Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-25, 23:55   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag är med på ett litet hörn i andelshäst genom Linn Andersson sedan ett par år tillbaka och kan bara varmt rekommendera det! Hon lägger ner själ i det där och man får enormt mycket info om hur det är med hästen, och mycket annan info under vägen.

Nu fick vi över lite slantar på hästen vi har och hon scoutade fram en "ny häst" att bygga vidare på så vi har en ny på uppgång innan den vi har i värsta fall går på dekis. Planen var att vi andelsägare skulle ta hela den här hästen, men eftersom några av ägarna ville ha ut slantar istället så blev det lite andelar kvar som är till salu.

8k för 1/20 och 687kr/månad!

https://linnandersson.org/wp-content...dek_annons.pdf
Denise är nästan fulltecknad nu. Avelshingsten är halvt oprövad hittills men av de få avkommorna hittills lämnade han ju Stochampen Activated, och i övrigt ser det ganska lovande ut ändå. Så det är ju garanterat ingen Copiad iaf.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-26, 07:15   #17

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Jag har genom åren fått erfarenhet av andelshästar både via Easy och Kenny och har tyckt att båda fungerat rätt bra men även andra lösningar via tränare har fungerat riktigt bra.

Det du ska fråga dig själv är i första hand vilken upplevelse du vill ha av ditt ägarskap. Vill du ha en häst att följa från tv soffan eller en du vill vara mer aktiv och vill följa från banan?

Det är så klart kul att följa en häst som är hos en stortränare som har bra statistik men vill man någonsin träffa hästen/tränaren och andra delägare skulle jag rekommendera att leta häst hos en något mindre tränare, gärna någon av de "yngre" som är lite på G uppåt och då spelar ju så klart även det geografiska läget roll. Jag har tex några vänner som är delägare hos Eric Martinsson som talar väldigt gott om upplevelsen och verkar få information i princip varje gång hästen gått ett jobb medans man hos dom största tränarna ibland fått varit glad om man fått 2-3 uppdateringar / månad.

Jag personligen skulle nog aldrig köpa in mig på en häst som är placerad mer än 20 mil hemifrån igen då jag inte är så intresserad av att följa hästen från soffan och vill kunna besöka hästan när jag har möjlighet.

Ha inte brottom att köpa in dig, utan gör det tråkiga jobbet ordentligt först så blir det förhoppningsvis många år av nöje sen.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td