|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-09-04, 22:34 | #151 | |
Citat:
Men, vad är så svårt att förstå? Fotografen och platsen är ju helt horribel att stå på! Kvittar om det enkom sker en eller ett par gånger per år - varför chansa? Fotograferna kan stå på mången platser, längre in på innerplan där de absolut inte stör. Varför inte bakom helt skyddade avgränsningar som hästarna INTE kan reagera på? Finns massvis med plats! Med dagens kamerautrustningar så är det inga problem att ta samma bilder från en helt annan plats som är skyddad och där hästarna INTE bekymras utav. Varför stå på en plats där man vet att hästarna kan reagera på? För mig är det helt horribelt att folk kan strunta i sådant när det kan gälla miljoner i skillnaden på utdelning. Detta är INTE en oförutsedd händelse om man känner till hur hästar kan och verkligen reagerar för minsta lilla, i bland - har dessutom hänt förut - varför inte lära sig av misstagen? Precis som svenska väljare borde gjort efter fyra decennier utav vanstyre utav Sverige såsom land i stort... Du är ju en av dem som brukar skrika dig hes för klart mindre ting och incidenter än detta, vad gäller spelsäkerhet och annat - varför inte här?
YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos! Senast redigerad av Fulsprit den 2019-09-04 klockan 22:38. |
||
2019-09-04, 22:39 | #152 |
Säger en hel del om mitt flyt just nu - hade Newport County i snöbollstävlingen och de ledde med 4-1 i halvtid. Ligger nu under med 5-4 med någon minut utav övertiden kvar, hehe!
2019-09-04, 23:06 | #153 |
Marginalerna fortsätter att vara på fel sida. En spik hoppar med segern klar och 25 m till mållinjen, en blir totalt bortkörd av övertänd Svanstedt, den tredje byttes in ist för Mr can Trix i sista sekund.
Det går bra nu.. Tror f.ö aldrig jag sett att en andrahandare på strecken gett så mkt mindre än spelfavoriten. |
|
2019-09-05, 06:49 | #154 |
Ja en kameraman sabbar.. Ja å det vet vi 100% att det va orsaken, någon som frågat hästen? Samt va kommer hända härnäst som går att skylla sitt dåliga spel på. En fågel skrämmer, pupliken skriker, en mygga el vinden. Patetiskt, bara gråta å gå vidare och inse att man inte spela bättre. Vinner aldrig själv heller men inser att felet ligger hos mig till stor del o inte massa omständigheter..
. |
|
2019-09-05, 10:15 | #155 |
Jag tror på Ungern. Det är bra att de som inte gillar Sverige flyttar ut. Då blir det mer plats för de som vill komma hit och bidra. Sen tycker jag att de som flyttar ska säga upp sitt svenska medborgarskap så det inte blir så motsägelsefullt.
|
|
2019-09-05, 10:19 | #156 |
Mario Lipovac spelade in 3,2 miljoner igår...
Varje system gav ca. 146 000 kr.... 62,49 system var kvar efter 8 körda lopp nästan 22 av dessa var alltså "Marios Femhundring", 1/3 av de som prickade in alla rätt... Inget snack om att det var en snygg rad med t.ex. skrällen i avd5 på 4 hästar sen garderar brett i rätt avdelningar 6&7. Men köpa in sig på ett system för 500 kr där det är 10 andelar "totalt" med varvas över 20 gånger känns lite si sådär. Klart de som köpte igår är säkert nöjda de fick ju nästan 15.000 kr tillbaka MEN det borde varit desto mer... Efter den succén lär väl hans andelar sälja ännu mer framöver. Tur inte jag var med på nåt system som prickade in 8 rätt igår, hade känts som lite dåligt betalt! (Utan att vara nån teoretiker som räknar på värdet efter omgången...) Å andra sidan så höjde han ju omsättningen med dryga 80 000 kr själv men ändå. Undra hur mycket av omsättningen som är varvade system? Senast redigerad av viking90 den 2019-09-05 klockan 10:22. |
|
2019-09-05, 10:29 | #157 | |
Administrator
|
Citat:
Kolla förväntad utdelning inför sista loppet...
2019-09-05, 10:31 | #158 |
|
|
2019-09-05, 17:39 | #159 | ||
Citat:
Citat:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha - BIDRA! Herrejesus, den var bra - den gjorde mitt år! Tack, Shooter! Hahahahahahahahahahahahhahhhaa, kan inte sluta skratta! Hahahaaaa, BIDRA, jag tror du menade BIDRAG!!! Hahahahahaaaahahh!