Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-31, 08:27   #1
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

V75 Solvallafinaler 2 november Jackpot 30 miljoner


Borde inte uttala mig alls om helgens spel - har haft väldigt många fel en
längre tid men vintern passar nog mig bättre även om det nog blir perfekt
bana på lördag. Några droppar regn ser jag.

Avd 1: Svårt. Funderar på att ta alla här. Ural favorit men både Smeviken och Anotonio var bra senast. Kan bli fartfyllt och ev. bädda för ngt bakspår. Partizan Face i så fall. 3% på den i nuläget...

Avd 2: Här är Fossen Wally favorit och Magnus kör ofta bra när han slipper krångel på vägen. Spets och slut? Peter Untersteiners på start kan nog ställa till problem - Peter är tuff i sådana här lägen. Osäkert hur jag gör. Och - kolla Örjans senaste på Örebro med Worth A Lot! Tappstart fr. spår 15, invändig körning kryssar sig fram och vinner trots Örebros korta upplopp. Så kör en
mästerkusk! Örjan hade aldrig kört hästen förut. 27 ggr!

3: Måste bli ett lås med 3 och 6 här men skräll här och vi har miljonutdelning...
Ultra Bright var inte dålig senast!

4: Victory Road har gått jättebra och vilat sig till det här loppet. Tror den vinner
utan prut och blir spik på ett av mina två system.

5: Här spikas Illuminati. Mycket bra från bakspår senast, fick ge sig strax innan mål. Bra spår denna gång och kan ta ned Bergh lagom till linjen...Finns dock flera tuffa här, Lövgren har rätt bra form på stallet, går lite på det också.

6: Giant Shadow har vunnit från alla lägen och kan göra det igen. 5 raka. Just nu 36% är prisvärt... Undantagshäst!

7: Här sticker jag ut hakan och spikar Elian Web med Tobbe. Vet inte om det finns körorder på den men kan nog ta ledningen och ev. hålla till mål. Måste till lite chansningar en sådan här omgång då det luktar låg utdelning. Men visst kommer dom till slut...

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 14:27   #2
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Daniel Berglund V75 Solvalla lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dropkick (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 14:35   #3
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5537
Standard

Dags för Antonio Trot igen efter en månad, han har behandlats i benen efter förra loppet och tränat på i 3 veckor. Jobben denna vecka har varit fullt bra , lite pigg idag men inte för pigg! Jag tror på honom imorgon även om loppet är lite kort, men tänk på att Nurmos har kört mer medellopp än långt i år. Jag tycker att det är enormt spelvärde på honom som 4 procentare. Örjan valde honom före Global och jag tror att han har bra chans imorgon. För er som garderar Ural så måste han med kanske till och med en chans spik på någon kupong. Jag tror även att Nurmos kan dominera imorgon utan att ha hört nåt om övriga hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10), Gotland (+10), criba (+10), lenninen (+10), NicklasA (+10), mikaels (+5), AmaerildeRimfrost (+1), asgaya3141 (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 15:17   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 439
Sharp$: 3099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Dags för Antonio Trot igen efter en månad, han har behandlats i benen efter förra loppet och tränat på i 3 veckor. Jobben denna vecka har varit fullt bra , lite pigg idag men inte för pigg! Jag tror på honom imorgon även om loppet är lite kort, men tänk på att Nurmos har kört mer medellopp än långt i år. Jag tycker att det är enormt spelvärde på honom som 4 procentare. Örjan valde honom före Global och jag tror att han har bra chans imorgon. För er som garderar Ural så måste han med kanske till och med en chans spik på någon kupong. Jag tror även att Nurmos kan dominera imorgon utan att ha hört nåt om övriga hästar.
Jag kommer faktiskt chansspika honom imorgon, mycket just för att Örjan valde den. Tror att det kommer bli körning mellan 1,3 och 4 samt att kanske Ebony Boko laddas för att försöka hitta ner i rygg på ledaren? Hoppas du får avsluta silver med en vinst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+20)

Senast redigerad av NicklasA den 2019-11-01 klockan 15:19.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 15:30   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Jens Sjödèn V75 Solvalla lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 16:02   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Några bortglömda.

4 Worth a Lot och 6 Orbital Ås
3 Digital Ink (bättre spår än favoriten som han va tvåa bakom sist)
2 Dexter Brick (åter Jepson i sulkyn och spetsläge) kanske släpper fram Björnen och får en glass sen

Samt 1 Dom Perignon

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-01 klockan 16:09.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 17:17   #7
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Några bortglömda.

4 Worth a Lot och 6 Orbital Ås
3 Digital Ink (bättre spår än favoriten som han va tvåa bakom sist)
2 Dexter Brick (åter Jepson i sulkyn och spetsläge) kanske släpper fram Björnen och får en glass sen

Samt 1 Dom Perignon
Anm. Fröken Sting gick minst lika bra som mitt andra drag Worth a lot.
Senast alltså.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 17:22   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Anm. Fröken Sting gick minst lika bra som mitt andra drag Worth a lot.
Senast alltså.
Ok. Ja den är ju farlig.
Och Emila Leo har oxå en giftig med smygresa nu på 8 Keycard.

Stolopp och skrällopp
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 17:38   #9
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ok. Ja den är ju farlig.
Och Emila Leo har oxå en giftig med smygresa nu på 8 Keycard.

Stolopp och skrällopp
Uffe på Fröken Sting...häst som kan springa fort. 12-tid på distansen. Kanske chans bara om Fossens Wally galopperar? Det kan den göra. Då blir det öppet.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 17:47   #10
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Cash Crowe struken! Då blir det kommunlåset 3 och 6. Vill inte men måste.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 19:09   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2019-11-01, 20:09
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Antonio Trot (3, 4)
2: 4, 6, 8 (3, 1)
3: 6 Une Etoile Gar (3, 11)
4: 4 Ibra Boko (6, 10)
5: 6 Illuminati (5, 11)
6: 2 Dexter Brick (12, 5)
7: 6 Elian Web (11, 2)

1x3x1x1x1x1x1 = 3 rader.
3 x 1 x 0,50 kr = 1,50 kr.
Totalt: 1,50 kr.
Rättningskod: QHZ XHG CBW
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 19:14   #12
 
Reg.datum: jan 2017
Ort: Karlstad
Inlägg: 29
Sharp$: 1037

nöje
Stats: 29 - 33 - 0
ROI: 103.31%
Vinstprocent: 46.77%

Standard

Klockren spik i en sån här omgång :)


Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Dags för Antonio Trot igen efter en månad, han har behandlats i benen efter förra loppet och tränat på i 3 veckor. Jobben denna vecka har varit fullt bra , lite pigg idag men inte för pigg! Jag tror på honom imorgon även om loppet är lite kort, men tänk på att Nurmos har kört mer medellopp än långt i år. Jag tycker att det är enormt spelvärde på honom som 4 procentare. Örjan valde honom före Global och jag tror att han har bra chans imorgon. För er som garderar Ural så måste han med kanske till och med en chans spik på någon kupong. Jag tror även att Nurmos kan dominera imorgon utan att ha hört nåt om övriga hästar.
Måste bara nyttja läget, då jag tycker han känns bortglömd.
fetmats69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 19:39   #13
 
Reg.datum: jul 2019
Inlägg: 140
Sharp$: 440
Standard

Dags att börja syna listorna och snacket

Har 6st nästagångare denna lörda, kan 2-3 st vinna ? Well vi får se :-)

Dom Perignon
Elian Web
From The Mine
Fröken Sting
Majet Af Djupmyra
Tsar Brodde
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 19:42   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Edit fel tråd
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 21:44   #15
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Varför Jens S och Daniel b är dom typ proffs på trav?Fattar inte
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 21:59   #16
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Varför Jens S och Daniel b är dom typ proffs på trav?Fattar inte
De jobbar som travjournalister båda två så ja.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 22:10   #17
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Eller är det dina polare hoola?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 22:32   #18
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 136
Sharp$: 6381
Standard

Jag kör en tidig inlämning och ämnar fortsätta på samma sätt framåt, blir ändå inte klokare på infon samma dag:
3 - Enligt princip att alltid spika i första loppet. Öppet bakom men From the Mine är solklar andrahäst.
1,6-11,2,5,4,3,13,8 - Sist rankade Riordan 6 som jämbördig med Key Mom, då blev den påkörd.
3 - Bör sitta i spets och jag har jättesvårt att se 6 vinna från dödens
11-4,10,1,7,8,6 - På barfotainfo och förmodat tempo
11-1,2,4,9,10,7 - Chansar bort Berghs favorit som ju hade svårt freda sig mot 1 från dödens senast. 11 kan ju vara stenklar.
12-5,4,3,6,7,2,9 - Är väl bara 5 som kan mäta sig i kapacitet med favoriten. Rensar bra bakom dessa. Begriper inte hur 7 kan vara så lite spelad.
2 - På förhoppning om sos

Krav:
1 A i avd 2/6
1 A i avd 4/5

La även ett vinnarspel på Orbital Ås (19 ggr) samt en platstrippel på Hevin Boko, Dom Perignon och McGarret.

Inget analyserande i morgon och troligen blir Top7 enda spelet.

