Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-31, 14:41   #31

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag har den rankad i topp ihop med Generalen iallafall. För de kan ju spetsa om de vill, den lägger iväg riktigt bra bakom bilen! Frågan är bara om Stefan vågar efter att det blev gunga förra gången han testade den taktiken.
Generalen har inte vunnit på 16 månader i Sverige
Gammal 2019-07-31, 14:48   #32
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Det här är fel tråd, sannolikt, men i dag kommer Bison Spiro köras med bakvända skor "för att hålla i hop hoven". Hoven är ju hel framtill, öppen bakåt.
I min o-veterinäriga hjärna känns det som bakofram? För att hålla i hop hoven borde väl skon sitta på framåt, som vanligt? Eller är det som målfotot i går, man behöver ha ngn kunnig som förklarar?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 14:53   #33

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Generalen har inte vunnit på 16 månader i Sverige
Inte mött så kasst motstånd på hela den tiden heller, och suttit fast för det mesta.

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Det här är fel tråd, sannolikt, men i dag kommer Bison Spiro köras med bakvända skor "för att hålla i hop hoven". Hoven är ju hel framtill, öppen bakåt.
I min o-veterinäriga hjärna känns det som bakofram? För att hålla i hop hoven borde väl skon sitta på framåt, som vanligt? Eller är det som målfotot i går, man behöver ha ngn kunnig som förklarar?
Hajade också till på det där, men så lyckades jag släppa det. Vi skulle behöva ha en veterinär på forat också verkar det som

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 15:05   #34
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Jag väljer nog bort Bison Spiro i kväll.

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 15:08   #35

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jo, jag har för mig det snackades en del om detta när jag gick lite travkurser faktiskt att man kunde göra så! Finns flera anledningar tror jag till varför man har den åt fel håll

Men någon vidare kunskap inom detta har jag inte
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 15:22   #36

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Felicity Shagwell nu från framspår måste väl ändå vara lite intressant inte haft de där rätta flytet i senaste starterna... Vann ju enkelt uttagning till oaks förra året men blev skadad innan finalen och fick strykas...

I Drottnings Silvias Pokal spetsade man enkelt en sen kom Goop och körde som en hästtjuv pressade sig till spets men var helt slut på upploppet så Shagwell drogs sist men avslutade ok i skymundan via open stretch.

Har behandlats inför den här starten och kommer ju få ett fint lopp då den spetsar initialt
5% på V86!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 15:35   #37

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Felicity Shagwell nu från framspår måste väl ändå vara lite intressant inte haft de där rätta flytet i senaste starterna... Vann ju enkelt uttagning till oaks förra året men blev skadad innan finalen och fick strykas...

I Drottnings Silvias Pokal spetsade man enkelt en sen kom Goop och körde som en hästtjuv pressade sig till spets men var helt slut på upploppet så Shagwell drogs sist men avslutade ok i skymundan via open stretch.

Har behandlats inför den här starten och kommer ju få ett fint lopp då den spetsar initialt
5% på V86!
André ligger ganska lågt. Felicity är inte vässad för det här utan ska ha lopp i kroppen inför stoderbyuttagningarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 15:38   #38

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
André ligger ganska lågt. Felicity är inte vässad för det här utan ska ha lopp i kroppen inför stoderbyuttagningarna.
Ja låter väl inte som en vinnare direkt, är de någon som låter särskilt uppåt i det loppet å andra sidan? (Inte läst på nåt värst mycket idag bara lämnat in en egen liten V5 + DD+Platsraket)

Strykningen på favoriten kanske gör att André tänker om lite...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 16:05   #39

Sharp$: 11975
Standard

Tar en liten rygg på Jens S och testar West Wing till 25ggr på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 17:04   #40

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Spika Giuseppe eller Bergh i första? Lutar åt mellanvolten
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 17:13   #41

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Det var inte igår som alla betaltjänster (ss, TT, sv) hade exakt samma spikar men idag är det spets och slut på Upset Face i avd 3 och samma plus första barfota runt om Och första jänkarvagn dom spikar Forfantone Am på i avd 8.

Samtliga rankar också 6 procentaren Final Dream etta och har den som lite av omgångens drag i avd 5.

Spelvärdet på dessa hästar kommer därmed bli lågt i förhållande till vad det skulle blivit om inte de tre populära tjänsterna var så oerhört överens. Dom har kanske så här i semestertider rationaliserat och slagit ihop sina redaktioner?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 17:19   #42

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var inte igår som alla betaltjänster (ss, TT, sv) hade exakt samma spikar men idag är det spets och slut på Upset Face i avd 3 och samma plus första barfota runt om Och första jänkarvagn dom spikar Forfantone Am på i avd 8.

Samtliga rankar också 6 procentaren Final Dream etta och har den som lite av omgångens drag i avd 5.

Spelvärdet på dessa hästar kommer därmed bli lågt i förhållande till vad det skulle blivit om inte de tre populära tjänsterna var så oerhört överens. Dom har kanske så här i semestertider rationaliserat och slagit ihop sina redaktioner?
Jag tror inte att majoriteten av spelarna betalar dyrt för att läsa sånt. Själv har jag Upset Face som en av mina tänkta spikar och varken den eller de övriga du nämner har ändrats streckningsmässigt under dagen.
Gammal 2019-07-31, 17:21   #43

Sharp$: 11975
Standard

Hehe, Forfantone AM 1,85 på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 17:23   #44

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

Tycker att Final Dream ser ganska tunn ut, Royal Dream avkommor är ju väldigt sällsynta också som vinnare, lär väl inte få vara ifred från Pablo Andover från start heller men dom kanske har rätt.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 17:41   #45

Shooters avatar

Standard

Betting Gangster ska inte starta. Hästen har skrapat sig.
Svara

td