Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-28, 18:26   #16

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Super Zantos från spets kan vara en luring - om nu Ante väljer att köra där, får bra resa, vilket som...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:26   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
SG Flying Diaval i sjätte, ska som Åsa Elmroth uppfattat det vara 50%-are enligt Wahlmann, antingen har RW supit friskt, skojat, eller Åsa totalt missuppfattat vad han menat...ni får välja själv vad ni tror är mest troligt...sen finns ju en liten möjlighet att han menar det också, men den är nog inte så stor...
Tvåa bakom högkapable Talet of Jacks för några starter sen och vi vet ju hur det bara smäller till med Walmanns hästar ibland... och nu med Örjan från ett mycket bra läge. Nu när 2an går med skor känns den inte lika het och 1an kommer hamna i maskineriet. 5 tar spets och jag hoppas Erik släpper till Örjan. Blir min chansspik i ett mycket svårlöst och streckkrävande lopp.

Den där 1an hade varit mycket intressant från ett öppet spår och om den inte hade varit så himla uppsnackad som den är nu. En godbit jag såg direkt när jag kollade listan men nu har alla snackat upp den och om 1 eller 2 starter vinner väl den då. RW kommer säga vad va det jag sa

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-08-28 klockan 18:40.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:29   #18

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Super Zantos från spets kan vara en luring - om nu Ante väljer att köra där, får bra resa, vilket som...
Finns många intressanta i det loppet. Danne Edel är väl inte helt borta heller nu även om spåret kunde vara bättre men slipper ju gå runt så många hästar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:30   #19

Standard

DETTA var ingen bluff - underbar uppsyn!
Gammal 2019-08-28, 18:38   #20

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Issiah i sista V5 på Solvalla är väl rätt intressant om den får en bra resa här. Under 5%!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:44   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Hoppas ni la allt ni hade nu på AT som alla har snackat om ett tag här. Missade den för att jag skrev tidigare inlägg tyvärr:( har ju sågat den ett tag.
jAnman (+10)
Gammal 2019-08-28, 18:47   #22

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hoppas ni la allt ni hade nu på AT som alla har snackat om ett tag här. Missade den för att jag skrev tidigare inlägg tyvärr:( har ju sågat den ett tag.
Hästen behöver inte skämmas, men var ju helt enkelt skyldig att vinna som loppet blev kört...fortfarande lite frågetecken för om det är toppform där...Grattis, jAnman förresten!
jAnman (+15)

Senast redigerad av mikaels den 2019-08-28 klockan 18:54.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:54   #23

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

För att gardera sig om ifall Walmann/Elmroth supit då så får man höja upp hästen till B-häst då. Det tog ju emot att ha den där nere redan på spår 4 och Örjan och 11% som den stod i förut. Men nu på 7% och en groggfryntlig Roger då så är den väl given!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 18:56   #24

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
För att gardera sig om ifall Walmann/Elmroth supit då så får man höja upp hästen till B-häst då. Det tog ju emot att ha den där nere redan på spår 4 och Örjan och 11% som den stod i förut. Men nu på 7% och en groggfryntlig Roger då så är den väl given!
Finns ingen Tale of Jacks i detta lopp och ingen Kenneth H för den delen heller så Walmann är nog inte helt ute och cyklar har man 12 tider på kort i detta lopp så bör man ha någorlunda chans tycker jag. 1an likaså men lär bli instängd.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-08-28 klockan 18:58.
Gammal 2019-08-28, 19:01   #25

Standard

PU lät väldigt nöjd med Milady Grace...mmm....
Gammal 2019-08-28, 19:02   #26

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Finns ingen Tale of Jacks i detta lopp och ingen Kenneth H för den delen heller så Walmann är nog inte helt ute och cyklar har man 12 tider på kort i detta lopp så bör man ha någorlunda chans tycker jag. 1an likaså men lär bli instängd.
Ja det är ju ett skitlopp och Örjan istället för Kenneth är ju som natt och dag. Lite konstigt att de med höga nummer är så hårt spelade där, massvis med spelvärda luringar i främre ledet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-08-28, 19:03   #27

Stekels avatar

Standard

Citat:
PU lät väldigt nöjd med Milady Grace...mmm....
Ja, jag lyssnade lite halvt. Visst frågade han rakt ut om det var någon spetskandidat och Peter sa blankt nej? Jag och många andra hade den ju som favorit att ta över från Golden Girl efter en liten bit. Nu blir det till att börja om från noll lite igen...

Gammal 2019-08-28, 19:06   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja, jag lyssnade lite halvt. Visst frågade han rakt ut om det var någon spetskandidat och Peter sa blankt nej? Jag och många andra hade den ju som favorit att ta över från Golden Girl efter en liten bit. Nu blir det till att börja om från noll lite igen...
Det han svarade på utesluter ju definitivt inte ditt önskescenario...
Gammal 2019-08-28, 19:09   #29

Standard

Fasiken vad säker han är den gode Jepson - i min bok så är han numera stabil i topp tre, bland kuskarna - detta efter Björn och Örjan... Betänk att han får köra mångt mycket sämre kusar än de ovanstående.
Gammal 2019-08-28, 19:11   #30

Stekels avatar

Standard

Citat:
Det han svarade på utesluter ju definitivt inte ditt önskescenario...
Ja det beror ju på hur han tolkar begreppet "spetskandidat" såklart...suck, att de nästan aldrig kan finna sig för att ställa vettiga följdfrågor....

Svara

td