Senast redigerad av tvablaa den 2019-11-01 klockan 22:38.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 22:58   #19
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Eller är det dina polare hoola?
Nej.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 23:00   #20
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Så här tänker Thomas Uhrberg (inte min polare heller):

Ural omgångens bästa spikförslag
Nov 1, 2019

Jackpot, 5-stjärnig V75-omgång och inget regn på Solvalla – ja, vad mer kan du som traventusiast begära?! Förmodligen sju rätt. Och, det kan slå in då det ser favoritbetonat ut.

Den akuta blödningen är stoppad, spelet på travet visade tio procent minus vid halvårsskiftet jämfört med i fjol men den tredje kvartalsrapporten visade nu ”bara” sju procent, så vid årsskiftet rör det sig kanske bara om fyra till fem procent.
Totalt sett visade ATG en tillväxt på 12,5 procent, så livet leker ändå för oss som håller på med trav.
Nåja, nu över till ”Valla”.

Trav av toppklass i november

V75-finaler av högsta klass, vintermeetinget på Vincennes i Paris har inletts och nästa helg är det Breeder´s Crown-finaler på Eskilstuna med V75 både lördag och söndag.
Visst, vi är inne i november men travet fortsätter att leverera på hög nivå.
Stoeliten med fantastiska Mellby Free, Timo Nurmos slagskepp Une Etoile Gar och Petri Puros segerrika Cash Crowe är en riktig godbit i V75.
Jag fegade ut och streckade alla tre, även om Björn Goops Mellby Free är min stora favorit. Fast galoppen senast är oroväckande. Ett olycksfall – eller så är det något annat …

En kvintett streckas i Guld

I denna omgång i fjol vann Nadal finalen i Guld och Milliondollarrhyme finalen i Brons – och nu möts de i en öppen Guld-final.
Visst, båda är givna streck. Ja, Millliondollarrhyme är min tipsetta efter insatsen i SM där han lekande lätt speedade hem segern från köposition.
Fredrik Larssons stjärna har startat tre gånger från spår elva med tre segrar som följd. Den 5-årige Ready Cash-sonen har en mäktig slutspurt och kommer han bara i slagläge får de andra det tufft.
Nu streckar jag fem ekipage, där Global Trustworthy kan bli svårfångad vid ledning. Milligan´s School med Carl-Johan Jepson känns också het medan Elian Web är loppets rysare.

Ural omgångens bästa spikförslag

Ural är omgångens bank, Fossens Wally är en chansspik. Ja, jag hoppas att båda vinner – Ural från spets och Fossens Wally via en mäktig 700-metersspurt ute i spåren.
Ural är en 50-procentare, Fossens Wally kring 30 och det är helt okey för mig. De rensar inte så mycket vid seger, men det är alltid givande om du sätter spikarna i de inledande loppen då många brukar gardera extra där eftersom de inte vill spricka så tidigt.

Han dricker inte när vi reser

Cobbys Olifant vann V75 på Jägersro efter en stark insats. Han är bra på alla vis, undantaget en sak; han dricker inte när vi är ute och reser. Vi har testat det mesta, allt ifrån att ta med oss vatten hemifrån till att ”krydda” vattnet med godsaker som äpplen. Han mumsar i sig äpplena men dricker inte.
Så, finns det någon som läser detta som kan ge mig ett tips på hur jag ska få Cobbys Olifant att dricka vatten när vi tävlar på andra banor än Jägersro och Halmstad?

Mina tankar om V75-loppen

V75-1: 3 Ural spetsvann senast då 6-åring efter Jaded tog sin sjunde V75-seger, då med skor på. Nu blir det barfota runt om, troligen ledning och i den positionen blir han svårslagen. Ja, jag tvekar inte utan singelstreckar.
V75-: 3 Fossens Wally imponerade senast och hon kan nu ta sin tredje raka seger. Nu finns det två orosmoment, dels att hon är osäker i voltstart, dels att 1 Velegance kan spetsa och därmed bli ett starkt favorithot. Nu tror jag att Magnus Jakobsson tar en saftey-start, hamnar i andra eller tredje utvändigt och sedan attackerar på bortre sista långsidan – och då kommer det att gå undan. Ja, jag spikar 4-åringen.
V75-3: 3 Mellby Free har imponerat stort och tjänat närmare 7,3 miljoner på 21 starter, men det är lite oroande att hon tog till en galopp under attack i Sto-SM så jag garderar med 6 Un Etoile Gar och 8 Cash Crowe. Heltäckt.
V75-4: 6 Le Crack Sox var jag tvåa med i V75 på Årjäng och han är given tipsetta här och spik på lilla systemet. På det stora streckar jag en sextett där 3 Valnes Ior med Rickard Svanstedt är rysarekipaget.
V75-5: 5 Macelleria står inför en tuff uppgift men kommer han till ledning kan det gå vägen. 11 Win B Hill visade goda fartresurser senast och det lär bli ett offensivt upplägg. 9 Deede Star har övertygat på slutet och 6 Illuminati är stark och gynnas av hårt tempo.
V75-6: 5 Staro McMillan har kapacitet att trava kring 1.11 över distansen och han kan bli svårfångad vid ledning. Segermaskinen 12 Giant Shadow har imponerat och han har vunnit förr från tuffa utgångslägen.
V75-7: 11 Milliondollarrhyme skrällvann i fjol från just spår 11 i motsvarande V75-omgång. Ja, han har aldrig förlorat från spår 11 de tre gånger han haft det spåret. 2 Global Trustworthy kan leda länge. Fem streck där 6 Elian Web är rysaren.

Mitt V75-förslag till Solvalla

V75-1: 3 Ural. Res: 5-1.
V75-2: 3 Fossens Wally. Res: 1-5.
V75-3: 3, 6, 8. Res: 2-1.
V75-4: 1, 3, 4, 6, 10, 11. Res: 9-5.
V75-5: 5, 6, 9, 11. Res: 1-2.
V75-6: 4, 5, 6, 12. Res: 3-2.
V75-7: 2, 5, 6, 9, 11. Res: 3-1.
Systemet är på 1440 rader och kostar 720 kronor. Om man också singelstreckar nr 6 Le Crack Sox i avdelning 4 blir det systemet på 240 rader och det kostar då 120 kronor.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 23:28   #21
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
De jobbar som travjournalister båda två så ja.
Typ som dig och mig?Lite kunskap och stor förhoppning!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-01, 23:35   #22
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Egentligen är det löjligt jobb som travjournalister gör det klarar min moster om som är 87 år här har du:Jens,Daniel,Thomas,andelskungen etc etc Varför inte kasta pil, trav är som LOTTO.Behövs lite kunskap inte mycket hitta dina spikar och kasta pil på resten TYP HARRY hur svårt kan det vara!

Senast redigerad av Melander den 2019-11-01 klockan 23:38.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 00:03   #23
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I avd 1 är jag inne på att spika Ural igen, kan nog gå. Annars blir det de tre musketörerna, Goop, Örjan, Kontio---
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 05:38   #24
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Olle har smygspelat 11.Ellis Pride idag på förtiden.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 07:12   #25
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Att Örjan kör Antonio Trot är väldigt intresserat. Sitter bra till direkt från ett andraspår. Står bäst inne i loppet. Gjorde det ju mycket bra mot Milliondollarrhyme näst senast. Går väl upp i guld om han tar pengar här. Så då är det lika bra att vinna. Örjan är ett stort plus. Kan tänka mig att Ural sitter i spets igen med From The Mine i rygg och Antonio i dödens. Så kommer Gobal (Erik) och löser av sin vapendragare Örjan och trycker sönder Ural. Sen gör Örjan rycket i sista sväng. Vi får si...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:01   #26
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 151
Sharp$: 3593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Att Örjan kör Antonio Trot är väldigt intresserat. Sitter bra till direkt från ett andraspår. Står bäst inne i loppet. Gjorde det ju mycket bra mot Milliondollarrhyme näst senast. Går väl upp i guld om han tar pengar här. Så då är det lika bra att vinna. Örjan är ett stort plus. Kan tänka mig att Ural sitter i spets igen med From The Mine i rygg och Antonio i dödens. Så kommer Gobal (Erik) och löser av sin vapendragare Örjan och trycker sönder Ural. Sen gör Örjan rycket i sista sväng. Vi får si...
Bara lite messersmith av mig.
Analysen håller men är det inte Erik som är vapendragare o Örjan Riddaren
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:24   #27
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 136
Sharp$: 6381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Bara lite messersmith av mig.
Analysen håller men är det inte Erik som är vapendragare o Örjan Riddaren
Tänkte samma
Sen tror jag verkligen ingenting på Antonio idag. Var väldigt besviken på den senast att den inte kunna ta ner Eder Bob. Den sistnämnde hade knappast varit mer än 1% i det här sällskapet. Jag får väl äta upp det men tror att Antonio hamnar 5-6 ca.
Sen håller jag iof med om att det är anmärkningsvärt att Örjan valt AT före GU.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:32   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Antonio behöver utveckla sin startsnabbhet för att kunna hävda sig i dom klasser han befinner sig i nu...idag har han dock det absolut bästa spåret som han kan få, tempo och en ryggresa i andraspår inte alltför långt ner, då kan Ural få sträcka på sig ordentligt..
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:44   #29
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Bara lite messersmith av mig.
Analysen håller men är det inte Erik som är vapendragare o Örjan Riddaren
Jo det e sant ... tänkte och skrev fel men du förstår nog vad jag menar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:53   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Intressant Björnkollen idag, Örre var med i taxin...Dom var rätt optimistiska bägge två faktiskt och Björn skulle svara spets i första, men mellan raderna så lät det väl inte till vilket pris som helst, inte omöjligt att Ural får arbeta hårt för havren...ett scenario där BG svarar kan ju göra Antonio intressant, som Örre lät uppåt på...Deede Star lät ÖK väldigt uppåt på också, konstigt nog trots bakspår..
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:01   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Frågan är om nån kan sätta upp tempot?
Ser ut som att Björn kanske får rygg ledaren.. Sen händer väl inte så mycket.
Vi har ju lill-Ludde med som kanske får för sig något. Det är Global U i så fall som ska gör något för att försöka fälla favoriten. Och hur känner Kontio gentemot Nurmos i en final.
Ural är ju favorit nu för att han vann sist. Den var andrahandare sist på hemmaplan.
Nu är det Solvalla och finaler. Körning väntar. Något säger mig att den förlorar.
Och något säger mig att Mellby Free inte har sin toppform kvar men Björn känner ju Mellby bättre än Örjan och som typ 80%are sist så va det väl givet att den skulle torska.
När alla tror att det handlar om 2 ekipage så vinner ett tredje-fjärde och Global Upper Style sitter ju i rygg ledaren här och har toppform. 10 Hevin Boko är ju superskrällen i loppet men tror att den får lite svårt från bakspår ändå.

