Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-28, 20:14   #196
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Stort tack för ögonöppnaren på FOM(lirade till 7,25 på Unibet och trodde det skulle vara ganska högt, ser att atg gav 8,34 och så kan det bli ibland), det i kombination med dubbeln på Ike S o Milliond(6,49 på Unibet, atg runt 3,50 och det är ju inte helt ovanligt)gjorde att detta blev en av dom bästa dagarna 2019...
Grattis du också, du såg ju att jag var JÄTTESÄKER på Djuses. Kunde bara inte förlora 29.619 in på V5 + V75 duger alla dar i veckan. Nu laddar vi för skellefteå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+1000)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-28, 20:33   #197

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
TACKARRR Tur och Otur jämnar ALLTID UT sig vet du väl
Absolut, det är bara en tidsfråga innan det smäller till igen! Är ju förresten fascinerande att en tror att en ska sätta 7:an VARJE gång!????
Är gärna med på andel när det blir dags!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-28, 21:02   #198
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Absolut, det är bara en tidsfråga innan det smäller till igen! Är ju förresten fascinerande att en tror att en ska sätta 7:an VARJE gång!????
Är gärna med på andel när det blir dags!
När jag började med SO NORRLAND hade jag målsättningen att sätta var 4;e V75;a. Har avverkat 3 nu och varit himla nära hela tiden, sprack jag så fanns dom på reserven. "bara" fått in 4ooo brutto än så länge,. Väntar att det ska smälla till snart., Välkommen i gänget/SO
Gammal 2019-09-28, 21:07   #199

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
När jag började med SO NORRLAND hade jag målsättningen att sätta var 4;e V75;a. Har avverkat 3 nu och varit himla nära hela tiden, sprack jag så fanns dom på reserven. "bara" fått in 4ooo brutto än så länge,. Väntar att det ska smälla till snart., Välkommen i gänget/SO
"...sätta var fjärde...", du är sinnessjuk, men det visste vi sen tidigare......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-28, 21:32   #200

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
"...sätta var fjärde...", du är sinnessjuk, men det visste vi sen tidigare......
Hade Jorma kvar för 140lök

Inte ens nära
Gammal 2019-09-28, 22:01   #201
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Hörrudu, du vet väl att man ska SIKTA MOT STJÄRNORNA så kanske man hamnar i skogsbrynet någon gång emellanåt (hade jag tänkt). Möjligt att jag reviderar och säger vAr 5;e.... SJÄLVFÖRTROENDE MÅSTE MAN HA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Gammal 2019-09-28, 23:17   #202

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5031
Standard

Går in nu på kvällen och ser att SO satt systemet. STORT GRATTIS! Har fått hjälp med kallblod flera ggr av honom - spännande fortsättning motses!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-29, 07:58   #203
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Går in nu på kvällen och ser att SO satt systemet. STORT GRATTIS! Har fått hjälp med kallblod flera ggr av honom - spännande fortsättning motses!!
Tack Valo, jo kallblod är min "specialite" eftersom jag haft en bra sådan en gång i tiden och blev god vän med många kallblodskuskar och ägare. Nu är det Skellefteåsom gäller så blir spännande att se startlistan. Det var roligt i går när man spikat en av skrällarna, resten var ju normalt. Riktigt bra betalt också
Gammal 2019-09-29, 08:56   #204

Standard

Kallblod

Flera ggr på gamla TP följde jag dina råd efter att ha sett en bra värmning
typ förra travdagen - som sedan retroaktivt gick in - satte DD några ggr på det.
Annars är jag en envis typ som helst följer egen feeling

Vi kör vidare!!
Gammal 2019-09-29, 13:09   #205
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Flera ggr på gamla TP följde jag dina råd efter att ha sett en bra värmning
typ förra travdagen - som sedan retroaktivt gick in - satte DD några ggr på det.
Annars är jag en envis typ som helst följer egen feeling

Vi kör vidare!!
Jepp , så är det. OFTA kan man på värmningar och inte minst provstarter se om kallblodet är på hugget idag eller INTE. Mycket tydligare än på varmblod tycker jag. Jo, jag vet att du gärna vill ha egna ideér. Kanske ganska lik mig. Har jag sett nåt som fastnat så brukar jag kunna göra nåt vettigt av det spelmässigt. Gamla goda tiden hade jag 10-15 nästagångare på gång jämt, men nu orkar man inte med alla nya hästar som dyker upp,. Kan som rolig avslutning på inlägget berätta att jag såg en fin värmning idag på V4 på Hagmyren. Så jag kryssade för den på lappen. Det var nr 8 i V4:3 och visst vann han, 15 i odds.
lycka till på V75 idag, glöm inte 8 Quarcia
Gammal 2019-09-29, 13:56   #206

Standard

Quarcia

Ja, det är kul med värmningar, ibland inbillar man sig att man kan "se" en
bra värmning. Problemet är att vissa inte mer än skrittar... Ang. Quarcia, den hade jag faktiskt till glatt odds på riksspelet för något år sedan, blev en raket då. Men kommer nog med efter ditt tips. Tur att man är pensionär så man har gott om tid - dock är formen tipsmässigt riktigt svag. Väntar på "vintermeetinget" - chanserna ökar för mig då som har en viss förkärlek för höga startnummer... Spelar inte idag, söndag. Vi hörs nog av framöver
Gammal 2019-09-29, 16:33   #207

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1547
Standard

Värmningar har spelat ut mycket av sin forna stora roll som viktig faktor för spelbeslut. Det är ju rätt stor andel av hästarna som inte värms i sin tävlingsutrustning resp. tävlingsbalans ( för barfotahästar ).

Flera av de mest framgångsrika spelproffsen kollar inte värmningar alls. ( Förutom provstarter till första avdelningen på spelformen! )

td