Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-31, 21:39   #136

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Bäst är om Cab Lane eller Thrust Control vinner sista. Goop har en fin häst, men den får nog svårt från läget. Borde kanske ha tagit med den också på V86:an.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 21:39   #137

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Man kanske borde litat mer på den här statistiken:

V86-statistik Mantorp
Medianutdelning: 2 016 kr(62 718 kr)
Favoritsegrar: 63%(38%)
Spetssegrar: 63%(40%)

Favoriter
Så ofta vinner minst X antal favoriter när V86 körs på Mantorp. Data från 2015.
Antal Träffprocent
1 100%98%
2 100%89%
3 100%61%
4 100%31%
5 100%15%
6 0%4%
7 0%1%

Verkar stämma idag också...förutom antalet spetssegrar....trist !!
Gammal 2019-07-31, 21:40   #138

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3076
Standard

V86-7 - trav när det är som allra värst. Vidrigt. Ingen tävling alls. Överenskommet på förhand? Inte omöjligt. Ala kliar du min rygg idag så kliar jag din nästa gång. Klart Mika visste på förhand att han skulle få överta. Mot en jämnspelad häst. Varför skulle han annars köra fram när han aviserade snällt upplägg. Hade han fått svar hade det blivit blytungt.
Uppgjort på förhand ala Solvalla....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 21:44   #139

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
V86-7 - trav när det är som allra värst. Vidrigt. Ingen tävling alls. Överenskommet på förhand? Inte omöjligt. Ala kliar du min rygg idag så kliar jag din nästa gång. Klart Mika visste på förhand att han skulle få överta. Mot en jämnspelad häst. Varför skulle han annars köra fram när han aviserade snällt upplägg. Hade han fått svar hade det blivit blytungt.
Det var ju en sprinter som släppte och var chanslös att ta någonting efter lucka, övertygad om att Miami hade ätit upp den lusen från dödens om Mika velat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 21:44   #140

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Kan hålla med dig, på sätt o vis...men om man lyssnar på förhandssnacket och vet förutsättningar för BC, så blir detta scenario ett av dom väldigt troliga...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 21:51   #141

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Perfekt! Full pott.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 21:53   #142

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Det var ju en sprinter som släppte och var chanslös att ta någonting efter lucka, övertygad om att Miami hade ätit upp den lusen från dödens om Mika velat
Det tror jag också, åtminstone hur de såg ut idag. Lätt o argumentera efteråt. Men kanske hade nån annan vunnit då. Loppet hade inte varit uppgjort o klart varvet kvar. Och varför aviserade inte Mika offensivt upplägg? Finska spelkompisar som gick in tungt?
Hävdar fortfarande att trav suger när det ser ut så här, åtminstone om det inte framkommit annan info.

Senast redigerad av svepet den 2019-07-31 klockan 21:54.
Gammal 2019-07-31, 21:53   #143

Standard

Jackpot nästa onsdag, alltid trevligt
Gammal 2019-07-31, 21:57   #144

Standard

Citat:
Det tror jag också, åtminstone hur de såg ut idag. Lätt o argumentera efteråt. Men kanske hade nån annan vunnit då. Loppet hade inte varit uppgjort o klart varvet kvar. Och varför aviserade inte Mika offensivt upplägg? Finska spelkompisar som gick in tungt?
Hävdar fortfarande att trav suger när det ser ut så här, åtminstone om det inte framkommit annan info.
Hallå! Om det delges info om ZWA, så är ju inte Mika dummare än att han ändrar sig och utnyttjar detta...
Gammal 2019-07-31, 22:02   #145

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hallå! Om det delges info om ZWA, så är ju inte Mika dummare än att han ändrar sig och utnyttjar detta...
Ok, jag har inte suttit klistrad framför liven så jag har nog missat nån info. Sorry. Ibland har jag annat i livet för mig.

För info kan jag säga att jag inte spikat ZWA, jag försökte bara göra en objektiv bedömning av ett urtråkigt travlopp. Annars finns det ju många som analyserar travlopp i efterhand utifrån sin egen bong.
Gammal 2019-07-31, 22:07   #146

Standard

Citat:
Ok, jag har inte suttit klistrad framför liven så jag har nog missat nån info. Sorry. Ibland har jag annat i livet för mig.

För info kan jag säga att jag inte spikat ZWA, jag försökte bara göra en objektiv bedömning av ett urtråkigt travlopp. Annars finns det ju många som analyserar travlopp i efterhand utifrån sin egen bong.
OK, men dom gick ut med passivt upplägg på ZWA och tänkbar släpp...det var ju detsamma som en bjudning till vinnaren och MF hade kanske inte hört det innan sin intervju(kuskar och tränare har en massa att göra på banan och kan inte som vi sitta med intervjuer hela tiden)...
Gammal 2019-07-31, 22:17   #147

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Urtrist att ha lagt hela dan på att plugga, leta skrällar och komponera system...och så kan inte ens en enda förbannade kantboll gå in på 8 lopp !!
Gammal 2019-07-31, 22:18   #148

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Örjan fast i sista med Walmannhästen såg jag precis. Inte helt oväntat . Ett ton sparat men Nurmoshästen som vann riktigt fin med.

2,18 i v odds hos svenska atg på Forfantone Am. Inte konstigt att folk väljer andra spelbolag för v spel när atg oddsen blir så ruggigt dåliga. 15 procents spelavdrag på en numera konkurrensutsatt marknad vad gäller den spelformen duger inte.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 22:51   #149

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Inte uppgjort. Bara det att alla inte är lika sugna för seger i alla lopp! Annat i fotboll när typ Southampton möter topplag eller sämre lag så är det alltid kamp o man vill vinna även o du backar hem laget mot toppen ock parkerar bussen o tar en poäng så är man nöjd
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-01, 08:49   #150

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

kul när örjan kör prepare med både 12 aleppo och forfantone , tråkigt, hade kunnat gått utv med båda och gett dom ett riktigt lopp med barfotatestet.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td