Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-10, 19:00   #271

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Snacka om att V75 kollektivet torskat pengar senaste omgångarna. Idag konfiskerade väl atg sanslösa 70 miljoner i spelavdrag och jackpott på 5 och 6 rätt. Inga småpengar minsann.

Och i morgon lägger dom in en sådan där totalt meningslös extra V75 omgång från Norrland.

Fattar inte att alla ni som sitter och spelar på i stort sett allt 7 dagar i veckan har råd. Det hade jag definitivt inte haft trots en bra inkomst.
Olle, morgondagens v7:a är årets höjdpunkt, gissar att du missat något...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), ExtremtRik (+7)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:03   #272

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Snacka om att V75 kollektivet torskat pengar senaste omgångarna. Idag konfiskerade väl atg sanslösa 70 miljoner i spelavdrag och jackpott på 5 och 6 rätt. Inga småpengar minsann.

Och i morgon lägger dom in en sådan där totalt meningslös extra V75 omgång från Norrland.

Fattar inte att alla ni som sitter och spelar på i stort sett allt 7 dagar i veckan har råd. Det hade jag definitivt inte haft trots en bra inkomst.
Bara att öka insatserna gasa på

Allt är spelbart
inget är omöjligt

Kul omgång ??

REDAN glömt

Å de var föööööörväntat
Gammal 2019-08-10, 19:03   #273
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Citat:

Hej Olle!

Jag spelar bara V75 plus att jag satsar miniminibelopp på mitt spel.

Tror att jag måste avstå från V75 fram till höst/vintersäsongen. Kanske ska pröva V64.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:09   #274

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6329
Standard

Inte lirat annat än en DD, som satt såklart

Men Robert bergh har faktiskt kört som en åsna. Gasar å trycker upp tempon, sen dalar han genom fältet. Absolut inte kört för bästa placering
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:10   #275

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Olle, morgondagens v7:a är årets höjdpunkt, gissar att du missat något...
Ha ha. Var väl Johan Lindberg som norrlandsälskare som fick den omgången med kallblodskriteriet att bli V75a för några år sedan. Men att säga till er som tycker i princip vartenda travlopp som körs är intressant och har råd att spela så mycket så kan man såklart inte säga annat än att det är fantastiskt kul att atg erbjuder er V75 spel även i morgon. Men det är väl först kvälls V65a i kväll och lunchtrav i morgon att bena ut för er
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:14   #276

Standard

Imorgon Olle, så går Lill Alfred ut, hur mycket den kan sänka vet jag inte, men en hel del gissar jag...en-procentare just nu...
Gammal 2019-08-10, 19:15   #277

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ha ha. Var väl Johan Lindberg som norrlandsälskare som fick den omgången med kallblodskriteriet att bli V75a för några år sedan. Men att säga till er som tycker i princip vartenda travlopp som körs är intressant och har råd att spela så mycket så kan man såklart inte säga annat än att det är fantastiskt kul att atg erbjuder er V75 spel även i morgon. Men det är väl först kvälls V65a i kväll och lunchtrav i morgon att bena ut för er

Grinig???
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:26   #278

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Olle är sur att Legolas inte fungerar! När det går dåligt på travet försöker jag se de som att det var en bio jag var på. Funkar oftast inte!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:32   #279

Standard

Tror inte Olle är sur, mera princip-fast...oftast bra att vara...
Gammal 2019-08-10, 19:42   #280

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Där ser man hur mycket skitsnack det är. Som om Henna Halme skulle vinna en v75 final. Skulle inte tro det. 4 så upphåsad hit och dit. Lås 6,9 på Björns hästar. Enkelt. Började gardera brett där när Björn snackade ner sin häst och bara dundrar till ledningen och vinner enkelt. Bättre lämna in systemet innan allt skitsnack som får en på fall. Det ända dem sk proffsen kunde komma med va en DD med 5 8 mot 9 oj vilken DD.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:42   #281

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Olle är sur att Legolas inte fungerar! När det går dåligt på travet försöker jag se de som att det var en bio jag var på. Funkar oftast inte!
Där kunde man i alla fall spela på i stort sett allt vad gäller trav med mycket goda förutsättningar i och med att dom betalade ut mer än det spelades för, men är ju helt andra förutsättningar hos svenska atg. Ingen kan långsiktigt gå plus genom att varje dag se spelvärde på deras streckspel med spelavdrag på 30-74 procent. Det kan jag lova. Var därför jag undrade hur ni som gör det har råd (och givetvis tid till det).
Gammal 2019-08-10, 19:52   #282

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9202
Standard

Citat:
Där kunde man i alla fall spela på i stort sett allt vad gäller trav med mycket goda förutsättningar i och med att dom betalade ut mer än det spelades för, men är ju helt andra förutsättningar hos svenska atg. Ingen kan långsiktigt gå plus genom att varje dag se spelvärde på deras streckspel med spelavdrag på 30-74 procent. Det kan jag lova. Var därför jag undrade hur ni som gör det har råd (och givetvis tid till det).
"The house always wins"

In med pengarna bara Olle och acceptera ditt öde.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:54   #283

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tror inte Olle är sur, mera princip-fast...oftast bra att vara...
Bra och bra. Ibland måste man ha lite kul också.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 19:59   #284

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Bra och bra. Ibland måste man ha lite kul också.
Är det ett roligt liv att sitta och kolla på trav och spela bort pengar 7 dagar i veckan? Det blir väl kul först när man tittar och spelar då och då.
ExtremtRik (+7)
Gammal 2019-08-10, 20:02   #285

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17783
Standard

Citat:
Är det ett roligt liv att sitta och kolla på trav och spela bort pengar 7 dagar i veckan? Det blir väl kul först när man tittar och spelar då och då.
Är det ett roligt liv att flera gånger i veckan håna/ifrågasätta/klanka ner på folk som i ditt tycke spelar för mycket?
ExtremtRik (+8), AmaerildeRimfrost (+9), Dahle (+10), Bowery (+55), TOBYTYKE (+10), Timotimo (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td