Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-17, 16:12   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V64 Åby (17/10) samt övrigt snack om dagens tävlingar!

Är det inte dags för Dokonjo nu från bricka 1 att kunna leda runt om? Står den sig på runt 7% känns det som en kul spik. Att Bergh från spår 10 är stor favorit köper jag inte. Hur ska den vinna från det läget? Måste väl komma på slutet i så fall?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 16:17   #2

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Är det inte dags för Dokonjo nu från bricka 1 att kunna leda runt om? Står den sig på runt 7% känns det som en kul spik. Att Bergh från spår 10 är stor favorit köper jag inte. Hur ska den vinna från det läget? Måste väl komma på slutet i så fall?
han glider bara fram till dödens och krossar men blir av med vinsten av en smygkörd

Global kanske tar ledningen eller så blir det en jä... körning. Skrälllopp

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-17 klockan 16:19.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 16:26   #3

Standard

Tycker det ser relativt enkelt ut idag att bygga ett system. Slängde ihop ett reducerat här nedan som jag tror har ypperlig chans att sitta. Egentligen B-häst i sista på nr 3 då det bara skiljer en hundring ungefär.

Så jäkla tråkigt att man inte kan köra andelar med filer :( Sjukt sugen att bygga ett matematiskt nu istället men då kan jag inte få med alla smällkarameller mot storfavoriterna! Hrm... *tänker*

Vad säger ni om rankingen? Endast hästarna som är markerade är rankade!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-10-17, 16:27   #4
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Tränarkörd.

Tror vi inte på.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 16:28   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
han glider bara fram till dödens och krossar men blir av med vinsten av en smygkörd

Global kanske tar ledningen eller så blir det en jä... körning. Skrälllopp
Dokonjo kan ju sätta sig i rygg också pga OS, men lär inte släppa till någon som i sin tur släpper. Det här är ju spelvärde så det smäller om det. Fattar inte folk att Dokonjo är bra eller? Dessvärre kom oddsen "nu" och det är väl inte så superduperintressant till 5.50 (6.75 Unibet är taget)även om det är något jag kanske skjuter på!

Bergh vinner åtminstone inte! tack för kaffet!

Nr 7 blir intressant om den ska springa barfota!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-10-17 klockan 16:37.
Gammal 2019-10-17, 16:30   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tränarkörd.

Tror vi inte på.
Bara 15 segrar som tränarkörd så det förstår jag att du inte tror på Normalt brukar du ha koll men nu är jag rädd att du ramlat och slagit i huvudet

Gammal 2019-10-17, 16:52   #7

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Bara 15 segrar som tränarkörd så det förstår jag att du inte tror på Normalt brukar du ha koll men nu är jag rädd att du ramlat och slagit i huvudet
hellre 7 då i så fall.... 3 italiano
Gammal 2019-10-17, 16:53   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
hellre 7 då i så fall.... 3 italiano
Jo, det är den enda jag tror kan utmana men det måste nog vara barfota i sådana fall!

Gammal 2019-10-17, 16:55   #9
Banned

Standard

Citat:
Nä, jag har ingen koll.

Men hur jag än letar så kan inte hitta nåt lopp i arkivet där Linderoth vinner ett lopp mot fullvärdigt proffsmotstånd: Bergh, Jepson, Untersteiner - kanske t o m Paal - käkar upp honom.

Linderoth vinner ett lopp varannan månad i pisslopp mot pissmotstånd. Chanslös idag och blir som bäst på plats från sniken bakom 6 Can Lane.

Men lycka till!
Gammal 2019-10-17, 16:56   #10

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Jo, det är den enda jag tror kan utmana men det måste nog vara barfota i sådana fall!

Ok vet inget om hästen.
Skulle va bra med en invändig strykning till oxå
Gammal 2019-10-17, 17:15   #11

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Jag hade nog också trött lite på dokonjo idag men tyvärr tror jag inte att dom klarar att svara upp innerspåret. Har dock en riktigt kioskvältare i sista. 9 Chili Jordan, bra prestationer och avslutningar senaste 3 loppen.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 17:21   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Jag hade nog också trött lite på dokonjo idag men tyvärr tror jag inte att dom klarar att svara upp innerspåret. Har dock en riktigt kioskvältare i sista. 9 Chili Jordan, bra prestationer och avslutningar senaste 3 loppen.
En av de man tittat närmare på men kan verkligen kusken reda ut det från bakspår? Tveksamt om han kör tillräckligt! Möter ju riktigt vassa motståndare, både i sulkyn och med fyra ben!

Vem snuvar Dokonjo på spets tror du då?

Gammal 2019-10-17, 17:29   #13

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Kommer bara satsa på DD
Klurat lite vem som spetsar i DD1 och kom fram att det är nr.7, men JU kommer få ta över
Så jag provar mig fram med lite olika insatser på olika komb
1-1
6-1
7-1
Thanasi Bob tänkte jag ska ta det på OS. Man får fina odds med den.
Sen såg jag att en viss Stefan P kör. Det kan aldrig gå, eller???
Jag får nog blunda när det loppet går
Lycka till ni som lirar
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 17:38   #14
Banned

Standard

Kommer Lugauers 10 QUITE A QUALITY verkligen iväg från springen?

Borde underlätta lite med invändig strykning men tre raka ägg innan vinsten till nästan fem gånger pengarna senast, nej tack, jag tror att jag står över.

Funderar på att spika den jag tror kommer att sitta i ryggen på favoriten, eller i spets efter första kurvan om favoriten gör bort sig, och jag pratar naturligtvis om 8 Budets Lasse.

Dokumenterat startsnabb. Få hästar i loppet. De lär vara ifatt startfållan beställ direkt.

Senast redigerad av Stankarn den 2019-10-17 klockan 17:41.
Gammal 2019-10-17, 17:48   #15

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, jag har ingen koll.

Men hur jag än letar så kan inte hitta nåt lopp i arkivet där Linderoth vinner ett lopp mot fullvärdigt proffsmotstånd: Bergh, Jepson, Untersteiner - kanske t o m Paal - käkar upp honom.

Linderoth vinner ett lopp varannan månad i pisslopp mot pissmotstånd. Chanslös idag och blir som bäst på plats från sniken bakom 6 Can Lane.

Men lycka till!
Jo, Can Lane tar väl spets nu efter nedstrykningen och sen är det väl han att slå...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td