Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-24, 16:56   #31

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Tjomsland kastade ju helt oaviserat på bike på ett kallblod förra året denna dag som då katapultstartade och flög in i mål som vinnare före favoriten. Om någon sitter på någon första bikeinfo som inte har läckt ut i media får man gärna droppa det här =). Kan göra extremt mkt på kallblod (också). En sån här extremt svår omgång är det sådant man vill få tag på!
Amatörtränade Thess Vilja där vill Mats Djuse rycka skor o köra Jänkarvagn första gången efter intervju i Travronden+ytterligare citat från TR " Våler Nikolai lyfte sig något enormt med bike för första gången näst senast på Sörlandet. Då avslutade hästen i 1.20-tempo sista 500 och landade på en 1.24-tid " Våler Nikolai + Nordsjö Odin båda samma igen + den senare även rycktussar o antagligen hästen att slå från spets. Även Brenne Blesa ska pröva rycktussar 1a g.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 16:58   #32

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

I, ll do my very best
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+11), mackpeter (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:01   #33

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50404
Standard

Jens Sjödén V86 Östersund på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:02   #34

Standard

Gör rätt nu pojkar....
Gammal 2019-07-24, 17:07   #35

Standard

Har förresten en liten tanke om en "Sharps-träff" i Hoting nästa år...många av er kan tänkas behöva en framförhållning modell större..men vi kan återkomma till detta, gissar att det skulle kunna vara lite kul...
Gammal 2019-07-24, 17:08   #36

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har förresten en liten tanke om en "Sharps-träff" i Hoting nästa år...många av er kan tänkas behöva en framförhållning modell större..men vi kan återkomma till detta, gissar att det skulle kunna vara lite kul...
Fy fan.. har bara en 80 mil eller nåt sånt där!

DEAL!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:29   #37

Standard

Har inte Hoting förövrigt en ganska nice camping just under travveckan?
Gammal 2019-07-24, 17:33   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Har inte Hoting förövrigt en ganska nice camping just under travveckan?
Jepp, du kan få bo där jäkligt billigt då sambon är polare med Carina som har campingen...problemet är att det finns ett antal törstiga pojkar där under veckan...frågan är om du som sörlänning fixar det......
Bowery (+5)
Gammal 2019-07-24, 17:35   #39

Standard

Citat:
Jepp, du kan få bo där jäkligt billigt då sambon är polare med Carina som har campingen...problemet är att det finns ett antal törstiga pojkar där under veckan...frågan är om du som sörlänning fixar det......
Haha jag har festat med många finnar i mina dagar.. Dock var det ett antal årsen då jag numera lever familjeliv haha
Gammal 2019-07-24, 17:35   #40

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Mest pengar på kontot och van tuffast motstånd är nr 4 Katinka 13,4am samma tider dem bästa har på kort. Varit ute mot tufft motstånd på v75. Ove skräller väl här? Bästa hästan i grunden kanske är nr 8 Global Wizard men spår 8 är ju inte det bästa men det kan ju bli hård körning och Uffe gör en ala Rickard N Skoglund på Rättvik. 4,5,8 bör räcka långt. 7an kan vara rolig och jag såg att några gillade den här men tidsmässigt och galopp och vingelläge gör den kraftigt sårbar.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-07-24 klockan 17:37.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:35   #41

Standard

Vill inte tjata, men...- 7 Pleasure For Cash (V86-8/DD-2) blev lite pigg senast och låg på en del och det kostade nog segern. Jag har gjort lite ändringar och jag tycker att han känns jättefin och han har även mognat en del. Detta är en mycket bra häst och kapaciteten är riktigt hög och han är bra för klassen. Nu har det varit lite stolpe ut och jag vill inte sticka ut hakan för mycket, men jag blir inte förvånad om han vinner, säger Robert Dunder....saxat från atg, men som sagt så är det inget man håller i hatten...
Gammal 2019-07-24, 17:44   #42

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4358
Standard

Citat:
Vill inte tjata, men...- 7 Pleasure For Cash (V86-8/DD-2) blev lite pigg senast och låg på en del och det kostade nog segern. Jag har gjort lite ändringar och jag tycker att han känns jättefin och han har även mognat en del. Detta är en mycket bra häst och kapaciteten är riktigt hög och han är bra för klassen. Nu har det varit lite stolpe ut och jag vill inte sticka ut hakan för mycket, men jag blir inte förvånad om han vinner, säger Robert Dunder....saxat från atg, men som sagt så är det inget man håller i hatten...
Såg att TT rankar 7 Pleasure for Cash näst sist...
SakanAA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:49   #43

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Citat:
Jaja... jag spikar väl då!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:51   #44

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Varning för 13 Inshallah som var nära att vinna sist och mötte hästar som Jubel. Slog Jubel. Bästa spåret av dem som står där bak i spårtrappa. Snabbaste medeldistanstiden i fältet sen kommer 15 Melizza med näst bästa tiden. 6,7,8 åker med för det är ju bra i spår trappor. 12 hemmahäst som kan skrälla.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:52   #45

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Haha jag har festat med många finnar i mina dagar.. Dock var det ett antal årsen då jag numera lever familjeliv haha
Jag fick följa med en finsk lärarinna en helg till Lovisa. Där "tvingades" jag att bada bastu med gubbarna. Herregud en sån helg Oförglömlig men har aldrig vågat nämna för hustrun.
Bowery (+6), Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td