Björn favorit från spår 12 i en final.... hmm. Fick det serverat senast. Om jag läser det rätt så tror jag att 2 eller 4 sitter i spets och 5 får ta dödens Wrekless MM kan döda allihopa och han laddar va som går och det ser ut att kunna bli körning här som gynnar Goop och han påstår att detta är hans bästa chans.

I fjärde avd kommer jag enbart låsa på 1 Beartime och 4 Ibra Boko. Spets och rygg ledaren.

Denna gång tror jag inte Macelleria vinner och tar bort den från systemet.
Sen tror jag Globaltrustworthy leder från start till mål. Aldrig lika kul att lira Fredrik B Larsson som favorit.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-02 klockan 09:02.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:01   #32
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Skrällar?

Tunnelseende i många tips. Några möjliga skrällar kommer här, en del bakhästar som
måste få det lite serverat...

- Perfect Dynamite. Ural vann senast från spår 1, PD hade spår 12. Närmade sig och bra spurt som 3:a utan chans dock. Men tog på ledaren.
- Madame Sting. Mycket snabb och Uffe kör - heroisk senast med Emilia Leo.
- Ultra Bright. Kördes offensivt av Fredrik P. - höll godkänt och såg formstark ut. Nu Stefan P. - och längre ut på vingen. Körs passivt och kommer till slut?
- Illuminati. Inte med på 7 hästar i Björnkollen, konstigt... Björn körde ju Reckless i det lopp som Ilumminati blev diskad 1:a precis i mål. Då gick I. grymt innan. Visserligen 20 före Reckless men någon sådan finns ju inte här.
- Rocky Tilly. Har form och slog McGarrett och Istanbul Boko senast. Toppform och har en bra period. Två raka har den.
- Elian Web. Tapper senast. Kan köras offensivt - dock Tobbe i sulkyn, vet inte riktigt om han vågar utmana kanonerna.
Spelar på några men inte alla (raketspel)

Men när man plockar ihop det hela kanske det blev en trist favoritomgång ur "småspelar-
perspektiv". Hoppas inte!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:02   #33
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5537
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Att Örjan kör Antonio Trot är väldigt intresserat. Sitter bra till direkt från ett andraspår. Står bäst inne i loppet. Gjorde det ju mycket bra mot Milliondollarrhyme näst senast. Går väl upp i guld om han tar pengar här. Så då är det lika bra att vinna. Örjan är ett stort plus. Kan tänka mig att Ural sitter i spets igen med From The Mine i rygg och Antonio i dödens. Så kommer Gobal (Erik) och löser av sin vapendragare Örjan och trycker sönder Ural. Sen gör Örjan rycket i sista sväng. Vi får si...
Han är redan uppe i guld!
Långsam har han alltid varit, men nu hoppas jag att han inte behöver komma sist i starten som han brukar från sämre spår, som han brukar ha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:23   #34
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 308
Sharp$: 39
Standard

Mellby Free spets o slut
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:32   #35
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Goop


Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Mellby Free spets o slut
Lät positiv om chansen. Blir han utmanad är väl frågan och då blir det
intressant.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:01   #36
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Först bokstven i lfbetet funkr inte.
Bolgssystemet

1) 1,2,3,4,5,11,12 r10-7 (1 leder länge. 3 får en jobbig res. Måste grders)

2) 1,3 r8-13 (strtfålln kn 13. Svårt tt t tillägg. 1 är snbb ut och 3 ts försiktigt. Lås)

3) 3,6 r11-9 (3 är Sveriges bäst sto. Formen frågetcken. 6 superform)

4) 1,4,6,10 r9-7 (min försthäst är10 till 15 procent)

5) 11 r5-2 (11 på väg mot Elitloppet - spik)

6) 4,5,6,12 r2-3 (streckr de som hr vinstchns)

7) 2,5,6,7,9,10,11 r3-1 (idg vinner 5 över bäst hästen 11. 2 hr form. Här kn det skräll)

Kostr 1568 kr. Köper nytt tngentbord.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), eveton (+7), Gotland (+7), Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:21   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Först bokstven i lfbetet funkr inte.
Bolgssystemet

1) 1,2,3,4,5,11,12 r10-7 (1 leder länge. 3 får en jobbig res. Måste grders)

2) 1,3 r8-13 (strtfålln kn 13. Svårt tt t tillägg. 1 är snbb ut och 3 ts försiktigt. Lås)

3) 3,6 r11-9 (3 är Sveriges bäst sto. Formen frågetcken. 6 superform)

4) 1,4,6,10 r9-7 (min försthäst är10 till 15 procent)

5) 11 r5-2 (11 på väg mot Elitloppet - spik)

6) 4,5,6,12 r2-3 (streckr de som hr vinstchns)

7) 2,5,6,7,9,10,11 r3-1 (idg vinner 5 över bäst hästen 11. 2 hr form. Här kn det skräll)

Kostr 1568 kr. Köper nytt tngentbord.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:25   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Skrällar?

Tunnelseende i många tips. Några möjliga skrällar kommer här, en del bakhästar som
måste få det lite serverat...

- Perfect Dynamite. Ural vann senast från spår 1, PD hade spår 12. Närmade sig och bra spurt som 3:a utan chans dock. Men tog på ledaren.
- Madame Sting. Mycket snabb och Uffe kör - heroisk senast med Emilia Leo.
- Ultra Bright. Kördes offensivt av Fredrik P. - höll godkänt och såg formstark ut. Nu Stefan P. - och längre ut på vingen. Körs passivt och kommer till slut?
- Illuminati. Inte med på 7 hästar i Björnkollen, konstigt... Björn körde ju Reckless i det lopp som Ilumminati blev diskad 1:a precis i mål. Då gick I. grymt innan. Visserligen 20 före Reckless men någon sådan finns ju inte här.
- Rocky Tilly. Har form och slog McGarrett och Istanbul Boko senast. Toppform och har en bra period. Två raka har den.
- Elian Web. Tapper senast. Kan köras offensivt - dock Tobbe i sulkyn, vet inte riktigt om han vågar utmana kanonerna.
Spelar på några men inte alla (raketspel)

Men när man plockar ihop det hela kanske det blev en trist favoritomgång ur "småspelar-
perspektiv". Hoppas inte!
Stefan Persson kan du kasta i soptunnan speciellt i en final på Valla. Thats it


Då är Dibaba mer intressant.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:28   #39
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Han är redan uppe i guld!
Långsam har han alltid varit, men nu hoppas jag att han inte behöver komma sist i starten som han brukar från sämre spår, som han brukar ha
Lite ny utrustning och Örjan upp kan nog få lite bättre fart från start kanske?

Stort kuskplus iallafall och ingen häst jag tar bort från systemet med Örre på Valla
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 12:38   #40
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Skriver ni inte för att jag är ute och köper nytt tangentbord med bokstaven a?

1 Velegance tar ledningen i andra och är en bra spik. Favoriten 3 måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Hon hinner inte upp 1. Pappa Peter kör en mer svårkörd häst och Johan har vunnit med 1 tidigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 12:43   #41
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Skriver ni inte för att jag är ute och köper nytt tangentbord med bokstaven a?

1 Velegance tar ledningen i andra och är en bra spik. Favoriten 3 måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Hon hinner inte upp 1. Pappa Peter kör en mer svårkörd häst och Johan har vunnit med 1 tidigare.
Idag håller jag med dig helt!

