Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-23, 10:11   #1

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V4 australien 23/10 - Bathurst

Det ser väldigt favoritbetonat ut på v4 och en flerkupong är nog rätt melodi:

V4:1

2 No doubt är bästa hästen men inte så startsnabb. Brukar gå bra från dödens och har visat bra löpskalle.

5 Akuma gjorde debut senast och tog då enkelt ledningen från spår 1. med i samma lopp var 3 Balducci som stod i 1.75 i odds men var chaslös att slå Akuma den dagen.

Akuma är min spetsfavorit och har dubbelchans på vinst idag. Kan leda runt om om favoriten kommer upp i dödens sent in i lopper. Kommer favoriten upp tidigt är det bara att släppa och vänta in Open Stretch över upploppet.

V4:2

4 Izzy Dagg är startsnabb och tar enkelt hand om ledningen. Enda(?) motbudet 7 Heza Slick Joe har usla spår 7 bakom bilen.

SPIK - 4

V4:3

7 Maximus Red klar favorit men startspåret gör att gardering är befogad. Det kan kosta att nå ledningen men hästen sitter i spets ganska tidigt ändå.

2 Scarlets Babe var tvåa efter favoriten nyligen. 6,5 längder slagen. kan få en bättre resa än sist och är första utmanare till favoriten

V4:4

5 Matuma är favorit i ett fruktansvärt lågklassigt lopp. Blir favorit på att ha varit "minst dålig". Rätt favorit ändå och när värdet efter 3 inte lär vara så högt rekkomenderas spik .

1) 2 , 5
2) 4 Izzy Dagg
3) 2,7
4) 5 Matuma

2X1X2X1= 4 rader/8kr ggr valfritt antal kuponger

*** edit - sorry att posten kom upp så sent. påbörjade inlägget för 45min sedan men det dök upp ett par saker på jobbet

Senast redigerad av Basse den 2019-10-23 klockan 10:13.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-23, 11:28   #2

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Det ser väldigt favoritbetonat ut på v4 och en flerkupong är nog rätt melodi:

V4:1

2 No doubt är bästa hästen men inte så startsnabb. Brukar gå bra från dödens och har visat bra löpskalle.

5 Akuma gjorde debut senast och tog då enkelt ledningen från spår 1. med i samma lopp var 3 Balducci som stod i 1.75 i odds men var chaslös att slå Akuma den dagen.

Akuma är min spetsfavorit och har dubbelchans på vinst idag. Kan leda runt om om favoriten kommer upp i dödens sent in i lopper. Kommer favoriten upp tidigt är det bara att släppa och vänta in Open Stretch över upploppet.

V4:2

4 Izzy Dagg är startsnabb och tar enkelt hand om ledningen. Enda(?) motbudet 7 Heza Slick Joe har usla spår 7 bakom bilen.

SPIK - 4

V4:3

7 Maximus Red klar favorit men startspåret gör att gardering är befogad. Det kan kosta att nå ledningen men hästen sitter i spets ganska tidigt ändå.

2 Scarlets Babe var tvåa efter favoriten nyligen. 6,5 längder slagen. kan få en bättre resa än sist och är första utmanare till favoriten

V4:4

5 Matuma är favorit i ett fruktansvärt lågklassigt lopp. Blir favorit på att ha varit "minst dålig". Rätt favorit ändå och när värdet efter 3 inte lär vara så högt rekkomenderas spik .

1) 2 , 5
2) 4 Izzy Dagg
3) 2,7
4) 5 Matuma

2X1X2X1= 4 rader/8kr ggr valfritt antal kuponger

*** edit - sorry att posten kom upp så sent. påbörjade inlägget för 45min sedan men det dök upp ett par saker på jobbet

Ska du inte göra ett andelsspel till v4 Jägersro galopp?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-23, 11:51   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ska du inte göra ett andelsspel till v4 Jägersro galopp?
nej inte till Jägersro, haft mycket på jobbet på förmiddagen och inte hunnit kolla igenom startlistorna till den svenska Galoppen.

Vill inte vara oseriös och slänga ihop ett system "bara för att det är galopp"

skall se om jag öppnar ett till Sydafrika - i så fall kommer länken runt 13:00 - 13:20 typ.

