Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-17, 17:17   #121

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

Vad gör Emilia Leo? Varför pressa sådär ... sist i mål. Inte kört för bästa prestation iaf.

Pissl....
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:18   #122

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
1.000.000 i första pris och Örjan i vagnen då vet man aldrig
Ja det där är all info du behöver för att veta att 2% är på tok för lite. Han kan ha spår 26 och 2% är fortfarande för lite.

Det där blev kört precis enligt badkaret, hård spetskörning och Leo i dödens! Trodde ändå inte att Volnik skulle hinna fram när den satt dyngsist!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:20   #123
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8925
Standard

Och Tarzan kör fast Snowstorm Hannover i rygg på Goop. Satt ju nästan i hjälmen på honom på upploppet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:21   #124

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det där är all info du behöver för att veta att 2% är på tok för lite. Han kan ha spår 26 och 2% är fortfarande för lite.

Det där blev kört precis enligt badkaret, hård spetskörning och Leo i dödens! Trodde ändå inte att Volnik skulle hinna fram när den satt dyngsist!
Ja men varför ska hon pressa sådär ? Ger inget förutom en bokslut häst och inga pengar. Körde ej för bästa placering. 10000 i böter minst vore på sin plats.

Hon skulle väl försöka vida att kvinnor kan.

Ja jag är en mansgris, kvinnor kommer ALDRIG bli lika bra som män , oavsett sport, det som nu är en riktig sport dvs.
Gammal 2019-08-17, 17:23   #125
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Ja men varför ska hon pressa sådär ? Ger inget förutom en bokslut häst och inga pengar. Körde ej för bästa placering. 10000 i böter minst vore på sin plats.

Ja jag är en mansgris, kvinnor kommer ALDRIG bli lika bra som män , oavsett sport, det som nu är en riktig sport dvs.
Har du pratat med elitfotbollsspelarna om det där....de som trillar av en vindpust eller vrider sig i plågor om nån tittar för argt på dom??

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Gammal 2019-08-17, 17:24   #126

Standard

Varför frågar han inte varför hon gasar på och förstör för ca 50 % av alla som investerat riktiga pengar? Fan dom måste våga fråga lite värre frågor.

Hur tänkte du när du körde upp i dödens med en sämre häst som var slut 500 kvar ? Frågor?
Gammal 2019-08-17, 17:25   #127

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17763
Standard

Citat:
Varför frågar han inte varför hon gasar på och förstör för ca 50 % av alla som investerat riktiga pengar? Fan dom måste våga fråga lite värre frågor.

Hur tänkte du när du körde upp i dödens med en sämre häst som var slut 500 kvar ? Frågor?
Hon svarade ju på det själv utan att få frågan, "jag tyckte hästen var såpass bra senast därför valde jag att sitta kvar i dödens men nu i efterhand skulle jag nog gått ner i rygg ledaren."
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:25   #128

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Har du pratat med elitfotbollsspelarna om det där....de som trillar av en vindpust eller vrider sig i plågor om nån tittar för argt på dom??
Japp, känner ett par faktiskt. Men , kvinnor kommer fortfarande inte skjuta en fotboll lika hårt , eller springa lika fort. Eller ens ramla lika bra som en fikusbollspelare som inte tål en riktig tackling.
Gammal 2019-08-17, 17:25   #129

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:

Nej det var väldigt konstigt styrt. Att det skulle gå fort första 500 och sen att det kunde bli svårt att lugna ner den en bit till låg i korten. Men inte att hon fortsätter köra. Det är jätteskillnad på 1600 och 2100, vore det kort skulle jag inte säga att det är givet att det var helt fel val men på medeldistans är det ju dömt att misslyckas. Hästen är bra men så bra är den inte...

shjuve9le (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:25   #130

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1497
Standard

Atg som riggar loppen för o ge viss utdelning
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:27   #131

Sharp$: 135
Standard

Citat:
1.000.000 i första pris och Örjan i vagnen då vet man aldrig
Örjan verkar helt under isen idag, felbeslut nästan varje gång och får inte sina flytluckor.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:28   #132

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Citat:

Han borde ha ställt frågan då många av oss blev förbannade på henne för en korkad styrning. Det är skillnad på att välja att sitta kvar utvändigt ledaren och på att idiotpressa.
shjuve9le (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 17:29   #133

Standard

Citat:
Hon svarade ju på det själv utan att få frågan, "jag tyckte hästen var såpass bra senast därför valde jag att sitta kvar i dödens men nu i efterhand skulle jag nog gått ner i rygg ledaren."

Fegt svar, eftersom hästen , som tom emilia borde vetat, inte vinner mot 1an häst mot häst i nuvarande form, om jag kan räkna ut det hemma i badet med en öl i handen så borde ju hon kunnat det med.

Jaja , har inte lirat , väntar på dubbeln så jag skiter egentligen i om den dog efter mål .

Men det är alltid samma svar, som i politiken, ingen får sticka ut och ställa en obekväm fråga.

Trist.
Gammal 2019-08-17, 17:30   #134

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej det var väldigt konstigt styrt. Att det skulle gå fort första 500 och sen att det kunde bli svårt att lugna ner den en bit till låg i korten. Men inte att hon fortsätter köra. Det är jätteskillnad på 1600 och 2100, vore det kort skulle jag inte säga att det är givet att det var helt fel val men på medeldistans är det ju dömt att misslyckas. Hästen är bra men så bra är den inte...
Kort distans är ju dödens lika bra som spets om du har tränat iaf 1 dag i veckan.
Gammal 2019-08-17, 17:30   #135
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Japp, känner ett par faktiskt. Men , kvinnor kommer fortfarande inte skjuta en fotboll lika hårt , eller springa lika fort. Eller ens ramla lika bra som en fikusbollspelare som inte tål en riktig tackling.
Damsporten, U21 och Småkronorna är det som kommer rädda det här idrottslandet.
Det är en riktigt sur-gubbig kommentar du gör.

Svara

td