|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-15, 00:56 | #211 |
Omgångens två sönderspelade favoriter och dessa unika tips
betalar folk för att ta del av? Jisses! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5) |
|
2019-12-15, 01:47 | #212 | |
Citat:
Häromdagen publicerade de även analys till Norrlandsbana ( tror det var Umåker? ) där de utgick från isbana. Vilket det varit klart ganska länge att det inte skulle bli. Så de fick korrigera allt till "senaste nytt". Jag brukar hylla deras genomarbetade material allt som oftast. Men nu är de kraftigt ur form.
2019-12-15, 06:36 | #213 | |
Citat:
Sug på den här. Ni som inte vet så skrek jag ut på Åby Pegasus resturangen när Stepping Spaceboy spikades och lirades tungt i lördags. Nu till en svår bergsåker bana med regn och snö och allt kan hända idag. Har snurrat in mig på 3skrällar i samma lopp och jag namnger dom här under. 5.Patricia Zaz vilat 2,5 månad får en skicklig Ulf Eriksson jollen på måste passas direkt 9.Jazza Håleryd kanske inte vinner ihjäl sig mig men har en strålande form får snart en seger på det. Den absolut roligaste är ändå formhästen 15.Adi Gallia som varit med i årgångs loppen och hamnat på tillägg med sinna snabba pengar möter 5-6 åringar men hästar fyller ju snart år glöm inte den. N.W smart att plocka bort skorna innan förbudet och ville testa så dagarna innan med bra resultat 1-1 med dojor
2019-12-15, 10:03 | #214 | |
Citat:
Det krävs dock en del tur och att man hamnar rätt på spikarna. Hade jag lirat en V5:a för några hundringar så hade jag fått in den. |
||
2019-12-15, 10:32 | #215 |
Det märkligaste från igår är ju nästan att tipstjänsterna och spelbolagen(läs unibet,bet365) var så långt ifrån överens. Lome Brage spelad till 50% och spelbolagen inleder med 4 i odds samtidigt som tipstjänsterna föreslår spik.
|
|
2019-12-15, 10:42 | #216 | |
Citat:
AVD6 5 HÄST AVD7 spik Bergharn 1.Island Life AVD6 Spik Bergharn 12 AVD7 5 Häst skrällen med om jag är bitter för att ha missat 4 mille lite såja Som sagt efterhandare som många inte tror på men jag är en ärlig människa
2019-12-15, 11:49 | #217 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+12) |
||
2019-12-15, 12:13 | #218 |
Först ska man lyckas ranka hästarna bra o sen ska man få ihop systemkonstruktionen. Min rank var inte helt fel igår men lyckades med bedriften att ta 3 hästar i första och i tredje loppet när vinnaren var fjärderankad i bägge loppen. Så hamna helt fel på det. Inte lätt med trav.. men kanske därför det är så roligt.
|
|
|