|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-29, 08:35 | #31 | |
Citat:
Däremot tänkte jag på dej häromdagen när jag köpte en harry boy (söndagen jägersro) EXAKT efter strecklistan utom i sista loppet (5 hästar) alla fyra mest rankade OCH den sista hästen dvs den minst rankade. Otroligt, måste ha blivit fel nåt datafel nånstans. |
||
2019-10-29, 10:35 | #32 |
För att idag har man inte tid med en massa hästskojare som ska föda sig själva och sin nära krets ( r Bergh) heller ej tid att åka på trav, jag vill vinna pengar, därav vill jag att alla som startar kör för bästa placering, vet man att man har ett lik men tycker det är kul, släpper man till nästa hästen eller kör p21.
|
|
2019-10-29, 10:37 | #33 |
Satte gårdagens för låg slant, som dagens v4a romme underbart favoritbetonad.
4 st i första spik Spik Spik x 50 Kanske kan få ner till 2 i första |
|
2019-10-29, 12:18 | #34 | |
Citat:
Jag håller inte med dig på en fläck. På den tiden handlade det väl egentligen mest om vem du kände tillräckligt bra för att få veta deras verkliga intentioner? Inte tusan fick du väl ärliga svar av random insider som du inte ens kände ordentligt? Att kalla det för kunnande är ganska ordentligt verklighetsfrånvänt i mina ögon. Men att de som verkligen hade de rätta kontakterna tyckte att det var bättre förr har jag full förståelse för. Tyvärr är en del av problemet idag för t ex ATG att alltför många tror att det är som förr ( vilket tyvärr är sant till en mindre del men är värt att kämpa emot! ).
2019-10-29, 12:44 | #35 | |
Citat:
Men i travet tar det tid då det i grunden varit upplagt på ett sätt där svensson ska grundluras. Att ha jänkarvagninfo på alla hästar utlagda är det jag skulle vilja se främst.
2019-10-29, 12:51 | #36 |
Offtopic , lågt värde på romme efter första avd? 28 % 25 kr
Synd att det inte visar system med respektive streck/streckade Körde som många antar jag fleris 8 1 5 5 x 100 |
|
2019-10-29, 13:02 | #37 | |
Citat:
Du är nog ganska rätt ute på att det är extra många enkelradssystem med idag. Igår låg medelinsatsen per system på ca 56 kr. Dvs 28 rader. Idag var det så lågt som 24 kr. Dvs 12 rader. Ganska extremt låg insats per system. Att det var så lågt som 28% på vinnaren beror på att väldigt många även försökt med flerbongar med andra spikar i första än den som vann.
2019-10-29, 13:20 | #38 |
30 kr om 5 vinner är ju iaf 3 lax
|
|
2019-10-29, 13:33 | #39 |
Härligt med voltstart.......jävla lotto att det går iväg.
Ta bort skiten omedelbart. Tänk voltstart i elitloppet.... 5an blev het och galopperade härligt. Bra |
|
2019-10-29, 13:53 | #40 |
Lars Åke nr 3 i v5 avd1.
Där har du ett exempel på en som har en sämre häst och inte körde för bästa placering , pressar med sitt lik och dalar på upploppet vilket ger sämre hästar chans att få en vinst. Han borde somnat sig , lågt sig i rygg på 1an och kunnat bli 2a. Idiot |
|
|