Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-31, 13:03   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Unibet släppte oddsen precis. Klart lägst odds på Forfantone Am i avd 8. Deras bookmakers hade tyvärr inte missat infon om första barfota och bike. Till 3 ggr ointressant spel. Hade nog lagt en hundring eller två om 5 ggr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:07   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låter dock inte som att Zeta Wise As heller toppats för dagens lopp. Dessutom åker bakskorna på liksom den vanliga vagnen istället för jänkarvagnen, men spetshästen är nog ändå förstahäst på stor risk för att den som sitter där sen kommer få bestämma efter behag.

Likadant i sista. Walmann deklarerar att skorycket och biken idag är ett test inför derbykvalen. Inte alls säkert att Örjans taktik då blir att köra offensivt för seger. Kan lika bra bli att han försöker få rygg på Global Welcome för att sen mest känna hur hästen känns med den nya utrustningen. Då finns det risk för att även detta blir ett väldigt trist lopp där Adielsson får styra loppet efter behag i spets.
Testar GW till 3,90 på Unibet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:08   #18
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Hur hanterar vi Olga Utca i dag? Vi har ju jagat den en stund nu.....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:20   #19
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Är inte både Ferrari Sisu och Betting Gangster i sista underspelade??

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-07-31, 13:23   #20

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ferrari håller jag med om, men bakspår och 9% är nog inte för lite då motståndet på främre träffen med bra spår inte är några kameler!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:25   #21
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ferrari håller jag med om, men bakspår och 9% är nog inte för lite då motståndet på främre träffen med bra spår inte är några kameler!
Tidsmässigt så känns Betting ganska tidig ändå...

Gammal 2019-07-31, 13:27   #22

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låter dock inte som att Zeta Wise As heller toppats för dagens lopp. Dessutom åker bakskorna på liksom den vanliga vagnen istället för jänkarvagnen, men spetshästen är nog ändå förstahäst på stor risk för att den som sitter där sen kommer få bestämma efter behag.

Likadant i sista. Walmann deklarerar att skorycket och biken idag är ett test inför derbykvalen. Inte alls säkert att Örjans taktik då blir att köra offensivt för seger. Kan lika bra bli att han försöker få rygg på Global Welcome för att sen mest känna hur hästen känns med den nya utrustningen. Då finns det risk för att även detta blir ett väldigt trist lopp där Adielsson får styra loppet efter behag i spets.
Nästan ingen toppas ju för såna här lopp, mest bara de som är för dåliga för att kvala in på "halvfart". Tror han är ruggigt spikvärd ZWA!

Irriterande att det är just Walmann det handlar om som kan vela ända in i det sista och sen kanske kör precis som vanligt. Att "testa" jänkarvagn i ett mindre viktigt lopp förstår jag inte riktigt, bättre att få första-effekten i loppet där de feta checkarna delas ut. Har väldigt svårt att tro att han kommer maxa med både första barfota och första bike ikväll.

Vore intressant att höra kuskarnas taktik inför detta lopp, det är ju inte helt givet hur Erik och Jorma exempelvis tänker...

Känns ändå som att 3,4 är en väldigt stark duo att låsa det här loppet med. Att Erik är så sugen på spets att han laddar järnet för att ta den och riska galopp och missa final ser jag inte framför mig. Skor och mycket viktiga uppgifter på gång snart. Och övriga motståndare har antingen långa säsonger bakom sig och är lite på retur eller dåliga lägen.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:27   #23
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Sen är jag inte övertygad om Ivana Boko i sjätte? Spårtrappa med Jepson från spår 15 till 8% Kan överraska?

Gammal 2019-07-31, 13:34   #24

Sharp$: 11975
Standard

Citat:
När de strök Hankypanky så landade singelstrecken på 9 Staro Miami.
6 Zeta Wise As blev då nedstruken till spår 5. Och är nu superintressant som spik!
ZWA testar jag till 4,50 på Unibet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:44   #25

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
När vinner Lover Face lopp?
Jag har den rankad i topp ihop med Generalen iallafall. För de kan ju spetsa om de vill, den lägger iväg riktigt bra bakom bilen! Frågan är bara om Stefan vågar efter att det blev gunga förra gången han testade den taktiken.

Gammal 2019-07-31, 13:49   #26

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
På samma sätt som ZWA nu blir intressant som spik, så blir väl Dontlooseallmoney det också nu...
jag tror det vinner, spikade den förra gången , spikar igen

shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 13:57   #27

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
"2.Ferrari Sisu – Kaj Widell (Lug Co)

- Detta blir sista loppet inför Derbykvalen och med tanke på det ska han inte tömmas på samma sätt som senast. Vi hoppas främst på att han får ett bra lopp, men vi vill vara med där framme. Högst sannolikt blir det jänkarvagn igen, men det skulle även kunna bli så att vi kör med vanlig vagn den här gången. I övrigt skor runt om och helstängt huvudlag som tidigare, säger Marc Elias i Stall Lugauer."
Gammal 2019-07-31, 13:59   #28

Stekels avatar

Standard

Undrar om inte "Siken" Seek and destroy kan bli en obehaglig överraskning för spelarna idag på 0%! Det är ett ganska klasslöst bronsförsök det där och med rätt resa kan den spurta vasst. Det här är inte värre än loppet han vann på Momarken i vintras. Ska se om jag kan få tag på något matnyttigt från stallet där, jag har nog ett nummer här nånstans.

Roligt med den där hästen förresten, jag spelade i band med en kille i tonåren och en av de allra första låtarna vi repade in var Metallicas Seek And Destroy. 15 år senare skaffade han villa, volvo, vovve och barn med uppfödaren av just den här kusen

Gammal 2019-07-31, 14:00   #29

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Irriterande att det är just Walmann det handlar om som kan vela ända in i det sista och sen kanske kör precis som vanligt. Att "testa" jänkarvagn i ett mindre viktigt lopp förstår jag inte riktigt, bättre att få första-effekten i loppet där de feta checkarna delas ut. Har väldigt svårt att tro att han kommer maxa med både första barfota och första bike ikväll.
Barfota blir det. Jänkarvagnen får Örjan bestämma om han vill köra i eller inte. Testas i värmningen. Klokt att testa nu så han vet hur hästen reagerar då den sedan ska ut i Derby-kval.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 14:04   #30

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Global Welcome ska gå med skor. Vagn bestäms senare. Har inte full toppform.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td