Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-06, 22:02   #76

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 264
Standard

Hans analyser passar kanske lite bättre när det är svårare omgångar
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:04   #77

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Japp. 3 st sjuor på hans andelssystem.
Han lär nog inte vara så nöjd ändå...men snyggt jobbat...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:12   #78

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Han lär nog inte vara så nöjd ändå...men snyggt jobbat...
Tycker nog han förtjänar mer cred än han får. Hittar en del skrällar och inte sällan rätt på det. Sen går han bort sig i idiotgrejer ibland när han streckar alla utom en.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:16   #79

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Tror jag lägger ner onsdagar. Alldeles för svårt och jag går mer back på onsdagar än på lördagar. 8 jobbiga lopp att plugga och ändå blir det fel överallt typ.

Satsar på lördagar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:21   #80

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kommer nog spika alla storisar på v86 för ska man försöka fälla dom ödslar man streck i onödan och måste gå kort på andra ställen där man ju spricker på 8 hästar tillochmed.

Bara spika och heltäcka spika och heltäcka ... som Jens typ.
Han visste att dom på 40m tillägg skulle äta upp råttorna på framspår och som han brukar säga att bästa hästen vinner oftast på Åby. 40 meter e 5-6 steg för PF typ
Gammal 2019-11-06, 22:21   #81

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Tycker nog han förtjänar mer cred än han får. Hittar en del skrällar och inte sällan rätt på det. Sen går han bort sig i idiotgrejer ibland när han streckar alla utom en.
Jag tycker också han gör det bra. Folk glömmer att statistik är just något att också väga in. Dessutom kan han en hel del. Jag förstår inte folk som ratar det han gör. Enkelt att hacka på någon som inte sätter åtta rätt varje gång. Det är sällan man får åtta rätt om man jagar miljoner! Det ska man inte ha skit för!

Enda han gör tokigt är när han hoppar över en eller två hästar i ett lopp med 12 eller 15 hästar! IMO!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:24   #82

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag tycker också han gör det bra. Folk glömmer att statistik är just något att också väga in. Dessutom kan han en hel del. Jag förstår inte folk som ratar det han gör. Enkelt att hacka på någon som inte sätter åtta rätt varje gång. Det är sällan man får åtta rätt om man jagar miljoner! Det ska man inte ha skit för!

Enda han gör tokigt är när han hoppar över en eller två hästar i ett lopp med 12 eller 15 hästar! IMO!
Jens e den bästa tycker jag att läsa tips från.
Gammal 2019-11-06, 22:26   #83

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Celebrandum Visa inlägg
Puss på er kära Travänner
puss puss och välkommen till sharps
Gammal 2019-11-06, 22:32   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror jag lägger ner onsdagar. Alldeles för svårt och jag går mer back på onsdagar än på lördagar. 8 jobbiga lopp att plugga och ändå blir det fel överallt typ.

Satsar på lördagar.
Att pricka åtta lopp med höga utdelningar är inget man gör var och varannan månad. Dock ska man ju ha spelkassan som kan sina i år innan det smäller. Med små medel är det svårt att vara med speciellt ofta. Hoppas på mycket stolpe in etc. Helst ska man ju spela system som inte är matematiska eller där det reduceras enbart med lite A-krav etc. Men det är inte enkelt även med andra metoder.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-11-06, 22:36   #85

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kommer nog spika alla storisar på v86 för ska man försöka fälla dom ödslar man streck i onödan och måste gå kort på andra ställen där man ju spricker på 8 hästar tillochmed.

Bara spika och heltäcka spika och heltäcka ... som Jens typ.
Han visste att dom på 40m tillägg skulle äta upp råttorna på framspår och som han brukar säga att bästa hästen vinner oftast på Åby. 40 meter e 5-6 steg för PF typ
Välj med sunt förnuft vilka favoriter du vill betala för och vilka du inte vill betala för. T ex lämnar jag nr 4 i sista på sex hästar samt spikar jag mot nr 4 i sjätte. Även Joe Martini lämnades utanför på fyra streck. Jag tror det är rätt melodi till framgång - men det är så klart surt när man missar 200K för att man spikade mot Giant Shadow men jag kommer få betalt mångdubbelt en annan dag så...

Folk som måste ha med favoriterna i alla lopp för att man inte vill åka. De har inte lärt sig att förlora. Det krävs mycket förluster för att kunna hantera det psykologiskt. Sen blir du en vinnare!

Gammal 2019-11-06, 22:40   #86

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jag har en förmåga att krångla till det och försöka fälla favoriter hela tiden istället för att acceptera att vissa bara vinner. Men sen vet man ju inte hur lopp blir körda och omstarter x2 osv. Mycket tur i detta spel men mycket skicklighet oxå och båda ska sammanfalla under en och samma omgång.
Gammal 2019-11-06, 22:44   #87

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Man hittar godbitar men glömmer bort Digital S som är en stark häst och en körglad Conrad som bara måste trycka sönder Björn lite extra hårt för han är så Ludde wannabe och glömmer bort att det är 2,5 varv och inte 1,5 varv hehe
Gammal 2019-11-06, 22:50   #88

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Celebrandum Visa inlägg
Man behöver inte vara ledsen för man inte satte 8 rätt idag. ingen gjorde det kompis
Det har du 8 rätt i
Gammal 2019-11-06, 22:54   #89

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:

Nja. Det är fler virrigheter än att ta nästan alla utom 1-2 hästar.

Flera av hans statistiska mått är rena hittepå-mått som bara bygger på Texas Sharpshooter Fallacy. Dvs att han använder samma data som bygger sin tes på för att bekräfta att tesen är korrekt. Att statistiker inte är en skyddad yrkestitel gnager nog i de flesta med riktig statistik-utbildning.

Det är mer att ett fåtal av hans käpphästar stämmer VÄLDIGT bra. Och är han bara konsekvent så räcker det för att slå de flesta.

Jag anser att det kräver en inte oväsentlig ansträngning för att sålla fram det vettiga bland det mestadels tokiga.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 22:58   #90
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1259
Standard

Citat:
Välj med sunt förnuft vilka favoriter du vill betala för och vilka du inte vill betala för. T ex lämnar jag nr 4 i sista på sex hästar samt spikar jag mot nr 4 i sjätte. Även Joe Martini lämnades utanför på fyra streck. Jag tror det är rätt melodi till framgång - men det är så klart surt när man missar 200K för att man spikade mot Giant Shadow men jag kommer få betalt mångdubbelt en annan dag så...

Folk som måste ha med favoriterna i alla lopp för att man inte vill åka. De har inte lärt sig att förlora. Det krävs mycket förluster för att kunna hantera det psykologiskt. Sen blir du en vinnare!
Instämmer helt med detta. Har man t.ex. spikar på 40% och 50% samt ett tråkigt lås på typ 3 hästar runt 22% så kan man ju med framgång plocka bort många av favoriterna i övriga avdelningar då dessa blir riktiga "röv-vinnare" med jackpottrader m.m. Viktigt att förstå hur ens rader ser ut med hänsyn till procenten på spikar o lås osv.

Spikar jag istället en häst runt 8-10% så har jag sällan något emot att ha med favoriterna i övriga avdelningar. Spelar dock alltid reducerat så man kan se till att man inte betalar för skitrader.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td