Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-12, 22:09   #46

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 127

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag låste på en 7%are och en 1,5 %are och både är 1 och 2a i mål. Värdet menar jag om 11 hade vunnit med nosen istället. Säger ju att jag hade satt ett andelsspel ikväll om jag lirat men min fru börjar irritera sig över att jag sitter med travet lite för mycket men det är så man skaffar sig form
Jag låste på 10 och 11 i går men då gick det åt helvete

Aha... var så du menade... får du hade ju även vinnaren där nämligen

De flesta säger det är dyrt att ha en fru men du får både betala för henne och sen vara utan de fina extra inkomsterna dessutom!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-12, 22:21   #47

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag låste på 10 och 11 i går men då gick det åt helvete

Aha... var så du menade... får du hade ju även vinnaren där nämligen

De flesta säger det är dyrt att ha en fru men du får både betala för henne och sen vara utan de fina extra inkomsterna dessutom!
Haha ja det är sant! Synd på ikväll men jag måste spendera lite tid med henne oxå du vet dumt att inte göra ett andelsspel tidigt och lämna in från mobilen.. lite trist när man va så rätt på det idag men jag fick två bra vinnarspel i allafall som jag la tidigt idag. På 9an som du visste och 12an i sista men 30.000 hade varit fint att dela med några här på sharps
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-12, 22:24   #48

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 127

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Haha ja det är sant! Synd på ikväll men jag måste spendera lite tid med henne oxå du vet dumt att inte göra ett andelsspel tidigt och lämna in från mobilen.. lite trist när man va så rätt på det idag men jag fick två bra vinnarspel i allafall som jag la tidigt idag. På 9an som du visste och 12an i sista men 30.000 hade varit fint att dela med några här på sharps
Du menar 80 000 för det är V6 som gäller

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td