|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-07-24, 12:40 | #16 |
Det är väl just det med bricka 7 som ställer till det idag.. kan bli rejält med vingel, o en tung resa. Tycker ändå procenten är bra på den änsålänge
|
|
2019-07-24, 12:49 | #17 |
jag har läst på omgången trots att jag har mycket gratis då det gäller närliggande banor Norrlänning som jag är...Jag ger en analys av de fyra första loppen på V86 och gratis är gott
V86-1 From The Mine klar första häst kan till och med vara en spik men just nu streckad därefter 2-3-8 bakom V86-2 Ännu en stor streckfavorit 2 Spik Loke för mig är det bara en Ahäst och ingen spik bakom 11-12-5-3-9 V86-3 Här har jag min lillidé spetsåslut på 3 Eldoda eller den som vill ha hängslen och livrem låser på 1 & 3 och går vidare.... V86-4 Melizza klar streckfavorit Själv böjer jag mig ned till målarhinken och streckar/målar på i detta lopp Skrällvarning delux 3-5-6-9-11-13-14-15 för att ta ut några ur högen Thats all |
|
2019-07-24, 13:40 | #18 |
Som Spik Loke såg ut senast så vinner den inga lopp, viktig värmning där...
|
|
2019-07-24, 14:10 | #19 | |
Citat:
Är lite inne på samma linje men kör med två spikar på mitt system idag. Lutar, just nu, åt spik på Brenne Blesa och Pydin. Min känsla är att Nordsjö Odin har några fler konkurrenter som kan vara med på målfotot i sitt lopp än vad de andra två har. Jag hoppas/tror att Brenne Blesa hittar ut och bara är bäst samt att Pydin i nuvarande toppform plockar ner Tangen Haap från dödens när det nu rör sig om medeldistans. Större chans för T.H. att slinka undan om det hade varit kort distans gissar jag. I övrigt tycker jag omgången känns öppen och att vilken kuse som helst kan vinna i loppen 4,6 och 8 och har själv täckt upp rejält i dessa tre lopp. Även om Örjan kör favoriten i V86-4 så är det trots allt ston det handlar om. Vanligtvis brukar de ha svårt att gå ute i spåren och runda stora fält...men Örjan är Örjan såklart. Vet inte om min feeling är så mycket att lita på men har fastnat lite på följande kantbollar: 6 Gina Carano i V86-4. 9 Chic Summer och 11 Divina i V86-6. 7 Pleasure for Cash i V86-8. Dessutom hotar ju Thomas B Nilsson med att köra i spets med 2 Prince SW i detta lopp. Vad det hotet är värt vet jag inte men jänkarvagnen ska hakas på utöver barfota runt om och helstängt med hål i som den gått med i tidigare lopp. Ett riktigt långskott men med ledning på kort distans och några galopper på de mer betrodda så kan ju nästan vilken åsna som helst rinna undan. Kan inte redovisa mitt system innan spelstopp då jag väntar in i det sista med inlämning, och vet inte om det är nån mening att lägga upp det efter spelstopp ? Jag gör mina system i Jokersystemet och vanligtvis en kombination av poäng och kuskar, eller en kombination av poäng och utgångar på ett antal förväntade spetshästar som måste vinna. Hoppas jag inte lurat in er på villovägar med mina tankar idag, men lycka till med era spelbeslut !
2019-07-24, 14:55 | #20 | |
Citat:
2019-07-24, 15:11 | #21 |
Det låter rätt klart på From The Mine, så jag kanske gör någon förändring.
|
|
2019-07-24, 15:19 | #22 |
Tjomsland kastade ju helt oaviserat på bike på ett kallblod förra året denna dag som då katapultstartade och flög in i mål som vinnare före favoriten. Om någon sitter på någon första bikeinfo som inte har läckt ut i media får man gärna droppa det här =). Kan göra extremt mkt på kallblod (också). En sån här extremt svår omgång är det sådant man vill få tag på!
|
|
2019-07-24, 15:22 | #23 |
4URUGUAY BROLINE avd 6. Känns inte detta som ett av dagens mest öppna lopp?
Är det en befogad favorit, unghästar med bricka 4 i volt? Nja.. vad tycker ni? Känns som bred gardering här |
|
2019-07-24, 15:24 | #24 | |
Citat:
|
||
2019-07-24, 15:25 | #25 |
Bara 1 och 2 på start. Uruguay har spår 2 på 2160. Men känns som ett öppet lopp som du säger.
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll ! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2) |
|
2019-07-24, 16:41 | #26 |
Nu pojkar åker jag till halvlöst-datorland...Spik Loke måste ni kolla upp i värmning och Pleasure for Cash ska ni ha med, men endast den våghalsige spikar...lycka till ikväll och jag kommer att titta in och se hur ni har löst detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
2019-07-24, 16:47 | #27 |
|
|
2019-07-24, 16:52 | #28 |
Borde inte 2 Mayfair Amok blir svår att plocka ner från ledningen?
Robert hade väl lite höga tankar om denna och va ett litet skrik sist på v65 när den startade tillsammabs med Wild n Crazy WF och Chic Summer och nu står den 20m före liknande hästar. Annars skrällopp. Chic Summer är nog mest intressant på 20. Har ju springspår oxå. Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-07-24 klockan 16:54. |
|
2019-07-24, 16:52 | #29 |
Inte "semester", men jag och syrran "turvisas" denna sommar, morsan är dement och det kräver sin man...
Senast redigerad av mikaels den 2019-07-24 klockan 16:55. |
|
|