Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-28, 21:31   #46

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Jäklar vad mycket media och tips styr oddsen!

7 Noble Dancer var klar favorit men efter att ”alla” dissat honom så gav Noble Dancer till slut över 6ggr på vinnarspelet!

Var ju själv inne på att chansa in skräll i det loppet. Det är lätt att haka på tåget när det tipsas om motbud till favoriter men i det här fallet slutade ju Noble Dancer som en spelvärd spik.

Fenomenet är värt att begrunda. När alla tips drar emot en favorit kanske det är den man skall spika.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+100), mikaels (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-28, 21:33   #47
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Fan vad många experter vi har i efterhand
Kom med förslag innan lopp istället
Basse (+5), Bowery (+5), HuBBaBuBBa (+5), Ceezy (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-28, 21:57   #48

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 1038
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

7 Noble Dancer var klar favorit men efter att ”alla” dissat honom så gav Noble Dancer till slut över 6ggr på vinnarspelet!

Var ju själv inne på att chansa in skräll i det loppet. Det är lätt att haka på tåget när det tipsas om motbud till favoriter men i det här fallet slutade ju Noble Dancer som en spelvärd spik.

Fenomenet är värt att begrunda. När alla tips drar emot en favorit kanske det är den man skall spika.
Tänker på stackars Qahar Q.C under den period den rada upp vinster V86, det enda media och tips gjorde var att dissa hästen som minst betrodda utav alla favoriter. Ibland är desto mindre du vet, desto bättre. 'less is more' = Simplicity is better than elaborate embellishment. Sometimes something simple is better than something advanced or complicated.

Händer att man komplicerar till sina egna tankar och idéer. Lätt att blir påverkad utav all snack runtomkring. Bättre att hålla det enkelt, även om det är lättare sagt än gjort Hur många ggr har man inte garderat en häst man egentligen trott väldigt mycket på
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-28, 21:57   #49

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Björn har ingen form och ingen vinnarknista
Kul att lära sig lite nya ord? Men vinnarkista?
Har BG gått upp i vikt?

Mvh Uffe
Gammal 2019-10-28, 22:01   #50

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Fy vad Björns hästar är överskattade.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-28, 22:06   #51

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Problemt ligger i att man sällan lär sig utan begår samma misstag gång på gång på gång. Lyssnar för mycket på skiten men jag vet att du brukar göra dina system på egen känsla och många andra självklart oxå. Tyvärr är jag den som blir påverkad mest tror jag.
Gammal 2019-10-28, 22:11   #52

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 1038
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Haha sorry om mitt inlägg uppfattades så. Anledningen till att jag fastnade på detta forum var bla. för lära mig mer och utvecklas inom trav. Tycker flesta är väldigt duktiga här. Lär mig än idag och tycker det är väldigt roligt. Ej sett startlistorna då jag jobbat och blev förvånad att Björns var så hårt betrodd. Tänkte om jag missat något, som t.ex spåret, mött bättre motstånd etc
HuBBaBuBBa (+5)
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-28, 22:24   #53

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ska jag va ärlig så tippar tipskommentar på atg bättre om man läser i programraden . Där va 7 förstahäst. Spets och slut.
Måste bara påpeka att jag menar bättre än dom i studion och INTE dom på sharps såklart ifall det skulle blivit något missförstånd.
Gammal 2019-10-29, 08:20   #54

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kul att lära sig lite nya ord? Men vinnarkista?
Har BG gått upp i vikt?

Mvh Uffe
I ren frustration hehe

Inte kista knista
Gammal 2019-10-29, 12:11   #55

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1547
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

I alla fall om inte tunga fundamenta verkligen talar för favoritfall. Då är oftast bästa valet att inte spela alls.

Men rådet att inte spela alls kommer du inte att få av dem som har betalt för att hejarklacksledarhöja omsättningen.

td