Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-18, 18:11   #46

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jo, fast han kör inte idag på V86. På V75 på lördag har han inte mycket till chanser heller.
Det är stallformen jag pratar om, hur han kört har jag inte kollat. 8: 6-1-1 senaste starterna, löjligt bra.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:14   #47

Reg.datum: feb 2019
Sharp$: 1080
Standard

Tjena alla, hittar inga andelsspel alls i tråden ikväll. Brukar alltid vara någon som gör V5 och åtminstone V86, så är jag tidigt ute eller sparar alla cash till julen?
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:24   #48

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
...
Sen kan man ju även hävda att statistiskt sett så är varje förlust en förlust närmare nästa vinst.

...
Talar vi spelare eller hästar? håller med om att det är fallet för en spelare, men för en häst?

Hur ser den ekvationen ut?

Snarare brukar väl hästars segeraptit att avta med att de går upp i klass och blir äldre eller gör fler starter!

Kan lite enklare smälta det snarlika påståendet att varje vinst gör att hästen kommer närmare en förlust men vad är egentligen vitsen med dylik floskelfest?

ha de gött!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:26   #49

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5589
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Om han inte kunde spela utan att frångå statistiken någon gång skulle han vara en ytterst usel tippare. Sen kan man ju även hävda att statistiskt sett så är varje förlust en förlust närmare nästa vinst. De flesta hästar som tar sig till silver & guld har någon gång under karriären vunnit både med skor och under vintern.

Mvh,

Kul på fest

Lägger inga lir ikväll, har lyxstreckat DDZ när den varit under 10%,
möter långt enklare motstånd ikväll, men är iskall som spel ikväll.
Måste garderas, nu när så många springer åt samma håll.
Det är vilket fall min analys.

Hade jag lirat hade jag spikat Ti Amo Face 12 % från Reijos stall, bortglömd
ikväll, då märren inte levererat trots hårt betrodd.
Loppets bästa häst, Pelle Storform sitter upp och fick draget av en polare
med insyn i helgen. "Mosar detta trötta gäng om hon kommer till
start".

Lägger vinnarlir, det blir allt och förväntar mig lite speldel till helgens
V7:a.

Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:29   #50

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Väntar med spänning på att se om Statistik-Jens spikar Doctor Doxey Zenz

Statistiken

Kusk : 0/76 i år

DDZ på Solvalla: ingen pallplats på 7 besök

DDZ med skor: 0/18

Senaste vinsten: Augusti 2018

Senast vinsten vintertid: November 2016

Men den statistiken kan Jensa utan vidare sopa under mattan och Spika med en motivering typ ” hästen är totalt överlägsen dagens motstånd” ...

Betaltjänterna verkar gå på DDZ iaf
Bra grävt Basse!

Visst blev man lite bländad av placeringen i Guld senast och distans är hästen bra på.

Minus är i mina ögon kusken och det att han kan få för sig köra mot ledning mitt i loppet, rusher är kostsamma på 3000 meter.

Sen ska allt vägas mot procenten och den lär inte bli låg.

Edit: Rafiki Fri inbillar jag mig kan få "sitt" lopp efter strykningar och som jag läser loppet. Rafiki själv är entaktad och normalt sårbar men detta ser faktiskt ovanligt bra ut för ekipaget att komma med en tung spurt ! Min vinnare helt enkelt, procenten kan Helge stoppa upp!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-12-18 klockan 18:40.
Gammal 2019-12-18, 18:34   #51

Sharp$: 11975
Standard

Puketorps Julius måste ju vara en av kvällens intressantaste...6% och Mika F istället för Klaus K på favoritdistans från perfekt spår...feg som jag är, så testar jag platsen till 2,95 på Unibet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:36   #52

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Lägger inga lir ikväll, har lyxstreckat DDZ när den varit under 10%,
möter långt enklare motstånd ikväll, men är iskall som spel ikväll.
Måste garderas, nu när så många springer åt samma håll.
Det är vilket fall min analys.

Hade jag lirat hade jag spikat Ti Amo Face 12 % från Reijos stall, bortglömd
ikväll, då märren inte levererat trots hårt betrodd.
Loppets bästa häst, Pelle Storform sitter upp och fick draget av en polare
med insyn i helgen. "Mosar detta trötta gäng om hon kommer till
start".

Lägger vinnarlir, det blir allt och förväntar mig lite speldel till helgens
V7:a.

