Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-04, 18:15   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75 med Åby Stora Pris - 10 aug


Det var väl själva faan jAnman, att Antonio får spår 12 i Silverfinalen. Men Rättvisan segrar till slut. Jag tror han vinner. Till bra odds och streckprocent.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-08-04 klockan 18:40. Anledning: Ändrade lite i rubriken bara..
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 18:39   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avd 1: Här känns det väl hyfsat bra för Final Dream! Men Global Undecided och Staro Leonardo borde väl mycket betrodda från bra spår.

Avd 2: Ready to Roll vore det kul om han kunde segra från femtespåret!

Avd 3: Eldorado B och Partizan Face från perfekta utgångslägen. Känns mycket intressant. Ural och Apapmand har väl för dåliga spår för att blanda sig i det här?

Avd 4: Här lägger jag slantarna på Marcello Wibb från spår 3!

Avd 5: Hittar inget speciellt men innerspårets M.S. Triple J borde väl vara tidig!

Avd 6: Nu vinner Baron Gift! Hur från spår 8 vet jag inte ännu men...

Avd 7: Vilket skitfält de lyckats skramla ihop till Åby Stora Pris. Propulsion kommer ju bli duktig favorit men Milligans School från bra läge ska respekteras!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 18:48   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

V75 Åby 10 augusti


Ny stor jackpott men framförallt fantastisk travsport gör detta till en riktig höjdare. Det som sticker ut extra är de fantastiska ramloppen. Inte ens finalen av diamantstoet fick plats på svenska atgs V75 spel.

Det är dubbla V75or nästa helg men den på söndagen på Dannero får någon annan dra igång slinga till.

V75-1

Detta ser väl rätt knepigt ut. Favorit från Norge i form av N Y Coeurdesoleil? Den var riktigt bra vid vinsten i Årjäng. Min luring Staro Leonardo som lyfte sig enormt barfota runt om och förlorade väl på målfoto från spår 12. Mycket bättre spår nu men kusken Grasso har väl inte klippkort direkt i vinnarcirkeln efter V75 lopp.

V75-2

Rick Ebbinges megastjärna gav ett intryck vid vinsten i Kalmar som sa mig att den är överkvalificerad för klass 2 så här dundrar jag in spiken på Velten Versailles. Kanonspår nu dessutom.

V75-3

Kanske inte den bästa silverfinalen som körts. Eldorado B troligen favorit men det finns ändå lite som talar emot. Secret Mission är enormt startsnabb och kommer säkert göra allt för att spetsa trots spår 7 då den är enormt gynnad av att komma dit och sen är Adrian Kolgjini med. Partizan Face vann sitt försök i Kalmar på 11,5. Därmed inte omöjligt att bakspåren kan komma in i matchen trots Åby. Hazard Boko, Ural och Apapmand väldigt bra hästar om det blir tuff körning.

V75-4

När Zanzibar Wise As nu fick spår 11 känns denna STL = V75 final i klass 1 knepig att bena ut. Goop väljer Short In Cash före Royal Navy Neo som vann sommartravets final igår men Jepson fick något bättre spår med den och kuskval görs väl innan spårlottningen . Nero Maximus var väl inget vidare Åbergskvällen men desto bättre starten innan. Lite knepigt lopp som sagt.

V75-5

Lite ovanligt V75 lopp som hade varit lättare att reda ut om inte Tae Kwon Deo fått spår 11. Vilket intryck efter galoppen i tisdags men hur ska Adrian lösa detta ? Förutsätter barfota runt om igen för annats rankas den ner. Den andra hästen som stack ut när jag såg startlistan var Missile Hill men spår 9. Är det inte en häst som helst skulle ha spetsläge. Svårt att reda ut detta lopp i nuläget.

V75-6

Också ett lite ovanligt lopp. Är väl jämförbart med en gulddivision över 1640 m. Första känslan är spets och slut på Coctail Fortuna men Justice Ås innanför väldigt startsnabb har jag för mig. Spartan Kronos förlorade väl loppet redan i spårlottningen. Det är nog annars bästa hästen. Ferrari B.R blir väl upphaussad som vanligt men hur bra är den egentligen?

V75-7

Proppen bakspår igen vilket gör det lite spännande men med lopp i kroppen och intrycket i tisdags är det nog ändå en väldigt sund spik. Ingen Readly Express i år. När man såg att Carat Williams skulle vara med tänkte man att den skulle kunna vinna detta men när man tittar på resultatraden är den ju rent ut sagt bedrövlig. Tyvärr är det nog några lite för dåliga hästar med samt några som nog är ute på fel distans för att man ska kunna kalla det ett kanonlopp satt i relation till prispengarna. Skulle inte Bold Eagle komma? Nä det är nog bara att spika storfavoriten Propulsion trots allt . Uppgiften i Åbergs i tisdags var mycket värre både motståndsmässigt och att starta från bakspår över 1609 meter jämfört med över tre varv som det är nu.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 19:43   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 770
Sharp$: 3038


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75%


V75% - vill ej veta!

