Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-28, 13:41   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
alltså... va Björn tycker skiter jag totalt i.. Sweet on You har inte en chans i universum att vinna det där loppet. Så urusel häst och speciellt vintertid kan man kasta Björns hästar i soptunnan. Jag blir besviken att folk som tippat i flera hundra år tar åt sig massa tips från ANDRA människor. Spela era egna tankar efter vad NI själva tycker. Blir besviken.
Lugn och fin, Hubba...Ingen rök utan eld, det är klart att han tror på sin häst och chanslös är den definitivt inte...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:42   #32

Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja lite spelvärd är väl Sweet on you idag. Men det är många andra i det där loppet också. Alla på tillägg är bra, och några på start. Gå inte i fällan att tro att Björn är en bra tippare, det har han aldrig varit. Kanske allra sämst att taxera sina egna hästar av någon anledning.

Lovande att du är helt inne på Electrical Storm, för det är jag med! Borde ha en bit över 50% vinstchans.
Björn är en patologisk lögnare i officiella uttalanden, och har så alltid varit. Han utnyttjar sin position för att gynna storspelarna i den närmaste kretsen, på samma sätt som hans far alltid gjorde. Rune tackar o bockar, lämnar någon häst till i träning.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:43   #33

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Enligt mig är den det. Och jag utgår från vad jag själv tycker inte vad andra tycker för då är det någon annans system jag väljer att lira.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:45   #34

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Björn tyckte man skulle ha 1,3,6,8 i första avd igår istället för att förordar spik på 1an som stod 20m bättre till... en bra tippare spikar 1an och feg tar alla fyra för att Björn säger det.
Gammal 2019-12-28, 13:47   #35

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Steinfaks lastar man inte iväg till Sverige för att ge den ett lopp i kroppen det är en kanonhäst då han fungerat jänkarvagn å ryckhuva idag i min boken dunderahäst/spik lägg där till att det idag även är toppkusk bakom
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:48   #36

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
alltså... va Björn tycker skiter jag totalt i.. Sweet on You har inte en chans i universum att vinna det där loppet. Så urusel häst och speciellt vintertid kan man kasta Björns hästar i soptunnan. Jag blir besviken att folk som tippat i flera hundra år tar åt sig massa tips från ANDRA människor. Spela era egna tankar efter vad NI själva tycker. Blir besviken.
Haha, du måste ju ha en jättecontainer till soptunna med tanke på alla hästar du ska kasta däri!

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Ulf Ohlsson är betrodd i tre V75-avdelningar idag på Romme. Såhär säger Ohlsson till VinnaTillsammans vid lunchtid idag lördag;

Electrical Storm [V75-1] var fin när han vann senast även om det var ett ganska billigt lopp. När Reijo hade honom för något år sedan och jag körde honom kunde han vara något stegig i början, så inte bara att skicka iväg honom första biten som jag ser det. Han är lite äldre nu, men jag är ändå lite osäker på hur det går från start även om man såklart vill komma till ledning. Han var också bäst barfota fram hos Reijo. Skulle det lösa sig från start så ska det vara en hygglig vinstchans men ett par frågetecken då för balans och starten.

Rokkakudo [V75-3] är en gammal Kriterie-vinnare som får vara jätteglad om skulle få en slant med sig hem.

Got to Dash [V75-5] har jag förhoppningar på här. Kanske skulle han vunnit senast, men fick då stryk av en häst ute i banan sista biten. Även om ett par andra som också kan öppna så öppnar min också rejält och jag hoppas såklart på ledning. Skulle vi komma till spets kommer vi leda länge, och förhoppningsvis då att det kan hålla hela vägen hem även om risk någon kan slå oss sista biten.

Bear Bahareh [V75-6] var bra vid seger på Valla för tre starter sedan, och fick i starten efter gå en tuff upphämtning efter galopp. Hon kom sedan ut senast efter två månader paus och då tyckte jag hon var lite blek. Jag såg loppet på liven vid min semester och tänkte i sista sväng, att nu vinner hon nog. Läget med springband på tillägg kan också innebära risk för strul. Inte helt borta om formen skulle sitta där, men som sagt då frågetecken för dags-status på hästen.

