|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-16, 14:00 | #31 | |
Citat:
|
||
2019-12-16, 14:08 | #32 |
Låter kanske som ett aprilskämt(eller något åt det hållet), höll på och julfixade lite och precis innan jag ska iväg till Villis, så kikar jag på var v4:an går...Skellefteå, jaha...mina ögon faller på Le C, Lill A och Forspärla, Norrland Scott...börjar inte tjorva med något system utan lirar rakt av på LA...hade nog varit svårt att missa den, men gör ju inte så ofta streckspel så inget gräm...dessutom vet man aldrig, kanske skulle ha kollrat bort mig på något sätt...
|
|
2019-12-16, 14:35 | #33 |
Le C ser jag nu innan startat 7ggr på vinterbana 2-2-1 och 3ggr 2-1-0 med annan kusk än Mats Bucht, trevlig kille från Kärrbäck uppe i Tornedalen, men kanske inte världens bästa kusk(så vinterbanan som glimmade till i minne var inte fel)...Minns när jag var lärare i Karungi för ca 20 år sedan, Mats åkte ner till Solvalla med en häst(tror Torbjörn Jansson körde, men inte helt säker) och jag spelade in loppet och på morgonen tittade hela skolan på det, vilket jubel när Kärrbäckshästen tog sig förbi på sista biten(dessutom gick Mats flicka där och hon hade inte hunnit få reda på resultatet)...sånt där glömmer man aldrig...
Senast redigerad av mikaels den 2019-12-16 klockan 14:53. |
|
2019-12-16, 15:14 | #34 | |
Citat:
Atlas Eagra spelade vi ju hela förra vintern. Med Spik på Lill Alfred som du trodde mest på så går det knappt att missa V4 om man har koll på isbanehästarna. ( som jag vet att du har) Bra betalt på den rätta raden Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5) Senast redigerad av Basse den 2019-12-16 klockan 15:27. |
||
|