|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-11-06, 23:03 | #91 | |
Citat:
|
||
2019-11-06, 23:16 | #92 | |
Citat:
Man måste blanda stats med mkt sunt förnuft och lite känsla tror jag.
2019-11-06, 23:37 | #93 | |
Citat:
Precis som ab5 skriver här ovan så är inte JS aldrig särskilt blyg för i efterhand lyfta fram det som råkat bli rätt heller. Hur än fel lejonparten var.
2019-11-06, 23:59 | #94 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Det handlar väl om att sälja in sig själv! Bara en idiot lyfter fram det som skrämmer bort folk Belys det bra och det sämre får folk själv finna helt enkelt.
2019-11-07, 00:06 | #95 | |
Citat:
Och det är ju hans uppdragsgivare som borde kvalitetssäkra alstren. Men det publiceras som en krönika trots att det skrivs som "statistik och fakta". Att det är utmärkt rådata gör såklart att det är lätt att köpa. För utmärkt rådata är det. Hans samling är den mest kompletta och det skulle gå att göra mycket bra med den.
2019-11-07, 00:12 | #96 | |
Citat:
Att hålla speltråden hyfsat ren är absolut viktigt. Men efter att resultatet är klart går det oftast inte att hjälpa att det spretar iväg en del. Det är ju helt olika saker som tas upp från gång till gång.
2019-11-07, 00:23 | #97 | |
Citat:
Jag trodde det framgick, men ett JS-inlägg är ett inlägg OM JS-statistiken/systemen/krönikorna. Iaf här på sharps. Dock onödigt luddigt formulerat av mig där. Så här då: När någon skriver JS-relaterade inlägg så bemöter jag dem i de trådar där de skrivs. Annars blir det onödigt svårt att hänga med. Jens är en person. Det är helt rätt. Jag känner honom inte mer än enstaka kontakt-tillfällen på Twitter. Det jag angriper är vad han skriver. De mått som han mestadels hittat på helt själv och som saknar annat teoretiskt stöd än att de passar utvald data från hans utmärkta rådata-samling. Jag angriper även Travronden eftersom de vidarebefordrar delar av mina abonnemangspengar till honom,
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2019-11-07 klockan 00:28. |
||
2019-11-07, 00:37 | #98 | |
Citat:
En sak som jag varken vet eller förstår är hur du kan veta hur allt har varit här innan eftersom du vet hur det har förändrats här? Något får mig att dra till med en gissning att du har hängt här redan innan okt-19. Faktum är att jag är helt värdelös på att skapa egna samtalsämnen. Så en Strappa-tråd skulle bli plågsamt tråkig och ointressant.
2019-11-07, 00:56 | #99 | |
Citat:
Det lilla jag vet något om, vet jag desto mer om. Så jag håller mig till det. OT: Det kom ingen förklaring till hur tusan du känner till hur det varit innan jämfört med det är nu när du blev medlem så sent som nyss. Man blir ju inte så lite nyfiken på vilket gammalt forumnick man egentligen surrar med.
2019-11-07, 00:59 | #100 |
[QUOTE=ab5;649658]Sen framhåller han ju oftast just den statistiken som gynnar hans val i avdelningen. Inte sällan säger han emot sig själv också[/QUOTE]
Det förvånade mig att han spikade emot Tale of Jacks som helt uppenbarligen skulle ta ledningen till förmån för en häst som, förvisso nu fick en mestadels invändig resa, egentligen inte hade nån chans att ta ledningen över 3140. Det slår han ju stenhårt på varje gång i 3140 med bil att det är invändiga resor som gäller. |
|
2019-11-07, 01:47 | #101 | |
Citat:
Sedan avslutas hela kalaset med lite allmänt tjafsande. Jag är kanske lite tjatig: Men hur kommer det sig att du känner till hur det var här innan det blev som det blev? ( underförstått: Vad hade du för nick tidigare? )
2019-11-07, 02:37 | #102 | |
Citat:
Jag har inga inkomster överhuvudtaget från någon slags andelsförsäljning eller reklamintäkter från "branschen". Inte för att jag inte blivit erbjuden möjligheten, utan enbart för att jag är dundermotståndare till hela företeelsen med andelsförsäljning med extra avgifter utöver själva spelinsatsen. Jag tycker bara inte att t ex sharps.se-travtrådarna lider supermycket av andelsspelen.
2019-11-07, 06:59 | #103 | |
Citat:
Joppe59, Basse, Bowery och AmerildeRimfrost är väldigt utförliga i sina upplägg av andelsspelen dom lägger ut för att bara nämna några. Men vissa som jag tex skriver inte mer än en spik som man tänker gå på. Men jag ska bli bättre på detta och jag kan hålla mig dig till viss del att många bara lägger upp massa andelsspel utan närmare förklaring. Man måste ju inte köpa Men det är ju bra att urvalet finns. Mvh |
||
2019-11-07, 07:03 | #104 |
Något säger mig att du är en gammal medlem oxå eftersom du undviker frågan från Strappa71 och har rätt bra koll angående saker och ting här på forumet.
Men välkommen som ny medlem då |
|
2019-11-07, 08:22 | #105 |
jo , men varför går han ut med 10an i 3dje i sista sväng, om han bara fortsatt i 2.a spår med sin kalla häst så hade 4 raijin vunnit, hade inget i 3dje å göra , men han hade låst in mesarna som går 4.e invändigt. nu släppte han ut öken så en sämre häst äääään en gång fick vinna |
|
|