Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-15, 07:10   #1

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

V75 Halmstad 21 Dec

Längtar till startlistorna och det känns som far och son plockar ut ett helt artilleri på lördag.
Gammal 2019-12-16, 05:16   #2

Standard

Oj vilken svår omgång det blev när man såg startlistorna komma igår.
Gammal 2019-12-16, 10:57   #3

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Jag antar att PUs Mahma Lane blir ganska hårt spelad i andra och vad kan då passa bättre än att spika Aura S.L?

Ska sägas att jag kollat den här avdelningen mindre än 3 minuter, så det kan ju finnas några andra som man missat på så kort tid

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 10:43   #4

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Stonewashd Diamant; är den stenklar? Borde hinna upp alla. Synpunkter?
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 10:55   #5

Standard

avd 2

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag antar att PUs Mahma Lane blir ganska hårt spelad i andra och vad kan då passa bättre än att spika Aura S.L?

Ska sägas att jag kollat den här avdelningen mindre än 3 minuter, så det kan ju finnas några andra som man missat på så kort tid
Har kollat Berghs Betting Mobster. Kommer jag inte att glömma, ev. lås med PU:s.
Gammal 2019-12-17, 10:56   #6

Standard

Om jag inte fått Alzheimers - verkar som det blev kuskbyte i sista för PU och Henriette?
Kan ha fel som sagt...
Gammal 2019-12-17, 10:58   #7

Standard

PS Troligen spikar jag PU i så fall.
Gammal 2019-12-17, 13:34   #8

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg

Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5), Klanke (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:25   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Håller med dig blir farlig.
Gammal 2019-12-17, 20:14   #10

Standard

Peter U. håller Mahma Lane som sin bästa chans bland alla sina starter. Också före
Stonewashd Diamant. Men jag garderar nog. Spåret - tufft gå runt för en 3-åring.
Gammal 2019-12-20, 11:27   #11

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jepp, klassen i gänget, men inte helt stabil...därför tycker jag man kan prova en tjuga på Acredula RL till 20ggr på bet365...- Det här är en bra häst som jag verkligen gillar. Jag har gett henne mycket tid och har inte tränat henne så hårt då jag tror mycket på henne framöver. Därför har hon också gått framåt rejält med loppen. Hon var fin senast och känns riktigt fin i jobben efteråt. Det är V75 nu så vi har ändrat lite för att hon ska vara snäppet vassare till den här starten. Jag tror att hon kan springa under 1.16 över distansen och det skulle vara intressant att se henne i ledningen. Vi kommer att lätta henne lite fram då hon gått väldigt tungt, men hon är fortfarande ung och det är ingen stor lättning. Öppet huvudlag och vanlig vagn, säger Edvin Ceka.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-20, 23:20   #12

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Dålig fart i diskussion trots att Winter Burst-spektaklet inte ens börjat
Visade god form i onsdags med fem rätt på raden som jag bommade att lämna in. Gör inte om det igen. Tankarna hittills:

1: 6 klart första streck och möjligt spikförslag. Berglund m.fl. tror dock att 9 kan vinna från dödens samt varnar för 11.
2: Lurigt lopp med orutinerade och sårbara favoriter. Är inne på att de aldrig hinner på 3 som kan vara en chansspik. Övriga på start intressanta som ostreckade.
3: Var inne på att gardera Jairo som jag har svårt att ta till mig. Men möter ju verkligen ingenting och enda hotet jag kan se är om Olle Rols plötsligt hittat tillbaka till form.
4: Går ju inte att spika en orutinerad treåring mot äldre när den dessutom ska gå med skor och är streckad på över 50 %. Är lite inne på Adamant.
5: Var tidigt inne på att spika 5 men ju mer jag läser desto mer framstår 6 som bästa hästen. Tar även med någon skräll i detta öppna lopp.
6: Jag tror favoriten är stenklar. Vid gardering borde 2,8,11 räcka långt.
7: Bo C är ju en favorit som äntligen fick vinna förra veckan. Klart förstastreck och spikförslag. Men lurigt läge och bra värde på flera andra, t.ex. 3 och 12.

Känner mig nära att vara klar men behöver bestämma min tredje spik i avd 1,2 eller 7. Eller så blir det reducerat.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-20, 23:42   #13

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Första tanken var spik på Roofparty och Stonewashd Diamant samt ett lås på Jairo och Baron Gift i den fruktansvärt bleka gulddivisionen. Senare i veckan svängde det och jag började tänka att Roofparty kanske inte är så klar och Jairo vinner nog bara det där.

Nu när det närmar sig står känslan gällande Roofparty kvar, han kan dock vara en tänkbar utgångshäst. Likt ovan skrev har jag inte heller tagit till mig Jairo helt och då Baronen ska vara vässad till den här starten känns ett lås aktuellt.

Med det sagt känns Stonewashd Diamant som det bästa singelstrecket. Hon står väldigt bra inne i loppet och har ett tungt slutvarv att tillgå.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:13   #14

Standard

AVD 5

I ett ganska ihåligt lopp väljer jag sämsta alternativet på kort; 12 Fireman Am. Spik på lilla systemet men på "stora" tar jag alla. Rakethäst får det bli också. Den hästen räds inte att gå bakifrån...
Gammal 2019-12-21, 09:21   #15

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Baron Gift vann ett liknande lopp från dödens i Aug men kom då i betydligt bättre form och Jairo är väl bättre än Coktail Fortuna, Ferrari BR etc
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td