|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-24, 11:52 | #91 | |
Citat:
Joker är väldigt enkelt att använda. Det kostar i princip inget heller. Bara fördelar. Det man får lära sej är att det inte är farligt att reducera bort sej. Tvärtom. Mvh Uffe
2019-10-24, 12:27 | #92 | |
Citat:
– 6 Mellby Guard (V86-7) går jämna och bra lopp hela tiden. Nu blir det första gången med norskt huvudlag och han är med och hugger där framme varje gång. Däremot är han bara medium ut så det är lite vingelrisk. Det blir barfota fram och vanlig vagn som senast Peters hemsida,att nu blir det NORSKT första gången o han sa det också när dom frågade i sändningen plus att han tyckte det inte skilde så mycket mellan hästarna så jag förstår inte kritiken. Stod dessutom i travronden att så skulle vara fallet Gäller bara lyssna o läsa |
||
2019-10-24, 14:33 | #93 | |
Citat:
Jokersystemet är ju det dyraste alternativet av alla reduceringsprogram på marknaden! Om man inte ska använda sig av annat än ABC och/eller utgångsrader finns det ju GRATIS-alternativ online. Se t ex https://speltjanst.se/ Däremot har du helt rätt i att det inte är farligt att man ibland reducerar bort sig. Det är ju baksidan av att man får in alla rätt på ramen betydligt mer ofta än med ett vanligt matematiskt system.
2019-10-24, 16:40 | #94 | |
Citat:
Läs Apotektjänst. Mvh Uffe
2019-10-24, 17:25 | #95 | |
Citat:
Nja. Apotekstjänstparallellen går inte att dra här. I just det här fallet ger det inget mervärde att välja ett dyrare alternativ. Det finns helt enkelt ingen anledning att välja Jokersystemet förutom om man redan är van med det och vill slippa några minuters inlärning. För nybörjare finns det ingen anledning alls.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2019-10-24 klockan 17:28. |
||
2019-10-24, 18:30 | #96 |
Jag har valt Joker för att det fungerar bra för mej.
Och jag är inte ensam. Nybörjare kan välja Joker just för att det används av många. Supporten och stödet från omgivningen blir därmed bättre. Vid inköp av tex toalettpapper, kaffe, whisky osv väljer jag aldrig det billigaste utan det jag vill ha. Bresaola och pilsner inköps på samma sätt. Vad gäller nikotin så avstår jag då jag anser att det finns bättre sätt att ta livet av sig. Mvh Uffe
2019-10-25, 08:33 | #97 | |
Citat:
2019-10-25, 09:52 | #98 |
Supporten/stödet blir bättre med en tjänst som används av många.
Är man ensam är man alltid ensam. Men däremot har du rätt som vanligt, Speltjänst är ingen dålig speltjänst. Utmärkt initieringsverktyg. Mvh Uffe