|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-31, 20:04 | #16 |
GNÅ själv...vill inte förstöra ditt nyår, men storchocken kom för ett litet tag sedan...sitter du ner?...sambon slog till med 2 andelar(ungefär som att jag skulle köpt 102)…(vet inte om jag skulle skrivit det här sista, risken är att det blir för mycket för dig, helt enkelt)...
|
|
2020-01-01, 07:33 | #17 | |
Citat:
Det är ingen fara! Kan ju inte göra mer än mitt bästa men tyvärr har jag inte pluggat som jag hade velat pga massa trav och nyår. Vakna nu och har ju bra med tid men är som sagt lite bakis från igår. Mvh |
||
2020-01-01, 07:51 | #18 | |
Citat:
Blir det körning mellan dessa tre tror jag 4 eller 5 vinner. Tycker väl inte 2an är bäst på medel direkt. 4 Heading R är i toppslag och körs ju av samma kusk som vann sist. Hemmahäst som gav Basse bra med deg |
||
2020-01-01, 07:56 | #19 |
|
|
2020-01-01, 09:58 | #20 | |
Jag tänkte att den skulle kunna hitta rygg på 2 som väl knappast bommar spets. Sen är det väl mest troligt att Emilia kör där men ska den vinna borde hon nog släppa.
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2020-01-01, 10:48 | #21 | |
Citat:
God fortsättning och lycka till! Själv försöker jag inleda nya året som jag avslutade det! Kör 200 krs på Sundbyholmstravets Tillsammanssida. 15 andelar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-01-01 klockan 10:49. |
||
2020-01-01, 11:10 | #22 |
Trots noll droppar alkohol igår så känner man sig allt lite mör o "bakis", de är fan inte rättvist
Tycker mig se lite smällkarameller gömda i dagens lista, Lil Belinda som är nämnd tidigare här i tråden är väl en av få hästar Haugstad lyckades ta en vinst med förra året....Perfekte förutsättningar i dagens lopp för ny vinst och tämligen lite spelad på 7%. 11 Dear Matrix i avd 4 nu med Uffe Ohlsson istället för Kajjan/Jorma/Torbjörn känns spännande trots att de tre är bra. Har bra tider i sig jämfört m nakd övriga i loppet även om det är många orutinerade som kan utvecklats snabbt och ett bakspår för Dear Matrix så känns den bortglömd till 6%. En felfri 9 A´Nana De Bohem från springspår på tillägg kan nog visa framfötterna i detta loppet, vann mot betydligt tuffare motstånd under Elitloppshelgen men inte haft samma form efter det. Vinner inte 2 All Star sista avdelningen bara? |
|
2020-01-01, 11:38 | #23 | |
Administrator
|
Gott Nytt År vänner!Citat:
Jag har precis samma känsla! Nåväl, vi avslutar 2019 med full pott på stora reducerade och går in i 2020 med bra form på liret. Först och främst vill jag tacka alla här inne för ett fint 2019. Ni är ett härligt gäng och det känns som vi har en rätt god gemenskap med hyfsat högt till tak. Fortsätt i den andan. Nu kör vi igång 2020 med fortsatt positiv anda och härlig stämning på landets bästa forum för spel! Jag vill inleda året med att påminna om att vi gärna ser fortsatt utveckling av sidan och välkomnar alla typer av förslag och önskemål inför och under 2020. Känner ni för att testa era vingar som gästtipster så tveka inte att höra av er till mig. Några har hört av sig under slutet av 2019 och jag kommer återkomma till er under början av året med förslag på datum men det har varit lite mycket med massor av V75 kombinerat med jul och sånt så tiden har varit lite knapp för mig. Vidare är det härligt att se att Sharps-familjen är på tårna och redan tuggat igång dagens tråd ordentligt. Hubba gästspelar på Västertorp och det är stort tryck på hans andelar. Jag lirar min lilla lapp (som är slut tyvärr) men det finns fortfarande plats att haka på någon av våra glada tipsters! In och häng på! Och glöm inte: Trav är trav. Ett maraton, ingen sprint!
2020-01-01, 12:31 | #24 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2020-01-01, 12:41 | #25 | |
Citat:
hade en skrällspik som blev utnosad av omgångens största favorit ( manngrant spikad av kollektivet och expertisen) i absolut sista steget. Nästan en halv mille på 7 rätt, tycker fortfarande att systemet var bland de top 10 jag någonsin konstruerat, med tanke på potentialen. Jag blev idiotförklarad av andelsköparna, flera var rent av aggressiva trots att satsad hundring gav rejält tillbaka, så aldrig mer lägger jag tid på att snickra andelsspel det är fan så mycket trevligare att köra i diket själv. Lycka till nu. |
||
2020-01-01, 12:57 | #26 | |
Citat:
|
||
2020-01-01, 13:07 | #27 | |
Luktar lite helgardering i sjätte tycker jag om plånboken tillåter. De på start borde få svårt men får ju bra lopp på innerspår.
Citat:
|
||
2020-01-01, 13:13 | #28 |
Man skulle vilja veta status på Arch Lane för dagen. Är det lopp i kroppen som gäller eller är den tränad för att vinna?
|
|
2020-01-01, 13:14 | #29 | |
Citat:
|
||
|