Med eller utan A!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 12:45   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

I femte har vi ytterligare en bra spik i andrafavoriten 11 M.T.Mighty Winner. Det är en skadedrabbad amerikan, som Nurmos äger och har gett all tid att återkomma till tävlingsbanan. Hästen skall matchas mot Elitloppet. Han slår Macelleria alla dar i veckan. Passa på idag för vi får aldrig mer så bra odds på honom.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 12:54   #43
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 606
Sharp$: 3350
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I femte har vi ytterligare en bra spik i andrafavoriten 11 M.T.Mighty Winner. Det är en skadedrabbad amerikan, som Nurmos äger och har gett all tid att återkomma till tävlingsbanan. Hästen skall matchas mot Elitloppet. Han slår Macelleria alla dar i veckan. Passa på idag för vi får aldrig mer så bra odds på honom.
Vad är det för knepigt tangentbord du köpt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), Spiritus (+2)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:03   #44
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I femte har vi ytterligare en bra spik i andrafavoriten 11 M.T.Mighty Winner. Det är en skadedrabbad amerikan, som Nurmos äger och har gett all tid att återkomma till tävlingsbanan. Hästen skall matchas mot Elitloppet. Han slår Macelleria alla dar i veckan. Passa på idag för vi får aldrig mer så bra odds på honom.
Nu har du väl handlat dina varor på fel sida av gatan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:09   #45
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Varför tror jag att Partizan face bara vinner?
Kolla jägersloppet - mötte typ tuffare och känns som repris
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:13   #46
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

I femte är det förstås 11 Win B. Hill som spik. Förlåt - nu har jag bytt tangentbordet. Det första fick jag 20 % rabatt på Jula. Skall inte vara så snål i fortsättningen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:16   #47
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Vet inte men tycker inte om omgången, går lite emot tankarna dessutom! Tycker finalerna är mera sevärda and spelvärda kanske bättre uttryckt. Ganska säker på att From the Mine är bästa hästen i avd 1Men vill inte spika..... Avd 2 måste det bli spets och slut på Johan. ;Magnus kör alltför försiktigt från början och hinner inte dit. avd 3 Mellby Free såg inte bra ut senast, formtapp? Bo C är i sitt livs form men frågan är om Calle är det också? avd 6 Goopen måste förlora snart, varför inte nu? avd 7, Möjligt att Fredrik kör en av Europas bästa hästar ?

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 14:04
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 12 (5, 1)
2: 1 Velegance (3, 13)
3: 3, 6, 10 (11, 9)
4: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 (5, 8)
5: 2, 11 (5, 9)
6: 4, 5, 12 (6, 2)
7: 11 Milliondollarrhyme (2, 5)

4x1x3x8x2x3x1 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: QJQ ZHB JWM
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+1), Basse (+11)

Senast redigerad av SO den 2019-11-02 klockan 13:17.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:16   #48
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I femte är det förstås 11 Win B. Hill som spik. Förlåt - nu har jag bytt tangentbordet. Det första fick jag 20 % rabatt på Jula. Skall inte vara så snål i fortsättningen.
Då tänker vi lika! Spikar även staro mcmillan

alternativt Milliondollarrhyme.... svårt detta

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2019-11-02 klockan 13:22.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:21   #49
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Såg att SO spikar samma spikar som jag är är inne på

Ett och Elva!

Vilket påminner mig om ett klassiskt youtubeklipp:

https://m.youtube.com/watch?v=c_ZGQ_kjBtY
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:27   #50
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Raderna


Körde på första tanken och spelade lite mot på raketen.

1: Alla
2: 3 Fossens Wally
3: 3, 6.
4: Alla
5: 6 Illuminati
6: 12 Giant Shadow
7: 6 Elian Web

Raketspel: Fröken Sting - Illuminati - Elian Web runt om.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:29   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Då tänker vi lika! Spikar även staro mcmillan

alternativt Milliondollarrhyme.... svårt detta
I sjätte tror jag något mer på 4 That's Art, som gjorde bra ifrån sig i Hamburg. 5 Staro McMillan uppförde sig som om han kom från Reeperbahn samma dag. Streckar 4,5,6 och 12.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:30   #52
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Jag gör ett system idag, filinlämning.

inte jättestort, delar á 25 kr.


Två halvspikar, Une Etoile Gar och Global Winner kryddat med lita av varje.

Tanken, utan att jag binder mig är att gå på Une Etoile Gar och ev Global winner då Mellby free tycker jag saknade spänst på Åby och kanske inte någon tillfällighet med galoppen, dessutom är båda mkt streckade så lika gott försöka välja ena, V75 är ändå mkt tur i. Global Winner klart uppåt sista tre starterna, fin utveckling och god spurtare, Staro McMillan en del tendenser till hetsighet.

*länkborttagen*

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-03 klockan 09:21.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:34   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Dagens spikar är Ural, Le Crack Sox och Win B. Hill. Ska på fest ikväll så det blir till att kolla resultatet i morgon. Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:37   #54
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 308
Sharp$: 39
Standard

Andel

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 14:30
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 11 (12, 1)
2: 1, 2, 3, 8, 12, 13 (5, 9)
3: 3 Mellby Free (6, 7)
4: 5, 6, 9, 10, 11 (4, 1)
5: 2, 4, 9, 11 (1, 8)
6: 3, 4, 5, 6, 12 (2, 10)
7: 2 Global Trustworthy (5, 11)

5x6x1x5x4x5x1 = 3000 rader.
3000 x 1 x 0,50 kr = 1 500,00 kr.
Totalt: 1 500,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 13:48   #55
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Såja, första megalampan i diket....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:06   #56
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 439
Sharp$: 3099
Standard

Antonio Trot, Ibra Boko och Staro McMillan blir dagens spikar och efter strykningen på Cash Crowe blir det kanske världens fegaste o tråkigaste lås. Men eftersom den jag alltid tar ställning för i ett ”två-hästars lopp” förlorar och jag inte har råd med flera blir det så. Hoppas på några lågprocentare i övriga avdelningar och gärna Zack Zoomer i sista. Ett extremt lyxstreck, men spår 4 på Solvalla (känns som det är det bästa utan att ha något statistiskt underlag), Örjan kör och läste att Melander var lite uppåt på den. Glöm inte Pasha Tilly i V75-5 om ni garderar. Jänkarvagn första gången och även ev. rycktussar ffg, enligt tränaren till Ronden. Lycka till med era lir idag ������
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:11   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Såja, ytterligare en storis!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:32   #58
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

2 galopperar och en 3e spår fram till dödens

V4
Inlämnat: 2019-11-02, 14:43
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5 (1, 7)
2: 2, 3, 6, 7, 11 (9, 10)
3: 4, 6, 9 (11, 8)
4: 2 Enge Astarte (9, 4)

4x5x3x1 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: RKT QHK GPB
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:37   #59
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 15:30
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 12 (11, 10)
2: 1 Velegance (3, 8)
3: 3, 6 (11, 9)
4: 10 Victory Road (6, 4)
5: 11 Win B.Hill (5, 2)
6: 4, 5, 6, 12 (2, 3)
7: 2, 5, 6, 11 (9, 10)

6x1x2x1x1x4x4 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: VM kupong
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:38   #60
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Min lilla chansning...

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 15:35
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 11, 12 (1, 10)
2: 1, 3, 4, 6, 8 (13, 5)
3: 6 Une Etoile Gar (3, 11)
4: 1, 6, 10 (4, 9)
5: 9, 11 (5, 2)
6: 6, 7, 12 (5, 4)
7: 11 Milliondollarrhyme (2, 5)

6x5x1x3x2x3x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:38   #61
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Uffe har flyt/form!`

SoS 4 Ibra Boko i 4e.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 14:49   #62
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Vi börjar med ett lite större platsspel på SvS:

8 Keycard
3 Dibaba

Drygt 11 ggr degen...!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+11)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:03   #63
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 15:59
V 7 - endast vinst vid 7 rätt. Resten är småskit
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12 (10, 9)
2: 1 Velegance (3, 13)
3: 3 Mellby Free (6, 9)
4: 1, 4, 6, 9, 10, 11 (7, 3)
5: 2, 11 (5, 9)
6: 4, 5, 6, 9, 12 (2, 3)
7: 5, 11 (2, 9)

7x1x1x6x2x5x2 = 840 rader.
840 x 1 x 0,50 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.
Rättningskod: NCW RHB FZF
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:18   #64
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 228
Sharp$: 8886
Standard

Skäggets Västertorpare:

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1 090,74 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 10, 12 (5, 11)
2: 1, 3, 5, 6, 8, 12, 13 (11, 4)
3: 6 Une Etoile Gar (3, 7)
4: 10 Victory Road (4, 6)
5: 11 Win B.Hill (4, 5)
6: 2, 4, 5, 6, 7, 10, 12 (1, 3)
7: 1, 2, 5, 6, 9, 10, 11 (7, 8)

6x7x1x1x1x7x7 = 2058 rader.
2058 x 1 x 0,50 kr = 1 029,00 kr. Avgift 61,74 kr.
Totalt: 1 090,74 kr.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:23   #65
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Mackpeter, tog till mig ditt tips
That’s Art är med

Inlämnat: 2019-11-02, 16:09
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 10 (11, 12)
2: 1, 3, 8, 11, 13 (9, 12)
3: 3 Mellby Free (6, 9)
4: 1, 4, 6, 7, 9, 10 (5, 3)
5: 11 Win B.Hill (5, 9)
6: 4, 5, 6, 12 (2, 7)
7: 6 Elian Web (11, 9)

4x5x1x6x1x4x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: VGS THJ MZF

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2019-11-02 klockan 15:30.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:23   #66
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Såja....!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:25   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Att den där gamla traktorn har blivit så startsnabb, han kan bli riktigt bra...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:26   #68
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Börjar ledsna lite på Örjan...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:26   #69
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Skulle inte Björn hålla upp ledningen i första eller vad snackade folk om?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:26   #70
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Så jävla härligt när amatörerna får vinna V75! Och Djuse är ju minst sagt värd det. Stenhård häst! Underskattade den häromsistens, men det misstaget lärde jag mig om
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:30   #71
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så jävla härligt när amatörerna får vinna V75! Och Djuse är ju minst sagt värd det.
Håller med till fullo!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:30   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

4,60(svs) på Fossens W i nästa, det är väl ändå för högt, jag testar alltså...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:31   #73
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5537
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Börjar ledsna lite på Örjan...
otroligt besviken att han sitter kvar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:33   #74
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 439
Sharp$: 3099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
otroligt besviken att han sitter kvar
Förstår det! Känns väldigt märkligt när man har en stark häst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:35   #75
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
otroligt besviken att han sitter kvar
Ja det är märkligt hur han kör.

