Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-25, 21:13   #1
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Travsnack med Sharps!

Redan ikväll torsdag finns nu veckans avsnitt ute!
Tidiga tankar är det och än kan mycket hända tills första start men så här känns det nu.

In och kika!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), Lazlo (+7), AmaerildeRimfrost (+8), Cikoran (+9), viking90 (+10), HuBBaBuBBa (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-25, 21:55   #2
Administrator

Standard

Till er som har semester så rekommenderas att köra ett klassiskt "drinking game" till avsnittet.

Reglerna är enkla.

1. Välj dryck av lämplig kvalisort!
2. Skåla och svep ovan nämnda dryck varje gång jag skriker ordet "NÅVÄL!" under avsnittet.

Disclaimer: Jag tar INGET ansvar för vad som händer efter avslutat dryckesspelande...

(kort sagt, jag måste sluta säga nåväl som vart tredje ord!)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost (+5)
Gammal 2019-07-26, 14:44   #3

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Fan vad besviken jag blev efter Skägget sagt att Antonio Tabac skulle spikas och Gotland tar till en konstpaus och säger "Kul!", jag var tvärsäker på att de skulle köra det klassiska "Läckert", inte ett avsnitt utan Läckert trodde jag :(

NÅVÄL nästa avsnitt kanske "läckert" är tillbaka igen
Gotland (+5), lenninen (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 15:48   #4

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7515
Standard

Hallå!!!
Har inte varit på sharps sidor på år o dar. Undrar om det inte snackas trav här längre? Förr pratades hejvilt om tips på vinnare o värmningar. Ibland gick det hejvilt till med diskningar o uteslutningar. Skulle nu kika vad som sägs om V86 till i morgon, men till min förvåning hitta jag inget. Vad ska jag hitta detta?
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 17:26   #5

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Hallå!!!
Har inte varit på sharps sidor på år o dar. Undrar om det inte snackas trav här längre? Förr pratades hejvilt om tips på vinnare o värmningar. Ibland gick det hejvilt till med diskningar o uteslutningar. Skulle nu kika vad som sägs om V86 till i morgon, men till min förvåning hitta jag inget. Vad ska jag hitta detta?
Trådarna brukar startas under samma dag tävlingarna avgörs. V75 startar ibland långt tidigare.

Kanske kanske kanske kommer en förändring på sikt för att få en mer tydlig indelning där trådar alltid finns till hands och för att skapa mer intresse bland det som skrivs. Men om så sker är utom mångas kontroll. Dock om det satsas tror jag på stor förändring för att få sidan att blomma igen - men det kommer krävas mycket arbete!

hanscrispi (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 19:25   #6

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Sidan

Tycker det är en alldelesl utmärkt sida! Högt i tak ibland - och bra tipsters.
Går in nästan varje dag för att hitta någon trevlig tråd. Spelar inte så ofta men till V75 är det bra drag här.
Gotland (+5)
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 20:32   #7
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Hallå!!!
Härligt att du är tillbaka!

Travsektionen på forumet är väldigt levande även om det just idag verkar vara lite stiltje. Stämningen är oftast god och det hurras och hyllas när någon lyckas hitta rätt i den djungel som travet oftast är.

Trådar för diskussion kring tävlingarna startas oftast samma dag och andelsspel anordnas i såväl privata andelsspel (kika under sektionen "spela andelsspel tillsammans") som på tillsammanssidan för vårt officiella samarbete med Västertorps Spel och Tobak.

Två gånger i veckan kommer Youtubesändningen "Travsnack med Sharps" ut där jag plus någon av våra tipsters går igenom de största streckspelen V86 och V75.

Just den här veckan blir det dock inget tisdagssnack då vi inte fick ihop det med någon till kvällens sändning och att lägga upp något där jag sitter och snackar själv kändes lite blekt så vi står över det här avsnittet.

Men redan till helgen rullar vi igen!

Du hittar våra ombudslappar här:
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9KK9-4682-71499

Och det reducerade tillsammanslaget drog ju som du säkert redan vet in 2,44 miljoner i december 2018. Det laget hittar du här:
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PA84-958Y-43543

In och häng på!

Svara

td