Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-24, 12:40   #16

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Problemet är att Pydin inte är så snabb ut från dessa lägen, riskerar alltså att få en tung resa utvändigt om favoriten, funderar på om jag ska dubbla eller spika TH...
Det är väl just det med bricka 7 som ställer till det idag.. kan bli rejält med vingel, o en tung resa. Tycker ändå procenten är bra på den änsålänge
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 12:49   #17

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

jag har läst på omgången trots att jag har mycket gratis då det gäller närliggande banor Norrlänning som jag är...Jag ger en analys av de fyra första loppen på V86 och gratis är gott

V86-1 From The Mine klar första häst kan till och med vara en spik men just nu streckad därefter 2-3-8 bakom
V86-2 Ännu en stor streckfavorit 2 Spik Loke för mig är det bara en Ahäst och ingen spik bakom 11-12-5-3-9

V86-3 Här har jag min lillidé spetsåslut på 3 Eldoda eller den som vill ha hängslen och livrem låser på 1 & 3 och går vidare....

V86-4 Melizza klar streckfavorit Själv böjer jag mig ned till målarhinken och streckar/målar på i detta lopp Skrällvarning delux 3-5-6-9-11-13-14-15 för att ta ut några ur högen

Thats all
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 13:40   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Som Spik Loke såg ut senast så vinner den inga lopp, viktig värmning där...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 14:10   #19

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
På förhand finns det tre stycken tvåhästarslopp. Jag funderar på att välja (rätt?) häst i alla tre som spikar. Pydin är en av dem, men det är också mycket skrik på den idag. De andra två är Brenne Blesa och Nordsjö Odin. Vi får se.

Är lite inne på samma linje men kör med två spikar på mitt system idag.
Lutar, just nu, åt spik på Brenne Blesa och Pydin.
Min känsla är att Nordsjö Odin har några fler konkurrenter som kan vara med på målfotot i sitt lopp än vad de andra två har.
Jag hoppas/tror att Brenne Blesa hittar ut och bara är bäst samt att Pydin i nuvarande toppform plockar ner Tangen Haap från dödens när det nu rör sig om medeldistans. Större chans för T.H. att slinka undan om det hade varit kort distans gissar jag.

I övrigt tycker jag omgången känns öppen och att vilken kuse som helst kan vinna i loppen 4,6 och 8 och har själv täckt upp rejält i dessa tre lopp.

Även om Örjan kör favoriten i V86-4 så är det trots allt ston det handlar om. Vanligtvis brukar de ha svårt att gå ute i spåren och runda stora fält...men Örjan är Örjan såklart.

Vet inte om min feeling är så mycket att lita på men har fastnat lite på följande kantbollar:
6 Gina Carano i V86-4.
9 Chic Summer och 11 Divina i V86-6.
7 Pleasure for Cash i V86-8.
Dessutom hotar ju Thomas B Nilsson med att köra i spets med 2 Prince SW i detta lopp. Vad det hotet är värt vet jag inte men jänkarvagnen ska hakas på utöver barfota runt om och helstängt med hål i som den gått med i tidigare lopp. Ett riktigt långskott men med ledning på kort distans och några galopper på de mer betrodda så kan ju nästan vilken åsna som helst rinna undan.

Kan inte redovisa mitt system innan spelstopp då jag väntar in i det sista med inlämning, och vet inte om det är nån mening att lägga upp det efter spelstopp ?
Jag gör mina system i Jokersystemet och vanligtvis en kombination av poäng och kuskar, eller en kombination av poäng och utgångar på ett antal förväntade spetshästar som måste vinna.

Hoppas jag inte lurat in er på villovägar med mina tankar idag, men lycka till med era spelbeslut !
Gammal 2019-07-24, 14:55   #20

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Är lite inne på samma linje men kör med två spikar på mitt system idag.
Lutar, just nu, åt spik på Brenne Blesa och Pydin.
Min känsla är att Nordsjö Odin har några fler konkurrenter som kan vara med på målfotot i sitt lopp än vad de andra två har.
Jag hoppas/tror att Brenne Blesa hittar ut och bara är bäst samt att Pydin i nuvarande toppform plockar ner Tangen Haap från dödens när det nu rör sig om medeldistans. Större chans för T.H. att slinka undan om det hade varit kort distans gissar jag.

I övrigt tycker jag omgången känns öppen och att vilken kuse som helst kan vinna i loppen 4,6 och 8 och har själv täckt upp rejält i dessa tre lopp.

Även om Örjan kör favoriten i V86-4 så är det trots allt ston det handlar om. Vanligtvis brukar de ha svårt att gå ute i spåren och runda stora fält...men Örjan är Örjan såklart.

