Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-06, 16:59   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Lägger nog ner travet snart

Skandal att det blir omstart efter 600 meter. Sitter med singel på 8 i första DD som kommer vinna det här loppet normalt. Men det var ju flera ekipage som bara plockades bort tack vare att de fick köra från start. Man ger bort segern till en bakspårshäst som knappt visste att starten hade gått i första försöket.

Lägg sen till alla flervaravde kuponger som gör att risken att fem miljoner blir några hundra tusen vid alla rätt!

Så trött på hela den här rörelsen att jag innerligt hoppas att något händer som görs att sporten förbjuds! Hur? Ingen aning. Spelsäkert de lux!

LÄGG NER!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 23:04   #2

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Lägg sen till alla flervaravde kuponger som gör att risken att fem miljoner blir några hundra tusen vid alla rätt!
!
Kanske är det de som köper andelar som förlorar mest i längden... de ska dela ev vinst med inte bara de typ tjugo som är med på kupongen, utan de vet också att går sjuan in så ska det garanterat minst delas också med ett antal exakt likadana system. Lämnar man in ett eget system så kan man bli ensam, den chansen har inte de

Senast redigerad av Henkes den 2019-10-06 klockan 23:06.
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-07, 00:07   #3

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Henkes Visa inlägg
Kanske är det de som köper andelar som förlorar mest i längden
Vart är Travlottot på väg?

Och när vi förstår det så är det försent.

Godnatt.

Mvh Uffe
Gammal 2019-10-07, 08:06   #4

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5031
Standard

Ja, det är en hel del frustration omkring spelet. Spelar normalt för ca 120 kr på V75 men
"tvingas" ha 3-4 spik för att kunna slåss om de stora pengarna. Helst ska också en av
spikarna vara en 20-oddsare. Blir lite trött när jag ser gröten av hästar i andels-
systemen. Köper inga andelar normalt men kanske måste göra det för att få lite "spel-
pengar", ha, ha... Gjorde en gång ett andelssystem i min tipsbutik men åkte på Björn
Goops Your Highness. Jag spikade norska VM-vinnaren Papagayo E.med Ulf Olsson i sulkyn. Den hade inte startat på flera månader och var trött när upploppet nalkades. Ett
beslut som inte är likt mig men den gången följde jag strömmen. Till saken hör att jag just satt Your Highness tidigare till bra odds. Det blev över miljonen den gången på V75:an. Det sved! Då lade jag av och körde själv. Bra beslut visade det sig men det är en annan historia...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td