Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-19, 22:04   #31

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

jag vaknar kl 06.00 och det första jag gör är att slå på datorn och plugga trav från 06.00 till 21.00 hela dagen och har en hund jag går ut med 4 ggr per dag däri mellan.
Så ledsen grabbar om jag låter dryg.. kanske borde ta en paus och göra något annat för det är energikrävande och irritationen ligger nära till hands.

Så jag ber er om ursäkt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:04   #32

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Ville bara säga att det är en väsentlig skillnad mellan att säga något med glimten i ögat och att bara vara arrogant! Du är säkert en trevlig typ IRL och visst hittar du ett och annat guldkorn men tycker att dina uttryck i just denna tråden är allt annat än charmiga...
Exakt.

Reagerade också på HubbaBubbas ”skämt”.

Har varit på väg att kommentera HubbaBubbas inlägg i en kvart nu men inte kommit på hur jag skulle formulera mig utan att bli riktigt otrevlig.

Dahle gör ett andelsspel som börjar med 2 spikar som sitter- ändå ska HubbaBubba in och ”skämta” om att Dahle självklart skulle streckat hans drag 6 i femte.....

Det är såna andelsköpare som gör att man tappar sugen på att öppna andelspel.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:08   #33

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Exakt.

Reagerade också på HubbaBubbas ”skämt”.

Har varit på väg att kommentera HubbaBubbas inlägg i en kvart nu men inte kommit på hur jag skulle formulera mig utan att bli riktigt otrevlig.

Dahle gör ett andelsspel som börjar med 2 spikar som sitter- ändå ska HubbaBubba in och ”skämta” om att Dahle självklart skulle streckat hans drag 6 i femte.....

Det är såna andelsköpare som gör att man tappar sugen på att öppna andelspel.
Han skulle ju det med facit i hand .. men jag blev lite dryg för att mitt drag vann och jag varnade om den och det va ju dumt så det ber jag om ursäkt för men det va med glimten i ögat som jag sa det men sen blev jag dryg och skrev att det bara va jag som tog med den.

Varför skrev du inte något för? Du kan ju skriva annars vad du känner.
Gammal 2019-12-19, 22:09   #34

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Prata direkt till mig och inte som tredje person för där är du oerhört dryg själv gringubbe
Gammal 2019-12-19, 22:19   #35

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Prata direkt till mig och inte som tredje person för där är du oerhört dryg själv gringubbe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), Dahle (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:24   #36

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag håller med dig i det du säger för det låter väldigt otrevligt av mig fast jag inte är dödsallvarlig men jag ska tänka på det och tar till mig av vad du säger.
Men säg det gärna direkt till mig så lyssnar jag.

Mvh
Dahle (+5)
Gammal 2019-12-19, 22:36   #37

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Snart är det Jul
yoozoo (+10), HuBBaBuBBa (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:37   #38

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Oj då ... Basse känner likadant ser jag... jo det kan nog stämma rätt bra men folk sågar mig till höger och väster och gliringar med mina nummerkombos hit och dit tex.. så lite får ni tåla när ni skiter i att lyssna på mig som sitter 24/7 med trav
Hehe no hard feelings, men precis som du säger, så lite får man tåla förmodar att detta även gäller dig

Tycker du är en duktig tippare och kommer säkerligen hoppa på fler av dina bolag och tips i fortsättningen satte faktiskt DDn idag tack vare ditt pushande angående Blue Star Cantab, men att klanka ner på folks system i efterhand när du dessutom själv inte satte sex rätt är ju lite drygt, med facit i hand kan man ju säga att ni båda var en reserv ifrån sexan men lite fördel till Dahle som fixa båda sina spikar...

...nog om detta och ha en fortsatt trevlig kväll!
Dahle (+5), HuBBaBuBBa (+5), Henkezan (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:48   #39

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Hehe no hard feelings, men precis som du säger, så lite får man tåla förmodar att detta även gäller dig

Tycker du är en duktig tippare och kommer säkerligen hoppa på fler av dina bolag och tips i fortsättningen satte faktiskt DDn idag tack vare ditt pushande angående Blue Star Cantab, men att klanka ner på folks system i efterhand när du dessutom själv inte satte sex rätt är ju lite drygt, med facit i hand kan man ju säga att ni båda var en reserv ifrån sexan men lite fördel till Dahle som fixa båda sina spikar...

...nog om detta och ha en fortsatt trevlig kväll!
Jag förstår att du ser det så men Dahle vet att jag inte klankade ner på hans system därav men det låter ju för jävligt när jag läser det så här i efterhand såklart. Jag hoppar nästan alltid på när Dahle gör andel och blir glad när han gör det för han är en mycket duktig tippare. Men jag ska nog tänka på att inte låta dryg. Tack för att du köpte och vill göra det och jag ska göra mitt bästa för att sätta något snart... Det börjar bli min tur känner jag.

Fortsatt trevlig kväll och jag respekterar vad du säger.

Mvh
yoozoo (+20)
Gammal 2019-12-19, 22:50   #40

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Och till Dahle vill jag bara låta veta att det inte va min mening att såga ditt system för det va bättre än mitt Men jag ber om ursäkt till dig personligen om du kände så.

Mvh
Dahle (+10)
Gammal 2019-12-19, 22:56   #41

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Och till Dahle vill jag bara låta veta att det inte va min mening att såga ditt system för det va bättre än mitt Men jag ber om ursäkt till dig personligen om du kände så.

Mvh
Lugnt hubba, jag är härdad, tar inte åt mig så lätt kompis.
Ingen skulle vara gladare än dig o mig om jag tagit med ditt drag och satt V6-a.
Det är bara ta nya tag
HuBBaBuBBa (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 22:59   #42

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Jag förstår att du ser det så men Dahle vet att jag inte klankade ner på hans system därav men det låter ju för jävligt när jag läser det så här i efterhand såklart. Jag hoppar nästan alltid på när Dahle gör andel och blir glad när han gör det för han är en mycket duktig tippare. Men jag ska nog tänka på att inte låta dryg. Tack för att du köpte och vill göra det och jag ska göra mitt bästa för att sätta något snart... Det börjar bli min tur känner jag.

Fortsatt trevlig kväll och jag respekterar vad du säger.

Mvh

God Jul på dig!
Dahle (+10), HuBBaBuBBa (+10)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 23:01   #43

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Lugnt hubba, jag är härdad, tar inte åt mig så lätt kompis.
Ingen skulle vara gladare än dig o mig om jag tagit med ditt drag och satt V6-a.
Det är bara ta nya tag
Tack Dahle skönt att höra .. no hard feelings.

Trevlig kväll och jag ser fram emot nästa andelsspel
Dahle (+5)
Gammal 2019-12-19, 23:02   #44

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:

God Jul på dig!
Tack detsamma!
Gammal 2019-12-20, 08:33   #45

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 511
Standard

Citat:
jag vaknar kl 06.00 och det första jag gör är att slå på datorn och plugga trav från 06.00 till 21.00 hela dagen och har en hund jag går ut med 4 ggr per dag däri mellan.
Så ledsen grabbar om jag låter dryg.. kanske borde ta en paus och göra något annat för det är energikrävande och irritationen ligger nära till hands.

Så jag ber er om ursäkt
https://geneticliteracyproject.org/w...9991460767.jpg
hubbabubba347 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td