|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-03, 23:06 | #31 |
På slutet har jag valt och hoppa över din häst jAnman och med facit i hand var det rätt. Men på lördag funderar jag tom o spika den. Äntligen lite enklare motstånd och då tror jag på dödens kross. Synd det inte är lite längre distans, men det kan gå ändå. Önskar dig lycka till och håller tummarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5) |
|
2019-10-03, 23:40 | #32 |
Och jag tror Eder Bob spårar det där loppet hela vägen. Redan dunkat och klart till 9ggr fliset! Om man har tur får man väl 6ggr på atg, kommer förmodligen bli lite drag på den fram emot start.
2019-10-03, 23:48 | #33 |
Bara 6 segrar totalt i raderna för hästarna i kallblodsloppet, så jäkla tunt alltså. Och inte är det några högt doterade lopp de vunnit heller. Blir ganska rundspelat, jag spikar mig nog ur det där med finnen. Slår inte volter av vad jag ser i lopparkivet, men han presterar och travar alltid. Och går bara mot finskt motstånd, har sett det så många gånger förr hur de städar av de svenska och norska när de kommer hit och startar. Perfekt innerspårs-preparé senast.
2019-10-04, 09:14 | #34 |
Sista
Ser att Lexington Tooma sjunker i procent. Man tackar!
|
|
2019-10-04, 11:21 | #35 | |
Citat:
Det brukar ju inte vara någon fördel då det är kort upplopp.
2019-10-04, 12:37 | #36 | |
Citat:
Kort upplopp som du säger (och open stretch) är en av orsakerna till att jag inte tror de där bak kommer lyckas vinna.
2019-10-04, 13:55 | #37 |
Dom konstaterade precis på TV att os i Sk är mer eller mindre utan betydelse och så är det väl...enligt dom så har bara en enda häst vunnit därifrån på v75...
|
|
2019-10-04, 14:29 | #38 | |
Citat:
Det viktigaste att tänka på med os på Skellefteå är nog att risken för hård spetskörning från start är mer sällsynt där. Eftersom ledarryggen är mer attraktiv helt enkelt. Något inbillat attraktiv då om man bara ser på just vinstchans. Men man blir ju sällan helt fast som man blir på andra banor. Så när det gäller att bli t ex tvåa istället för fyra i mål gör det nog ganska stor skillnad. Sen om det är finnar och andra gasglada pojkar och flickor med i loppen så kan det ju såklart bli riktigt rejäl körning första 500 ändå!
2019-10-04, 15:28 | #39 |
Jens Sjödén V75 Skellefteå på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), Executive (+5), KalleKlut (+5) |
|
2019-10-04, 15:33 | #40 |
Angående V75-3: 5 Vixus har jag sett den live den 25/8 och kollat dom mesta lopp den sprungit. Har en längre tid varit på jakt efter ett riktigt bra kallblod, och denna hade vi under lupp en längre tid, för den har en mycket intressant stam, samt var riktigt bra förra året.(Viesker på Xena) Men efter sett denna live så försvann vårat intresse (3a) ,därför är jag lite konfunderad nu när jag ser den är spelad till så många procent på V75. Hade med mig en kallblodskusk och en tränare över till Finland och enligt dom skulle denna häst få svårt att räcka på V64. Så vet inte riktigt vad jag ska tro för den skulle kosta första priset på lördag och något lite till bara.
Så enligt dom som hjälpte mig att kolla hästen, är den extremt överstreckad imorgon. Men sedan är det som alltid, den man inte köper är den som blir stjärna. Fridhems Ambra har jag mardrömmar om ännu :( Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3), mackpeter (+5), abstruse (+20), coolmanriver (+10), Trinity (+5) |
|
2019-10-04, 15:52 | #41 |
"Bombat" på Kövras So Far, 1,04 och 18000 spelat.
|
|
2019-10-04, 16:02 | #42 |
Fast 6.50 kvar på svenska spel. Men spelar inte.
|
|
2019-10-04, 16:07 | #43 |
|
|
2019-10-04, 16:21 | #44 |
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/543X-JG26-85456
Tidiga tankar Speldrag denna vecka: 1: Gold Narva - Spets och trolig vinnare. 2: Öppet om inte 2 vinner, men kommer från sjukdom. skrällrisk Alvena uni. 3: Art Kjarvald ser de bra ut för. Viss skrällrisk. Lome Diamant kanske. 4: 9 bästa hästen men Henrik vinner inte ihjäl sig. 4 är vass med Jepsson. Kink Adviser skrällen. 5: Eder bob blir farlig från spets/rygg. Skrällen Zorro Swing. 6. 6 blir farlig från ledningen. Doktor Doxy är såklart skrällen nu när den är bortglömd. 7. Kövrar so far från spets blir svårstoppad. Skrällen är Lexington toma |
|
2019-10-04, 18:24 | #45 | |
Citat:
|
||
|