|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-24, 13:33 | #1 |
God Jul och Gott nytt år
God Jul alla travfantaster!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), HuBBaBuBBa (+10), Basse (+10), tonymike (+10), Henkezan (+24), jomtien (+10), bosseguldheden (+10), asgaya3141 (+10), sigh (+24), Micke (+10), lenninen (+10), Frasse77 (+10), valo (+10), mackpeter (+10), basiak (+10), abborre (+10), abstruse (+1) |
|
2019-12-24, 23:39 | #2 |
God Jul, det har varit kul som vanligt under året att ha tuggat högt och lågt om travet som gått! Och oavsett om vi håller med varandra eller inte så tror jag vi alla blir bättre spelare av att snacka lite om både tips och övrigt travskvaller på forumet. Så kanske ska man skänka en extra hälsning tilll de man stångats allra mest med vad gäller tipstankar och åsikter. För ryggdunkar är alltid trevligt, men det kanske inte ger så mycket eftertanke.
Off topic så ska jag passa på att lägga en rek tilll slutspelet i dart-vm som drar igång om ett par dagsr när julen firats färdigt. Det här evenemanget är vid sidan av fotbolls-em/vm i princip det enda jag bettar på utöver travet och jag har följt de första omgångsrna av turneringen väldigt noga. Här lite odds från bet365 som jag lagt in lite slantar på: Whitlock över King 1,90 Sherrock över Dobey 4,50 Bunting över Gerwen 8,00 Beaton över Lebanauskas 1,80 Huybrechts över Humphries 2,30 Van den Bergh över Lewis 1,90 De Zwaan över Wright 2,00 De Zwaan är nog det spel jag allra mest skulle rekommendera, Wright har varit ordentligt svajig i sina första matcher och har haft riktigt svårt att få det att stämma på alla punkter egentligen. Knappt att han klarat att vinna trots att han mött motståndare han ska slå lätt alla dagar i veckan. Van den Bergh i andra hand och av samma anledningar egentligen. Sherrock-matchen har jag faktiskt inte lirat på för jag vill se den här matchen utan att ha ett öre investerat. Lirade Sherrock som är första kvinnan att vinna en match i dart-vm någonsin. Fick 9ggr på henne i förra matchen. Publikstödet hon har med sig i arenan är oöverträffat och är en enorm fördel i den här nervkittlande sporten. För er som inte provat dart som publiksport kan jag inte nog rekommendera det. Helst med kommentator då, speciellt om man inte sett det förut. Och gärna att man provar att spela lite för att få en uppskattning för hur enormt svårt det här till synes enkla är.
2019-12-25, 07:14 | #3 | |
Citat:
|
||
2019-12-25, 10:48 | #4 |
Verkligen! Har som mål att ta mig dit något år också. Var på lag-VM en gång det var riktigt kul. Intressant format när de spelar i par.