|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-08-23, 20:40 | #46 | |
Citat:
Jag hade oxå en motivering till mitt drag, brukar ha det, må hända inte publicerat på Sharps, men det var bara ett exempel och spelade inte något alls i söndags själv heller om nu det ska vara så viktigt. Vad jag helt enkelt pekar på är att taget ur sitt sammanhang är det helt jävla ointressant att veta att SV vurmade för denna vinnare, särskilt i efterhand, vilket måhända asgaya var inne på!? Att man ska läsa programmet är dock en poäng att ta med sig för de som inte visste det! |
||
2019-08-23, 20:47 | #47 |
Men vad fan
Ska de diska sexan nu, när man satte sin tvilling De friade, bra.... Senast redigerad av Dahle den 2019-08-23 klockan 20:51. |
|
2019-08-23, 20:48 | #48 |
Jo, att nämna en häst och sedan ha den i b-grupp, för att sedan slå sig för bröstet när den vinner, är väl lite speltjänsternas unisona adelsmärke...kostar alltså inget att sticka ut, då det glöms fort om den inte vinner...samtidigt finns en poäng i att läsa deras tips, då man ibland kan hitta något vettigt som skulle ha missats på 7-8 hästar och inte kostar mycket att ha med...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+22) Senast redigerad av mikaels den 2019-08-23 klockan 20:50. |
|
2019-08-23, 20:49 | #49 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Synd jag inte kan hitta de som är spelade i mer än 20% utan sätter skrällarna snyggt. verkar vara sensommarens signum! Men det går väl framåt! Imorgon blir det ett grundsystem utan att ens titta på ett enda odds eller procent. Sen ev komplettera!
|
2019-08-23, 20:54 | #50 | |
Citat:
Kan bara hålla med olle om att bästa är att inte deltaga. Man är torsk hur man än vrider på det. Tjänster som bjuder de som betalar på drag och betalar man kan man glömma att vinna långsiktigt, såvida man inte enbart spelar om tjänsterna missat ens drag Vilket händer för sällan och således blir priset ändå tyngre med den strategin. Tacka vet jag Lotto, där väger speltjänsternas tips lätt, avdraget blir mindre totalt sett, mot att köpa tjänster. |
||
2019-08-23, 20:58 | #51 |
Nu var inte SV de enda som nämnde Torpa Olea som spelvärd.
TT: "8 Torpa Olea (1%) är svår att räkna på men perfekt inne i propositionen och det humörbetonade stoet kan vara extra motiverat nu efter ett tävlingsuppehåll. Öppnar snabbt för ett lopp framme med täthästarna och skall inte nonchaleras." Men vad hjälper det V7-spelare när deras spik Dreammoko hamnar nästan sist från början och deras enda mest överspelade Elian Web vinner? |
|
2019-08-23, 21:00 | #52 |
Bra ide, Olle kan göra ett stort tillsammans-lotto(borde väl finnas något sånt), så kan du, jag, Amarilde och andra torskar här, köpa in oss med en hunka i veckan... så slipper vi hålla på och gissa på travet och behöver inte köpa dyra betaltjänster eller ondgöra oss över att utlandet tar alla fina vinster...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7) |
|
2019-08-23, 21:00 | #53 |
Hade dom t ex 4 hästar på systemet så var det ju inte klockrent alls. långt därifrån.....tycker jag
|
|
2019-08-23, 21:06 | #54 | |
Citat:
|
||
2019-08-23, 21:19 | #56 | |
Citat:
Ska man bara rygga spelen är det väl bättre att köpa in sig på deras andelsspel. |
||
2019-08-23, 21:22 | #57 |
I betaltjänsternas analyser kan man alltid hitta positiva tongångar om FLERA hästar i VARJE lopp och då är det lätt att i efterhand säga: vad var det vi sa.
Ett exempel: ÖGAT (som kanske flera av er också har sett) skriver: "En superskräll att se upp med är 2 Desideria de Soze som har mycket bättre form än vad raden tyder på och hon har dessutom begåvats med ett smaskigt läge. Som streckad på under 5% är hon omgångens stora fynd!" Nu blev det galopp direkt för den av kallblodsvinsten upprymde Hans Bergh.Måhända skulle Bergh varit mera fokuserad utan vinsten med Torpa Olea men det får vi aldrig veta. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ScandalPlay (+3) |
|
2019-08-23, 21:22 | #58 |
Ang Betaltjänster så skall jag dela mitt DD drag Helt Gratis
7 Zarenne Fas mot 6 Frida Zonett 300kr 7 Zarenne Fas mot 2 Peat Chimney och 7 Keycard 150kr 7 Zarenne Fas mot 9 HankyPanky Peyton 100kr lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
2019-08-23, 21:24 | #59 |
Delar mitt gratis också(bara ikväll, sen kostar det som f-n), tvillingen 1-2 är stenklar...i sjätte alltså...
|
|
|