![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Carlos Amore - favoriten i andra struken!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Tycker väl att Absurd som mött tuffare hästar har snabbaste medeltiden bästa kusken bra spår är den sunda men vågar inte lämna 12 och 3 utanför även om 2 borde vinna nu när den går ner i klass.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Det suger när jag tänkte spika Henna! :-(
Ja, jag lär väl spika ändå, men nu försvann ju stor del av värdet
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Sen tycker jag 6 Staro Uniqe med Ludde är intressant oxp. Kanske nån i Ludde familjen som vinner här. 3,6,13 lås möjligt att 5 och 11 åker med som safety.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Känslan är att det är 2 hästar emot, en medhängare och en från bakspår så det borde ju gå
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
En fråga bara om jag måste välja mellan Henna Halme och en viss Örjan på Valla med en häst som har bättre tider och mött tuffare hästar än Hennas så faller valet rätt naturligt på Örjan alla dagar i veckan året om i hela mitt travliv. Den som inte gör det bör sluta spela på hästar. Med all respekt
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Nu säger jag inte att Absurd vinner men jag tror inte hon får sitta ifred i ledningen på Valla och bara glida in en enkel seger. Hon är väl bättre än Kajsa Frick men men.. tvilling däremot är hon intressant. 2 eller 12 har jag mest känsla för men jag vet ju efter vad många säger att 3 ska sitta i spets så jag kommer sitta på nålar i oro för att äta upp mitt eget snack
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Den är en medhängare tills den går ner i klass. Tror den tar Hennas från dödens. Kolla när Örjan gör sin berömda dödensvinst. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Nu tycker nog många att det är absurt att den är streckad så mycket bara för att den kommer från platsstallet Walmann
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
Är mest orolig att nån sån som Tietz kamikaze-kör i dödens, men övriga borde väl veta vid det här laget att Henna Halme inte är någon som släpper spets frivilligt. Om den nu ens spetsar, men det är tanken iaf Att inte strecka Walmann oavsett kusk har funkat ganska bra hittills 2019
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|