Hej travvänner. Finns det inget sätt att få bort spalten V75% från startlistan på atg.se?
Allt annat kan man ju välja i fliken ANPASSA.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 19:48   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
V75% - vill ej veta!

Hej travvänner. Finns det inget sätt att få bort spalten V75% från startlistan på atg.se?
Allt annat kan man ju välja i fliken ANPASSA.
Dessvärre!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 20:53   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5537
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det var väl själva faan jAnman, att Antonio får spår 12 i Silverfinalen. Men Rättvisan segrar till slut. Jag tror han vinner. Till bra odds och streckprocent.
Tack för positiv energi! Nu är jag inte chockad över spåret, han får nästan alltid något dylikt, men iskallt läge. Han är ju iallafall bättre på "kort" nu i år och blir roligt med kuskbyte även om jag hellre sett Jepson från spåret än Örjan, båda valde A T först.
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 21:09   #7
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Kvalitén är som sagt otroligt skiftande i Åby Stora Pris. Det är ju ett ypperligt tillfälle att locka hit internationella gäster, framförallt då från Frankrike. Jag vet inte hur mycket Jon Walter försökt men att endast få hit Carat Williams känns klent i ett lopp med 2 millar i förstapris. Man måste ju givetvis ha i åtanke att merparten av eliten här i norden väljer andra lopp när ”Proppen” är med över tre varv. Cash Okay har troligen ingenting att hämta och jag hade velat sett iallafall tre seriösa utländska ekipage.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 06:11   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Borde inte Global U i första vinna från alla positioner? Jorma spetskör mot Linda och Örjan tar över efter körning eller tar en dödens och krossar. Värst emot tror jag Staro Leonardo och Exclamation Mark är i så fall.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-08-05 klockan 06:13.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 09:56   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Första tanken är att det finns tre starka spikbud i omgången: Global Undecided, Velten Versailles och Propulsion. Vi får se vad som kommer fram under veckan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:05   #10
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Kvalitén är som sagt otroligt skiftande i Åby Stora Pris. Det är ju ett ypperligt tillfälle att locka hit internationella gäster, framförallt då från Frankrike. Jag vet inte hur mycket Jon Walter försökt men att endast få hit Carat Williams känns klent i ett lopp med 2 millar i förstapris. Man måste ju givetvis ha i åtanke att merparten av eliten här i norden väljer andra lopp när ”Proppen” är med över tre varv. Cash Okay har troligen ingenting att hämta och jag hade velat sett iallafall tre seriösa utländska ekipage.
Ja och USAIN HENNA, vad har den att göra där, otroligt.
Hade varit kul med en H2H med dom 2,
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 19:07   #11
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 574
Standard

Zizou. Vill verkligen varna för denna på lördag. Gjorde ett jättelopp på Axevalla och har nu gått ett prepare med skor inför detta. Kommer bli livsfarlig om den får ett bra lopp.. ska gå barfota igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kire1111 (+10)
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-06, 07:39   #12
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Första tanken är att det finns tre starka spikbud i omgången: Global Undecided, Velten Versailles och Propulsion. Vi får se vad som kommer fram under veckan.
Comanche Moon,M.S.Triple J och Propulsion
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-06, 07:48   #13
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Kanske inte alla som såg mitt tips om Jairo förra veckan i en utdragen spetstid mellan Robert Bergh och Wihlem Paal där Lövgren satt och bevaka och tog dom till slut.Spelade på Jairo i förtid på att den skulle gå barfota runt om men det ändra man på i sista stund sa speakern Molle från Halmstad som var på banan.


Nu skall Robert Bergh ge sig in i en spetsstrid igen och det mot italienaren Alessandro Gocciadoro,det måste ju bädda för någon annan om nu inte Alessandro Gocciadoro har bästa hästen bara.


Tycker omgången på Åby håller hög klass vi får se om vädrets makter också håller hög klass.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2019-08-06 klockan 07:49.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-06, 15:06   #14
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 228
Sharp$: 8886
Standard

Sitter i + 30 i Kroatien. Försöker ta mig genom avd 1 inför lördag. Det enda jag kan bidra med än så länge är väl att vi kan ge upp att jaga Jacques Noir nu väl?
Sen är jag väldigt svag för Exclamation Mark. Stall i form, bra kusk. Uselt spår. Här skräller den nog till....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-06, 17:27   #15
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Sitter i + 30 i Kroatien. Försöker ta mig genom avd 1 inför lördag. Det enda jag kan bidra med än så länge är väl att vi kan ge upp att jaga Jacques Noir nu väl?
Sen är jag väldigt svag för Exclamation Mark. Stall i form, bra kusk. Uselt spår. Här skräller den nog till....
Vad tror du om Milliondollarryhme då?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td