Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-02, 22:13   #121

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Är rätt less på travet just nu.

Har haft men period där jag rankat bra men ändå inte fått någon fullträff. Men de senaste dagarna har man kommit helt fel på det.

Det går liksom åt fel håll...

Så för första gången någonsin har jag utnyttjat atg:s självavstängning
Betonar att jag inte förlorat några vansinniga summor pengar på slutet, mera att jag slösat 4-6 timmar om dagen att plugga och se trav och när det inte ens känns roligt längre så är det på sin plats med en paus.

Ska bli ganska skönt faktiskt !

Så lycka till ni som spelar vidare, på återseende om en månad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+20), Fulsprit (+5), ExtremtRik (+8)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:14   #122

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Och vad hände med Björns hästar. Stekel la ju ut tidigare att han sa att banan va skit.
Ändå dubblar jag Elisabeth med Björns för att jag trodde den skulle ta ledningen. Men den hade ju inte en suck mot 1an. Jaja nya tag. Svår omgång.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:17   #123

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Har haft men period där jag rankat bra men ändå inte fått någon fullträff. Men de senaste dagarna har man kommit helt fel på det.

Betonar att jag inte förlorat några vansinniga summor pengar på slutet, mera att jag slösat 4-6 timmar om dagen att plugga och se trav och när det inte ens känns roligt längre så är det på sin plats med en paus.

Klokt beslut. Är det inte roligt längre så är det inte någon idé att spela. Men kul sen om en månad med nya krafter. Ha ett trevligt uppehåll.
Basse (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:20   #124
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8074
Standard

Citat:

Ta hand om dig kompis så hörs vi framöver!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Basse (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:23   #125

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

Det bör väl varit 3,5 miljoner i 7 rätts potten va
Hur kan sjuan bara ge 34.000kr !!!!
det känns ju helt omöjligt att det skall finnas 100st sjuor ?
Känns lurt alltså
Gotland (+5), ExtremtRik (+8)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:25   #126

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:

Ja det är tufft när man lägger ner tiden och inte får någon utdelning gång på gång. Det kan vara bra att ta en paus ibland! Hoppas du kommer tillbaka med ny inspiration!

Efter nyåret tänkte jag själv göra en utvärdering och bestämma ett fokusområde istället för att nöta både V75 och V86 varje vecka. Förmodligen blir det V86 för det är spelet som inte är sönderläst, så man blir belönad bättre om man plöjer listorna ordentligt och i god tid. Dessutom kräver det rätt stor kassa. Kanske även köra vissa extra söndags-V75or som också är ett spel där kollektivet är riktigt dåliga på att plugga. Däremellan bara enstaka V4or på vardagskvällarna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Basse (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:29   #127

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flyer Visa inlägg
Känns lurt alltså

4 millar. Många stora reducerade som kommer nästan hela vägen en sån här omgång. Som kanske spikar båda stora och tokgarderar resten. Då spricker de ju bara på Juuls storfavorit.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:33   #128

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den som satte den här raden ska jag bygga ett litet trav-altare åt här hemma! Kapten Knas hade under alla omständigheter varit helt omöjlig för mig, men med ett jättesystem på 10k hade man nog kaaanske kunnat klämma in sjuan idag.
Jag hade faktiskt Captain Knas som tredjerank men valde att stanna på två streck. Var enbart baserat på att den vann senast med Frilén, tänkte att den trivdes med henne liksom
Men vad hjälper det, en sådan här rad går inte att hitta ens med den godaste av viljor.
Nya tag på lördag!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:34   #129
Administrator

Standard

Citat:
Känns lurt alltså
Jag reagerade oxå precis så. Det känns ruggigt underbetalt med 34,5K på sjuan en omgång då fyra lopp vinns av 0,38 - 4%

Gammal 2019-10-02, 22:36   #130
Administrator

Standard

Citat:
4 millar. Många stora reducerade som kommer nästan hela vägen en sån här omgång. Som kanske spikar båda stora och tokgarderar resten. Då spricker de ju bara på Juuls storfavorit.
Fast då har de 1st sjua. Det är ju 116st idag. Inte kan väl så gott som samtliga 127 kvarvarande efter 6 lopp streck för Haugstad i sista?!?

