Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-31, 09:17   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kommer nog ta bort Rick i sista eftersom Conrad kommer spetsa. 1,5,6 låser jag på.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 09:24   #32
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2698
Standard

Tror ni det är lönt att ta med Dragster idag? Såg trött ut på Visby men kämpa på rätt bra. Han lär ju sitta i spets ganska tidigt ,oavsett vad Alsen säger på förhand så brukar han ju snällt släppa när det kommer till kritan.
flaquelg är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 09:47   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Vinner 5 Pere Ubu i avd 6 skall jag äta upp min
stråhatt med currymajjo.
Bon appetit!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 09:50   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Började fundera på Danilo Brick, men gillade inte den här kommentaren, kan ju bli rejält över från det tillsynes perfekta läget...- Det gick väldigt fort i öppningen senast, och därför kom också galoppen. Hästen känns jättefin, men man får ta det lite försiktigt från start och inte ladda för mycket. Båda våra hästar i loppet är i bra ordning, och det är nog den som får det bästa loppet som är längst framme. Skor den här gången, säger Clas-Göran Björkroth hos Timo Nurmos.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:23   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Började fundera på Danilo Brick, men gillade inte den här kommentaren, kan ju bli rejält över från det tillsynes perfekta läget...- Det gick väldigt fort i öppningen senast, och därför kom också galoppen. Hästen känns jättefin, men man får ta det lite försiktigt från start och inte ladda för mycket. Båda våra hästar i loppet är i bra ordning, och det är nog den som får det bästa loppet som är längst framme. Skor den här gången, säger Clas-Göran Björkroth hos Timo Nurmos.
Väldigt lågstreckad ändå. Kan inte förstå att den bara är hälften så hårt betrodd som stallkamraten som startar från stängt spår. Man VET ju att Timo har vässat de här hästarna inför dessa helger (och han vet hur man gör).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:32   #36
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaquelg Visa inlägg
Tror ni det är lönt att ta med Dragster idag? Såg trött ut på Visby men kämpa på rätt bra. Han lär ju sitta i spets ganska tidigt ,oavsett vad Alsen säger på förhand så brukar han ju snällt släppa när det kommer till kritan.
Dragster var duktig som tvåa efter Reckless på 3160 m näst senast. Idag tar 1 ledningen och släpper sannolikt till 2. 4 eller 6 tar dödens. Då får en av dem eller 3 andrapar ytter. Reijo påpekar, att 3 hade tussarna kvar senast och kan idag gå en tid 9,5 - 10.

För den som går kort låses loppet på 4 och 6. Därefter rankas 3. 2 blir fjärderankad och kan hålla ända in i mål till 2 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:34   #37
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 919
Sharp$: 38129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Började fundera på Danilo Brick, men gillade inte den här kommentaren, kan ju bli rejält över från det tillsynes perfekta läget...- Det gick väldigt fort i öppningen senast, och därför kom också galoppen. Hästen känns jättefin, men man får ta det lite försiktigt från start och inte ladda för mycket. Båda våra hästar i loppet är i bra ordning, och det är nog den som får det bästa loppet som är längst framme. Skor den här gången, säger Clas-Göran Björkroth hos Timo Nurmos.
Danilo utser Goop som spik i Björnkollen. Jag vet inte, en av flera.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:40   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Väldigt lågstreckad ändå. Kan inte förstå att den bara är hälften så hårt betrodd som stallkamraten som startar från stängt spår. Man VET ju att Timo har vässat de här hästarna inför dessa helger (och han vet hur man gör).
Jo, 11% är lågt just nu, kan dock stiga ordentligt mot slutet och alltså t.o.m bli klar favorit på kvarvarande sen...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:45   #39
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

12 Loveexplosion H.C. va väl favorit på v75 i ett liknade lopp på Axevalla och slutade tvåa då. Är ju van att gå från tillägg och har springspår. Helt bortglömd nu till 2%? Människor glömmer så lätt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:48   #40
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jo, 11% är lågt just nu, kan dock stiga ordentligt mot slutet och alltså t.o.m bli klar favorit på kvarvarande sen...vi får si...
Nejnejnej, det kommer aldrig hända.