Lycka till
Jag har själv funderat på Ti Amo Face då jag brukar vilja ha någon spik som inte är favorit. Hästen spikas troligen av Carl Wangle skriver han och singlas definitivt av Mario Lipovac.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:37   #53

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Puketorps Julius måste ju vara en av kvällens intressantaste...6% och Mika F istället för Klaus K på favoritdistans från perfekt spår...feg som jag är, så testar jag platsen till 2,95 på Unibet...
Kommer den till mål? Mika får körorder av Kern att ladda hårt och Betting Rebel är också ute efter ledningen.
Gammal 2019-12-18, 18:39   #54

Standard

Spets eller rygg ledaren är väl ok?......
Gammal 2019-12-18, 18:40   #55

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Spets eller rygg ledaren är väl ok?......
Jag tycker att det är ett öppet lopp.
Gammal 2019-12-18, 18:42   #56

Standard

Citat:
Jag tycker att det är ett öppet lopp.
Jo, trodde dock att BR skulle bli ett stort skrik, tycker inte 33% är högt på den...god chans till sos...
Gammal 2019-12-18, 18:46   #57

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Kommer den till mål? Mika får körorder av Kern att ladda hårt och Betting Rebel är också ute efter ledningen.
Jag tror Kylin antingen inte kommer kunna svara upp eller väljer att ge sig för alla som kommer ångandes utifrån. Överstreckad för första gången någonsin kanske. Alla vet att det är stallorder på Kerns häst och att det inte är värt att bråka med den. Bara där är halva loppet vunnet. Är hästen bara iordning för dagen tror jag den vinner. Väldigt öppet annars.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:51   #58

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Talar vi spelare eller hästar? håller med om att det är fallet för en spelare, men för en häst?

Hur ser den ekvationen ut?
Talar vi om en 6 år gammal häst med någorlunda stam så är det osannolikt att han aldrig mer skulle vinna om hästen får tävla på tills han är i pensionsålder.

Citat:
Snarare brukar väl hästars segeraptit att avta med att de går upp i klass och blir äldre eller gör fler starter!
Så är det givetvis. Men mitt påstående handlade inte om att hästen skulle fortsätta vara någon slags segermaskin, utan som jag skrev att de allra flesta hästar som hamnat i guld vinner någon gång med skor på hovarna. DDZ är trots allt bara 6 år och sannolikt inte slut som häst. Jag tror att han har ett gäng säsonger kvar och sannolikheten att han ska vinna mer skor någon gång under karriären bedömer jag som hög.

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Kan lite enklare smälta det snarlika påståendet att varje vinst gör att hästen kommer närmare en förlust men vad är egentligen vitsen med dylik floskelfest?

ha de gött!
Att dra fram någon statistisk relevans för att Jens eventuellt skulle spika den. För det finns inte mycket statistik förutom det faktum att Mathias snart har förlorat tillräckligt för att snart nog vinna. För statistiken säger nämligen att Mathias vinner minst 6% av sina uppsittningar och i år har har nått upp till 2%. Året är snart slut och han måste således börja vinna snart för att statistiken skall bibehållas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 18:53   #59

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Jag tycker det ser rätt överkomligt ut ikväll med spikbud på Gameboy Pellini, Au Pair Girl, Keegan Trot och Doctor Doxey Zenz.
Vänder sig inombords men ska tilläggas att jag har oftast fel

Gameboy Pellini med sina startgalopper, spår ett?? Plus är att klassen är så låg att det möjligen kan vara bästa hästen trots allt.

Doktor Doxey? ok men chauffören då?? man spikar ett ekipage och då väljer jag Rafiki Fri och Anna Isabelle sju dagar i veckan nu när fältet blivit så litet !

De övriga två känner jag inte till, lycka till iaf
Gammal 2019-12-18, 18:54   #60

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag tror Kylin antingen inte kommer kunna svara upp eller väljer att ge sig för alla som kommer ångandes utifrån. Överstreckad för första gången någonsin kanske. Alla vet att det är stallorder på Kerns häst och att det inte är värt att bråka med den. Bara där är halva loppet vunnet. Är hästen bara iordning för dagen tror jag den vinner. Väldigt öppet annars.
Mika passar nog bättre än t.o.m ÖK på den här(åtminståne gällande vinstchans)...och hade ÖK kört så skulle den varit 15-20%....
Svara

td