Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-05, 11:09   #76

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Professorn

Ja, det var han och "10-tidningars tips". Typ...
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:12   #77

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ja, det var han och "10-tidningars tips". Typ...
Jo, han tippade enbart favoriter, men privat spelade han på ett helt annat sätt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:15   #78

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag ska ha en spik i bolagssystemet och det blev till slut Giant Shadow. Man ska inte alltid lita på Björnkollen men jag tyckte att Björn lät så övertygad
Inför Hd 4/7 så var GS my tveksam i värmningen o BG orolig för han var nervös då det var första resan men funkade bättre i loppet. Efter det så har han funkat klanderfritt men nu första långresa, övernattning ny kusk o dåligt spår men kanske bara överlägsen men jag säger pass som 56%.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:22   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Inför Hd 4/7 så var GS my tveksam i värmningen o BG orolig för han var nervös då det var första resan men funkade bättre i loppet. Efter det så har han funkat klanderfritt men nu första långresa, övernattning ny kusk o dåligt spår men kanske bara överlägsen men jag säger pass som 56%.
Finns ju en finne invändigt om GS i form av GN, som ju troligen springer en låg 11-tid och den lär ju inte bjuda BG:s på något, kan bli ett rivigt lopp det där...
Gammal 2019-10-05, 11:23   #80

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Tipsters

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jo, han tippade enbart favoriter, men privat spelade han på ett helt annat sätt...

Ja, säkert, - han vill väl också bli miljonär. Rent allmänt trist att följa
experttips (med vissa undantag) - det blir följa John för det mesta. Livs-
farligt att läsa de tidiga tipsen som gör att man kanske missar det roliga
man kan hitta själv. Ser att 12:an i första, som jag har på två, är struken.
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:27   #81

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Finns ju en finne invändigt om GS i form av GN, som ju troligen springer en låg 11-tid och den lär ju inte bjuda BG:s på något, kan bli ett rivigt lopp det där...
Nu blev det mer gynnsamt för favoriten när 2 st på bakspår strukna
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:30   #82
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Får hoppas på lite omstarter och körning. Men jag jag kommer ihåg R N Skoglund från spår 12 i volt med Digital Performar så det är inte omöjligt.
Jo. Det är det.

Han är bedrövlig på att köra bakifrån - om de inte kör loppet i halsen på honom.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:31   #83

Standard

7.Gold Narva – Jonny Länsimäki (Aho Ja)
- Han gick mycket starkt i tredjespår sista 800 meterna när jag körde honom senast. När jag körde honom vid segern för tre starter sedan var han också mycket duktig och det är en snabb häst som kan gå en 1.10-tid över kort distans. Han är mycket startsnabb och ledning eller dödens är den bästa postionen. När jag körde honom för fyra starter sedan galopperade, men jag vet inte varför. Däremot tror jag han kommer trava i Skellefteå. Vad jag vet blir det inga ändringar mot senast och det finns inget som jag skulle vilja ändra på heller, säger Jonny Länsimäki.
30 september kl. 14:06
7.Gold Narva – Jonny Länsimäki (Aho Ja)
Vagn: AM jänkarvagn
Huvudlag: Norskt
- När han laddas iväg från början och sedan tas upp kan han galoppera, vilket var det som hände i Solänget näst senast. Varje gång en ny kusk har kört honom har han galopperat, därför är det bra att det är en kusk som känner hästen nu och jag är inte orolig för att det ska bli galopp. Insatsen senast var jag riktigt nöjd med. Efter Solänget starten hade jag bara kört lättare träning med honom eftersom jag troligtvis hade startpoäng för att komma med i det här loppet. Därför laddade vi inte fullt ut med honom inför senaste starten utan han skulle ha det loppet som en genomkörare inför det här. Det har gått två veckor inför starten imorgon och det är helt optimalt och min förhoppning är att han ska ha formen på topp. Han hade en hovspricka tidigare i år och därför har jag inte velat rycka skorna på honom utan han har tävlat med skor hela året. Förut har han gått barfota ibland. Om banan och väder tillåter kan det blir barfota runt om på lördag, men samtidigt har han gått bra med skor, så det kanske är lika bra att fortsätta med skor. Tidigare var han snabbare och till och med travsäkrare barfota. I övrigt blir det norskt huvudlag och jänkarvagn som vanligt. Allt har varit bra med honom efter senaste loppet, men startspåret blev dåligt här. Han är kvick ut, men om han ska laddas eller inte får kusken bestämma och hur det ser ut när starten går. Det är väl min häst och nummer ett, två och åtta som sticker ut lite i loppet och det är nog små marginaler och positioner som avgör vem som är först i mål. Bland de tre första tycker min häst ska kunna vara i alla fall även om det är några tuffa hästar emot. Vi reser på lördagmorgon. Vi har bara tio mil till Vasa och därifrån tar vi färjan, så det är ganska kort resa för oss, säger Jani Ahopelto.
Hehe, tydligen är det en 10-tid som den ska kunna, blir ännu intressntare då...
Gammal 2019-10-05, 11:32   #84