Vet inte om min feeling är så mycket att lita på men har fastnat lite på följande kantbollar:
6 Gina Carano i V86-4.
9 Chic Summer och 11 Divina i V86-6.
7 Pleasure for Cash i V86-8.
Dessutom hotar ju Thomas B Nilsson med att köra i spets med 2 Prince SW i detta lopp. Vad det hotet är värt vet jag inte men jänkarvagnen ska hakas på utöver barfota runt om och helstängt med hål i som den gått med i tidigare lopp. Ett riktigt långskott men med ledning på kort distans och några galopper på de mer betrodda så kan ju nästan vilken åsna som helst rinna undan.

Kan inte redovisa mitt system innan spelstopp då jag väntar in i det sista med inlämning, och vet inte om det är nån mening att lägga upp det efter spelstopp ?
Jag gör mina system i Jokersystemet och vanligtvis en kombination av poäng och kuskar, eller en kombination av poäng och utgångar på ett antal förväntade spetshästar som måste vinna.

Hoppas jag inte lurat in er på villovägar med mina tankar idag, men lycka till med era spelbeslut !
lurat näääää tack för bra inlägg
Gammal 2019-07-24, 15:11   #21

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Det låter rätt klart på From The Mine, så jag kanske gör någon förändring.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 15:19   #22

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2541
Standard

Tjomsland kastade ju helt oaviserat på bike på ett kallblod förra året denna dag som då katapultstartade och flög in i mål som vinnare före favoriten. Om någon sitter på någon första bikeinfo som inte har läckt ut i media får man gärna droppa det här =). Kan göra extremt mkt på kallblod (också). En sån här extremt svår omgång är det sådant man vill få tag på!
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 15:22   #23

Standard

4URUGUAY BROLINE avd 6. Känns inte detta som ett av dagens mest öppna lopp?

Är det en befogad favorit, unghästar med bricka 4 i volt? Nja.. vad tycker ni? Känns som bred gardering här
Gammal 2019-07-24, 15:24   #24

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Tjomsland kastade ju helt oaviserat på bike på ett kallblod förra året denna dag som då katapultstartade och flög in i mål som vinnare före favoriten. Om någon sitter på någon första bikeinfo som inte har läckt ut i media får man gärna droppa det här =). Kan göra extremt mkt på kallblod (också). En sån här extremt svår omgång är det sådant man vill få tag på!
Nordsjö Odin går med bike och barfota (Fel hos ATG!) igen, precis som förra gången. Att någon ska gå med det för första gången har jag inte sett något om.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 15:25   #25

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
4URUGUAY BROLINE avd 6. Känns inte detta som ett av dagens mest öppna lopp?

Är det en befogad favorit, unghästar med bricka 4 i volt? Nja.. vad tycker ni? Känns som bred gardering här
Bara 1 och 2 på start. Uruguay har spår 2 på 2160. Men känns som ett öppet lopp som du säger.
Bowery (+2)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 16:41   #26

Standard

Nu pojkar åker jag till halvlöst-datorland...Spik Loke måste ni kolla upp i värmning och Pleasure for Cash ska ni ha med, men endast den våghalsige spikar...lycka till ikväll och jag kommer att titta in och se hur ni har löst detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Gammal 2019-07-24, 16:47   #27

Standard

Citat:
Nu pojkar åker jag till halvlöst-datorland...Spik Loke måste ni kolla upp i värmning och Pleasure for Cash ska ni ha med, men endast den våghalsige spikar...lycka till ikväll och jag kommer att titta in och se hur ni har löst detta
Trevlig semester? Eller?
Gammal 2019-07-24, 16:52   #28

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Borde inte 2 Mayfair Amok blir svår att plocka ner från ledningen?
Robert hade väl lite höga tankar om denna och va ett litet skrik sist på v65 när den startade tillsammabs med Wild n Crazy WF och Chic Summer och nu står den 20m före liknande hästar. Annars skrällopp.

Chic Summer är nog mest intressant på 20. Har ju springspår oxå.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-07-24 klockan 16:54.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 16:52   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Trevlig semester? Eller?
Inte "semester", men jag och syrran "turvisas" denna sommar, morsan är dement och det kräver sin man...

Senast redigerad av mikaels den 2019-07-24 klockan 16:55.
Gammal 2019-07-24, 16:53   #30

Standard

Citat:
Inte semester, men jag och syrran "turvisas" denna sommar, morsan är dement och det kräver sin man...
Ah fan.. beklagar.. hoppas du får en bra stund med din mor
Svara

td