Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-30, 22:42   #241
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tror faktiskt det är du och jag som är ute och cyklar lite och får krypa till korset och göra en pudel här till slut. Hur motvillig jag än är (och jag vet att det sitter hårt inne för dig också )
Alltså, jag gillade verkligen ditt skägg...men nu vette faen

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-30, 22:42   #242

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Riktig skräputdelning och dessa jäkla jackpotts som sen malteserna och tyskarna ska gå in tungt för att ta hem om en månad.
Det är bara knappa 7M extra hittills ihopsparat till Bergsåker. ( Drygt 1.5M från ikväll )

Inget de går i gång supermycket på.

I förhållande till utfallets svårighetsgrad var det ju kanonbra betalt. Att det nominellt sett är relativt lågt är ju helt förväntat då sporten är på topp.

Jackpott är rätt så vanligt när Jägersro arrangerar V75. Med lite flyt är det ett tag tills nästa gång det går så långt ner i landet.
Gammal 2019-07-30, 22:44   #243

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Tror faktiskt det är du och jag som är ute och cyklar lite och får krypa till korset och göra en pudel här till slut. Hur motvillig jag än är (och jag vet att det sitter hårt inne för dig också )
Ja, så är det Stekel Du och Lenninen får pudla här. Men ingen skam i det. Alla brukar tänka som ni innan man får det förklarat. Man tänker ju på ett foto som en statisk ögonblicksbild. Men ett målfoto är inget foto i den meningen.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-30, 22:48   #244
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Nu läser jag på. Ge mig 10 min....så kan jag återkomma och vara än mer faktaresistent...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-07-30, 22:50   #245

Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ha förtröstan! På den här sidan behöver man tydligen inte ens veta skillnaden på V75 och STL men ändå kalla sig kunskapsspelare. Jag är övertygad om att du och Stekel är skyhögt över den nivån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-30, 22:53   #246

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Hittade faktiskt ett målfoto som bevisar att vi är snett ute här. Ja, det visar när första hästen skär linjen, men också de andra på ett vis. Det här visar det på ett sätt som inte lämnar några tvivel. För man ser på lopp-filmen att Erik är före Peter för tredjeplatsen när ledaren går i mål. Men Peter är ju först i mål, och så även på målfotot. Jag erkänner mig felinformerad (eller ja, fel på eget bevåg rentav).

Spoiler:

Spoiler:

2017-02-11 Solvalla, V75-5

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-30, 22:57   #247
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Ahmen okej.
Det bringade mer insikt att läsa artikeln som Amaerilde postade. Där ger jag mig fullständigt.
Jag vill dock (eftersom jag är ett A-barn) hävda att jag hade lite rätt i det hela ang VM-foto och tider.

Så ja, jag hade fel. Men lite rätt. Sorry Amaerilde!
(ändå könstigt)

Gammal 2019-07-30, 22:59   #248

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Ja, så är det Stekel Du och Lenninen får pudla här. Men ingen skam i det. Alla brukar tänka som ni innan man får det förklarat. Man tänker ju på ett foto som en statisk ögonblicksbild. Men ett målfoto är inget foto i den meningen.
Nåja, det är lite olika var man kommer ifrån. En av mina barndomskamrater har fortsatt efter 20 år epitetet "Ryschhhland" för att han var övertygad om att det uttalades så och hade ett föredrag i skolan om just det landet. Läraren rättade honom syrligt efteråt. Och alla glädjades något enormt! Utom Mr Ryschhhland då

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10)
Gammal 2019-07-30, 23:05   #249
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Okej. Jag är 47 år, har rökt hasch för 25 år sen (2ggr), det kommer säkert jaga mig resten av livet, men inte faen är Peter först i mål. På någon av bilderna?
Eller? V75-5. Young Farmer vann. Solklart.

Gammal 2019-07-30, 23:09   #250

Stekels avatar

Standard

Citat:
Okej. Jag är 47 år, har rökt hasch för 25 år sen (2ggr), det kommer säkert jaga mig resten av livet, men inte faen är Peter först i mål. På någon av bilderna?
Eller? V75-5. Young Farmer vann. Solklart.
Jag snurrade till det. Menade att det är klart på att Peters är så mycket närmare Erik än på filmen vid ögonblicket när ledaren skär mållinjen. Skit samma, fel ute var vi iaf.

Senast redigerad av Stekel den 2019-07-30 klockan 23:13.
Gammal 2019-07-30, 23:12   #251

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17845
Standard

Citat:
Före Erik alltså.
Inte Uffe du menar!?
Alltså Uffe före Erik på målfotot, men när Uhrberg korsar mållinjen som vinnare på översta bilden ligger Erik A fortfarande trea men på målfotot har Uffe Ohlsson travat förbi och är trea.

Senast redigerad av viking90 den 2019-07-30 klockan 23:44.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 00:15   #252

Trazans avatar

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Detta måste vara årets bästa lopp i Skandinavien hittills. Man nästan ryser och detta lopp kommer vi drömma om mycket mycket länge. Tack Jägersro för denna kväll. Årets travkväll i år igen för oss travälskare.
Jägersro *klapp, klapp, klapp*, Jägersro *klapp, klapp, klapp*.

Du är som en repig skiva som hakat upp sig. Dina vettiga inlägg om trav går knappt att ta åt sig längre dessvärre. Prova att lyfta blicken och ta av dig Jägersro-glasögonen. Ett till tips är att slå på ATG Live på lördag kväll. Då får du se trav i ännu bättre klass. Men å andra sidan, loppen går ju inte på Jägersro så det kanske inte räknas?
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-31, 01:40   #253

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Jägersro *klapp, klapp, klapp*, Jägersro *klapp, klapp, klapp.
Nu går det ju inte att veta exakt hur allvarlig Olle är.

Men många här på Sharps uppskattar hans
megahyllningar av Jägersro.

Mvh Uffe
Gammal 2019-07-31, 06:00   #254

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Grymt fina tävlingar men tiden 19.10 måste va idiotiskt för en v75 kväll typ alla klagade över den tiden.Men nu lirade inte jag då jag kör bojkott på extra v75 omgångar som söndag och extra dagar i veckan.Nu fick vi höra att att Reden plockar ut hästen igen i Åby Stora där det blir ett kanon lopp,kanske blir det året bästa startfält?

Måste hylla Cyber Lane värmning kanske var det vinnaren som satt fast där?
Gammal 2019-07-31, 09:50   #255

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Fyra sexor blev gårdagens facit. Åkte i första loppet. Hade behövt samtliga hästar där för att få med vinnaren. Dubblade i alla fall insatsen. Idag hoppas vi på bättre siffror på V86.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td