Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-12, 23:14   #76

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja tyvärr har de ju ensamrätt på den där filmen. Så det inte går att granska och döma granskarna riktigt i annat än fullständigt solklara fall.

Jag köper att det är subjektivt och kan bli fel, och skulle inte vilja ha VAR i travet som segade ner allt. Men det är trist att de här fällningarna så oerhört tydligt varje gång läggs på mindre namnkunniga kuskar. Absolut aldrig att de hade fällt Björn eller Örjan där. Och om vi pratar om mer uppmärksammade mål för att illustrera det så säger jag bara Lex Fighting Joe, kusen som tyvärr inte hade en oantastbar toppkusk i vagnen när han vann i vintras.

https://www.atg.se/video/archive/305...19-03-09_15_11

Ett enda tillfälle kan jag dra mig till minnes då det slagit över åt andra hållet. Örjan fick en obegriplig nedflyttning. Ingen fattade någonting, inte ens han som fick vinsten i loppet.

https://www.atg.se/video/archive/272...018-11-25_32_7
Det loppet minns jag och det är förövrigt enda gången jag kan dra mig till minnes att ett domslut gått min väg - hade spikat LL.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 16:00   #77

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Från löpningsfilmen ser man att den trötta hästen hamnar i tredjespår, utknuffad eller inte går ej att avgöra...måldomarna har en översiktskamera som har en annan vinkel, troligtvis har man dömt efter den...frågan är dock om kusen ska diskas, då luckan lär kommit ändå, en nedflyttning kanske hade varit mera förståelig...Dock är jag bandomare och det här ligger på måldomarens och måldomarnämndens bord, men har väl "viss insikt" även i deras jobb...
Jag har sett skiten säkerligen 100 ggr och det är helt horribelt hur man kan diska - det är INGEN störning och hjulen är inte ens i närheten utav benen (nåja) - förflyttningen gör kusen/kusken självmant, troligtvis av trötthet. Och, ja - vad med bedömningen som man hört otaliga gånger om att luckan ändå kommit, vilket den skulle gjort och han vinner ändå med halva upploppet så jag förstår absolut ingenting - årets självmål inom travet och en bortdömning utav episka mått. Glad att jag inte satsat mer än en hundring.

Skulle fasiken inte förvåna mig om Wickman fyller år och fått detta i present - PW vann ju nu i stället och är väl banreferent på banan?

Djävla mygel och igår tappade jag det lilla sista förtroendet jag hade för någon instans inom travet - det är mygel över hela linjen. Men, vad att förvånas över när det finns pengar att tjäna...?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+4)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td