|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-28, 21:31 | #46 |
Jäklar vad mycket media och tips styr oddsen!
7 Noble Dancer var klar favorit men efter att ”alla” dissat honom så gav Noble Dancer till slut över 6ggr på vinnarspelet! Var ju själv inne på att chansa in skräll i det loppet. Det är lätt att haka på tåget när det tipsas om motbud till favoriter men i det här fallet slutade ju Noble Dancer som en spelvärd spik. Fenomenet är värt att begrunda. När alla tips drar emot en favorit kanske det är den man skall spika. |
|
2019-10-28, 21:33 | #47 |
Banned
|
Fan vad många experter vi har i efterhand
Kom med förslag innan lopp istället Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Bowery (+5), HuBBaBuBBa (+5), Ceezy (+5) |
2019-10-28, 21:57 | #48 | |
Citat:
Händer att man komplicerar till sina egna tankar och idéer. Lätt att blir påverkad utav all snack runtomkring. Bättre att hålla det enkelt, även om det är lättare sagt än gjort Hur många ggr har man inte garderat en häst man egentligen trott väldigt mycket på |
||
2019-10-28, 21:57 | #49 |
Kul att lära sig lite nya ord? Men vinnarkista?
Har BG gått upp i vikt? Mvh Uffe
2019-10-28, 22:01 | #50 |
Fy vad Björns hästar är överskattade.
|
|
2019-10-28, 22:06 | #51 |
Problemt ligger i att man sällan lär sig utan begår samma misstag gång på gång på gång. Lyssnar för mycket på skiten men jag vet att du brukar göra dina system på egen känsla och många andra självklart oxå. Tyvärr är jag den som blir påverkad mest tror jag.
|
|
2019-10-28, 22:11 | #52 |
Haha sorry om mitt inlägg uppfattades så. Anledningen till att jag fastnade på detta forum var bla. för lära mig mer och utvecklas inom trav. Tycker flesta är väldigt duktiga här. Lär mig än idag och tycker det är väldigt roligt. Ej sett startlistorna då jag jobbat och blev förvånad att Björns var så hårt betrodd. Tänkte om jag missat något, som t.ex spåret, mött bättre motstånd etc
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2019-10-28, 22:24 | #53 |
|
|
2019-10-29, 08:20 | #54 |
|
|
2019-10-29, 12:11 | #55 | |
Citat:
I alla fall om inte tunga fundamenta verkligen talar för favoritfall. Då är oftast bästa valet att inte spela alls. Men rådet att inte spela alls kommer du inte att få av dem som har betalt för att hejarklacksledarhöja omsättningen.