att se hur svårt det verkligen är att även med större summor träffa rätt på streckspelen.

Men jag ska göra ett gott försök några omgångar och tar gärna emot tips från er här på sharps.

Tack på förhand och God Fortsättning!

Mvh Hubba
Gjorde ett system en gång åt ett spelombud på 10 andelar,
hade en skrällspik som blev utnosad av omgångens största
favorit ( manngrant spikad av kollektivet och expertisen) i absolut sista steget.
Nästan en halv mille på 7 rätt, tycker fortfarande att systemet
var bland de top 10 jag någonsin konstruerat, med tanke på
potentialen.

Jag blev idiotförklarad av andelsköparna, flera var rent av aggressiva
trots att satsad hundring
gav rejält tillbaka, så aldrig mer lägger jag tid på att snickra andelsspel
det är fan så mycket trevligare att köra i diket själv.

Lycka till nu.
HuBBaBuBBa (+5), asgaya3141 (+5), abstruse (+1)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 12:57   #26

Shooters avatar

Sharp$: 38082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Gjorde ett system en gång åt ett spelombud på 10 andelar,
hade en skrällspik som blev utnosad av omgångens största
favorit ( manngrant spikad av kollektivet och expertisen) i absolut sista steget.
Nästan en halv mille på 7 rätt, tycker fortfarande att systemet
var bland de top 10 jag någonsin konstruerat, med tanke på
potentialen.

Jag blev idiotförklarad av andelsköparna, flera var rent av aggressiva
trots att satsad hundring
gav rejält tillbaka, så aldrig mer lägger jag tid på att snickra andelsspel
det är fan så mycket trevligare att köra i diket själv.

Lycka till nu.
Jag la också av med att göra andelssystem åt ett spelombud för en massa år sedan efter klagomål. Jag och ena brorsan gjorde varannan vecka åt dem. Först satte jag en vinst på 50 000, veckan efter satte han en på 40 000 och någon vecka senare satte jag en till på 50 000. Det var under sommarmånaderna. Hösten kom och vinsterna uteblev, då kom också ifrågasättandet igång från ett par kunder, vilket gjorde att jag fick nog. Man lägger ner en massa tid, och betalar själv för sin egen andel, till folk som inte fattar att spel är spel.
Staketkusken (+1), abstruse (+1)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 13:07   #27

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Luktar lite helgardering i sjätte tycker jag om plånboken tillåter. De på start borde få svårt men får ju bra lopp på innerspår.

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg

Tycker mig se lite smällkarameller gömda i dagens lista, Lil Belinda som är nämnd tidigare här i tråden är väl en av få hästar Haugstad lyckades ta en vinst med förra året....Perfekte förutsättningar i dagens lopp för ny vinst och tämligen lite spelad på 7%.

11 Dear Matrix i avd 4 nu med Uffe Ohlsson istället för Kajjan/Jorma/Torbjörn känns spännande trots att de tre är bra. Har bra tider i sig jämfört m nakd övriga i loppet även om det är många orutinerade som kan utvecklats snabbt och ett bakspår för Dear Matrix så känns den bortglömd till 6%.

En felfri 9 A´Nana De Bohem från springspår på tillägg kan nog visa framfötterna i detta loppet, vann mot betydligt tuffare motstånd under Elitloppshelgen men inte haft samma form efter det.

Vinner inte 2 All Star sista avdelningen bara?
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 13:13   #28

Shooters avatar

Sharp$: 38082
Standard

Man skulle vilja veta status på Arch Lane för dagen. Är det lopp i kroppen som gäller eller är den tränad för att vinna?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-01, 13:14   #29

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
nej, jag tycker att Norrlands Scott gjorde en mycket vassare prestation den 7 sept på SÄ (V75) Bra mycket hårdare gäng då och var en 55 oddsare. . Tog över ledningen 600 kvar och höll till 75-100 kvar då han fick släppa 2 st förbi sig Hade rejält VP spel då och fick 7 ggr på plats.
Ok har inte sett loppet men ska ta en titt. Håller den rätt högt
Gammal 2020-01-01, 13:17   #30

Staketkuskens avatar

Sharp$: 2995
Standard

I år har dessutom alla kuskar just nu 0 i segerprocent, så svårt att ta med någon på kuskformen
Tirich (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td