Men en sak är säker, du har en fantastisk häst där kompis! Den följer vi med glädje här på sidan. Kommer ta hem fina pengar framöver!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:35   #76
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Nu skräller nog Magnus A. med Gaius F i 4:e...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:37   #77
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så jävla härligt när amatörerna får vinna V75! Och Djuse är ju minst sagt värd det. Stenhård häst! Underskattade den häromsistens, men det misstaget lärde jag mig om
Den hade gärna fått vinna sist också! Missade min DD då eftersom den bara var tvåa i mål! Men idag vann den och även om den inte var spik så var den åtminstone A-häst
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:40   #78
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Härligt att en norrlandshäst och amatörtränad får städa av pojkarna på Nationalarenan Solvalla. Det såg man inte komma i våras....men trav är trav och stort grattis till kretsen runt hästen
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:40   #79
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5537
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Ja det är märkligt hur han kör.

Men en sak är säker, du har en fantastisk häst där kompis! Den följer vi med glädje här på sidan. Kommer ta hem fina pengar framöver!

Tack för värmande ord när besvikelsen är stor!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:43   #80
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Jag vet inte, Örjan kör ju faktiskt för bästa placering alltså vinst. Att tugga i tredjespår ett varv går ju inte i en silverfinal. Sen löste det sig väldigt dåligt (för att vara Örjan). Han räknade med sin vanliga tur såklart och den här gången fick han inte upp 777 på enarmade banditen. Trist ändå såklart som ägare att inte få se hur bra han kunde gå såklart, men vunnit hade han nog inte om man ska se nyktert på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:46   #81
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Såja! En riktig stänkare!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:47   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 551
Sharp$: 7639
Standard

Underbart när Untersteiners stallkörning skiter sig!
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:47   #83
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Ja och Magnus Jakobsson, säger inget mer... Melizza fick en stjärna från lopparkivet men trodde inte Robert W. skulle vinna V75. Nu är man borta.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:47   #84
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Snullet för min spik - Velegance.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:48   #85
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

VM i vingel som vanligt för Jakobsson på V75, måste vara nerver. Motsatsen till Magnus A som är stenhård i psyket trots noll rutin i jämförelse. Wilhelmssons största segercheck på...nånsin? Trist att missa då den fanns på radarn. Det kändes ju nånstans som att starthästarna satt ganska bra på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:48   #86
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Tur att man bara är åskådare för det mesta på V75 & V86 Magnus Jakobsson tar en stillastående start på V75 det kan man inte kommentera och - Johan U körde nog mjölksyra på en häst som redan vunnit loppet

Banan är nog mer krävande än vad man kan tro eller?
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:48   #87
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Tobias Gustafssons andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 2 520,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (5, 12)
2: 1, 2, 3, 8, 9, 11, 13 (12, 5)
3: 3 Mellby Free (6, 10)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (9, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11 (10, 7)
6: 2, 3, 5, 6, 12 (4, 9)
7: 2 Global Trustworthy (11, 6)

2x7x1x8x9x5x1 = 5040 rader.
5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr.
Totalt: 2 520,00 kr.
Min kostnad: 2 520,00 kr x 1/50 = 50,40 kr
Rättningskod: PMN XHK CZH


Ser spännande ut på denna om spiken sitter nu ....

Men som det börjat ser du ut som min nummertrixmix kan slå in igen

4-2-6 hoppas inte dock
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:49   #88
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
VM i vingel som vanligt för Jakobsson på V75, måste vara nerver. Motsatsen till Magnus A som är stenhård i psyket trots noll rutin i jämförelse. Wilhelmssons största segercheck på...nånsin? Trist att missa då den fanns på radarn. Det kändes ju nånstans som att starthästarna satt ganska bra på det.
Jag Magnus J. och jag går aldrig ihop. Det är nerver där, måste det vara men fick onödig press utifrån av någon. Såg irriterad ut och gick för hårt fram.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 15:55   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Global Upper Style bjöd jag på förra gången, till 80ggr, tar med Dibaba, Shadow Gar och Madelen LTC på tvillingen. 200kr runt om!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:03   #90
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Kör en liten femma med dubbelslag på femmorna i avslutningen!

Det säger väl en del att Björn känner sig tvingad att plocka skorna idag med Giant Shadow, han tror helt enkelt inte den är bra nog att vinna annars. Och skoryck kan slå åt flera håll. Ytterst sällan jag singlar jultomten, men den där hästen är så jävla bra och har fint läge.

Björn kommer ut helt idiot-taggad i sista loppet istället och spårar hela vägen med Nadal! De skiljer ju inte så mycket mellan den och Million, har oändligt mycket bättre läge och är bara hälften så mycket spelad!!?? Avgå spelarkollektivet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:08   #91
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 860
Sharp$: 9142
Standard

Vilken häst...
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:08   #92
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Wow! Vilken häst!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:09   #93
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Tobias Gustafssons andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 2 520,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (5, 12)
2: 1, 2, 3, 8, 9, 11, 13 (12, 5)
3: 3 Mellby Free (6, 10)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (9, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11 (10, 7)
6: 2, 3, 5, 6, 12 (4, 9)
7: 2 Global Trustworthy (11, 6)

2x7x1x8x9x5x1 = 5040 rader.
5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr.
Totalt: 2 520,00 kr.
Min kostnad: 2 520,00 kr x 1/50 = 50,40 kr
Rättningskod: PMN XHK CZH


Ser spännande ut på denna om spiken sitter nu ....

Men som det börjat ser du ut som min nummertrixmix kan slå in igen

4-2-6 hoppas inte dock
som jag trodde 4-2-6 slår aldrig fel grabbar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:09   #94
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

FYFAN! Man visste ju exakt hur loppet skulle bli kört, och hade jag inte hört att Jorma sagt att hans häst var något av det värsta han styrt hade jag ju singlat Goop och gått vidare. Men det var och blev ju rätt att låsa.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:10   #95
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jorma-hur svårt var det att gå först och bara mäta in en överlägsen häst istället för som nu nästan ge bort loppet till Björne....V5 spiken satt som ett smäck det är ett monster Une Etoile Gar ….
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:11   #96
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 228
Sharp$: 8886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
FYFAN! Man visste ju exakt hur loppet skulle bli kört, och hade jag inte hört att Jorma sagt att hans häst var något av det värsta han styrt hade jag ju singlat Goop och gått vidare. Men det var och blev ju rätt att låsa.
Eller att spika
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:13   #97
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Eller att spika
Jo kunde man också gjort, men även om hästen är mycket bättre vet man ju att ledaren inte går av för hackor. Svår avvägning precis som spelarkollektivet också tyckte, och för mitt system passade det ganska bra med 2 streck i första.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:14   #98
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Får la hoppas på 2 sexor och en jävla massa femmor på min andra lapp.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:15   #99
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Björnen talade väl sanning när han sa att sin bästa chans va med 12an
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:16   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Jaha pojkar, 3,62 på platsdubbeln LCS o M på svs, man får vara nöjd med det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:17   #101
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Tror ni innerspåret är lite tung-sprunget
?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:33   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, går bra idag...LCS blev fyra...avslutar katastrofdagen med 5000 vinnare på M i nästa, till 5,20 på svs...må lyckan vara med mig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:34   #103
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Tror ni innerspåret är lite tung-sprunget
?
Nej
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:38   #104
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Vill gärna ha in Illuminati nu. Rakethäst.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:42   #105
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-11-01, 20:09
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Antonio Trot (3, 4)
2: 4, 6, 8 (3, 1)
3: 6 Une Etoile Gar (3, 11)
4: 4 Ibra Boko (6, 10)
5: 6 Illuminati (5, 11)
6: 2 Dexter Brick (12, 5)
7: 6 Elian Web (11, 2)

1x3x1x1x1x1x1 = 3 rader.
3 x 1 x 0,50 kr = 1,50 kr.
Totalt: 1,50 kr.
Rättningskod: QHZ XHG CBW
Igår fick jag en märklig känsla för nummer 2-4-6 men såklart prickade jag fel i första och missade helt 2 i andra hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:55   #106
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

oj då va det nr 4 som vann och 6 tvåa hahahahahahahaha skratta ni åt mina nummertrixmix hahahahaha
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:56   #107
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Så surt för mig...har dock varit en väldigt bra "hemtagningsdag" från allsvenskan i fotboll, så synd om mig är det inte ändå...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:58   #108
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Illuminati


Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Vill gärna ha in Illuminati nu. Rakethäst.
F-n va den gick från kön! Surt att åka dit! Men man är van...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 16:59   #109
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Win B. Hill var en stor besvikelse. Kan glömma drömmen om Elitloppet om inte hästen var sjuk.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:00   #110
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Här har ni Ulf i ett nötskal ... måste tagit Viagra eller nåt idag
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:01   #111
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Här har ni Ulf i ett nötskal ... måste tagit Viagra eller nåt idag
Men nu vinner han inget mer idag
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:04   #112
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Men nu vinner han inget mer idag
han körde några fyror idag och det va ju ett tecken i sig
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:05   #113
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

DD 6-2 Global Global Global Global
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:06   #114
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Nu blev det problematiskt på V5 sitter med 1 X 3 kvar och har inte Björne som Ahäst i nästa
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:08   #115
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

DD 2,4,6 mot 2 kanske kan gå???
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:08   #116
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Provar DD 4 - 5,11 till 30 resp. 17 gånger X200 kr för att dagen skall bli ljus.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:13   #117
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ingen som har reflekterat över att nr 2 4 6 har dominerat på v75 ??? ska ni verkligen gå utanför boxen nu då?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:15   #118
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Jag är faktiskt med på V5 och har 3x3 kvar. Eftersom mina spel alltid spricker när jag visar på förhand så låter jag bli...

