Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-25, 15:46   #1
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

25/8 V64 Solvalla

Vad har ni för gott att bjuda på?

Vill bjuda på lite rolig läsning (klicka på visa för att visa texten)
Micke Nybrink i ett nötskal haha, en dag i huvudet på Micke Nybrink
Micke Nybrink | Trav 365 | Sportbladet | Aftonbladet

Spoiler:
En dag i huvudet
på Micke Nybrink
Nybrink om livet som expert

Alla kändisar twittrar.

Fläker ut sina fantastiska (?) privatliv, intimhygien och nonsens.

Jag har inte tid. Hell no. Jag har ett liv.

Men jag ska bjuda på en dag i korthet.

Onsdag 06.50: Gäsp. Ge mig en hagelbössa. Ska blåsa ut hjärnan. Suicide is painless. Närå, men tanken är i dag inte helt främmande. Träningsvärk, trött, grinig, noll på ATG-kontot. Målfoton, dessa jävla målfoton. Förresten: hör man smällen?

09.40: Någon har barrikaderat herrtoaletten. Tur att ingen såg att det var jag som var på tjejernas… Tredje världskriget. Kolla här: Enastående väder, fantastiska tal och underbar mat. Check. Mycket kvar men otroligt bra hittils. | TweetPhoto

10.30: Sändningsmöte, Per Skoglund är förkyld. Han vill ändå kramas, säger att han bara är allergisk. Visst, mot virus! Skit också, hur lång är inkubationstiden?

13.55: Hemma och lunchar. Gröt. Kollar in Spelarservice. Gratis är gott. Varför ryggar de alltid mig? Vill de inte vinna någon gång? Somnar i soffan med handen i brallan.

15.50: ”Har du någon vinnare, så att jag kan ta bort den” undrar gubben i bankomatkön. Han skrattar rått och tror han är först med den kommentaren. Undrar hur länge man får sitta för mord? Räcker tre lax i kväll?
”Ska aldrig mer spela”

16.30: Sändningsmöte. Redaktör Croon vill göra buskis. ”Nilsson ska kolla om du duger som avelshingst men du har för liten pitt. Skitkul alltså.” Alla är på, jag har inget att säga till om.

17.22: @forsgren dina 9,5 cm är helt normalt.

18.05: Varför funkar inte deodorant? LP-skivor, är det inte lite macho ändå? Det rinner för övrigt längs ryggen och ner mellan skinkorna. Check it out: Missing Photo | TweetPhoto

19.31: Vem sa att man skulle spela enbart V6? Varför fick Björn Goop köra 1.17 första 1?000 i ett sprinterlopp? Vem glömde ge Örjan kaffe? Varför var Adielsson sur efteråt? Wankers.

21.20: Ska aldrig mer spela. No fucking way. Jackpott igen, ingen utdelning på fyra eller fem rätt.

21.45: Travtompa messar: ”Bra värmning av Purjos i tionde, hade otur sist.” Wtf, 500V är den värd.

22.50: V75-Guiden skriver om Åke på ledarplats. Jag räknar till 14 gånger. Snacka om blowjob. Timo messar att han också lirade Purjo och att målfotot inte kan stämma. Vi ska stämma Valla.

23.45: I morgon ska jag: 1) Polera flinten, 2) Trimma näshår), 3) Peta tånaglar, 4) Pilla bort navelludd, 5) Vända på kalsongerna, 6) Eventuellt duscha.

03.20: Det är ju för jäkla gott med kall pizza mitt i natten. Mums: Missing Photo | TweetPhoto

Veckans tips

1. 5 One Too Many (Solvalla, V64-1)

Maharajah light. Mördar allt igen. Spikas.

2. 2 V.N.Rasmus (Solvalla, V64-2)

Lätt att gilla. Sylvass två senast. Draget.

3. 11 Käbb’s Fighter (Solvalla, V64-5) Hårding. Strålande i dödens senast. Rolig nu.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 16:39   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Blir fortfarande inte klok på Nybrink, försöker han vara en parodi på sig själv eller bara blir han det? Skulle vara spejsat att leva i den mannens huvud en dag iallafall.

Inte mycket alls att bjuda på du men här är lite tankar...

Har försökt fälla Hultmans men jag ger nog upp och spikar den också till slut.

Tror det smäller i tredje, ser inte någon som är helt chanslös där.

Första barfota någonsin på Outlaw Merci säger tränarn, jag spikar. Såg att Malla skriker ut den i Live också men det skiter jag i, 21% just nu. Loppet i övrigt ser svårt ut, ser ingen given spetsare.

Finalen borde vara heltäckt på 1,2,3. Proppen och antalet hästar talar starkt emot de på tillägg även om de är bra.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 16:48   #3

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Vid närmare eftertanke så är nog Paris Turf streckvärd i sista, har ingen i vägen för sig, är mycket bättre än raden och väldigt lite streckad för ovanlighetens skull.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 17:01   #4
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Paris Turf har du rätt i, nu när inte Jorma kör. Men hinner den verkligen fram?
Jag har spik örjan i fjärde iaf!
Gammal 2010-08-25, 17:20   #5
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Eftersom spelarservice, nybrink, och varenda travtjänst skriker ut 1an i sista så går jag emot dom och samtidigt emot ytterliggare en av mina nytillagda principer nämligen att spika Jorma.
Jag tar ställning ochspikar nelle pelle i sista. Björkroth säger själv i aftonbladet att Nelle pelle är snabbare ut än 1an. Därmed finns de chans att ettan fastnar invändigt för lucka lär den inte få.

2 Spikar har jag nu, 1 helgarderat lopp (avd3), går på första 6 i avd1.

Frågan är vem som vinner avd2? 1,2,11? Skrik om sjuan i avd2 så den ryker. Har bara råd med 3 där, svanstedt hoppar jag nog med över. Han vinner inget idag.
Gammal 2010-08-25, 18:21   #6
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

1,2,4,5,6,7
1,2,11
alla
7
1,2,3,4,5,9,11,12
3
Gammal 2010-08-25, 20:18   #7

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Kommer utan några vidare travkunskaper och ryggar din spikning på örjan nu, KP. Sjukt bra odds som vinnare där. Det har gått bra förr att rygga er travkunniga. =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td