Nää, ingen streckade väl den?

Senast redigerad av Gotland den 2019-10-02 klockan 22:39. Anledning: rätt antal sjuor
Gammal 2019-10-02, 22:36   #131

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ja kanske men liksom 0,2,3,4,8,11 procentare.
Jag trodde på dubbeljack i alla fall :-)

Sen kan det ju vara någon som kört personummer 100 system förståss hehe
Enkelrad :-)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:42   #132

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ja det är tufft när man lägger ner tiden och inte får någon utdelning gång på gång. Det kan vara bra att ta en paus ibland! Hoppas du kommer tillbaka med ny inspiration!

Efter nyåret tänkte jag själv göra en utvärdering och bestämma ett fokusområde istället för att nöta både V75 och V86 varje vecka. Förmodligen blir det V86 för det är spelet som inte är sönderläst, så man blir belönad bättre om man plöjer listorna ordentligt och i god tid. Dessutom kräver det rätt stor kassa. Kanske även köra vissa extra söndags-V75or som också är ett spel där kollektivet är riktigt dåliga på att plugga. Däremellan bara enstaka V4or på vardagskvällarna.

Har varit inne på samma spår. V86 känns som ATG:s bästa Spel = störst chans att få 7 siffrigt betalt.

V75 och speciellt jackpottomgångarna känns söderanalyserade samt att man konkurrerar med system i en helt annan division när det är megajackpot.
Det finns ju tusentals tillsammanslag med system för 10-30K vid jackpot samt ännu tyngre reducerade utlandssystem.

GS75 kan nog också vara bra. Inte lika många som lägger ner mycket tid på att gå igenom GS75 seriöst. Många slänger ihop ett system för småvinsterna de skrapat ihop från lördagen och andra spelar ett hafsigt system för att jaga lördagsförlusten.

Med 1kr i radpris så är nog snittsystemen ganska små = det gör att få bra betalt om man gör lite större och träffar straxt utanför de mest spelade på 1-2 ställen.

På V75 måste man komma utanför de mest spelade på 3-4 ställen eller hitta en 1procentare typ.

Och ska man spela streckspel vardagar är nog V5 saxbana överlägset V64 iaf.

Får ta mig en funderare under min månads vila från travet.

När jag kommer tillbaka vill jag ha en klar strategi för vad och hur jag ska spela trav.
Gotland (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 22:55   #133
Administrator

Standard

Citat:
Känns lurt alltså
Jag inväntar forumets duktiga teoretiker som får svara på detta men visst känns det som att någon stor multivarvad lapp tog en extremt stor del av 7-rättspotten idag?

Typ samma känsla som när Travronden-Linus satte 28st 8:or en V86 omgång som därmed gav rätt låg utdelning men de (700st) fick dela på 12 millar...

Lär inte ta många timmar förrän någon skryter ut den i media med orden "vi vann mest!"

Nåväl, grattis till de som var rätt ute idag! Jag var det då inte...

Gammal 2019-10-02, 23:08   #134

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2799
Standard

Tror spelvärde spela in (7,7milj) Daniel K
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-02, 23:12   #135

Sharp$: 7449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag inväntar forumets duktiga teoretiker som får svara på detta men visst känns det som att någon stor multivarvad lapp tog en extremt stor del av 7-rättspotten idag?

Typ samma känsla som när Travronden-Linus satte 28st 8:or en V86 omgång som därmed gav rätt låg utdelning men de (700st) fick dela på 12 millar...

Lär inte ta många timmar förrän någon skryter ut den i media med orden "vi vann mest!"

Nåväl, grattis till de som var rätt ute idag! Jag var det då inte...

Ja, det är precis som TimoTimo skriver i sitt inlägg. Jesus på Spelvärde tog 7,7 millar i sina flervarvade system. 64% av dagens pott!
ExtremtRik (+7)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td