Pascha Tilly [V75-7] är kanske min största förhoppning på förhand även om jag läste någonstans att han stått över något jobb i jul. Hästen var i alla fall riktigt bra för mig när vi vann en bronsfinal på Solvalla för tre starter sedan. Nu är hästen uppe i silver, men som sagt med tre ganska jämna V75-chanser håller jag möjligen denna som bästa chansen. Rankar kanske då; Pascha Tilly, Got to Dash och Electrical i den ordningen, men det skiljer inte mycket.
Ja Ohlsson är väl heller ingen mästertippare, men lite bättre än Björn tycker jag. Han Rankar Pascha högst och den är klaraste favoriten av de tre. Men det är en jättekonstig häst på över 41% som ny i klassen och från det läget. Inte årets värsta silver, men det är ju några på framspår som är minst lika bra. Global U på sitt bästa mördar väl de flesta guldgäng till och med. Tyvärr lite trög och ojämn.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:55   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Steinfaks lastar man inte iväg till Sverige för att ge den ett lopp i kroppen det är en kanonhäst då han fungerat jänkarvagn å ryckhuva idag i min boken dunderahäst/spik lägg där till att det idag även är toppkusk bakom
Skulle ju kunna gå, men en häst som varit borta från tävlingsovalen i nästan ett o ett halvt år, dessutom för gaffelbandskada..mmm...
Gammal 2019-12-28, 13:55   #38

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Steken du förstår vad jag menar. Spela det du tror på oavsett. Info är ju bra att ha på utrustningar osv men ingen bör säga till mig vem som ska vinna loppet utom jag själv. Finns inget värre än att sitta med nån annans idéer och förlora. Då står och faller jag med mina egna.

Mvh
Gammal 2019-12-28, 13:56   #39

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Proppen lär inte torska idag. Jag kan inte tänka mig att Redén/Kihlström vill torska det här loppet en gång till i rad. Electrical Storm är ett spikbud, men kan få harva utvändigt om Rocky Tilly och det finns fler tänkbara singelstreck. Enrico HA har jag just nu som ensam häst på bongen. Spets och får bestämma? Steinfaks är given på bongen, men måste garderas då den kommer åter efter gaffelbandsskada. Femte står i första hand mellan El Gumpert och Got to Dash. Jag har enkelstreckat Gumpert för närvarande. Sweet on You är ett streck av flera, där jag tror att tilläggshästarna gör upp. Doctor Doxey Zenz eller Pascha Tilly blir valet för många. Jag garderar upp loppet.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 13:57   #40

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Många här är ju väldigt duktig tippare och det är snarare Björn som ska rådfråga dig
Gammal 2019-12-28, 13:59   #41

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Proppen lär inte torska idag. Jag kan inte tänka mig att Redén/Kihlström vill torska det här loppet en gång till i rad. Electrical Storm är ett spikbud, men kan få harva utvändigt om Rocky Tilly och det finns fler tänkbara singelstreck. Enrico HA har jag just nu som ensam häst på bongen. Spets och får bestämma? Steinfaks är given på bongen, men måste garderas då den kommer åter efter gaffelbandsskada. Femte står i första hand mellan El Gumpert och Got to Dash. Jag har enkelstreckat Gumpert för närvarande. Sweet on You är ett streck av flera, där jag tror att tilläggshästarna gör upp. Doctor Doxey Zenz eller Pascha Tilly blir valet för många. Jag garderar upp loppet.
Spets tar 5an och 6an hamnar på vingel
Gammal 2019-12-28, 14:00   #42

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Han var helt fantastisk i kvalloppet har jag hört om man garderar finns det en klar andrahäst 1 trippson ök och som vanligt i kallblodsloppen i Sverige så tror jag att det i 7-8 fall vänder upp en norsk häst efter mål jag spelar på hästarna för det mesta men idag spelar kusken en allt större roll inte alltid bästa hästen som vinner de övriga i loppet gör sig inte besvär de är skattebetalare
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 14:03   #43

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Citat:
Spets tar 5an och 6an hamnar på vingel
Till en början så tar nog 4:an ledningen, men Jepson kanske kan köra sig dit.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 14:04   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Han var helt fantastisk i kvalloppet har jag hört om man garderar finns det en klar andrahäst 1 trippson ök och som vanligt i kallblodsloppen i Sverige så tror jag att det i 7-8 fall vänder upp en norsk häst efter mål jag spelar på hästarna för det mesta men idag spelar kusken en allt större roll inte alltid bästa hästen som vinner de övriga i loppet gör sig inte besvär de är skattebetalare
Fantastisk i ett kval, på 31,6..
Gammal 2019-12-28, 14:08   #45

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Hubba hänger inte riktigt med i en rad skriver du info är bra och i andra skriver du att ingen ska säga vinnaren till dig. Men är det inte just det information är att man ska få veta så mycket som möjligt om varje häst? För därefter fatta sitt eget beslut om man anser det är en vinnare eller ej.

Är ju som allt annat i livet om jag köper en bil, aktier eller hus så tar jag ju reda på så mycket som möjligt, för sedan fatta om det är ett bra köp eller investering.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td