Ödslade onödigt många streck i avd 1 (2,3,6,10,11)
Avd 2 spik
Avd 3 4,6,11
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:17   #119
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Provar DD 4 - 5,11 till 30 resp. 17 gånger X200 kr för att dagen skall bli ljus.
Jag byter till 4 - 2,5 efter Björns avslag med Nadal.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:18   #120
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag är faktiskt med på V5 och har 3x3 kvar. Eftersom mina spel alltid spricker när jag visar på förhand så låter jag bli...

Ödslade onödigt många streck i avd 1 (2,3,6,10,11)
Avd 2 spik
Avd 3 4,6,11
Grattis och hoppas det sitter .... så du tror på skrock du med
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:19   #121
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag är faktiskt med på V5 och har 3x3 kvar. Eftersom mina spel alltid spricker när jag visar på förhand så låter jag bli...

Ödslade onödigt många streck i avd 1 (2,3,6,10,11)
Avd 2 spik
Avd 3 4,6,11
Håller tummarna vad du än har på slutet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:19   #122
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Grattis och hoppas det sitter .... så du tror på skrock du med
Nja... snarare Myrphys lag
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:19   #123
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Jag säger så här; om Ebony Boko kunde bli tvåa till 0,62% så kan Elian Web t.o.m. vinna
till drygt 6%...Inget är givet i trav, skönt är väl det...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:23   #124
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ja Björn hade rätt... det va hans bästa chans...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:24   #125
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Håller tummarna vad du än har på slutet.
Hjälper inte att mörka heller, tydligen...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:25   #126
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

såhär såg lappen ut iaf

V5
Inlämnat: 2019-11-02, 16:55
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 17:05
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 10, 11 (9, 1)
2: 4 Ibra Boko (6, 10)
3: 4, 6, 11 (5, 9)
4: 3, 5, 7 (12, 4)
5: 3, 5, 11 (2, 9)

5x1x3x3x3 = 135 rader.
135 x 1 x 1,00 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: SKT VHL KSC
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:26   #127
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 162
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ingen som har reflekterat över att nr 2 4 6 har dominerat på v75 ??? ska ni verkligen gå utanför boxen nu då?
2+4+6=12
Fan trav är enkelt ibland ????
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:27   #128
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
DD 6-2 Global Global Global Global
Örjan i taxi med Goop: "Jag tycker det är en fin häst med bra form.Jag tycker att man ska ta med honom på kupongen".

Varpå han från spår 6 lägger sig på innerspår!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:27   #129
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Någon som har eventuella utdelningar på sex och fem rätt i sista? Mitt andelsbolag hade haft åtta hästar i sista om Staro McMillan hade vunnit och inte galopperat bort sig. Fick inte ens chansen att visa sig :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:30   #130
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toll Visa inlägg
2+4+6=12
Fan trav är enkelt ibland ????
men ja ja tönt... hur har det sett ut fram till nu ...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:31   #131
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Där spelade man på häst och inte kusk hade Steen juul som Ahäst och då brukar man inte få vara med på riksspelen förutom d det körs i Danmark Tur det kommer nya lopp bara buga och bocka för Björn Goop men det tar verkligen emot att gå på honom från det läget
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:31   #132
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 162
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
men ja ja tönt... hur har det sett ut fram till nu ...
Vissa får säkert in den på ditt personnummer ibland också
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:32   #133
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Någon som har eventuella utdelningar på sex och fem rätt i sista? Mitt andelsbolag hade haft åtta hästar i sista om Staro McMillan hade vunnit och inte galopperat bort sig. Fick inte ens chansen att visa sig :(
femmor med 2,3,5,6,9,11

Missade i andra (6 streck) och nyss spiken Staro McMillan
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:32   #134
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
såhär såg lappen ut iaf

V5
Inlämnat: 2019-11-02, 16:55
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 17:05
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 10, 11 (9, 1)
2: 4 Ibra Boko (6, 10)
3: 4, 6, 11 (5, 9)
4: 3, 5, 7 (12, 4)
5: 3, 5, 11 (2, 9)

5x1x3x3x3 = 135 rader.
135 x 1 x 1,00 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: SKT VHL KSC
Synd på en fin lapp....
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:32   #135
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Det är ofattbart att det ska ta så lång tid mellan loppen! Man hinner ju bli utled på alltihop. Travet kommer att gå i graven sakta men säkert - är så fruktansvärt tråkigt att sitta och vänta. Brukar hitta på annat att göra men ganska sjuk nu, flera dgr med feber. Så kanske därför känner för att klaga och klanka, Men jag har rätt också... Tycker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), joppe59 (+3)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:33   #136
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toll Visa inlägg
Vissa får säkert in den på ditt personnummer ibland också
spikade 12an på mitt lilla skitsystem (andel) så jag fattar att det inte behöver bli så rakt igenom mönstret bryts alltid nånstans.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:34   #137
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Synd på en fin lapp....
Som sagt ödslade jag onödigt många streck i 1:a. Hade lås 3,6 på V7 så det hade varit bra läge att få med BG i förra om jag lirat lika
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:36   #138
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
femmor med 2,3,5,6,9,11

Missade i andra (6 streck) och nyss spiken Staro McMillan
Hade samma spik i sjätte! Fatta, hur ofta sitter man med åtta hästar i sista och med värde på runt 80 000 kronor? Inte i dag heller dock :(

Vi kommer igen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:38   #139
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Men jag tar upp detta varje dag flera ggr om dagen på massa streckspel ... inom både galopp och trav.. och några retar sig lite på det som du tex men jag vill bara påvisa att detta fenomen är iinte bara en tillfällighet... Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:41   #140
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Som sagt ödslade jag onödigt många streck i 1:a. Hade lås 3,6 på V7 så det hade varit bra läge att få med BG i förra om jag lirat lika
Som sagt trisst... Björn va faktiskt ärlig med att säga att det va hans bästa chans och ville nog inte spräcka staketet han har Prestige du vet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:43   #141
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Det är ofattbart att det ska ta så lång tid mellan loppen! Man hinner ju bli utled på alltihop. Travet kommer att gå i graven sakta men säkert - är så fruktansvärt tråkigt att sitta och vänta. Brukar hitta på annat att göra men ganska sjuk nu, flera dgr med feber. Så kanske därför känner för att klaga och klanka, Men jag har rätt också... Tycker jag.

Stefan H lyser i alla fall upp tillställningen lite grann... Märks en jäkla skillnad när bisittarna pratar. Genast blir allt lite gråare, litet enformigare. Nä fram för Stefan!!!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:45   #142
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nu ska nån ha materialfel och bla bla bla och skrällen 8 är ett faktum
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:46   #143
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

7 rätt på 6 eller 8 nu kom igen jobba jobba jobba!!!!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:51   #144
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
7 rätt på 6 eller 8 nu kom igen jobba jobba jobba!!!!
Sju rätt var?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:51   #145
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

[QUOTE=HuBBaBuBBa;648558]V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Tobias Gustafssons andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 2 520,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (5, 12)
2: 1, 2, 3, 8, 9, 11, 13 (12, 5)
3: 3 Mellby Free (6, 10) FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAN
4: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (9, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11 (10, 7)
6: 2, 3, 5, 6, 12 (4, 9)
7: 2 Global Trustworthy (11, 6)

2x7x1x8x9x5x1 = 5040 rader.
5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr.
Totalt: 2 520,00 kr.
Min kostnad: 2 520,00 kr x 1/50 = 50,40 kr
Rättningskod: PMN XHK CZH
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:51   #146
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Som jag säger! Hellre åker jag på en favorit och missar "de små" pengarna än att spika favoriten och missa miljoner! Men just idag hade jag nog hellre - med facit i hand - spikat favoriten i sjätte istället för andrahandsfavoriten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:52   #147
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Och där kom mönstret tillbaka med en 2a lol
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:52   #148
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

SURT!


Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jag säger så här; om Ebony Boko kunde bli tvåa till 0,62% så kan Elian Web t.o.m. vinna
till drygt 6%...Inget är givet i trav, skönt är väl det...
Har förlorat med Illuminati och Elian Web med sammanlagt ett halvt huvud, båda spikar på systemet och rakethästar mot varandra. Nya tag!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:52   #149
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Del av ett system för 1179 kronor... :( Blev en sexa och 20 femmor totalt men säger också som ovan - FY FAAAAN! :(

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:10
Rimfrosts andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 From the Mine (3, 5)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 13 (9, 10)
3: 3, 6, 9 (10, 11)
4: 4 Ibra Boko (10, 11)
5: 4 Pascha Tilly (8, 6)
6: 5 Staro McMillan (6, 3)
7: 1, 2, 6, 9 (3, 7)

1x7x3x1x1x1x4 = 84 rader.
84 x 1 x 0,50 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Min kostnad: 42,00 kr x 3/16 = 7,88 kr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+66)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:53   #150
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Sju rätt var?
Jiddra lite bara
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:54   #151
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Kan inte klandra mig själv för att inte ha med Melizza i avd.2.
Resten satt!

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:14
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5 (1, 12)
2: 1, 3 (13, 8)
3: 3, 6 (9, 11)
4: 4, 6 (10, 1)
5: 4, 11 (5, 9)
6: 6, 12 (5, 4)
7: 2, 5 (11, 9)

3x2x2x2x2x2x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: RJW THB KZK
-------------------------------
V5
Inlämnat: 2019-11-02, 16:33
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 17:05
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (9, 11)
2: 4, 6 (10, 1)
3: 4, 11 (5, 9)
4: 5, 12 (4, 6)
5: 2, 5 (11, 9)

2x2x2x2x2 = 32 rader.
32 x 1 x 1,00 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: PFV THH DZH
-----------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-11-02, 17:19
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 12
2: 2, 5

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: WGT XHL BSF
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:55   #152
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Del av ett system för 1179 kronor... :( Blev en sexa och 20 femmor totalt men säger också som ovan - FY FAAAAN! :(

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:10
Rimfrosts andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 From the Mine (3, 5)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 13 (9, 10)
3: 3, 6, 9 (10, 11)
4: 4 Ibra Boko (10, 11)
5: 4 Pascha Tilly (8, 6)
6: 5 Staro McMillan (6, 3)
7: 1, 2, 6, 9 (3, 7)

1x7x3x1x1x1x4 = 84 rader.
84 x 1 x 0,50 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Min kostnad: 42,00 kr x 3/16 = 7,88 kr
Alltså nu blir jag ledsen gubben!"!!! på allvar .... hur kan du spika Steen i en v75 final när Björns bästa chans är 12.... nu får du ge mig ditt telnummer så får vi ha ett snack du och jag synd min vän på ett väldigt fint system
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+6)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:59   #153
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Alltså nu blir jag ledsen gubben!"!!! på allvar .... hur kan du spika Steen i en v75 final när Björns bästa chans är 12.... nu får du ge mig ditt telnummer så får vi ha ett snack du och jag synd min vän på ett väldigt fint system
Kapacitetsmässigt är hästen antagligen bäst i fältet och när Björn då kör en likvärdig från bakspår så kan jag inte tro på den!

Jag är mest sur att det inte blir 1-6 eller 1-3 på DD för då hade vi fått jävulskt bra pengar på en sexa och 15-20 femmor! Nu fick vi drygt dubbla pengarna tillbaka! Men kunde slutat med miljoner eller åtminstone lite tröst på 100K+ om det bara skrällt i slutet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 17:59   #154
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Kan inte klandra mig själv för att inte ha med Melizza i avd.2.
Resten satt!

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:14
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5 (1, 12)
2: 1, 3 (13, 8)
3: 3, 6 (9, 11)
4: 4, 6 (10, 1)
5: 4, 11 (5, 9)
6: 6, 12 (5, 4)
7: 2, 5 (11, 9)

3x2x2x2x2x2x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: RJW THB KZK
-------------------------------
V5
Inlämnat: 2019-11-02, 16:33
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 17:05
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (9, 11)
2: 4, 6 (10, 1)
3: 4, 11 (5, 9)
4: 5, 12 (4, 6)
5: 2, 5 (11, 9)

2x2x2x2x2 = 32 rader.
32 x 1 x 1,00 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: PFV THH DZH
-----------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-11-02, 17:19
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 12
2: 2, 5

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: WGT XHL BSF
Ser du man kan vinna bra med pengar på att ta två tre streck man tror på stenhårt och som du nu får två 6or och några 5or som kommer ge ok tillbaka. Grattis!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:00   #155
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Kapacitetsmässigt är hästen antagligen bäst i fältet och när Björn då kör en likvärdig från bakspår så kan jag inte tro på den!

Jag är mest sur att det inte blir 1-6 eller 1-3 på DD för då hade vi fått jävulskt bra pengar på en sexa och 15-20 femmor! Nu fick vi drygt dubbla pengarna tillbaka! Men kunde slutat med miljoner eller åtminstone lite tröst på 100K+ om det bara skrällt i slutet!
Vi pratar inte häst nu utan kusk i en final på Valla
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:01   #156
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Kan inte klandra mig själv för att inte ha med Melizza i avd.2.
Resten satt!

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:14
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5 (1, 12)
2: 1, 3 (13, 8)
3: 3, 6 (9, 11)
4: 4, 6 (10, 1)
5: 4, 11 (5, 9)
6: 6, 12 (5, 4)
7: 2, 5 (11, 9)

3x2x2x2x2x2x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: RJW THB KZK
-------------------------------
V5
Inlämnat: 2019-11-02, 16:33
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 17:05
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (9, 11)
2: 4, 6 (10, 1)
3: 4, 11 (5, 9)
4: 5, 12 (4, 6)
5: 2, 5 (11, 9)

2x2x2x2x2 = 32 rader.
32 x 1 x 1,00 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: PFV THH DZH
-----------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-11-02, 17:19
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 12
2: 2, 5

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: WGT XHL BSF
--------------------------
7 rätt: 0 x 166 938 kr
6 rätt: 2 x 990 kr Vinst!
5 rätt: 14 x 81 kr Vinst!
Summa: 3 114,00 kr
---------------------------
5 rätt: 1 x 2 139 kr Vinst!
Summa: 2 139,00 kr
------------------------
12-2 14,04
Summa: 140,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), ExtremtRik (+6), 777 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:02   #157
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vi pratar inte häst nu utan kusk i en final på Valla
Så dålig är inte Steen - han är ju inte i lallarklubben även om Björn är bättre! Synd jag snöade in på att fälla den då 200K idag hade varit bra pengar på sexton andelar där jag hade tre själv

Jaja, hade varit mer sur om jag spikat en favorit och den fallit än som jag gör idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:03   #158
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ser du man kan vinna bra med pengar på att ta två tre streck man tror på stenhårt och som du nu får två 6or och några 5or som kommer ge ok tillbaka. Grattis!
Stort tack Hubba!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:03   #159
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
--------------------------
7 rätt: 0 x 166 938 kr
6 rätt: 2 x 990 kr Vinst!
5 rätt: 14 x 81 kr Vinst!
Summa: 3 114,00 kr
---------------------------
5 rätt: 1 x 2 139 kr Vinst!
Summa: 2 139,00 kr
------------------------
12-2 14,04
Summa: 140,00 kr
Snyggt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:05   #160
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Snyggt!
TACKAR!!!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:37   #161
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vi pratar inte häst nu utan kusk i en final på Valla
Är det det som ska talas om?

Själv hade jag halvspik på Örjan o Global Winner väl medveten om att han behövde hitta ned.

Fast alltså jag sa det innan i mitt enda inlägg att staro mcmillan visat lite för mycket stress därav valet av örjan.

Vi får aldrig veta "sanningen" kanske har du rätt i att Björn var given .

Får gratulera amarilde till 6 rätt och samtidigt säga felfelfel som Brasse brännström

Får även putsa på min egen skrällhantering hade både melizza och pascha på ramen men i fel och för få kombinationer.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 18:54   #162
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Grym rank i de flesta lopp Amaerilde. Pascha andrarankad.... Minan i första a häst spik på uffe.... Huvva... Synd mcmillan inte hade en bra dag.. Hade unnat dig att jag haft fel om den nu får vi aldrig veta hur det låg till. Nya tag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+50)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 19:17   #163
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Frågan är om nån kan sätta upp tempot?
Ser ut som att Björn kanske får rygg ledaren.. Sen händer väl inte så mycket.
Vi har ju lill-Ludde med som kanske får för sig något. Det är Global U i så fall som ska gör något för att försöka fälla favoriten. Och hur känner Kontio gentemot Nurmos i en final.
Ural är ju favorit nu för att han vann sist. Den var andrahandare sist på hemmaplan.
Nu är det Solvalla och finaler. Körning väntar. Något säger mig att den förlorar.
Och något säger mig att Mellby Free inte har sin toppform kvar men Björn känner ju Mellby bättre än Örjan och som typ 80%are sist så va det väl givet att den skulle torska.
När alla tror att det handlar om 2 ekipage så vinner ett tredje-fjärde och Global Upper Style sitter ju i rygg ledaren här och har toppform. 10 Hevin Boko är ju superskrällen i loppet men tror att den får lite svårt från bakspår ändå.

Björn favorit från spår 12 i en final.... hmm. Fick det serverat senast. Om jag läser det rätt så tror jag att 2 eller 4 sitter i spets och 5 får ta dödens Wrekless MM kan döda allihopa och han laddar va som går och det ser ut att kunna bli körning här som gynnar Goop och han påstår att detta är hans bästa chans.

