|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-06, 16:59 | #1 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Lägger nog ner travet snart
Skandal att det blir omstart efter 600 meter. Sitter med singel på 8 i första DD som kommer vinna det här loppet normalt. Men det var ju flera ekipage som bara plockades bort tack vare att de fick köra från start. Man ger bort segern till en bakspårshäst som knappt visste att starten hade gått i första försöket.
Lägg sen till alla flervaravde kuponger som gör att risken att fem miljoner blir några hundra tusen vid alla rätt! Så trött på hela den här rörelsen att jag innerligt hoppas att något händer som görs att sporten förbjuds! Hur? Ingen aning. Spelsäkert de lux! LÄGG NER! |
2019-10-06, 23:04 | #2 |
Kanske är det de som köper andelar som förlorar mest i längden... de ska dela ev vinst med inte bara de typ tjugo som är med på kupongen, utan de vet också att går sjuan in så ska det garanterat minst delas också med ett antal exakt likadana system. Lämnar man in ett eget system så kan man bli ensam, den chansen har inte de
Senast redigerad av Henkes den 2019-10-06 klockan 23:06. |
|
2019-10-07, 00:07 | #3 | |
Citat:
Och när vi förstår det så är det försent. Godnatt. Mvh Uffe
2019-10-07, 08:06 | #4 |
Ja, det är en hel del frustration omkring spelet. Spelar normalt för ca 120 kr på V75 men
"tvingas" ha 3-4 spik för att kunna slåss om de stora pengarna. Helst ska också en av spikarna vara en 20-oddsare. Blir lite trött när jag ser gröten av hästar i andels- systemen. Köper inga andelar normalt men kanske måste göra det för att få lite "spel- pengar", ha, ha... Gjorde en gång ett andelssystem i min tipsbutik men åkte på Björn Goops Your Highness. Jag spikade norska VM-vinnaren Papagayo E.med Ulf Olsson i sulkyn. Den hade inte startat på flera månader och var trött när upploppet nalkades. Ett beslut som inte är likt mig men den gången följde jag strömmen. Till saken hör att jag just satt Your Highness tidigare till bra odds. Det blev över miljonen den gången på V75:an. Det sved! Då lade jag av och körde själv. Bra beslut visade det sig men det är en annan historia... |
|
|