Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-29, 13:40   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

ATG och självuppdaterande sidor?

Är det något internt problem jag har på min dator eller har ATG börjat med att autouppdatera sin sida? Fruktansvärt irriterande åtminstone då jag kan sitta och gå igenom t ex avdelning tre och hux flux uppdateras sidan och "menyn" kommer fram igen samt att jag är överst på sidan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 13:50   #2

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Samma här... blir galen när man gör system , o vandrar mellan olika sidor.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 14:10   #3
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8074
Standard

Instämmer i klagokören.

Galet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 14:49   #4

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Är det något internt problem jag har på min dator eller har ATG börjat med att autouppdatera sin sida? Fruktansvärt irriterande åtminstone då jag kan sitta och gå igenom t ex avdelning tre och hux flux uppdateras sidan och "menyn" kommer fram igen samt att jag är överst på sidan.
Ställde nästan samma fråga för ca. 10 dagar sen, men då ingen kommenterade så tänkte jag måste bero på min mobiltelefon.
Helt sjukt, jag klickar i hästar jag ska ha med på bongen, plötsligt hoppar jag från ex. V64 till DD. Och låmnar man in rätt så sent då blir det stressigt och irriterande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-30, 19:56   #5

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Om jag är inne på atg.se via telefonen och har scrollat ner till t.ex. V75-7 och klickar på "mer info" för att läsa om en häst, hoppar sidan upp när man stänger ner rutan igen. Då får man scrolla ner till avdelning sju igen, och så upprepas proceduren när man klickar in sig på nästa häst...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td