|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-07-25, 21:13 | #1 |
Administrator
|
Travsnack med Sharps!
Redan ikväll torsdag finns nu veckans avsnitt ute!
Tidiga tankar är det och än kan mycket hända tills första start men så här känns det nu. In och kika!
2019-07-25, 21:55 | #2 |
Administrator
|
Till er som har semester så rekommenderas att köra ett klassiskt "drinking game" till avsnittet.
Reglerna är enkla. 1. Välj dryck av lämplig kvalisort! 2. Skåla och svep ovan nämnda dryck varje gång jag skriker ordet "NÅVÄL!" under avsnittet. Disclaimer: Jag tar INGET ansvar för vad som händer efter avslutat dryckesspelande... (kort sagt, jag måste sluta säga nåväl som vart tredje ord!)
2019-07-26, 14:44 | #3 |
Fan vad besviken jag blev efter Skägget sagt att Antonio Tabac skulle spikas och Gotland tar till en konstpaus och säger "Kul!", jag var tvärsäker på att de skulle köra det klassiska "Läckert", inte ett avsnitt utan Läckert trodde jag :(
NÅVÄL nästa avsnitt kanske "läckert" är tillbaka igen |
|
2019-10-29, 15:48 | #4 |
Hallå!!!
Har inte varit på sharps sidor på år o dar. Undrar om det inte snackas trav här längre? Förr pratades hejvilt om tips på vinnare o värmningar. Ibland gick det hejvilt till med diskningar o uteslutningar. Skulle nu kika vad som sägs om V86 till i morgon, men till min förvåning hitta jag inget. Vad ska jag hitta detta? |
|
2019-10-29, 17:26 | #5 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Kanske kanske kanske kommer en förändring på sikt för att få en mer tydlig indelning där trådar alltid finns till hands och för att skapa mer intresse bland det som skrivs. Men om så sker är utom mångas kontroll. Dock om det satsas tror jag på stor förändring för att få sidan att blomma igen - men det kommer krävas mycket arbete!
2019-10-29, 19:25 | #6 |
Sidan
Tycker det är en alldelesl utmärkt sida! Högt i tak ibland - och bra tipsters.
Går in nästan varje dag för att hitta någon trevlig tråd. Spelar inte så ofta men till V75 är det bra drag här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
2019-10-29, 20:32 | #7 | |
Administrator
|
Citat:
Travsektionen på forumet är väldigt levande även om det just idag verkar vara lite stiltje. Stämningen är oftast god och det hurras och hyllas när någon lyckas hitta rätt i den djungel som travet oftast är. Trådar för diskussion kring tävlingarna startas oftast samma dag och andelsspel anordnas i såväl privata andelsspel (kika under sektionen "spela andelsspel tillsammans") som på tillsammanssidan för vårt officiella samarbete med Västertorps Spel och Tobak. Två gånger i veckan kommer Youtubesändningen "Travsnack med Sharps" ut där jag plus någon av våra tipsters går igenom de största streckspelen V86 och V75. Just den här veckan blir det dock inget tisdagssnack då vi inte fick ihop det med någon till kvällens sändning och att lägga upp något där jag sitter och snackar själv kändes lite blekt så vi står över det här avsnittet. Men redan till helgen rullar vi igen! Du hittar våra ombudslappar här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9KK9-4682-71499 Och det reducerade tillsammanslaget drog ju som du säkert redan vet in 2,44 miljoner i december 2018. Det laget hittar du här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PA84-958Y-43543 In och häng på!