Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-21, 21:37   #16

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det värsta jag någonsin sett var ett reportage från Balkan, eller var det någon annanstans? I vilket fall så var det travtävling (långlopp på flera mil), på ASFALT och där det drevs vidlyftigt loppet igenom och då är jag snäll i min recension kring detta. Tror dock inte detta var sanktionerat av något travförbund - var nog en mer lokal och kulturell företeelse, men ändå...

HELT SJUKT!!!
Det där låter som kommunloppen i Italien?
Varje kommun i området blir tilldelad en häst o så har dom en jävla fest i några dagar innan o efter dom kört på gatorna med hästar o folk står nästan på gatan o skriker!
O den kommun som står som vinnare kan skryta att dom minsann är den bästa kommunen ett helt år.
Kan vara samma vi såg kanske?
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-22, 09:02   #17

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5599
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Det där låter som kommunloppen i Italien?
Varje kommun i området blir tilldelad en häst o så har dom en jävla fest i några dagar innan o efter dom kört på gatorna med hästar o folk står nästan på gatan o skriker!
O den kommun som står som vinnare kan skryta att dom minsann är den bästa kommunen ett helt år.
Kan vara samma vi såg kanske?
fast det vi kallar kommunloppet går väl på vanlig travbana, med bla opal viking som vinnare.

sedan har de palio,di siena , men det är ridning runt torget, en tävling mellan olika stadsdelar, Vasastan mot Östermalm , tufft men mest för jockeyn, lite vilda västen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td