öppnar bara till sydafrika om jag hittat något som känns spelvärt att gå på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2019-10-23, 13:37   #4

Standard

Citat:
nej inte till Jägersro, haft mycket på jobbet på förmiddagen och inte hunnit kolla igenom startlistorna till den svenska Galoppen.

Vill inte vara oseriös och slänga ihop ett system "bara för att det är galopp"

skall se om jag öppnar ett till Sydafrika - i så fall kommer länken runt 13:00 - 13:20 typ.

öppnar bara till sydafrika om jag hittat något som känns spelvärt att gå på
det blir inget andelsspel till Sydafrika:

* massor av hästar i loppen

* flera lopp med många hästar som aldrig startat

* även loppen som är vanliga handikapper och vana starthästar ser öppna ut

känns som rena lotteriet att spela V4 Sydafrika just idag

hade kunnat spela ett system med massor av hästar i 2 lopp OM jag hittat någon spik i övriga lopp - hittar inget drag jag tror till 100% på och därför avstår jag idag.

det kommer bli bra betalt för den som lyckas hitta 4 rätt idag . jag tror ingen hittar alla 4 rätt idag och att det blir 3-rättsutdelning.

att spela på hur bolagen satt sina odds känns inte heller säkert idag - det måste vara ruskigt svårt för bolagen också att värdera chanserna rätt.
Gammal 2019-10-23, 14:01   #5

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
det blir inget andelsspel till Sydafrika:

* massor av hästar i loppen

* flera lopp med många hästar som aldrig startat

* även loppen som är vanliga handikapper och vana starthästar ser öppna ut

känns som rena lotteriet att spela V4 Sydafrika just idag

hade kunnat spela ett system med massor av hästar i 2 lopp OM jag hittat någon spik i övriga lopp - hittar inget drag jag tror till 100% på och därför avstår jag idag.

det kommer bli bra betalt för den som lyckas hitta 4 rätt idag . jag tror ingen hittar alla 4 rätt idag och att det blir 3-rättsutdelning.

att spela på hur bolagen satt sina odds känns inte heller säkert idag - det måste vara ruskigt svårt för bolagen också att värdera chanserna rätt.
Det är just då man ska spela.

1 spik och alla alla alla och så får man bli ensam på 3 oxå som du blev tidigare i år
Gammal 2019-10-23, 14:07   #6

HuBBaBuBBas avatar

Standard

här är systemet
Lotto men jag börjar med favorit för toskar den så blir det ut på 3 rätt

5
5,7,12,16
2,7,9
7,8,12

eller gå all in och köra

5
alla alt. 1,2,5,7,8,11,15,16 och då kostar systemet 2000kr bara
alla
alla
4000kr 80kr andel ggr 50
andelar??? ska du köra det?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-23 klockan 14:17.
Gammal 2019-10-23, 15:02   #7

Standard

Kom hem lite tidigare än beräknat (inga köer )

Har ju gått igenom loppen och utmanar ödet och skissar ihop ett system baserat på
Sunt förnuft och rena gissningar baserat på erfarenheter av hur öppna lopp brukar sluta.

Avd1) 1 Lester Square har högst formtal i loppet . Högst formtal kan man alltid strecka då man tycker det är öppet. 8 Merlin From Berlin får blinkers på. Tränas av duktige Kotzen och rids av Dillon som vinner 23% av sina ritter på Greyville.

Avd2) massgarderar då det är orutinerade hästar .

Avd3) 8 Enjoy the view startade i grupp 1 lopp senast och rids av Ferraris som är duktig.
4 Kapen Pride är en den av faboriterna med bäst tränare/Jockeykombination och är inte sönderspelad på V4.

Avd4) orutinerade hästar och ny massgardering.

Avd 2 & 4 är osäkrast spelobjekt då unga hästar med få starter kan förbättras mycket från start till start

Avd 1 & 3 är jämna handikapper men där finns lite mer att gå på.

Mitt förslag

Avd1) 1,8
Avd2) 1,2,3,4,5,7,9,11,14,16,18
Avd3) 4,8
Avd4) 1,2,3,5,6,7,9,10,13,14

2x11x2x10= 440 rader/ 880 kr
Gammal 2019-10-23, 15:15   #8

Standard

Som sagt mycket öppna lopp.

Mina kvalificerade gissnings streck i första var 2:a och 4:a.

Vi hade spruckit direkt, men det kan ju iofs bli trerättsutdelning så jag ser helst att systemet spricker i ett lopp till
Svara

td