I fjärde avd kommer jag enbart låsa på 1 Beartime och 4 Ibra Boko. Spets och rygg ledaren.

Denna gång tror jag inte Macelleria vinner och tar bort den från systemet.
Sen tror jag Globaltrustworthy leder från start till mål. Aldrig lika kul att lira Fredrik B Larsson som favorit.
Klockren analys med lite tveksamhet kring 12an som vann trots läget.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 19:23   #164
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

På mitt stora andelssystem som aldrig blev av hade jag 1,4,9,11 endast där Pasha Tilly vann. Tog bort 5an som jag skrev tidigare. Men hade missat Melizza på 6 hästar och vet inte om jag hade tagit med 4an i första eftersom jag hade lås på 2,3 där först men efter värmningen och snacket hur fin den såg ut så hade den nog åkt med.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 19:43   #165
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

En härlig efterhandare men idag satt den äntligen

https://www.jokersystemet.se/__pdf/N...t9ezHd5yet.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 20:00   #166
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 026
Sharp$: 14857
Standard

V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Axevalla Travbana, Jimmys Rekat o Klarts andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1 247,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 10, 11, 12 (5, 1)
2: 1, 2, 3, 8, 9, 12, 13 (5, 4)
3: 3, 6, 10 (9, 11)
4: 1, 4, 5, 9, 10, 11 (6, 7)
5: 2, 4, 11 (5, 9)
6: 12 Giant Shadow (5, 6)
7: 11 Milliondollarrhyme (2, 5)

6x7x3x6x3x1x1 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr. Avgift 113,40 kr.
Totalt: 1 247,40 kr.
Min kostnad: 1 247,40 kr x 1/10 = 124,74 kr
Rättningskod: TMV SHK CZB

Trodde min andel va klar men million höll inte i sista :(
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 20:07   #167
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Amaerilde låternonekligen lit daensk.

Vilket får mig osökt att tänka på denna vits (blunda aemarilde)

- varför har danskarna så svårt att vinna på V75 ?

- ....... De kör med stenhjuul !

Over and out --
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 20:15   #168
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
En härlig efterhandare men idag satt den äntligen

https://www.jokersystemet.se/__pdf/N...t9ezHd5yet.pdf
Snyggt! Grattis! Vad fick du ut? Drygt 200k? Grymt!

Och grattis till alla andra som hittade rätt idag!
Keep up the good work!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 20:32   #169
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Snyggt! Grattis! Vad fick du ut? Drygt 200k? Grymt!

Och grattis till alla andra som hittade rätt idag!
Keep up the good work!

Japp 200,5k gav systemet Hade givetvis inte hela systemet själv. Men riktigt skönt att det studsa rätt då man var nära på v86 för någon vecka sedan när man satt kvar med Religious inför sista som blev överfallen 2 ggr och torska på linjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 21:03   #170
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-11-02, 16:02
Axevalla Travbana, Jimmys Rekat o Klarts andelsspel
Solvalla
Lördag 2019-11-02
Start: 16:20
Kostnad: 1 247,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 10, 11, 12 (5, 1)
2: 1, 2, 3, 8, 9, 12, 13 (5, 4)
3: 3, 6, 10 (9, 11)
4: 1, 4, 5, 9, 10, 11 (6, 7)
5: 2, 4, 11 (5, 9)
6: 12 Giant Shadow (5, 6)
7: 11 Milliondollarrhyme (2, 5)

6x7x3x6x3x1x1 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr. Avgift 113,40 kr.
Totalt: 1 247,40 kr.
Min kostnad: 1 247,40 kr x 1/10 = 124,74 kr
Rättningskod: TMV SHK CZB

Trodde min andel va klar men million höll inte i sista :(
Fin rad min vän! Synd men tillbaka degen och typ 2000 lax till så det är ju ok ändå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 21:09   #171
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
En härlig efterhandare men idag satt den äntligen

https://www.jokersystemet.se/__pdf/N...t9ezHd5yet.pdf
Snyggt.. jobbigt om du satt 6an i tredje som B häst.
Stort grattis och bra tippat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+6)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 21:47   #172
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 026
Sharp$: 14857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Fin rad min vän! Synd men tillbaka degen och typ 2000 lax till så det är ju ok ändå.
Ja va lite synd :( Tack
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-03, 10:23   #173
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 606
Sharp$: 3350
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Någon som har eventuella utdelningar på sex och fem rätt i sista? Mitt andelsbolag hade haft åtta hästar i sista om Staro McMillan hade vunnit och inte galopperat bort sig. Fick inte ens chansen att visa sig :(
Teoretiska värden.

1 1817143-- 6228-- 305
2 176595-- 975-- 80
3 4425284-- 9457-- 372
4 4885051-- 9790-- 377
5 191424-- 1051-- 85
6 602801-- 2873-- 189
7 2186913-- 6904-- 322
8 4885051-- 9790-- 377
9 319854-- 1677-- 126
10 4949298-- 9833-- 378
11 110958-- 628-- 54
12 1.709768E+07-- 12916-- 419



Med Staro McMillan

1 2905645-- 9815-- 469
2 282379-- 1524-- 120
3 7076108-- 14986-- 576
4 7811284-- 15523-- 584
5 306090-- 1643-- 128
6 963891-- 4504-- 288
7 3496913-- 10894-- 496
8 7811284-- 15523-- 584
9 511453-- 2624-- 190
10 7914015-- 15592-- 586
11 177424-- 981-- 80
12 2.73395E+07-- 20587-- 652
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+21), AmaerildeRimfrost (+21)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-03, 11:18   #174
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Teoretiska värden.

1 1817143-- 6228-- 305
2 176595-- 975-- 80
3 4425284-- 9457-- 372
4 4885051-- 9790-- 377
5 191424-- 1051-- 85
6 602801-- 2873-- 189
7 2186913-- 6904-- 322
8 4885051-- 9790-- 377
9 319854-- 1677-- 126
10 4949298-- 9833-- 378
11 110958-- 628-- 54
12 1.709768E+07-- 12916-- 419



Med Staro McMillan

1 2905645-- 9815-- 469
2 282379-- 1524-- 120
3 7076108-- 14986-- 576
4 7811284-- 15523-- 584
5 306090-- 1643-- 128
6 963891-- 4504-- 288
7 3496913-- 10894-- 496
8 7811284-- 15523-- 584
9 511453-- 2624-- 190
10 7914015-- 15592-- 586
11 177424-- 981-- 80
12 2.73395E+07-- 20587-- 652
Grymt!

orkar du ta fram ev värden med 6 Global Winner i sjätte oxå?

Edit:
Överslagsberäknade femmorna till 150 kr med GW undrar om det var rimligt.

7-rättsprognosen med mina några timmar gamla streck var 817829, intressant se hur mkt den gick ned vid spelstopp.
Sen är det ju intressant att se om man fått något för att gå emot Giant Shadow, må vara att stall Nurmos isf vunnit tre istf två segrar..

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-03 klockan 11:34.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-04, 06:37   #175
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Edit: fel tråd

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-04 klockan 06:38.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-04, 12:54   #176
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 710
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Grymt!

orkar du ta fram ev värden med 6 Global Winner i sjätte oxå?

Edit:
Överslagsberäknade femmorna till 150 kr med GW undrar om det var rimligt.

7-rättsprognosen med mina några timmar gamla streck var 817829, intressant se hur mkt den gick ned vid spelstopp.
Sen är det ju intressant att se om man fått något för att gå emot Giant Shadow, må vara att stall Nurmos isf vunnit tre istf två segrar..
483k - 2495 - 183

Men det inte spelet på Global Winner som tryckte ner din tidiga prognos utan snarare att du räknade på dåvarande omsättning tillsammans med JP-pengarna. JP-pengarnas andel av 7-rättspotten överskattas när man tar tidiga siffror. Global Winner var t o m den som trendade mest neråt i det loppet.

Detta är även en svaghet hos nästan alla reduceringsprogram. När du tar de slutliga siffrorna kommer alla program fram till ungefär samma siffror. Men med tidiga siffror överskattas 7-rättsutdelningen ganska grovt.

Bästa tipset är att räkna fram ATGs omsättningsprognos mha deras "Ensam vinnare"-prognos.

På senare tid har de dock underskattat potterna med några miljoner så jag brukar lägga till 1-2M extra. I lördags var det 30M i reklamen, men jag räknade med 32M. På så vis kom jag fram till 96.5M i oms ( blev 97.5M till slut ).

Kl 13.15 var oms bara 46M.

ca 6.9M+26% av ca 46M = ca 19M Dvs JP-pengarna ökar utdelningen nästan 58%.

Med 32M i gissad 7-r-pott ökar JP-pengarna bara utdelningen med 27.5%.

Den slutliga omsättningen blev 97.5M och JP-pengarna ökade utdelningen med 27% till slut.

Extravärdet av JP-pengarna överskattas mer än dubbelt upp om man räknar på siffror tagna några timmar innan spelstopp när man inte justerar för "slutlig allarättspott".

Sedan tillkommer naturligtvis även förändringarna i V75% på många av vinnarna. Båda skrällarna trendade uppåt. Tillsammans runt 40% i relativ ökning ( dvs sänkning av förväntad utd. )

Testa att räkna om din prognos med dina tidiga V75% men med 96.5M i omsättning.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td