|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-11-13, 22:44 | #121 |
Första gången jag nojar över Ken Ecce när jag hade spik på 5an hehe... Jägersro och mot Jocke Kevin Greger och Company så kan han nog va lite farlig hehe
|
|
2019-11-13, 22:49 | #122 |
Om man tittar på 8 rätt tips på Atg så tror Skoglund att det är spets och slut på Peter i första men att Björns kommer hamna i säcken och är en dålig favorit... den blev 14%... den va favorit tills hela rörelsen fick folk att ändra favorit.. så dom tidiga spelarna va rätt ute här. Nu blev Vine Vision över 50% som är helt absurt ju. Så påverkan har dom kraftigt.
Jag lovar att Björn hade vunnit det där loppet oavsett ... han hade hittat ut .. Björn är Björn och ska han ta sin första årsseger så ska han ... ingen Cleas eller Ulf ska sätta käppar i det hjulet... kan jag lova. Men detta fattar man ju efter att den vunnit tyvärr men jag är glad att jag spelade på den iallafall så jag slapp känna mig totalt lurad Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-13 klockan 22:53. |
|
2019-11-13, 22:57 | #123 |
Dessvärre räcker det nog inte att "tänka rätt", utan vi måste ha "muskler" också...ni och jag tänker ofta fel och dom som tänker rätt har många gånger inga muskler...blir en "knepig" situation, där vi som gillar att göra eget, måste gå ihop och samtidigt analysera "på ett annat sätt"...Summan av kardemumman, är att folk(företrädesvis från andra länder), tar degen från "kunniga människor"(och pöbeln) här i Sverige...Tror inte att det finns mycket att göra åt detta och roligt är det inte......
|
|
2019-11-13, 22:57 | #124 | |
Citat:
Sir Henry P Hill drabbades ju lite av detta idag. Den var 6% igår när jag kikade listorna. Funderade om jag skulle låsa Dom Perignon + Sir henry då jag inte köpte Nurmos bluff. När startskottet gick var Sir Henry 17% och slutade sedan på 5,33 i vinnarodds. Detta är inget extremfall men tvivlar på att hästen var direkt spelvärd på strecken. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2019-11-13, 23:00 | #125 | |
Citat:
|
||
2019-11-14, 01:21 | #126 | |
Citat:
Jo förstås mycket mer infomani och tillgänglig info. Snabbare svängningar därav. Har alltid funnits "betrodda" som gett oväntat höga odds. Skillnaden gissar jag är att du nuförtiden kan se detta på ett annat vis än förut, DU har utvecklats som spelare! Kommer ihåg en gång när Stig H gav 8-9 ggr med en streckfavorit som var nedsnackad tillika "dålig favorit", inte för att jag själv kunde bedöma chansen men när en streckfavorit ger nästan 9 ggr med mäster var något konstigt... Stig H brydde sig inte om det enorma avslagsoddset utan vann pliktskyldigt Fast nu har jag inte lusläst dina inlägg och kanske talar du om något annat än vad jag läste in? |
||
2019-11-14, 01:40 | #127 | |
Citat:
De gånger info kablas ut på "drag" kan dessa robotprogram (eller AI-program) luras, normalt hittar de vinnaren och oddsen slaktas. |
||
2019-11-14, 08:26 | #128 | |
Citat:
|
||
2019-11-14, 08:32 | #129 | |
Citat:
Inte lika avancerad men detta var vid en snabb överblick med spikförslag på favoriten i första för att koppla grepp om omgången och spikförslag på Tyson Dimanche. Varför det blev Tyson och inte Rolex Tilly är för att Rolex gick med skor och var inte längre intressant även om den gjorde ett bra lopp och drog fram Tyson en bit. två av två möjliga Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-14 klockan 08:40. |
||
2019-11-14, 09:03 | #130 | |
Administrator
|
Citat:
Jag rangordnar inte olika skribenters inlägg Hubba (jag uppskattar ALLA som skriver) utan sammanfogade ditt inlägg med den befintliga tråden för omgången då jag tyckte det räckte med en tråd för dagen...
2019-11-14, 09:35 | #131 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
2019-11-14, 11:06 | #132 | |
Citat:
Då vet du framöver om jag skulle skriva något så har du ju facit för hur det INTE blir, grattis till ditt fina inlägg med 2 av 2, bara 6 lopp kvar o lösa efter det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+20) |
||
2019-11-14, 11:31 | #133 | |
Citat:
Nej :( dock låste jag enbart 13 Tyson Dimanche med 1an och den höll ju på att vinna så det va kanske inte så dumt men 13 vann ju faktiskt så på efterhand en onödig dubbling... spikade inte heller 1an i första tråkigt nog och gick så klart på blåsningen och att Goop inte kunde ta spets eller va nån bra vinstchans men Björn är Björn och han vann ju nästan med 1an i långloppet så luckor hittar han minsann och mycket dumt att ta bort honom från systemet men detta bör man föra dagbok angående så man inte går på samma grej igen. Mvh |
||
|