|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-07-23, 13:33 | #61 |
Susanne skulle ha tagit en lugn dödens nu kördes loppet i halsen för en tredje häst den var svår trots bfro
|
|
2019-07-23, 13:34 | #62 |
|
|
2019-07-23, 13:34 | #63 | |
Citat:
Trodde mkt på 7an när OA annonserade att banan var lite lös för toutre. Sen körningen var ju inte den väntade även om Sussanne ska jättecred för att hon "vågar" utmana favoriten, ovanligt i dagens trav! Tvillingen borde man ju provat men som någon sa, såg inte Milan Töll komma som vinnare Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
2019-07-23, 13:36 | #64 |
En del kuskar fattar inte vad lugn dödens är. Hon slår ju ledaren alla dar i veckan då hon har starkare häst, men just det ta det lugnt.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
2019-07-23, 13:36 | #65 |
Hmmm spelade 7an i lite komber plus vinnare och var rätt nöjd med hennes styrning tills 200 kvar... svårt taxera vad som krävs och hon trodde väl liksom jag att motbudet var 1an och inte mycket mer!?
|
|
2019-07-23, 13:53 | #66 |
Kollar om loppet igen och han går ju både ut alldeles för sent och skickar sen dessutom ut ett spår extra när han är ute ur kurvan. En jävla domarskandal att de inte ens granskar det, utan ropar ut resultatet så fort de plockat fram fotot och försäkrat sig om vem som är först i mål...
Ps. Jag är inte bitter. Ps 2. Jo, det är precis vad jag är.
2019-07-23, 13:54 | #67 |
Den har ruggig statistik på just oviken också. Aldrig varit sämre än 3a. Men lätt i efterhand
Dahle (+5) |
|
2019-07-23, 14:08 | #68 |
Ett litet vinnarspel på O.M Flame får det bli...
2019-07-23, 14:14 | #69 |
Hehe, härlig styrning utav Jimmy Dillner!!!
2019-07-23, 14:32 | #70 |
Vi testar Emilia Leo som vinner med det mesta nu för tiden...
2019-07-23, 14:39 | #71 |
Hur i HELVETE kunde denna start få gå i väg???!!! Nummer ett är ju femma i väg, tre längder bakom de fyra första vid kommandot KÖR!
2019-07-23, 14:54 | #72 |
Att han missar starten är förlåtligt från sjunde på smala(?) banan, men sen överskattar han sin häst å det grövsta....
Fulsprit (+5) |
|
2019-07-23, 14:56 | #73 |
In o slaska lite nu på min andel Vaal galopp sydafrika!
Ryggar till stor del galopptips.se som är grymma, dock går jag med lite ledning av fasta oddsen mot deras spik i sista(tar inte bort) som är för hårt streckad så sett... Lutar åt spik nr två i förstas men vill avvakta lite till. 20 kr andelen(valfritt antal) i andelsforumet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5) |
|
2019-07-23, 14:58 | #74 |
Reflektioner Oviken Tomas Åhlund satt väl i andra spår genom sista kurvan och skickade ut Clara jonasson rätt ut i staketet det spåret hade hon redan? Nu har inte jag översiktsfilmen som domarna har men det såg mer än tveksamt ut tyckte även att Susanne O hoppade över mål i V5-3 men enligt Susanne själv var det halvmetern efter mål! Hoppas då det är riksspel att rikstotofunktionärer är på plats då det är viktigt att det blir rätt bedömningar även på lilla Oviken.
Själv blev jag diskad i efterhand jag var utanför bangränsen med mina egna idéer idag på streckspelen Jag tar nya tag och återkommer med andelsspel då jag är påläst och nu är jag revanschsugen till max Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5) |
|
2019-07-23, 15:05 | #75 | |
Citat:
joppe59 (+1) |
||
|