Det som är mest förvånande i hela omgången för mig är att Policy är så väldigt stor favorit. Trodde Disco skulle bli det när jag såg listan. Sen har läget förbättrats ganska mycket för Policy efter strykningen (och även för Pastore Bob så förutsättningarna ändrats lite).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 10:51   #41
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Dragster var duktig som tvåa efter Reckless på 3160 m näst senast. Idag tar 1 ledningen och släpper sannolikt till 2. 4 eller 6 tar dödens. Då får en av dem eller 3 andrapar ytter. Reijo påpekar, att 3 hade tussarna kvar senast och kan idag gå en tid 9,5 - 10.

För den som går kort låses loppet på 4 och 6. Därefter rankas 3. 2 blir fjärderankad och kan hålla ända in i mål till 2 %.




Håller med om att 4 och 6 egentligen är i en klass för sig här. Just nu lutar det åt spik på nr6, baserat på att den förhoppningsvis får bästa loppet (startsnabb) och den inte verkar kunna galoppera i motsats till värsta konkurrenterna. Hoppas bara inte Exclamation får ledningen då sitter man där och svär...
Roligaste skrällen om man garderar måste vara Partizan, slår till när man minst anar det..

Just nu spik på 6 i första och femte!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
flaquelg är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 11:11   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 233
Sharp$: 57504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Danilo utser Goop som spik i Björnkollen. Jag vet inte, en av flera.
Jag brukar inte bry mig om björnkollen dock när han inte själv är med. Knappast att han då läser in sig på samma sätt som när han själv är med. Gissar att det här handlar om att han läst betaltjänsten spelvärde.se som han ofta verkar göra och nämna i björnkollen. Det är deras skrik i loppet . Dock enda betaltjänsten som har den som vinnare.

Tyckte själv att dagens V75 omgång var alldeles för svår för att passa min spelkassa så blir bara lite enloppsspel och ev en dd när jag kommer tillbaka från stranden vid 16 tiden.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 11:16   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 919
Sharp$: 38129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag brukar inte bry mig om björnkollen dock när han inte själv är med. Knappast att han då läser in sig på samma sätt som när han själv är med. Gissar att det här handlar om att han läst betaltjänsten spelvärde.se som han ofta verkar göra och nämna i björnkollen. Det är deras skrik i loppet . Dock enda betaltjänsten som har den som vinnare.

Tyckte själv att dagens V75 omgång var alldeles för svår för att passa min spelkassa så blir bara lite enloppsspel och ev en dd när jag kommer tillbaka från stranden vid 16 tiden.
Nej, han uttalar sig om hästen (samt ytterligare någon) som han själv kört i senaste loppet. Det räcker dock inte för att jag ska tycka att det är någon spik. Jag går igenom det mesta jag hittar för att få loss information.

Visst är det en svår och lurig omgång. Fina pengar att tjäna idag och då måste man ta chansen.

Senast redigerad av Shooter den 2019-08-31 klockan 11:18.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 11:25   #44
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
12 Loveexplosion H.C. va väl favorit på v75 i ett liknade lopp på Axevalla och slutade tvåa då. Är ju van att gå från tillägg och har springspår. Helt bortglömd nu till 2%? Människor glömmer så lätt
Olle hur ska du någonsin kunna vinna pengar om du aldrig spelar bara för att du tycker det ser lite svårt ut? När det är lätt vinner ju alla och då vinner du ju bara lite. Men även om det ser lätt ut kan det ju ha visat sig vara svårt. Kör ett system för det du har råd med och spika dem du har mest känsla som kanske inte är favoriter ( dina egna megastjärnorså har du ju möjlighet till bra pengar ändå.

Jag vann 42.000 på v65 för endast 98 kr så det går det vet du.

Svarade på mitt egna inlägg.. hehe blev lite fel där!

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-08-31 klockan 11:28.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 11:27   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Känns som större risk för för lätt omgång än för svår. Men kan slå åt båda håll idag som det känns. Finns många 1% iaf som kan vinna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td