Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-26, 13:07   #1

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Snittutdelning V4

God fortsättning allihop !

Tänkte höra efter om någon här har koll på den ungefärliga snittutdelningen för V4 ?

Har mest hållit mig till V75, V86 och DD, ibland något enstaka vinnarspel eller en Trio men har aldrig spelat V4.
Har lite funderingar på att börja med V4 och skulle vilja ha lite mer kött på benen för att få ett hum om var man ska lägga sig insatsmässigt osv.

Tack på förhand !
Gammal 2019-12-26, 16:38   #2

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Medianutdelningen ligger på c:a 2600kr. Medelutdelningen runt 15 900kr. Detta är baserat på drygt 200st lunch-V4 i år.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-26, 17:28   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Medianutdelningen ligger på c:a 2600kr. Medelutdelningen runt 15 900kr. Detta är baserat på drygt 200st lunch-V4 i år.
Tack för infromationen Viroid !

Jag googlade och fick faktiskt fram ett inlägg av dig från 2014 här på Sharps bland sökresultaten. Fanns en länk, som skulle innehålla ett stort antal tabeller, i ditt inlägg men det gick tyvärr inte att öppna....eller jag kom inte till tabellerna, rättare sagt.
Gammal 2019-12-26, 17:48   #4

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Tack för infromationen Viroid !

Jag googlade och fick faktiskt fram ett inlägg av dig från 2014 här på Sharps bland sökresultaten. Fanns en länk, som skulle innehålla ett stort antal tabeller, i ditt inlägg men det gick tyvärr inte att öppna....eller jag kom inte till tabellerna, rättare sagt.
Jag har inte de tabellerna kvar, det finns lite annat att göra i livet också... :-)
Gammal 2019-12-26, 17:59   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag har inte de tabellerna kvar, det finns lite annat att göra i livet också... :-)
Haha, absolut !
Svara

td