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38081
Standard

Måste lämna in tidigt idag. Kör reducerat med två spikar. Ellis Pride är den ena. Jag hoppas på omstart, lite körning där framme och ett par galopper. Den andra är Carmine AM som felfri bör kunna köras till spets och dirigera loppet. Lycka till!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:37   #85

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet

1) 1,2,3,7,8 r10-12 (jag spikar inte en storfavorit från spår 8 på sprint. Björn får spika bäst han vill. Transport från Lökene till Skellefteå kan sätta sina spår. Schaaas. Tromb i kuponghögen)

2) 2,5,6,7,9,10,11,15 r13-14 (svårlöst lopp. 2 är en favorit i fara. Klassblandning bland dessa ston)

3) 1,3,5,8,9,12 r11-7 (kan inget om kallblod och följer blint mina rådgivare. SO har inte lämnat någon spik än)

4) 9 r4-10 (9 har överlägsen kapacitet och blir en klassklättrare. Bra spik till 30 % eftersom "alla" garderar detta lopp)

5) 4,10 r11-1 (4 tar ledningen med 10 i dödens. Inte roligt att manglas av urstarke Antonio. Låser på 4 och 10 och håller tummarna för jAnmans delägde. 11 återkommer efter vila och uppfräschning)

6) 6,13,14 r9-12 (här borde det räcka med 6 och 14, som är huvudet högre än konkurrenterna. Men Rikard låter så uppåt på 13 och hans årstid närmar sig)

7) 1,5 r12-9 (kan bli SoS för 1. Men innerspåret är dåligt på Skellefteå och storfavoriten kan bli överrumplad. Extraspåret "är som en skogsstig" och svårt att hinna fram på det korta upploppet. Stallkamraten 5 vinner då - streckad till 1/4 av storfavoritens 60 %. Bergh-stallet jublar - och jag med)

Kostar 1440:-. Tro På Dig Själv!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 11:39   #86

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

En favorit de senaste två åren har infriat från spår 8 över 1640/1609 på V75. Det var Double Exposure som vann då. Bland förlorarna hittar vi bl.a. Cyber Lane, Day or Night In & Spartak Face..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), SakanAA (+3)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 12:04   #87
SO

SOs avatar

Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
jodå, men jag har inte lämnat in än. Hade 7 och 8 från början. Men Björn säger att han trots alla segrar har blivit bättre och bättre och är riktigt allround. Tycker att det är mera negativt om finnen, kan till och med galoppera. Är det inte så i Skellefteå att det är bra kurvor att köra i. Men än vilken spik man använder finns det alltid något negativt. OBS Det är fjärde gången vi spelar nu så 7 rätt står på tur !!!!!!!!!!!!!! God Tur/SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 12:10   #88

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
jodå, men jag har inte lämnat in än. Hade 7 och 8 från början. Men Björn säger att han trots alla segrar har blivit bättre och bättre och är riktigt allround. Tycker att det är mera negativt om finnen, kan till och med galoppera. Är det inte så i Skellefteå att det är bra kurvor att köra i. Men än vilken spik man använder finns det alltid något negativt. OBS Det är fjärde gången vi spelar nu så 7 rätt står på tur !!!!!!!!!!!!!! God Tur/SO
Slumpen har inget minne.....
Gammal 2019-10-05, 12:25   #89
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1259
Standard

Mycket skrik på Carmine AM som även är spelvärdes bästa spik i omgången. Antar att spelvärdet på denna är negativt när startskottet går 16.20...
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 12:50   #90

Shooters avatar

Sharp$: 38081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Mycket skrik på Carmine AM som även är spelvärdes bästa spik i omgången. Antar att spelvärdet på denna är negativt när startskottet går 16.20...
Det tror jag inte då informationen om hästen har varit ute hela veckan.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td