Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-14, 23:56   #211
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Spelvärde spikar tydligen både Global trustworthy och Lome Brage
Omgångens två sönderspelade favoriter och dessa unika tips
betalar folk för att ta del av?

Jisses!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 00:47   #212
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 710
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Omgångens två sönderspelade favoriter och dessa unika tips
betalar folk för att ta del av?

Jisses!
Ja. Som sagt. Om det jag inte hade haft års-abb redan....så hade de hamnat i en ganska lång karantän.

Häromdagen publicerade de även analys till Norrlandsbana ( tror det var Umåker? ) där de utgick från isbana. Vilket det varit klart ganska länge att det inte skulle bli. Så de fick korrigera allt till "senaste nytt".

Jag brukar hylla deras genomarbetade material allt som oftast.

Men nu är de kraftigt ur form.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 05:36   #213
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
För att du ska få med skrällrader?


AHAAAAAHHA!

Hur fan ska det gå till? Du, Spiken64 och nån till som råkopierar strecklistan?

Sug på den här.


Ni som inte vet så skrek jag ut på Åby Pegasus resturangen när Stepping Spaceboy spikades och lirades tungt i lördags.

Nu till en svår bergsåker bana med regn och snö och allt kan hända idag.

Har snurrat in mig på 3skrällar i samma lopp och jag namnger dom här under.

5.Patricia Zaz vilat 2,5 månad får en skicklig Ulf Eriksson jollen på måste passas direkt

9.Jazza Håleryd kanske inte vinner ihjäl sig mig men har en strålande form får snart en seger på det.

Den absolut roligaste är ändå formhästen 15.Adi Gallia som varit med i årgångs loppen och hamnat på tillägg med sinna snabba pengar möter 5-6 åringar men hästar fyller ju snart år glöm inte den. N.W smart att plocka bort skorna innan förbudet och ville testa så dagarna innan med bra resultat 1-1 med dojor
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 09:03   #214
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kändes inte som den där raden var omöjligt att hitta och det var bra betalt. Var väl iofs inte särskilt nära själv men Ginny nämndes ju här och Digital Ink har ju haft kanonform ett tag. Trodde dock inte på den från det spåret.
Jag tycker inte den var omöjlig alls. Adi Gallia var jag ju dum och bytte mot femman på min V5:a för 70 kr, och Digital Ink hade jag på såväl V75-systemet som V5, men på V75 hoppade mina spikar (Baritone Artist och Solitary Champ) i de två första loppen. På V5 spikade jag B.W.Sture och Indra's Secret (Den sista även spik på V75) och på V75 hade jag med Ginny Weasley.

Det krävs dock en del tur och att man hamnar rätt på spikarna. Hade jag lirat en V5:a för några hundringar så hade jag fått in den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 09:32   #215
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

Det märkligaste från igår är ju nästan att tipstjänsterna och spelbolagen(läs unibet,bet365) var så långt ifrån överens. Lome Brage spelad till 50% och spelbolagen inleder med 4 i odds samtidigt som tipstjänsterna föreslår spik.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 09:42   #216
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tycker inte den var omöjlig alls. Adi Gallia var jag ju dum och bytte mot femman på min V5:a för 70 kr, och Digital Ink hade jag på såväl V75-systemet som V5, men på V75 hoppade mina spikar (Baritone Artist och Solitary Champ) i de två första loppen. På V5 spikade jag B.W.Sture och Indra's Secret (Den sista även spik på V75) och på V75 hade jag med Ginny Weasley.

Det krävs dock en del tur och att man hamnar rätt på spikarna. Hade jag lirat en V5:a för några hundringar så hade jag fått in den.
Lät att sitta här att va kaxig med en efterhandare från min sida.Andra lappen som jag gjorde så satt 7an i mitt bolag.Efter lite info så gardera jag den stenklara bergharn med nr 12 och fick då inte med N.W som jag hade med första häst av5 på lappen.Gjorde den berömda rokaden

AVD6 5 HÄST

AVD7 spik Bergharn 1.Island Life

AVD6 Spik Bergharn 12

AVD7 5 Häst skrällen med

om jag är bitter för att ha missat 4 mille lite såja

Som sagt efterhandare som många inte tror på men jag är en ärlig människa
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 10:49   #217
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Lät att sitta här att va kaxig med en efterhandare från min sida.Andra lappen som jag gjorde så satt 7an i mitt bolag.Efter lite info så gardera jag den stenklara bergharn med nr 12 och fick då inte med N.W som jag hade med första häst av5 på lappen.Gjorde den berömda rokaden

AVD6 5 HÄST

AVD7 spik Bergharn 1.Island Life

AVD6 Spik Bergharn 12

AVD7 5 Häst skrällen med

om jag är bitter för att ha missat 4 mille lite såja

Som sagt efterhandare som många inte tror på men jag är en ärlig människa
När man är helt rätt ute så har man lyckats ställa sig framför rätt byrå(av 20 st), det man lätt glömmer är att byrån har 20 lådor och bara i 2 av dom ligger guldklimpen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+12)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-15, 11:13   #218
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
När man är helt rätt ute så har man lyckats ställa sig framför rätt byrå(av 20 st), det man lätt glömmer är att byrån har 20 lådor och bara i 2 av dom ligger guldklimpen...
Först ska man lyckas ranka hästarna bra o sen ska man få ihop systemkonstruktionen. Min rank var inte helt fel igår men lyckades med bedriften att ta 3 hästar i första och i tredje loppet när vinnaren var fjärderankad i bägge loppen. Så hamna helt fel på det. Inte lätt med trav.. men kanske därför det är så roligt.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td