|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-08-25, 15:46 | #1 |
Sharpest
|
25/8 V64 Solvalla
Vad har ni för gott att bjuda på?
Vill bjuda på lite rolig läsning (klicka på visa för att visa texten) Micke Nybrink i ett nötskal haha, en dag i huvudet på Micke Nybrink Micke Nybrink | Trav 365 | Sportbladet | Aftonbladet Spoiler:
|
2010-08-25, 16:39 | #2 |
Blir fortfarande inte klok på Nybrink, försöker han vara en parodi på sig själv eller bara blir han det? Skulle vara spejsat att leva i den mannens huvud en dag iallafall.
Inte mycket alls att bjuda på du men här är lite tankar... Har försökt fälla Hultmans men jag ger nog upp och spikar den också till slut. Tror det smäller i tredje, ser inte någon som är helt chanslös där. Första barfota någonsin på Outlaw Merci säger tränarn, jag spikar. Såg att Malla skriker ut den i Live också men det skiter jag i, 21% just nu. Loppet i övrigt ser svårt ut, ser ingen given spetsare. Finalen borde vara heltäckt på 1,2,3. Proppen och antalet hästar talar starkt emot de på tillägg även om de är bra. |
|
2010-08-25, 16:48 | #3 |
Vid närmare eftertanke så är nog Paris Turf streckvärd i sista, har ingen i vägen för sig, är mycket bättre än raden och väldigt lite streckad för ovanlighetens skull.
|
|
2010-08-25, 17:01 | #4 |
Sharpest
|
Paris Turf har du rätt i, nu när inte Jorma kör. Men hinner den verkligen fram?
Jag har spik örjan i fjärde iaf! |
2010-08-25, 17:20 | #5 |
Sharpest
|
Eftersom spelarservice, nybrink, och varenda travtjänst skriker ut 1an i sista så går jag emot dom och samtidigt emot ytterliggare en av mina nytillagda principer nämligen att spika Jorma.
Jag tar ställning ochspikar nelle pelle i sista. Björkroth säger själv i aftonbladet att Nelle pelle är snabbare ut än 1an. Därmed finns de chans att ettan fastnar invändigt för lucka lär den inte få. 2 Spikar har jag nu, 1 helgarderat lopp (avd3), går på första 6 i avd1. Frågan är vem som vinner avd2? 1,2,11? Skrik om sjuan i avd2 så den ryker. Har bara råd med 3 där, svanstedt hoppar jag nog med över. Han vinner inget idag. |
2010-08-25, 18:21 | #6 |
Sharpest
|
1,2,4,5,6,7
1,2,11 alla 7 1,2,3,4,5,9,11,12 3 |
|